Nee, daar speelt ook Feyenoord veel te slordig voor.quote:
?quote:Op zondag 22 november 2015 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Een wonder dat Kuijt er zoveel gemaakt heeft eigenlijk, terwijl hij verder meestal geen knikker raakt.
Toch ook een kwaliteit dat hij altijd weer op de juiste plek staat om die kutgoaltjes te maken.
Goede trollpoging.quote:Op zondag 22 november 2015 15:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Een wonder dat Kuijt er zoveel gemaakt heeft eigenlijk, terwijl hij verder meestal geen knikker raakt.
Toch ook een kwaliteit dat hij altijd weer op de juiste plek staat om die kutgoaltjes te maken.
Ditquote:Op zondag 22 november 2015 15:08 schreef Roland010 het volgende:
Ik begin het echt een beetje gehad te hebben met Kramer.
Die goal tegen AZ was aardig ja, de rest niet toch? Het meevoetballen valt vandaag niet tegen nee.quote:Op zondag 22 november 2015 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goede trollpoging.
Hij voetbalt de laatste tijd juist steeds beter mee, en hij heeft ook al een paar aardige goals gemaakt.
Hij past beter in het elftal dan Kazim, maar heel vrolijk word je er niet van inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Feyenoord-onwaardig gewoon. Niet dat je van het alternatief vrolijk wordt, maar toch...
Wat loop je nou te bazelen joh?quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Die goal tegen AZ was aardig ja, de rest niet toch? Het meevoetballen valt vandaag niet tegen nee.
Saaiste wedstrijd in tijden.quote:Op zondag 22 november 2015 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij past beter in het elftal dan Kazim, maar heel vrolijk word je er niet van inderdaad.
Overigens is dit Twente echt ongelofelijk slecht. Heb het gevoel dat ik naar Feyenoord - Barendrecht aan het kijken ben ofzo.
Eerst dacht ik nog: geen wereldvoetballer, maar die maakt er sowieso wel 18 tot 20. Maar dat gaat ie nooit meer halen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij past beter in het elftal dan Kazim, maar heel vrolijk word je er niet van inderdaad.
Idd, hoe die spelers zich van de bal laten zetten ook.quote:Overigens is dit Twente echt ongelofelijk slecht. Heb het gevoel dat ik naar Feyenoord - Barendrecht aan het kijken ben ofzo.
Loopt erbij als een zak hooi. Zou gewisseld moeten worden voor het moraal.quote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Typisch het volgende:
Ziyech heeft het wel naar zijn zin zo geloof ik.
Als je de toegevoegde waarde van Kuyt niet ziet (buiten zijn goals) dan kun je beter stoppen met kijken. Niemand heeft het hier over wondergoals, behalve jij.quote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat voor wondergoals hij verder nog gemaakt heeft?
Je posts doen pijn aan m'n ogen, houd op.quote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat voor wondergoals hij verder nog gemaakt heeft?
Goede vraag inderdaad. Wist niet dat Botteghin ook best goed was in balbezit trouwensquote:Op zondag 22 november 2015 15:15 schreef Tortugal het volgende:
Als je Bottegin ziet spelen vraag je je af waarom Van der Heijden zo lang heeft gespeeld.
Dit idd.quote:Op zondag 22 november 2015 15:15 schreef Tortugal het volgende:
Als je Bottegin ziet spelen vraag je je af waarom Van der Heijden zo lang heeft gespeeld.
Bottegin heeft ook niet heel veel te doen gehad natuurlijk, paar balletjes naar voren en breed spelen. Echte druk heeft Twente niet gezet.quote:Op zondag 22 november 2015 15:15 schreef Tortugal het volgende:
Oké. Toen we 4 wedstrijden onderweg waren riep vrijwel iedereen nog dat Kuyt eruit moest, maar goed.quote:Op zondag 22 november 2015 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je de toegevoegde waarde van Kuyt niet ziet (buiten zijn goals) dan kun je beter stoppen met kijken. Niemand heeft het hier over wondergoals, behalve jij.
Komt nog welquote:Op zondag 22 november 2015 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Rent een hoop maar ik zie hem zelden echt goed voorgeven.
Pelle in zijn plaats zou minstens al twee keer gescoord hebben vandaag.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Feyenoord-onwaardig gewoon. Niet dat je van het alternatief vrolijk wordt, maar toch...
21 augustus over Ziyechquote:Op zondag 22 november 2015 15:12 schreef Typisch het volgende:
Ziyech heeft het wel naar zijn zin zo geloof ik.
Ik moet mijn username maar veranderen in Visionquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef Vasion het volgende:
Niet voor Feyenoord willen spelen
Zn eerste misstap in zn carrière.
Ik niet, maar wat doet dat af aan deze 'discussie'? Wederom, wat bazel je nu?quote:Op zondag 22 november 2015 15:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oké. Toen we 4 wedstrijden onderweg waren riep vrijwel iedereen nog dat Kuyt eruit moest, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |