Goed plan, zeker met die nieuwste versie....quote:Op zondag 22 november 2015 14:56 schreef FANN het volgende:
ik denk dat het tijd is voor een FOK vakantie
We hadden toen net Televisie en mijn moeder was alleen thuis.quote:Op zondag 22 november 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou me niet zo bezig met de waan van de dag.
Vandaag 52e sterfdag van JFK, is dat nog belangrijk?
Ik was toen pas 10 mndn oud, en kan me er nog maar weinig van herinneren.quote:Op zondag 22 november 2015 15:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We hadden toen net Televisie en mijn moeder was alleen thuis.
Ze schrok nogal natuurlijk.
Blijkbaar wel want nog steeds is de ware toedracht niet bekend... Ik herinner me niets meer van die dagquote:Op zondag 22 november 2015 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou me niet zo bezig met de waan van de dag.
Vandaag 52e sterfdag van JFK, is dat nog belangrijk?
Volgende TT papa hield van mama...quote:
de sletquote:
quote:Op zondag 22 november 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende TT papa hield van mama...
Papa is pleitte.quote:Op zondag 22 november 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende TT papa hield van mama...
mama tieft papa de deur uitquote:
papa loop toch niet zo snelquote:
Die heb ik een paar maanden geleden nog als verzoekje gedaan op radio49.quote:
Je had ook zo'n liedje over Betsyquote:Op zondag 22 november 2015 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden nog als verzoekje gedaan op radio49.
Vond ik als puber een zielig liedje en een eikel van een vader.
Ach, ooit was het waarschijnlijk ook wel waar.quote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar de TT was wél jou werk toch als huisman?
ah... geen Betsy maat Patsyquote:Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Je had ook zo'n liedje over BetsyManuela vond ik ook schokkend, ik weet nog dat ik
aan mijn moeder vroeg of dat écht gebeurd was, half in tranen
Dus de TT klopt toch wel een béétje.... zolang het goed gaat dan...quote:Op zondag 22 november 2015 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ooit was het waarschijnlijk ook wel waar.
Je hebt het dan wel over 40 tot 10 jaar geleden.quote:Op zondag 22 november 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus de TT klopt toch wel een béétje.... zolang het goed gaat dan...
40 jaar geleden?quote:Op zondag 22 november 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over 40 tot 10 jaar geleden.
Nope, ik ken haar sinds we 12 jaar waren.quote:Op zondag 22 november 2015 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
40 jaar geleden?10 jaar geleden dan bedoel je denk ik?
ah....... maar toen hadden jullie nog geen verkering of wel?quote:Op zondag 22 november 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, ik ken haar sinds we 12 jaar waren.
Toen we 15 waren hadden we een tijdje verkering, haar vader werkte me de deur uit en ik kwam 13 jaar later gewoon terug.quote:Op zondag 22 november 2015 18:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... maar toen hadden jullie nog geen verkering of wel?
Ik dacht dat ik vroeg was met mijn 16 jaar
quote:Op zondag 22 november 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen we 15 waren hadden we een tijdje verkering, haar vader werkte me de deur uit en ik kwam 15 jaar later gewoon terug.
Toen ze 15 was had pa nog iets te vertellen, later uiteraard niet meer.quote:
Mijn Pa was ook tegen hoor vandaar dat ik zo vroeg het huis uit was, maar later begreep ik hem welquote:Op zondag 22 november 2015 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ze 15 was had pa nog iets te vertellen, later uiteraard niet meer.
Ik had sowieso een bloedhekel aan die man en hij aan mij.
Waar bemoeien die vaders zich mee.quote:Op zondag 22 november 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn Pa was ook tegen hoor vandaar dat ik zo vroeg het huis uit was, maar later begreep ik hem weltenminste voor de helft....
Nah, het was bezorgdheid, maar mijn vader uitte dat op een vreemde manier, laat ik het daarquote:Op zondag 22 november 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar bemoeien die vaders zich mee.
Een van mijn dochters (ze worden over 2 weken 22 jaar) heeft al 5 jaar verkering met een knul, en dat is haar eigen keuze, niet de mijne.quote:Op zondag 22 november 2015 18:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, het was bezorgdheid, maar mijn vader uitte dat op een vreemde manier, laat ik het daar
maar bij houden....
Ik was ook niet achterlijk en die Griek deugde ook maar hij wilde hem niet leren kennen, want hetquote:Op zondag 22 november 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van mijn dochters (ze worden over 2 weken 22 jaar) heeft al 5 jaar verkering met een knul, en dat is haar eigen keuze, niet de mijne.
Maar die knul deugt wel.Mijn dochters zijn ook niet achterlijk.
Ik ga er vanuit dat mijn opvoeding goed genoeg was om ervoor te zorgen dat ze hun verstand goed kunnen gebruiken, en aangezien ze dat ook doen, heb ik gelijk.quote:Op zondag 22 november 2015 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was ook niet achterlijk en die Griek deugde ook maar hij wilde hem niet leren kennen, want het
was een ''buitenlander'' een gastarbeider noemde mijn vader hem![]()
maar goedverleden tiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |