Nee, daar speelt ook Feyenoord veel te slordig voor.quote:
?quote:Op zondag 22 november 2015 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Een wonder dat Kuijt er zoveel gemaakt heeft eigenlijk, terwijl hij verder meestal geen knikker raakt.
Toch ook een kwaliteit dat hij altijd weer op de juiste plek staat om die kutgoaltjes te maken.
Goede trollpoging.quote:Op zondag 22 november 2015 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Een wonder dat Kuijt er zoveel gemaakt heeft eigenlijk, terwijl hij verder meestal geen knikker raakt.
Toch ook een kwaliteit dat hij altijd weer op de juiste plek staat om die kutgoaltjes te maken.
Ditquote:Op zondag 22 november 2015 15:08 schreef Roland010 het volgende:
Ik begin het echt een beetje gehad te hebben met Kramer.
Die goal tegen AZ was aardig ja, de rest niet toch? Het meevoetballen valt vandaag niet tegen nee.quote:Op zondag 22 november 2015 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goede trollpoging.
Hij voetbalt de laatste tijd juist steeds beter mee, en hij heeft ook al een paar aardige goals gemaakt.
Hij past beter in het elftal dan Kazim, maar heel vrolijk word je er niet van inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Feyenoord-onwaardig gewoon. Niet dat je van het alternatief vrolijk wordt, maar toch...
Wat loop je nou te bazelen joh?quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen AZ was aardig ja, de rest niet toch? Het meevoetballen valt vandaag niet tegen nee.
Saaiste wedstrijd in tijden.quote:Op zondag 22 november 2015 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij past beter in het elftal dan Kazim, maar heel vrolijk word je er niet van inderdaad.
Overigens is dit Twente echt ongelofelijk slecht. Heb het gevoel dat ik naar Feyenoord - Barendrecht aan het kijken ben ofzo.
Eerst dacht ik nog: geen wereldvoetballer, maar die maakt er sowieso wel 18 tot 20. Maar dat gaat ie nooit meer halen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij past beter in het elftal dan Kazim, maar heel vrolijk word je er niet van inderdaad.
Idd, hoe die spelers zich van de bal laten zetten ook.quote:Overigens is dit Twente echt ongelofelijk slecht. Heb het gevoel dat ik naar Feyenoord - Barendrecht aan het kijken ben ofzo.
Loopt erbij als een zak hooi. Zou gewisseld moeten worden voor het moraal.quote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Typisch het volgende:
Ziyech heeft het wel naar zijn zin zo geloof ik.
Als je de toegevoegde waarde van Kuyt niet ziet (buiten zijn goals) dan kun je beter stoppen met kijken. Niemand heeft het hier over wondergoals, behalve jij.quote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat voor wondergoals hij verder nog gemaakt heeft?
Je posts doen pijn aan m'n ogen, houd op.quote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat voor wondergoals hij verder nog gemaakt heeft?
Goede vraag inderdaad. Wist niet dat Botteghin ook best goed was in balbezit trouwensquote:Op zondag 22 november 2015 15:15 schreef Tortugal het volgende:
Als je Bottegin ziet spelen vraag je je af waarom Van der Heijden zo lang heeft gespeeld.
Dit idd.quote:Op zondag 22 november 2015 15:15 schreef Tortugal het volgende:
Als je Bottegin ziet spelen vraag je je af waarom Van der Heijden zo lang heeft gespeeld.
Bottegin heeft ook niet heel veel te doen gehad natuurlijk, paar balletjes naar voren en breed spelen. Echte druk heeft Twente niet gezet.quote:Op zondag 22 november 2015 15:15 schreef Tortugal het volgende:
Oké. Toen we 4 wedstrijden onderweg waren riep vrijwel iedereen nog dat Kuyt eruit moest, maar goed.quote:Op zondag 22 november 2015 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je de toegevoegde waarde van Kuyt niet ziet (buiten zijn goals) dan kun je beter stoppen met kijken. Niemand heeft het hier over wondergoals, behalve jij.
Komt nog welquote:Op zondag 22 november 2015 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Rent een hoop maar ik zie hem zelden echt goed voorgeven.
Pelle in zijn plaats zou minstens al twee keer gescoord hebben vandaag.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Feyenoord-onwaardig gewoon. Niet dat je van het alternatief vrolijk wordt, maar toch...
21 augustus over Ziyechquote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Typisch het volgende:
Ziyech heeft het wel naar zijn zin zo geloof ik.
Ik moet mijn username maar veranderen in Visionquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef Vasion het volgende:
Niet voor Feyenoord willen spelen
Zn eerste misstap in zn carrière.
Ik niet, maar wat doet dat af aan deze 'discussie'? Wederom, wat bazel je nu?quote:Op zondag 22 november 2015 15:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oké. Toen we 4 wedstrijden onderweg waren riep vrijwel iedereen nog dat Kuyt eruit moest, maar goed.
Ik wil Achahbar zien, zeker als we zo dominant zijn denk ik dat hij zoveel meer toe kan voegen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:23 schreef Paradis het volgende:
Lekker hoor. Alleen Kramer speelt dramatisch.
Ik ook! Of gewoon Kuyt uitproberen als spits en Bilal/Jens op rechts. Ik neem toch aan dat we dit niet weg gaan geven. Zoals Twente nu speelt is zelfs niet Eredivisiewaardig.quote:Op zondag 22 november 2015 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil Achahbar zien, zeker als we zo dominant zijn denk ik dat hij zoveel meer toe kan voegen.
Laten we maar kappen met deze onzin. Je speelt op de man. Ik ben gewoon niet echt een Kuijt-fan en volgens mij heeft Kuijt nog steeds veel te veel balverlies. Dat hij dan tussendoor een aantal intikkers heeft gescoord, verbloemt naar mijn mening veel.quote:Op zondag 22 november 2015 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet, maar wat doet dat af aan deze 'discussie'? Wederom, wat bazel je nu?
Misschien tijd om je wortelpak weer uit de kast te trekken, want van clubvoetbal heb je weinig kaas gegeten merk ik al.
Het is te slordig voornamelijk het uitspelen zoals Mario dat in een hele scherpe analyse liet zien.quote:Op zondag 22 november 2015 15:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is dat FC Twente belachelijk slecht is, maar Feyenoord speelt ook vrij matig vandaag.
Eens!quote:Op zondag 22 november 2015 15:39 schreef Tortugal het volgende:
Ik zou nu wel Bilal voor Elia brengen. Elia rust en Bilal die eens écht speeltijd krijgt in plaats van 10 minuten.
Je gebed is gehoord.quote:Op zondag 22 november 2015 15:39 schreef Tortugal het volgende:
Ik zou nu wel Bilal voor Elia brengen. Elia rust en Bilal die eens écht speeltijd krijgt in plaats van 10 minuten.
Gio, zit 'ns niet zo op je mobiel tijdens de wedstrijd...quote:Op zondag 22 november 2015 15:39 schreef Tortugal het volgende:
Tegen dit Twente kun je gewoon met 11 kramers spelen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:42 schreef Merkie het volgende:
Prima begin van de tweede helft. Zouden we dan eindelijk een keer niet tot de laatste minuut hoeven billenknijpen?
quote:Op zondag 22 november 2015 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Tegen dit Twente kun je gewoon met 11 kramers spelen.
Daarom wil ie ook weg.quote:Op zondag 22 november 2015 15:43 schreef Wicky15 het volgende:
Wat moet die Ziyech zich toch kut voelen zeg in zo'n elftal.
Inderdaad, maar hij wilde zelf zo graag voor FC Twente spelen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:43 schreef Wicky15 het volgende:
Wat moet die Ziyech zich toch kut voelen zeg in zo'n elftal.
Inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ziyech loopt zich zichtbaar te ergeren
Ach, wij hebben weer 2 punten tegen Ajax laten winnenquote:Op zondag 22 november 2015 15:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wel lekker dat Ajax tegen deze gasten punten heeft laten liggen.
editquote:Op zondag 22 november 2015 15:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wel lekker dat Ajax tegen deze gasten punten heeft laten liggen.
quote:
Jullie hebben gelijk, ik meende ook even PSV maar idd.quote:Op zondag 22 november 2015 15:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee, Ajax 2-2 in Enschede en PSV 1-3 winst.
Nee komt door de zon.quote:Op zondag 22 november 2015 15:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Vilhena met zijn kop in de bleek gezeten?
Toornstra ook wel denk ik.quote:Op zondag 22 november 2015 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Laat dan Toornstra weer eens invallen ipv Vilhena. De laatste gaat toch weg
De beste speelt.quote:Op zondag 22 november 2015 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Laat dan Toornstra weer eens invallen ipv Vilhena. De laatste gaat toch weg
Beste 12e man ja.quote:Op zondag 22 november 2015 15:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vind je Vilhena echt zo goed ja? Nouja Toornstra is ook wel kut eigenlijk, das waar.
Zeker met deze keeper. Gewoon krullen in verre hoek.quote:Op zondag 22 november 2015 15:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
Bilal had zelf kunnen scoren denk ik.
Inderdaad ja. Maar een echte doelpuntenmaker is Bilul niet.quote:Op zondag 22 november 2015 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker met deze keeper. Gewoon krullen in verre hoek.
Maar zelfs dan.quote:Op zondag 22 november 2015 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft net kortstondig hard gesneeuwd dus het veld is glad.
quote:Op zondag 22 november 2015 15:55 schreef Tortugal het volgende:
https://instagram.com/p/-Y8vdjmA4d/
Wat een held
Mee eens.quote:Op zondag 22 november 2015 16:00 schreef Tortugal het volgende:
Blijf het ongelofelijk vinden dat je nu Vilhena speeltijd geeft en Schuurman op de tribune zit.
Ok, raar. Extreem logisch toch? Vilhena is beter en zo krijg je nog wat geld voor hem. Schuurman is net 17 en heeft nog alle tijd.quote:Op zondag 22 november 2015 16:00 schreef Tortugal het volgende:
Blijf het ongelofelijk vinden dat je nu Vilhena speeltijd geeft en Schuurman op de tribune zit.
Wordt in februari 19 hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 16:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, raar. Extreem logisch toch? Vilhena is beter en zo krijg je nog wat geld voor hem. Schuurman is net 17 en heeft nog alle tijd.
Dat Vilhena beter is maakt niet uit want het staat 4-0, en ik denk dat deze wedstrijd de prijs van Vilhena niet heel erg opdrijft.quote:Op zondag 22 november 2015 16:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, raar. Extreem logisch toch? Vilhena is beter en zo krijg je nog wat geld voor hem. Schuurman is net 17 en heeft nog alle tijd.
Dat alle tijd-argument vind ik altijd een beetje onzin. Seedorf kwam er ook in op z'n 16de. Als iemand goed genoeg is, moet je hem opstellen. De laatste jaren merk ik wel vaker dat trainers aarzelen om echt jonge talenten op te stellen. Dom, voor je het weet zijn ze de 20 alweer gepasseerd.quote:Op zondag 22 november 2015 16:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet om aan te gluren idd. Vreemd dat hij opgeroepen werd voor Oranje.quote:Op zondag 22 november 2015 16:03 schreef Grifte het volgende:
Wat een verschrikking die Vejinovic, hele seizoen al. (Met uitzondering van De Klassieker twee weken geleden dan)
Ja inderdaad. Leuk hoor, beetje van 30 meter uithalen, nonchalant met de buitenkant de voet steken, en beetje rondjes draaien, maar als ze gewoon serieus waren gebleven was het nu al 6-0 geweest. Nu loop je in het slot vast nog tegen een tegentreffer aan.quote:Op zondag 22 november 2015 16:03 schreef Vasion het volgende:
Dit zijn van die fases waarin je 4-1 en 4-2 krijgt.
zal het doorgevenquote:Op zondag 22 november 2015 16:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
Come on guys, tegen 10 man moet er nog minimaal eentje in.
Het gaat toch ook om scoren en rendement? Er wordt gezegd dat hij meer naar achter speelt dan bij Vitesse maar dan nog komt er 0 dreiging vanaf. Ik vind het niet veel.quote:Op zondag 22 november 2015 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Vejinovic is vooral erg wisselvallig maar hij heeft echt ook wel goede dingen laten zien.
Ik denk dat hij uiteindelijk wel uitgroeit tot een stabiele kracht.
4-0 is ook niet slecht.quote:Op zondag 22 november 2015 16:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel zonde als we wederom nalaten aan ons doelsaldo te werken.
Pure aids ja. Laat zien waarom hij niet speelt normaliter.quote:Op zondag 22 november 2015 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
Altijd als Bilal op links in balbezit komt, dan weet je al waar het op gaat uitlopen. Pure kutvoetballer.
Nou opgetyft dan.quote:Op zondag 22 november 2015 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
'Vilhena niet in staat om te verlengen'
Nee, maar tegen FC Twente in deze vorm en na een 4-0 voorsprong na 50 minuten mag het wel 6-0 worden.quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 16:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er een goal aankwam. Wissel...
Precies dit.quote:Op zondag 22 november 2015 16:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het had gewoon serieus 10-0 kunnen worden vandaag. Zo'n ramp is het nou ook weer niet, maar je mist wel de wil om Twente echt te killen.
Komt door die bagger Bilal. En ook geen El Ahmadi meer.quote:Op zondag 22 november 2015 16:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heeft iemand het aantal 100 procent kansen na de 4-0 geteld? Minimaal 5 volgens mij.
Ja, egoïsme vooral. En men is een beetje zelfvoldaan vanwege het feit dat het "al" 4-0 staat. Alsof het dan niet meer hoeft.quote:Op zondag 22 november 2015 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit Twente was echt rijp voor 10-0 inderdaad. Komt gewoon door egoïsme dat het 4-0 blijft.
Heeft niet met wil te maken maar met kwaliteit. Na de 4-0 dachten ze opeens allemaal dat ze Maradona waren, met als gevolg alleen maar gekutquote:Op zondag 22 november 2015 16:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het had gewoon serieus 10-0 kunnen worden vandaag. Zo'n ramp is het nou ook weer niet, maar je mist wel de wil om Twente echt te killen.
Zorgwekkend inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2015 16:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
Feyenoord speelde sowieso vrij matig.quote:Op zondag 22 november 2015 16:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
Zonder Karim hebben we matig ploegje
Wij hebben de Staaf al.quote:Op zondag 22 november 2015 16:23 schreef Sunri5e het volgende:
Toornstra ruilen voor Ziyech? Met bijbetalen natuurlijk.
Op punten dan maarquote:Op zondag 22 november 2015 16:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ajax gaan we toch nooit op doelsaldo kloppen.
Ik kan er niets aan doen, maar ik irriteer me kapot aan die gozer. Wat is die slecht.quote:Op zondag 22 november 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel goed juichen van Bilal: schieten met pistolen.
Ben je weer ongesteld?quote:Op zondag 22 november 2015 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel goed juichen van Bilal: schieten met pistolen.
Opzich is de ergernis wel te begrijpen toch? Bilal speelde godsgruwelijk slecht, heeft geen bal voorgekregen. Scoort vervolgens een lucky intikker en gaat in plaats van naar Kuyt toelopen, pistoolgebaartjes maken. Ik vind het een vreselijke gozer.quote:
En nu schopt hij er eentje in omdat die Drommels een malloot is en vindt hij natuurlijk dat hij een basisplaats moet hebben.quote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik irriteer me kapot aan die gozer. Wat is die slecht.
En minuut stilte voor Parijs vooraf. Gaat hij zo'n gebaar maken. Het is alsof Sven van Beek zijn vliegtuig-juichen doet net na 9/11.quote:Op zondag 22 november 2015 16:27 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Opzich is de ergernis wel te begrijpen toch? Bilal speelde godsgruwelijk slecht, heeft geen bal voorgekregen. Scoort vervolgens een lucky intikker en gaat in plaats van naar Kuyt toelopen, pistoolgebaartjes maken. Ik vind het een vreselijke gozer.
Dat ook ja. Om te kotsen.quote:Op zondag 22 november 2015 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En minuut stilte voor Parijs vooraf. Gaat hij zo'n gebaar maken. Het is alsof Sven van Beek zijn vliegtuig-juichen doet net na 9/11.
Dit dus.quote:Op zondag 22 november 2015 16:29 schreef MPC60 het volgende:
Jullie kunnen wel lekker overdrijven of niet.
Ongestelde pubermeisjes eerder.quote:
Eens. Het was een gele kaart, meer niet.quote:Op zondag 22 november 2015 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die kerel nou rood kreeg?
Dat vond ik zwaar overdreven of ik moet iets grondig over het hoofd hebben gezien.
Vilhena is gewoon een kutvoetballer. 2 keer redelijk gespeeld tegen Ajax, maar ook weer een aantal hilarische blunders. (over de bal heenmaaien in je eigen 16, dat soort grappen) En verder heb ik hem al 2 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, aanvallend voegt hij eigenlijk ook nooit iets toe. Ik zal blij zijn als hij weg is in de winterstop. Enige wat jammer is, is dat Vejinovic eigenlijk ook gewoon kut is. Lange slungel, voegt aanvallend ook helemaal niets toe. Dus ik zou zeggen: Breng Schuurman er maar in, hij is al bijna 19.quote:Op zondag 22 november 2015 17:00 schreef Fuszy het volgende:
Ik begrijp ook wel gelijk waarom Vilhena en Bilal er normaal gesproken niet in staan. Man wat een egoïsme zit er in die twee. En als ze niet voor eigen succes gaan dan verneuken ze de rest wel.
Omdat hij bijna 19 is moet Schuurman er in? Wat een bullshit.quote:Op zondag 22 november 2015 17:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vilhena is gewoon een kutvoetballer. 2 keer redelijk gespeeld tegen Ajax, maar ook weer een aantal hilarische blunders. (over de bal heenmaaien in je eigen 16, dat soort grappen) En verder heb ik hem al 2 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd zien spelen, aanvallend voegt hij eigenlijk ook nooit iets toe. Ik zal blij zijn als hij weg is in de winterstop. Enige wat jammer is, is dat Vejinovic eigenlijk ook gewoon kut is. Lange slungel, voegt aanvallend ook helemaal niets toe. Dus ik zou zeggen: Breng Schuurman er maar in, hij is al bijna 19.
Ik hoor van iedereen dat het zo'n supertalent is. Ik zou zeggen, laat die jongen het dan ook zien. 19 is vrij oud om te debuteren, de echte supertalenten debuteren vaak al op hun 17de.quote:Op zondag 22 november 2015 17:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat hij bijna 19 is moet Schuurman er in? Wat een bullshit.
Dat was voor een paar jaar geleden toen bijna heel ons elftal uit spelers van Varkenoord bestond. Dat is voorbij en zul je zien dat spelers ook op latere leeftijd pas gaan debuteren.quote:Op zondag 22 november 2015 17:09 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik hoor van iedereen dat het zo'n supertalent is. Ik zou zeggen, laat die jongen het dan ook zien. 19 is vrij oud om te debuteren, de echte supertalenten debuteren vaak al op hun 17de.
Mijn hoofdpunt was eigenlijk dat Vilhena en Vejinovic beiden kutspelers zijn en ik me dus afvraag of we daarvoor niet een goede vervanger in de jeugd hebben. Ik zeg niet dat het moet, ik vraag het me alleen af.quote:Op zondag 22 november 2015 17:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat was voor een paar jaar geleden toen bijna heel ons elftal uit spelers van Varkenoord bestond. Dat is voorbij en zul je zien dat spelers ook op latere leeftijd pas gaan debuteren.
Ja, dat soort volk moet dood.quote:Op zondag 22 november 2015 17:12 schreef VXXLL het volgende:
Feyenoorders die het over 10-0 hebben
Ja uh, oke
Schuurman is nog niet beter dan Vejinovic en speelt ook nog eens op een andere positie.quote:Op zondag 22 november 2015 17:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mijn hoofdpunt was eigenlijk dat Vilhena en Vejinovic beiden kutspelers zijn en ik me dus afvraag of we daarvoor niet een goede vervanger in de jeugd hebben. Ik zeg niet dat het moet, ik vraag het me alleen af.
Tja...quote:Op zondag 22 november 2015 17:18 schreef Caland het volgende:
Bohh. Dit Twente was nog slechter dan Zwolle in de Kuip. En dat is een prestatie op zich
Volledig eigen schuld.quote:Op zondag 22 november 2015 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo onnodig dat we 3 punten achter staan op hunnie.
Ik moest echt twee keer kijken waar Twente stond.quote:
Eeuwig zonde dat ie niet voor ons koos.quote:Op zondag 22 november 2015 17:27 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik moest echt twee keer kijken waar Twente stond.![]()
Wat een genot dit. Die Ziyech die voor het voetbal koos stond nu bijna te janken bij jan jood van gangelen.
Zeker, al is De Staaf ook geen verkeerde.quote:Op zondag 22 november 2015 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ie niet voor ons koos.
Dat zeker.quote:Op zondag 22 november 2015 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat ie niet voor ons koos.
Precies, de vuurwerk geluiden van Feyenoorders getuigd echter van een stuk meer intelligentie.quote:Op zondag 22 november 2015 18:31 schreef XSbig het volgende:
Wat een idioot trouwens bij Twente die door de minuut stilte heen schreeuwde, werd wel gelijk gecorigeerd door z'n medesupporters gelukkig. Kreeg daarna ook m'n hele vak (Y2) over zich heen.
Nou inderdaad, dat het Legioen verstand heeft van respect getuigt wel van het feit dat de vuurwerkgeluiden weer massaal te horen waren.quote:Op zondag 22 november 2015 18:31 schreef XSbig het volgende:
Wat een idioot trouwens bij Twente die door de minuut stilte heen schreeuwde, werd wel gelijk gecorigeerd door z'n medesupporters gelukkig. Kreeg daarna ook m'n hele vak (Y2) over zich heen.
Denk dat dit de meest belachelijke post is die in mijn tijd op fok heb gelezen.quote:Op zondag 22 november 2015 16:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En minuut stilte voor Parijs vooraf. Gaat hij zo'n gebaar maken. Het is alsof Sven van Beek zijn vliegtuig-juichen doet net na 9/11.
De sleutelbossenquote:Op zondag 22 november 2015 18:31 schreef XSbig het volgende:
Vooral dat laatste ja. Ik vond het maar erg matig allemaal vandaag.quote:Op zondag 22 november 2015 19:37 schreef Haringkop het volgende:
Phoeh, dit Twente solliciteerde gewoon naar een 8-0 nederlaag. Speelde ontzettend naïef en vertoont gelijkenissen met onze ploeg onder Been.
We mogen het ons wel aanrekenen dat we er niet twee of drie meer gemaakt hebben, de tegenstander legden ons iig geen strobreedte in de weg.
Het meeste bizarre was nog wel dat het niet eens een heel goede wedstrijd van ons was..
Ah daar is Scorpie weer met een opmerking over het Feyenoord publiekquote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dat het Legioen verstand heeft van respect getuigt wel van het feit dat de vuurwerkgeluiden weer massaal te horen waren.
Na de 1-0 was de wedstrijd dan ook al gespeeld, het ging helemaal nergens over vandaag. Heb ik toch liever 3 hartverzakkingen per wedstrijd, dit is niksquote:Op zondag 22 november 2015 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Ik vond het maar erg matig allemaal vandaag.
Ik had eerst een hypocriete havenslaaf nodig voordat ik hem even kon inkoppen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah daar is Scorpie weer met een opmerking over het Feyenoord publiek
Je bent laat vandaag!
Omdat de bal al een paar honderd meter verderop was denk ik. Was een domme en onbesuisde tackle. Maar had ook met geel afgedaan kunnen worden inderdaad, gezien Karsdorp niks had.quote:Op zondag 22 november 2015 16:51 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die kerel nou rood kreeg?
Dat vond ik zwaar overdreven of ik moet iets grondig over het hoofd hebben gezien.
Vejinovic deed toch niet heel veel verkeerd? Vond vooral de invalbeurt van Vilhena nogal matig, Kramer was slecht maar Vejino is mij niet echt opgevallenquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef H.FR het volgende:
Blij dat we dik gewonnen hebben, minder met het spel. Was eigenlijk één van de mindere wedstrijden dit seizoen, speltechnisch. Het is dat Twente nog slechter was dan de gemiddelde amateurclubeen (veel) hogere uitslag had er zeker ingezeten.
We hebben eigenlijk een paar keer aangezet en in die fases gescoord, verder slordig en ongeïnspireerd. Met name Vejinovic en Kramer vond ik echt
Maar goed, al met al is 5-0 winnen van Twente natuurlijk wel lekker.
Nietszeggend nieuwsberichtjequote:'Van Geel durft investering in winterse aankoop aan'
Bij Feyenoord denken ze mogelijk aan een winterse versterking om de kampioensdroom kracht bij te zetten. Die discussie leeft althans binnen de clubleiding van de Rotterdammers, zo meldt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten zondagmiddag.
Volgens de verslaggever en radiocommentator zou technisch directeur Martin van Geel een dergelijke investering wel aandurven. Hakim Ziyech wordt in ieder geval niet aangetrokken. Binnen de Feyenoord-top wordt de aanvoerder van FC Twente gezien als een onverantwoorde investering. Stouten vertelde verder dat hij 'zeker weet' dat Ziyech, die Feyenoord eerder al afwees, in Enschede tonnen meer kon verdienen.
Heeft de kleur van de kaart te maken met hoe geblesseerd de tegenstander is?quote:Op zondag 22 november 2015 20:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat de bal al een paar honderd meter verderop was denk ik. Was een domme en onbesuisde tackle. Maar had ook met geel afgedaan kunnen worden inderdaad, gezien Karsdorp niks had.
Vond hem veel fouten in de passing maken, onzuiver. En ook traag met het spel verplaatsen. Van hem moet juist het tempo komen, en hij vertraagde alleen maar.quote:Op zondag 22 november 2015 20:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vejinovic deed toch niet heel veel verkeerd? Vond vooral de invalbeurt van Vilhena nogal matig, Kramer was slecht maar Vejino is mij niet echt opgevallen
Dat zie je vaak wel toch?quote:Op zondag 22 november 2015 20:35 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Heeft de kleur van de kaart te maken met hoe geblesseerd de tegenstander is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Oh, dat wegglijden waar die alleen voor de keeper stond vond ik anders ook wel een dieptepuntje.. Marko is mij niet zo opgevallen, wellicht omdat het gewoon een trage wedstrijd was en het toch al gespeeld was, dan erger ik mij niet zo aan die dingenquote:Op zondag 22 november 2015 20:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vond hem veel fouten in de passing maken, onzuiver. En ook traag met het spel verplaatsen. Van hem moet juist het tempo komen, en hij vertraagde alleen maar.
Vilhena viel inderdaad dramatisch in, met als dieptepunt die goede solo waarbij hij hem tussentijds af moeten geven en voor eigen succes gaat en faalt.
Oh die vergeet ik nog inderdaadquote:Op zondag 22 november 2015 20:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, dat wegglijden waar die alleen voor de keeper stond vond ik anders ook wel een dieptepuntje.. Marko is mij niet zo opgevallen, wellicht omdat het gewoon een trage wedstrijd was en het toch al gespeeld was, dan erger ik mij niet zo aan die dingen
Dat heb ik bij Feyenoord allang opgegeven, ik kan dat soort dingen beter verdragen bij een voorsprong als bij een gelijke- of achterstandquote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh die vergeet ik nog inderdaad
Oh, ik erger me juist ook aan dat soort details. Je moet het gewoon ALTIJD op brengen om 90 minuten concentratie te hebben en door te knallen. Doelsaldo is ook gewoon belangrijk.
Nouja, achteraf denk ik ook wel: wat zit ik te zeuren, we hebben toch dik gewonnen... Maar ik kan me er druk om maken, omdat je zult zien dat je straks weer op de verkeerde momenten dit soort dingen gaat flikken en daardoor wéér naast de pot pist.quote:Op zondag 22 november 2015 20:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Feyenoord allang opgegeven, ik kan dat soort dingen beter verdragen bij een voorsprong als bij een gelijke- of achterstand
Wat voor versterking hebben we dan met name nodig eigenlijk?quote:
Politie?quote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef H.FR het volgende:
Even iets heel anders:
Ik voel me normaal nooit onveilig in mijn eigen stadion, vandaag voor het eerst. Ik ben namelijk aangevallen door een mede-fan. Los van een paar blauwe plekken en enige verbijstering niks aan overgehouden, heb er geen halszaak van gemaakt omdat ik gewoon naar huis wilde. (en de beste man vrij agressief was)
Weet iemand waar ik melding van dit incident kan maken? Zit me toch wel dwars en er zullen wel camerabeelden van zijn. Zou toch graag zien dat dit soort hersenlozen niet meer binnen mogen komen.
RensAjacied weet vast wel waar je terecht kunt. DM hem eens.quote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef H.FR het volgende:
Even iets heel anders:
Ik voel me normaal nooit onveilig in mijn eigen stadion, vandaag voor het eerst. Ik ben namelijk aangevallen door een mede-fan. Los van een paar blauwe plekken en enige verbijstering niks aan overgehouden, heb er geen halszaak van gemaakt omdat ik gewoon naar huis wilde. (en de beste man vrij agressief was)
Weet iemand waar ik melding van dit incident kan maken? Zit me toch wel dwars en er zullen wel camerabeelden van zijn. Zou toch graag zien dat dit soort hersenlozen niet meer binnen mogen komen.
Oh, ik geef je ook geen ongelijk hoor, ik ben dan ook een wereld van verschil bij voorsprong en achterstand, helemaal in zo'n wedstrijd als vandaag. Tegen andere tegenstanders heb ik wel liever dat ze er nog wat meer maken voor ik rustig zit, maar vandaag was na de 1-0 voor mij alle spanning al wegquote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, achteraf denk ik ook wel: wat zit ik te zeuren, we hebben toch dik gewonnen... Maar ik kan me er druk om maken, omdat je zult zien dat je straks weer op de verkeerde momenten dit soort dingen gaat flikken en daardoor wéér naast de pot pist.
Bij geval van mogelijk mishandeling gewoon bij de politie.quote:Op zondag 22 november 2015 20:47 schreef H.FR het volgende:
Even iets heel anders:
Ja, maar dan moet ik volgens mij weer naar Rotterdam, en dat is een kut-eind rijdenquote:Op zondag 22 november 2015 20:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Politie?Aangifte doen van mishandeling.
Wel bizar trouwens. Wat gebeurde er precies? Hij sloeg vanuit het niets op jou in?
Had dus beter direct na de wedstrijd daar even de tijd voor kunnen nemenquote:Op zondag 22 november 2015 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij geval van mogelijk mishandeling gewoon bij de politie.
Wat?quote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
En toen trok hij me vrij hard een rij naar beneden (aan mijn sjaal) m'n stoel af - geen comfortabele houding kan ik verklappen - en knijpt intussen fijn mijn keel dicht (met diezelfde sjaal
). Denk om zijn standpunt (dat ik niet moet zeuren) duidelijk te maken.
Geen duidelijk verhaal, vind je dat ik me aanstel of kan je je ogen niet geloven?quote:
Nee, dat staat er niet. Le-zen.quote:Op zondag 22 november 2015 21:00 schreef IkBenNietFries het volgende:
Dus Van Geel durft Ziyech te halen in de winterstop.. Durft hij dan ook voor een soortgelijk bedrag een goede spits te halen?
Middenvelder? Vervanger voor Tonny ofzo? Ik hoop op een spits, maar ik zou niet weten wiequote:Op zondag 22 november 2015 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Le-zen.
Ik denk wel dat ze een middenvelder of aanvaller willen halen overigens.
Maar goed, nog 4 wedstrijden tot de winterstop. Voor hetzelfde geld staan we voor de winterstop alweer op 6 punten achterstand of meer.
Spits nog steeds zou ik zeggen. Kramer heeft het gewoon (nog?) niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat voor versterking hebben we dan met name nodig eigenlijk?
Ik denk toch een fatsoenlijke spits.
Kan ook gewoon in je woonplaats als je wil. Mijn advies? Vergeet het, politie heeft hier ook helemaal geen zin in.quote:Op zondag 22 november 2015 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Had dus beter direct na de wedstrijd daar even de tijd voor kunnen nemen
Havenaar of Te Vredequote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Middenvelder? Vervanger voor Tonny ofzo? Ik hoop op een spits, maar ik zou niet weten wie
Een vervanger voor Vilhena ja. Dat lijkt me het meest logische.quote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Middenvelder? Vervanger voor Tonny ofzo? Ik hoop op een spits, maar ik zou niet weten wie
Maar dan zou je een vervanger voor de bank halen, dus een talent die moet groeien.. Althans, dat lijkt mij dan meest voor de hand te liggen. Ik weet niet, middenvelder lijkt mij overbodig, enige versterking lijkt mij een spits, Kramer kan gewoon echt niet. Voor die 2-0 ook, die aanname, dat kan toch niet, dat is toch gewoon slecht?quote:Op zondag 22 november 2015 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een vervanger voor Vilhena ja. Dat lijkt me het meest logische.
Ik zou ool graag nog een extra spits zien komen, maar ik denk niet dat die gaat komen.
Het laatste. Is dit seizoen ook een keer in mijn vak gebeurd. Echt onvoorstelbaar...quote:Op zondag 22 november 2015 21:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen duidelijk verhaal, vind je dat ik me aanstel of kan je je ogen niet geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |