Goed plan, zeker met die nieuwste versie....quote:Op zondag 22 november 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
ik denk dat het tijd is voor een FOK vakantie
We hadden toen net Televisie en mijn moeder was alleen thuis.quote:Op zondag 22 november 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou me niet zo bezig met de waan van de dag.
Vandaag 52e sterfdag van JFK, is dat nog belangrijk?
Ik was toen pas 10 mndn oud, en kan me er nog maar weinig van herinneren.quote:Op zondag 22 november 2015 15:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We hadden toen net Televisie en mijn moeder was alleen thuis.
Ze schrok nogal natuurlijk.
Blijkbaar wel want nog steeds is de ware toedracht niet bekend... Ik herinner me niets meer van die dagquote:Op zondag 22 november 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou me niet zo bezig met de waan van de dag.
Vandaag 52e sterfdag van JFK, is dat nog belangrijk?
Volgende TT papa hield van mama...quote:
de sletquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende TT papa hield van mama...
Papa is pleitte.quote:Op zondag 22 november 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende TT papa hield van mama...
mama tieft papa de deur uitquote:
papa loop toch niet zo snelquote:
Die heb ik een paar maanden geleden nog als verzoekje gedaan op radio49.quote:
Je had ook zo'n liedje over Betsyquote:Op zondag 22 november 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden nog als verzoekje gedaan op radio49.
Vond ik als puber een zielig liedje en een eikel van een vader.
Ach, ooit was het waarschijnlijk ook wel waar.quote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar de TT was wél jou werk toch als huisman?
ah... geen Betsy maat Patsyquote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Je had ook zo'n liedje over BetsyManuela vond ik ook schokkend, ik weet nog dat ik
aan mijn moeder vroeg of dat écht gebeurd was, half in tranen
Dus de TT klopt toch wel een béétje.... zolang het goed gaat dan...quote:Op zondag 22 november 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ooit was het waarschijnlijk ook wel waar.
Je hebt het dan wel over 40 tot 10 jaar geleden.quote:Op zondag 22 november 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus de TT klopt toch wel een béétje.... zolang het goed gaat dan...
40 jaar geleden?quote:Op zondag 22 november 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over 40 tot 10 jaar geleden.
Nope, ik ken haar sinds we 12 jaar waren.quote:Op zondag 22 november 2015 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
40 jaar geleden?10 jaar geleden dan bedoel je denk ik?
ah....... maar toen hadden jullie nog geen verkering of wel?quote:Op zondag 22 november 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik ken haar sinds we 12 jaar waren.
Toen we 15 waren hadden we een tijdje verkering, haar vader werkte me de deur uit en ik kwam 13 jaar later gewoon terug.quote:Op zondag 22 november 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... maar toen hadden jullie nog geen verkering of wel?
Ik dacht dat ik vroeg was met mijn 16 jaar
quote:Op zondag 22 november 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen we 15 waren hadden we een tijdje verkering, haar vader werkte me de deur uit en ik kwam 15 jaar later gewoon terug.
Toen ze 15 was had pa nog iets te vertellen, later uiteraard niet meer.quote:
Mijn Pa was ook tegen hoor vandaar dat ik zo vroeg het huis uit was, maar later begreep ik hem welquote:Op zondag 22 november 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ze 15 was had pa nog iets te vertellen, later uiteraard niet meer.
Ik had sowieso een bloedhekel aan die man en hij aan mij.
Waar bemoeien die vaders zich mee.quote:Op zondag 22 november 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Pa was ook tegen hoor vandaar dat ik zo vroeg het huis uit was, maar later begreep ik hem weltenminste voor de helft....
Nah, het was bezorgdheid, maar mijn vader uitte dat op een vreemde manier, laat ik het daarquote:Op zondag 22 november 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar bemoeien die vaders zich mee.
Een van mijn dochters (ze worden over 2 weken 22 jaar) heeft al 5 jaar verkering met een knul, en dat is haar eigen keuze, niet de mijne.quote:Op zondag 22 november 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, het was bezorgdheid, maar mijn vader uitte dat op een vreemde manier, laat ik het daar
maar bij houden....
Ik was ook niet achterlijk en die Griek deugde ook maar hij wilde hem niet leren kennen, want hetquote:Op zondag 22 november 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn dochters (ze worden over 2 weken 22 jaar) heeft al 5 jaar verkering met een knul, en dat is haar eigen keuze, niet de mijne.
Maar die knul deugt wel.Mijn dochters zijn ook niet achterlijk.
Ik ga er vanuit dat mijn opvoeding goed genoeg was om ervoor te zorgen dat ze hun verstand goed kunnen gebruiken, en aangezien ze dat ook doen, heb ik gelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was ook niet achterlijk en die Griek deugde ook maar hij wilde hem niet leren kennen, want het
was een ''buitenlander'' een gastarbeider noemde mijn vader hem![]()
maar goedverleden tiet
Zou het jou wél uitmaken als die vriend van je dochter een ''buitenlander'' was?quote:Op zondag 22 november 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat mijn opvoeding goed genoeg was om ervoor te zorgen dat ze hun verstand goed kunnen gebruiken, en aangezien ze dat ook doen, heb ik gelijk.
Ik maak me ook totaal geen zorgen om hen, ze zijn echt oud en verstandig genoeg.
De baardaap kwam van vrijdag op zaterdag langs en wilde blijven pitten, en het was weer gezellig.
Die kans is bij mijn dochter wel groot ... Buitenlander zijnquote:Op zondag 22 november 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou het jou wél uitmaken als die vriend van je dochter een ''buitenlander'' was?
Ja je hebt het wel gezellig met die baardaap van je, dat geloof ik best
ja héél groot Chufquote:Op zondag 22 november 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kans is bij mijn dochter wel groot ... Buitenlander zijn
Moet ik eerlijk zijn?quote:Op zondag 22 november 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou het jou wél uitmaken als die vriend van je dochter een ''buitenlander'' was?
Ja je hebt het wel gezellig met die baardaap van je, dat geloof ik best
Dan is mijn antwoord dat wat je waarschijnlijk niet wil horen.quote:
Maar ik zag er wel tegen op om dr eerste vriendje die ze aan me voorstelde te ontmoeten... Maar dat viel dus wel mee... Met zn leuke oudere zusjequote:
Dat weet je helemaal niet...quote:Op zondag 22 november 2015 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is mijn antwoord dat wat je waarschijnlijk niet wil horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dochters hebben zelf een voorkeur.quote:Op zondag 22 november 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet...
maar ik denk wel dat het jou zou uitmaken, ikzelf zou het in de eerste instantie ook een beetje
eng vinden als mijn dochter, als ik die zou hebben, thuis zou komen met een ''buitenlander''.
maar het ligt er wel een beetje aan, huidskleur zou me geen zak uitmaken, maar mijn Pa was bang
dat ik straks met een hoofddoek en alles zou lopen en dat soort dingen....
Als ik ook maar 1 seconde had gedacht dat ik de kans liep om later met een hoofddoek te moeten lopen had ik nooit verkering met hem gehad, had ie kunnen weten, maar ja...quote:Op zondag 22 november 2015 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochters hebben zelf een voorkeur.
Ik beoordeel niet naar kleur, wel naar geloof.
Hun nichtje is 4 jaar ouder, en als ze kijken hoe die het 'doet' hebben ze voorbeeld genoeg van hoe het niet moet, daar hoef ik me niet eens druk om te maken.
Dat geloof ik graag, daarom, als mijn dochters al daarvoor zouden kiezen, ook dan zouden ze de juiste keuze maken, daar vertrouw ik op.quote:Op zondag 22 november 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik ook maar 1 seconde had gedacht dat ik de kans liep om later met een hoofddek te moeten lopen had ik nooit verkering met hem gehad, had ie kunnen weten, maar ja...
Maar jaquote:Op zondag 22 november 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik ook maar 1 seconde had gedacht dat ik de kans liep om later met een hoofddoek te moeten lopen had ik nooit verkering met hem gehad, had ie kunnen weten, maar ja...
maar ja, het is lang geleden en mijn vader is overleden?quote:
Die Griek is toch een Hollandse boer met Griekse achtergrond, Ik snap je hoofddoek gelul niet zo,quote:Op zondag 22 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ja, het is lang geleden en mijn vader is overleden?
dus weinig zin om er nog over te kniezen?
zoiets?
Wees gewoon blij dat je niet geluisterd hebt.quote:Op zondag 22 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets?
Dat snapte ik ook niet van mijn vader maar hij wilde niet luisteren.quote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Griek is toch een Hollandse boer met Griekse achtergrond, Ik snap je hoofddoek gelul niet zo,
quote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees gewoon blij dat je niet geluisterd hebt.
quote:Op zondag 22 november 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet van mijn vader maar hij wilde niet luisteren.
Wel even goed lezen wat er staat HIJ was er bang voor ik niet....
quote:Op zondag 22 november 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik ook maar 1 seconde had gedacht dat ik de kans liep om later met een hoofddoek te moeten lopen had ik nooit verkering met hem gehad, had ie kunnen weten, maar ja...
Die indruk heb ik dus ook van die Griek, niks exotisch aan.quote:Op zondag 22 november 2015 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Griek is toch een Hollandse boer met Griekse achtergrond, Ik snap je hoofddoek gelul niet zo,
Als een vader je vriendje niet wil leren kennen en ook niet naar je wil luisteren wordt hetquote:Op zondag 22 november 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die indruk heb ik dus ook van die Griek, niks exotisch aan.![]()
Tenzij ie een baard heeft en een jurk draagt.
Ik begrijp het volkomen anders was je nu niet nog bij hem, voor mij 'bewijs' genoeg dat hij deugt.quote:Op zondag 22 november 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Als een vader je vriendje niet wil leren kennen en ook niet naar je wil luisteren wordt het
een beetje moeilijk om dat duidelijk te maken toch?
Ik dacht dat jij het wel begreep?
Elke vader is achterdochtigquote:Op zondag 22 november 2015 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Als een vader je vriendje niet wil leren kennen en ook niet naar je wil luisteren wordt het
een beetje moeilijk om dat duidelijk te maken toch?
Ik dacht dat jij het wel begreep?
ah... gelukkig iemand die het wel begrijptquote:Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen anders was je nu niet nog bij hem, voor mij 'bewijs' genoeg dat hij deugt.
Ik weet ja wat voor een druif jij bent.
Maar logisch dat je vader bezorgd was.quote:Op zondag 22 november 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... gelukkig iemand die het wel begrijpt
Ja daarom zei ik ook dat ik het later wel een beetje begreepquote:
dat heb ik nu ook al 3x gezegdquote:Op zondag 22 november 2015 18:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar logisch dat je vader bezorgd was.
Hoofddoekjes was dus een loze opmerking. Ik mocht als kind niet met bepaalde klasse omgaan.quote:Op zondag 22 november 2015 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook dat ik het later wel een beetje begreeptoen ook wel, maar ik zei
al er viel niet met hem te praten, toen kon hij alleen schelden, zijn váder was een buitenlander
én nog een échte gastarbeider ook, dat was genoeg om hem bij voorbaat af te keuren, helaas
[..]
dat heb ik nu ook al 3x gezegd
Dat je nu met hoofdbedeking rondloopt wanneer de zon schijntquote:Op zondag 22 november 2015 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets?
quote:Op zondag 22 november 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je nu met hoofdbedeking rondloopt wanneer de zon schijnt
Ik ben te min.quote:Op zondag 22 november 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoofddoekjes was dus een loze opmerking. Ik mocht als kind niet met bepaalde klasse omgaan.
Ik vind dat nog steeds erg.
quote:Op zondag 22 november 2015 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je nu met hoofdbedeking rondloopt wanneer de zon schijnt
Hoofddoekjes was iets waar hij mee kwam he... niet ik, dus het was geen loze opmerking.quote:Op zondag 22 november 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoofddoekjes was dus een loze opmerking. Ik mocht als kind niet met bepaalde klasse omgaan.
Ja maar het werkte twee kanten op. Ik was ooit op een verjaardags feestje. En die pa zei toen "Wat moet dat middenstands meisje" hier. Ik voelde de haat, ik was zeven of acht jaar oud.quote:
Ja ja, maar het was natuurlijk méér dan dat... dat snap jij ook wel denk ik?quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar vroeger waren hoofddoekjes hier ook gewoon in de mode hoor...
Als het waaide of regende wel ja.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder liep er ook meequote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet zo vreemd.quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het werkte twee kanten op. Ik was ooit op een verjaardags feestje. En die pa zei toen "Wat moet dat middenstands meisje" hier. Ik voelde de haat, ik was zeven of acht jaar oud.
Ik wel en dat ik het nog steeds weet en ook haar naam is raar. Ik was maar een kindquote:
Mijnes soms ook en als het regende zo'n plastic ding wat je in kon vouwenquote:
Dat is lullig, voor alle kinderen, omdat je nog nergens bij stil staat, maar de wereld is nu eenmaal hard.quote:Op zondag 22 november 2015 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel en dat ik het nog steeds weet en ook haar naam is raar. Ik was maar een kind
En raarquote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is lullig, voor alle kinderen, omdat je nog nergens bij stil staat, maar de wereld is nu eenmaal hard.
Ik heb nog ergens een foto van mij en mijn broertje in Madurodam, het regende en mijn moeder vond het een strak plan om ons zo'n plastic ding op onze kop te zetten, ik heb er toen een flink drama van gemaakt.quote:Op zondag 22 november 2015 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijnes soms ook en als het regende zo'n plastic ding wat je in kon vouwen
Die krijg je ook niet eerder te zien nadat je ingehuwelijkt bent als je dan aan zo'n doekje begintquote:Op zondag 22 november 2015 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het waaide of regende wel ja.
Met als functie het beschermen van het kapsel, dus niet voor de kat ze kut.
Nee, als ik vanwege mijn afkomst als een minderwaardig iemand behandeld word ga ik ook rellen.quote:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als ik vanwege mijn afkomst als een minderwaardig iemand behandeld word ga ik ook rellen.
hé hé en daar ging het dus om... een zoon van een gastarbeider was te min...quote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, als ik vanwege mijn afkomst als een minderwaardig iemand behandeld word ga ik ook rellen.
Net een kinderverrassing, trek je die doek er vanaf en krijg je een acute hartverlamming.quote:Op zondag 22 november 2015 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet eerder te zien nadat je ingehuwelijkt bent als je dan aan zo'n doekje begint
Soury heeft geen idee waar ik het over heb, gelukkig begrijp jij me wel.quote:Op zondag 22 november 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé en daar ging het dus om... een zoon van een gastarbeider was te min...
Je was ook 16, misschien speelde dat ook meequote:Op zondag 22 november 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hé en daar ging het dus om... een zoon van een gastarbeider was te min...
Dooddoenerquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soury heeft geen idee waar ik het over heb, gelukkig begrijp jij me wel.
Mwah, als je bedenkt dat de middenstand niet voor niets middenstand heet, is het best wel een raar idee dat iemand van onze leeftijd, in NL, zo'n opmerking nog gehad heeft.quote:
Met een handleidingquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net een kinderverrassing, trek je die doek er vanaf en krijg je een acute hartverlamming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we begrijpen elkaarquote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soury heeft geen idee waar ik het over heb, gelukkig begrijp jij me wel.
oh... vast wel, maar als ik 18 was geweest was het precies hetzelfde geweest.quote:Op zondag 22 november 2015 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was ook 16, misschien speelde dat ook mee
Aan den lijve ervaren, dus het bestaat wel degelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je bedenkt dat de middenstand niet voor niets middenstand heet, is het best wel een raar idee dat iemand van onze leeftijd, in NL, zo'n opmerking nog gehad heeft.
Het is geen UK met lower-, middle- and upper class, en dat was het toen ook niet, en voor zover dat wel zo was, was middenstand een positie waar een hoop naar opkeken.
Nah er was nog wel iets.. Maar ik ging op voetbal terwijl mn ouder broer en zus nog op hockey moesten...quote:Op zondag 22 november 2015 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je bedenkt dat de middenstand niet voor niets middenstand heet, is het best wel een raar idee dat iemand van onze leeftijd, in NL, zo'n opmerking nog gehad heeft.
Het is geen UK met lower-, middle- and upper class, en dat was het toen ook niet, en voor zover dat wel zo was, was middenstand een positie waar een hoop naar opkeken.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en je zegt het net niet zo gek te vinden.....
quote:Op zondag 22 november 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 22 november 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het werkte twee kanten op. Ik was ooit op een verjaardags feestje. En die pa zei toen "Wat moet dat middenstands meisje" hier. Ik voelde de haat, ik was zeven of acht jaar oud.
Zo moeilijk is het niet.quote:
Nou, het is wel duidelijk dat wij elkaar niet begrijpen, en dan te bedenken dat ik meestal zelfs Fann en Soury begrijp (ongeacht of ik het met ze eens ben), dus aan mij ligt het niet.quote:Op zondag 22 november 2015 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo moeilijk is het niet.
quote:Op zondag 22 november 2015 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is wel duidelijk dat wij elkaar niet begrijpen, en dan te bedenken dat ik meestal zelfs Fann en Soury begrijp (ongeacht of ik het met ze eens ben), dus aan mij ligt het niet.
Ik begrijp je meestal wel (ongeacht of ik het met je eens ben), en zie ook vaak wel waar het misgaat in fitties tussen jou en een willekeurige andere persoon (ongeacht of ik het met een van beiden eens ben), maar ik kan er niet altijd wat meequote:
Nee, ligt aan mij.quote:Op zondag 22 november 2015 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is wel duidelijk dat wij elkaar niet begrijpen, en dan te bedenken dat ik meestal zelfs Fann en Soury begrijp (ongeacht of ik het met ze eens ben), dus aan mij ligt het niet.
en dat snap ik ookquote:Op zondag 22 november 2015 19:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp je meestal wel (ongeacht of ik het met je eens ben), en zie ook vaak wel waar het misgaat in fitties tussen jou en een willekeurige andere persoon (ongeacht of ik het met een van beiden eens ben), maar ik kan er niet altijd wat mee
Ik heb de indruk dat je graag relletjes wil, je bent er te dom voor sorryquote:
Prima indruk. Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je graag relletjes wil, je bent er te dom voor sorry
Is dat op zijn Grieksquote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
Ik had hoofddoekje niet moeten noemenik had beter kunnen zeggen ''onderdrukt en
lens gelsagen''
Nee juist niet, maar ga dat mijn Pa maar eens uitleggenquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
Ik had hoofddoekje niet moeten noemenik had beter kunnen zeggen ''onderdrukt en
lens gelsagen''
quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmiddag in Amsterdam...
die ziet er niet happy uitquote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee joh die buik!quote:
Oh dear.. op een ander moment was dit als een doodsverwensing gelezenquote:Op zondag 22 november 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee juist niet, maar ga dat mijn Pa maar eens uitleggen![]()
nu niet meer, maar toen, nu kan hij je niet meer horen
wat is er mis met haar buik?quote:
Mooi, met die "Boom"... en die Joodse meneer ook precies achter dat tasjequote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan moet je wel héél ver graven als je dat eruit haaltquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear.. op een ander moment was dit als een doodsverwensing gelezen![]()
ik twijfelquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er mis met haar buik?Gewoon mollig denk ik? Of zwanger, maar daar lijkt ze me een beetje te oud voor...
De zie ik nu pasquote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, met die "Boom"... en die Joodse meneer ook precies achter dat tasje
Maar je vind het niet vreemd als een vader aan zijn dochter vraagt wat "dat middenstandsmeisje" hier doetquote:Op zondag 22 november 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij ligt op haar knieënquote:Op zondag 22 november 2015 19:47 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er mis met haar buik?Gewoon mollig denk ik? Of zwanger, maar daar lijkt ze me een beetje te oud voor...
Tuurlijk wel, maar als de vader van "dat middenstandsmeisje" ook niet wil dat zijn dochter zelf met kinderen uit een 'andere klasse' speelt?quote:Op zondag 22 november 2015 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je vind het niet vreemd als een vader aan zijn dochter vraagt wat "dat middenstandsmeisje" hier doet
Mag ze dan wel met een bus?quote:Op zondag 22 november 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt best mee, misschien is ze zwanger
Denk je?quote:Op zondag 22 november 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... valt best mee, misschien is ze zwanger
ah... gegoogeld, hij komt van internet, ik dacht écht even dat jij die gemaakt hadquote:Op zondag 22 november 2015 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Degene die me deze foto onder ogen bracht heeft trouwens gelogen.
Dergelijke bussen zijn er qua zitplaatsen niet in Amsterdam...
De helft van de Nederlanders is te zwaarquote:Op zondag 22 november 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet nietof een gewoon dikke pens
Kun je nagaan wanneer we genaaid wordenquote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... gegoogeld, hij komt van internet, ik dacht écht even dat jij die gemaakt had![]()
[ afbeelding ]
waarom zou je niet met de bus mogen als je zwanger bentquote:
tjaquote:Op zondag 22 november 2015 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De helft van de Nederlanders is te zwaar
http://www.nationaalkompa(...)-hebben-overgewicht/
ja daarom snapte ik het nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
waarom zou je niet met de bus mogen als je zwanger bent
Ik ben de hele dag thuis geweest...quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... gegoogeld, hij komt van internet, ik dacht écht even dat jij die gemaakt had![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, foto was in elk geval leukquote:Op zondag 22 november 2015 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag thuis geweest...
Onreine geloofskwestie misschienquote:Op zondag 22 november 2015 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
waarom zou je niet met de bus mogen als je zwanger bent
Onrein omdat ze zwanger is ?quote:
En vooral te weinig beweging.quote:Op zondag 22 november 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
tjateveel lekker en te lekker eten
en niet alleen in Nederland
![]()
Amerika is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel erger ...........
Tuurlijk, alles kanquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof niet, maar zou toch kunnen dat je dan niet openbaar mag en zo
tja, dat ook, weinig beweging, heb ik ook last vanquote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vooral te weinig beweging.
"We" zijn blijven eten zoals 100 jaar geleden, maar omdat "we" tegenwoordig fysiek niets meer uitvoeren is dat gewoon veel te veel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit een zwangere moslima op straat zie nu ik eroverquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik geloof niet, maar zou toch kunnen dat je dan niet openbaar mag en zo
ik zie bij ons op school wel rondlopen hoorquote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nooit een zwangere moslima op straat zie nu ik erover
nadenk, maar als ze zo'n jurk aanhebben is het ook weer moeilijk te zien, dus ik heb geen
flauw idee of dat wel of niet mag, zal toch wel?
ah... dus wel, ik had eerlijk gezegd géén ideequote:Op zondag 22 november 2015 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie bij ons op school wel rondlopen hoor
wij hebben vrij veel (erg veel) moslims op school, we zijn een rk schoolquote:Op zondag 22 november 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dus wel, ik had eerlijk gezegd géén idee
ik woon ertussen, maar nooit op gelet denk ikquote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben vrij veel (erg veel) moslims op school, we zijn een rk school
ach.. ze moeten bij mij een verlofbriefje komen halen als ze vrij willen voor een of anders feest dus ik zie ze nogal eensquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik woon ertussen, maar nooit op gelet denk ikof niet opgevallen onder die gewaden
kan ook
ah... ja leek me ook lastig als je niet naar buiten mag als je zwanger bent, alleen al met kinderenquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
ach.. ze moeten bij mij een verlofbriefje komen halen als ze vrij willen voor een of anders feest dus ik zie ze nogal eens
Ik zeg ook niet dat ze niet rondlopen.. Maar misschien is het volgens de strengere volgers van het geloof wel een dingquote:Op zondag 22 november 2015 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik zie bij ons op school wel rondlopen hoor
Misschien ook wel nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze niet rondlopen.. Maar misschien is het volgens de strengere volgers van het geloof wel een ding
Heb je wel eens gezien wat die gasten aan ladingen suiker en biscuittjes per keer kopen?quote:Op zondag 22 november 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
tjateveel lekker en te lekker eten
en niet alleen in Nederland
![]()
Amerika is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel erger ...........
Ik bedoel dat je dan met een Hollandse knul thuiskomt en dat hij zich dan bekeerd, ging nogquote:Op zondag 22 november 2015 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe moslima's zwanger raken?
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar ik denk dat dat Fastfood er ook wel mee te maken heeftquote:Op zondag 22 november 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat die gasten aan ladingen suiker en biscuittjes per keer kopen?
Daar doe ik 10 jaar mee...
Nee, de man gooit z'n kwakkie op tafel en de vliegen doen de rest...quote:Op zondag 22 november 2015 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je dan met een Hollandse knul thuiskomt en dat hij zich dan bekeerd, ging nog
over de eerdere discussie
gadverdammequote:Op zondag 22 november 2015 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de man gooit z'n kwakkie op tafel en de vliegen doen de rest...
Ik heb het over Nederland, Amsterdam, daar waar wij wonen...quote:Op zondag 22 november 2015 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar ik denk dat dat Fastfood er ook wel mee te maken heeft
ow.................. jaaaaaaaaaaaaa ik zie wel eens wat mensen in hun kar gooien, dan ben ik somsquote:Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het over Nederland, Amsterdam, daar waar wij wonen...
Moslims met bier?quote:Op zondag 22 november 2015 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.................. jaaaaaaaaaaaaa ik zie wel eens wat mensen in hun kar gooien, dan ben ik soms
ook wel verbaasd, geen groente of fruit te zien, alleen bier, chips en andere rotzooi
ik had het over mensen in het algemeenquote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moslims met bier?
Die moet je aangeven...
Niet over moslimas met bierbuiken ?quote:Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had het over mensen in het algemeen
neeheeeeeeeeeeee dat onderwerp was al geweest....quote:
Dan moet je dus met het openbaar vervoer in een soepjurk...quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
Maar als je boodschappenmandje er zó uitziet heb je wel een probleem![]()
[ afbeelding ]
als je er nog in pastquote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je dus met het openbaar vervoer in een soepjurk...
Veel zoute dingenquote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Bill Bryson heeft daar een leuk stukje over, na twintig jaar in Europa gaat hij met zijn familie terug naar de states. Hij gaat samen met zijn vrouw boodschappen doen en die legt groente etc in het wagentje.quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet er bij zijn om het te snappenquote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bill Bryson heeft daar een leuk stukje over, na twintig jaar in Europa gaat hij met zijn familie terug naar de states. Hij gaat samen met zijn vrouw boodschappen doen en die legt groente etc in het wagentje.
Bill komt met allerlei troep aanzetten die hem helemaal geweldig lijken. Zijn vrouw dwingt hem ze dan daarna allemaal op te eten.
Leg eens uitquote:
Leg jij het maar uit danquote:Op zondag 22 november 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
Leandra hoeft daar niet bij te zijn om het te snappen
Ohh tjaquote:
Dooien doet het na vriezenquote:Op maandag 23 november 2015 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Het kan ook dooien
Chuf niet teruggelezen, is er nog iets uit de sollies gekomen?
Enneh mijn moeder was ook een xenofoobje hoor...was min of meer geschokt toen g een jood bleek te zijn.
quote:Op zondag 22 november 2015 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bill Bryson heeft daar een leuk stukje over, na twintig jaar in Europa gaat hij met zijn familie terug naar de states. Hij gaat samen met zijn vrouw boodschappen doen en die legt groente etc in het wagentje.
Bill komt met allerlei troep aanzetten die hem helemaal geweldig lijken. Zijn vrouw dwingt hem ze dan daarna allemaal op te eten.
Slaap lekker Fannquote:
Henk heeft blijkbaar een nieuwe hobby.............quote:Henk Krol heeft de Friese horecabaas Chris van den Berg gefeliciteerd met zijn 75e verjaardag. Zoals gebruikelijk wanneer de 50+-leider iemand gelukwensen stuurt, is het feestvarken niet meer in leven.
Hoe vind je dode FBers?quote:Op maandag 23 november 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Henk heeft blijkbaar een nieuwe hobby.............
Het wordt tijd dat Henk gecondoleerd wordt met z'n eigen overlijden...quote:Op maandag 23 november 2015 16:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Henk heeft blijkbaar een nieuwe hobby.............
Dat weet Henk, ik heb geen idee.quote:
Erg slim is het zeker niet, als het waar blijkt te zijn...quote:Op maandag 23 november 2015 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet Henk, ik heb geen idee.
Maar hoe dom moet je zijn om na zo'n blunder binnen een week dezelfde 'fout' te maken.
In de volksmond word je dan al gauw een ezel genoemd.
Het lijkt waar te zijn, Henk staat in meerdere kranten (levenslang) voor lul.quote:Op maandag 23 november 2015 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg slim is het zeker niet, als het waar blijkt te zijn...
Henk heeft al een verklaring gegeven, het is gewoon de schuld van FB.quote:Facebook roept gebruikers op andere gebruikers te feliciteren, aldus Krol. "Ze moeten echt iets bedenken om het voor nabestaanden eenvoudig te maken om snel duidelijk te maken dat een mevrouw of meneer is gestorven. Deze man is vorige week overleden, hoe had ik dat kunnen weten?"
Hoe moet FB weten wanneer iemand dood is... Ik post ook nooit wat, dus ou ik dood verklaard moeten worden?quote:Op maandag 23 november 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het lijkt waar te zijn, Henk staat in meerdere kranten (levenslang) voor lul.
[..]
Henk heeft al een verklaring gegeven, het is gewoon de schuld van FB.![]()
Dat dus, ik heb een nep account, maar daar staat niks op, die gebruik ik alleen zodat ik kan inloggen en kan bekijken, met name de pagina van de baardaap.quote:Op maandag 23 november 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe moet FB weten wanneer iemand dood is... Ik post ook nooit wat, dus ou ik dood verklaard moeten worden?
Domme mensen denken dat FB net als de krant is .... Daar waren vorige week of zo toch beelden van een vrouw.. die beweerde: "Ja maar het staat op Facebook...."quote:Op maandag 23 november 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb een nep account, maar daar staat niks op, die gebruik ik alleen zodat ik kan inloggen en kan bekijken, met name de pagina van de baardaap.
Ik sta er echt van te kijken dat veel mensen FB zo serieus nemen.
Gelukkig ben ik geen 'volger', voor je het in de gaten hebt gaat ie je feliciteren.quote:Op maandag 23 november 2015 18:21 schreef Deisyy het volgende:
Twee keer in één week![]()
De eerste keer met Joost Zwagerman was natuurlijk een gigantische misser.
Ruud Henk Krol heeft nogal wat volgers en heeft er een gewoonte van gemaakt zijn volgers te feliciteren met zijn verjaardag, Facebook geeft aan wanneer iemand jarig is, maar inderdaad hoe kan Facebook weten dat Chris dood is, maar hoe kan Henk dit dan weten, Chris is geen bekende Nederlander of zo. Dus deze misser begrijp ik wel.
Kortom, je moet geen mensen feliciteren die je niet persoonlijk kent.
Terwijl je dood bentquote:Op maandag 23 november 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen 'volger', voor je het in de gaten hebt gaat ie je feliciteren.
Die leeft iig nog volgens Wikipedia dan... Alsof we die moeten geloven... Ik weet het niet meer.. Wordt allemaal veels te gecompliceerd hier op internet....quote:Op maandag 23 november 2015 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
Ik is een echte Clint Eastwood-fan
For A Few Dollars More (1965)
Lekkerquote:Op maandag 23 november 2015 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Die leeft iig nog volgens Wikipedia dan... Alsof we die moeten geloven... Ik weet het niet meer.. Wordt allemaal veels te gecompliceerd hier op internet....
Een dag niet geleefd is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 23 november 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet jij het nog wel wat waar is..?
quote:Op maandag 23 november 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
Nu hoor ik dat vluchtelingen in hongerstaking gaan... Het moet niet gekker worden zeg...
ziet er wel professioneel genaaid uitquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En om dat wat extra 'kracht' te geven gaan sommigen nog een stapje verder.....
Ik snap alleen niet waarom ie niet geen leuker kleurtje garen heeft genomen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
ziet er wel professioneel genaaid uit
dramatisch rood of zoquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ie niet geen leuker kleurtje garen heeft genomen.
Zou je niet gewoon een vlucht naar Frankfurt kunnen nemen en dan aankloppen bij een vluchtelingenkampquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pa-te-bereiken.dhtml
Je suis Syriër.........
Ik kan ook de trein naar Aken nemen, da's dichterbij, maar ben bang dat ik gezien mijn blonde uiterlijk niet in aanmerking zal komen voor brood, bed en bad.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon een vlucht naar Frankfurt kunnen nemen en dan aankloppen bij een vluchtelingenkamp
Het is natuurlijk allemaal kut voor die lui, de echte vluchtelingen, maar je maakt mij niet wijs dat de EU precies wie wie er binnenkomen, waarvandaan en waarom.quote:
Ja en nu staan er ook Marokkanen met dichtgenaaide smoelen om te protesteren omdat ze van daaruit niet verder mogen naar het grote geld!quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pa-te-bereiken.dhtml
Je suis Syriër.........
Wat mij gewoon ergert is, dat ik gewoon van een minimum leef en tevreden ben, geen schulden heb en/of geen eisen stel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en nu staan er ook Marokkanen met dichtgenaaide smoelen om te protesteren omdat ze van daaruit niet verder mogen naar het grote geld!
Die vraag is makkelijk beantwoord: 2 mille netto per maand!quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat mij gewoon ergert is, dat ik gewoon van een minimum leef en tevreden ben, geen schulden heb en/of geen eisen stel.
Derhalve vraag ik mij gewoon af (en terecht denk ik, ik zal ook wel niet de enige zijn die zich dat afvraagt) welk bedrag die gasten maandelijks willen ontvangen voor ze eens tekenen van tevredenheid gaan tonen.
Dat heb ik gelezen, en dan te bedenken dat ik van de helft leef.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vraag is makkelijk beantwoord: 2 mille netto per maand!https://ejbron.wordpress.(...)000-netto-per-maand/
quote:De ondercommandant van een Turkmeense brigade in Syrië zegt dat zijn troepen de twee Russische piloten die dinsdag uit hun geraakte vliegtuig sprongen aan hun parachute hebben doodgeschoten. Het Russische gevechtsvliegtuig Soechoj SU-24 werd dinsdagochtend neergehaald door een Turkse F-16.
Ja de geruchtenstroom meldt weer van alles.. Maar de situatie wordt er zo niet beter opquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
En nu zitten de Russen en Turken elkaar weer in de haren.
[..]
Is het gek als ik zeg dat het me eigenlijk niet kan schelen. Ik kan er toch niets aan doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de geruchtenstroom meldt weer van alles.. Maar de situatie wordt er zo niet beter op
Daar heb je volkomen gelijk aanquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het gek als ik zeg dat het me eigenlijk niet kan schelen. Ik kan er toch niets aan doen
Ik voel me wel een egoist daardoor. Ik vrees best wel de narigheid maar verder kan het me niet boeien.quote:
Je zal echt niet de enige zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me wel een egoist daardoor. Ik vrees best wel de narigheid maar verder kan het me niet boeien.
Ik heb geen kinderen, ik zou dan toch anders denken. Denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zal echt niet de enige zijn.
Dat klopt, ik maak me wel zorgen om de toekomst van mijn kinderen, dat houdt me toch wel bezig, maar voor mezelf zal het me mijn reet roesten, het zal mijn tijd wel duren.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, ik zou dan toch anders denken. Denk ik
Maar die zijn er om het weer beter te makenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, ik maak me wel zorgen om de toekomst van mijn kinderen, dat houdt me toch wel bezig, maar voor mezelf zal het me mijn reet roesten, het zal mijn tijd wel duren.
Ja ze zullen goed hun best moeten doen danquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die zijn er om het weer beter te maken
Ik ga een boom knuffelenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze zullen goed hun best moeten doen dan
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik best raar vind hier op FOK!, best wel ellende en dan lees ik de cosquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze zullen goed hun best moeten doen dan
Censuur hoor ik ... en ruzies....quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik best raar vind hier op FOK!, best wel ellende en dan lees ik de cos
Het is allemaal niet zo belangrijkquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt, ik maak me wel zorgen om de toekomst van mijn kinderen, dat houdt me toch wel bezig, maar voor mezelf zal het me mijn reet roesten, het zal mijn tijd wel duren.
Jij hebt toch kleinkinderen. Wat een rare reactiequote:
waarom een rare reactie? Ik hoop dat mijn kinderen en kleinkinderen een mooie toekomst zullen hebben... zij hebben nog een leven voor zich, ik heb al een leven achter me.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij hebt toch kleinkinderen. Wat een rare reactie
Uiteraard, maar geen zorgen dusquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
waarom een rare reactie? Ik hoop dat mijn kinderen en kleinkinderen een mooie toekomst zullen hebben... zij hebben nog een leven voor zich, ik heb al een leven achter me.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:33 schreef just me het volgende:
[..]
waarom een rare reactie? Ik hoop dat mijn kinderen en kleinkinderen een mooie toekomst zullen hebben... zij hebben nog een leven voor zich, ik heb al een leven achter me.
Misschien zie ik het somber in.quote:
Ach, heimwee naar de 60's, 70's en 80's hebben we allemaal wel denk ik.quote:
Je waait alle kanten opquote:
No nukesquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, heimwee naar de 60's, 70's en 80's hebben we allemaal wel denk ik.
Daar was ikquote:
Leuk concertdagje dus, leuke herinnering.quote:
Ja geslapen bij een oom van een vriend van me. Utrecht was een wereld weg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk concertdagje dus, leuke herinnering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik woonde toen nog helemaal in het hoge Noordenquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geslapen bij een oom van een vriend van me. Utrecht was een wereld weg.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geslapen bij een oom van een vriend van me. Utrecht was een wereld weg.Dat was bij mij de voorlaatste maand van mijn diensttijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik was er helaas niet bij.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik niet. Sentimentele humbug.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, heimwee naar de 60's, 70's en 80's hebben we allemaal wel denk ik.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geslapen bij een oom van een vriend van me. Utrecht was een wereld weg.UtregSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een mooie tijd....quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik niet. Sentimentele humbug.
Ik heb er gewoond, als student. Ik vond het vreselijkquote:
Dat zeker... Ik stond volgens mij op het punt om op een 14 daagse studie-excursie te gaan via Duitsland, Oostenrijk naar de Dolomieten in Noord Italie en weer terug.. Elke avond feest bijna alle betaald door de Uni... op het bier naquote:
Waar?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, als student. Ik vond het vreselijk
Hoe toepasselijk. Ik woonde op de Amsterdamse straatweg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar?
Ik woonde er van mijn 4e tot mijn 44e dus die stad zit in mijn dna
Verleden jaar doorheen gereden. Zo veranderd, ja ik woonde tegenover een park ergens nr. 300 ofzo. Ik heb mijn moeder vanuit de telefooncel gebeld dat ik aan de pil wildequote:Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar?
Ik woonde er van mijn 4e tot mijn 44e dus die stad zit in mijn dna
Hahahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden jaar doorheen gereden. Zo veranderd, ja ik woonde tegenover een park ergens nr. 300 ofzo. Ik heb mijn moeder vanuit de telefooncel gebeld dat ik aan de pil wilde
Ik had al een goedgekeurd vriendje, en het was okquote:
Dat soort dingen vergeet je nooit meerquote:
Kijk het moet ergens beginnen, maar dat je daar nog toestemming voor vroeg... Hoe oud was je dan toen je ging studeren?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een goedgekeurd vriendje, en het was ok
18 ofzo. Laat ik eerlijk zijn het was een formaliteit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk het moet ergens beginnen, maar dat je daar nog toestemming voor vroeg... Hoe oud was je dan toen je ging studeren?
Stiekem deed je het alquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
18 ofzo. Laat ik eerlijk zijn het was een formaliteit.
15 was ik. Maar ik moest wat verzinnen ofzo. Qua ziekenfonds. Ik weet het niet zo goed meerquote:
Zwanger ben je niet geworden ... Tenminste... je hebt geen kinderenquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
15 was ik. Maar ik moest wat verzinnen ofzo. Qua ziekenfonds. Ik weet het niet zo goed meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |