abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157871709
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef Casave het volgende:
Maar ff iets anders he. Ik val jamais op oudere mannen.. Gewoon niet. Maar nu begin ik denk ik gevoelens te krijgen voor een oudere man, niet om zijn uiterlijk maar gewoon om hoe hij is. Oeps. Schrik er zelf van. Ben me er net van bewust. Is dit wanhopigheid?
wat is oudere man, een klein leeftijdsverschil, of 26 en 50?
pi_157872069
quote:
Maar ff iets anders he. Ik val jamais op oudere mannen.. Gewoon niet. Maar nu begin ik denk ik gevoelens te krijgen voor een oudere man, niet om zijn uiterlijk maar gewoon om hoe hij is. Oeps. Schrik er zelf van. Ben me er net van bewust. Is dit wanhopigheid?
Is hij getrouwd? En kinderen? Dat is normaal :)
pi_157872265
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Is hij getrouwd? En kinderen? Dat is normaal :)
Ja een vriendin en geen kinderen volgens mij, hij is bijna 50. Maar dit is raar vind ik, omdat ik dit mog nooit heb gehad, en uiterlijk speelt hierin totaal geen rol. Waarom is het volgens jou normaal? :)

Niet dat ik in de wolken ben, maar ik vind zijn aandacht gewoon leuk. En ga hiernaar ook op zoek bij hem, onbewust. 'Gevoelens' is een groot woord maar er is bij mij een soort elektrisch schokje.

Wat mij trouwens nu doet afvragen wanneer je daadwerkelijk van gevoelens spreekt? Hoe ervaren jullie dit? Wat voel je als je gevoelens hebt voor iemand? En wanneer spreek je hiervan?

[ Bericht 6% gewijzigd door Casave op 28-11-2015 00:15:40 ]
pi_157873634
Als TS hier haar nummer even dumpt heeft ze in no time 30 van fokkers aandacht.

Dan krijgt haar ego weer een boost! :D

Tot ze verzadigd raakt en veranderd in een arrogante bitch en iedereen laat vallen ;(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157874667
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:

Tot ze verzadigd raakt en veranderd in een arrogante bitch en iedereen laat vallen ;(
0624574345 ok tot zo?
pi_157875933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:11 schreef Casave het volgende:

[..]

0624574345 ok tot zo?
arm persoon die echt dat nummer heeft.
pi_157876038
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:

Wat een enorme egoboost om whatsappjes te krijgen van wanhopige fokkers.
pi_157876244
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:11 schreef Casave het volgende:

[..]

0624574345 ok tot zo?
Ondertussen stort heel fok zich op dit nummer :7
pi_157876437
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:00 schreef hoechst het volgende:

[..]

arm persoon die echt dat nummer heeft.
Was een grapje he mensen.. Dit is mijn nummer niet!
pi_157876447
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 10:08 schreef Casave het volgende:

[..]

Tot zover de Whatsapp bukkake dan
pi_157876815
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 10:08 schreef Casave het volgende:

[..]

Meen je niet? Heb al dickpic gestuurt :{
pi_157876887
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:34 schreef Casave het volgende:

[..]

Dus ik moet nu alles opzij gaan zetten om puur en alleen aan mijn zelfbeeld te werken? Ik laat het meer hand in hand gaan.
Is alles opzij zetten hetzelfde als duidelijke prioriteiten stellen dan?

quote:
Maar goed, het klopt ook wel. Alles staat of valt met je eigenwaarde en zo. Niet alleen relaties maar ook carrière etc. Heb nu wel een behandeltraject aangevraagd bij ggz om daar ook aan te werken. Hoop dat dat wat uithaalt.
Super dat je die stap hebt gezet en hoop ook dat je er goede stappen mee gaat zetten!

quote:
En nee idd, een vent die er doorheen prikt gaat er ook niet komen. Dat heb ik inmiddels wel door :')
Nog niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:30 schreef PausNicolaas het volgende:
En Scary_Mary is heeeel streng, maar ze heeft daarmee soms wel gewoon gelijk. ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja is ook zo
Misschien heeft dat strenge ook een beetje te maken dat het soms overkomt alsof er met eerdere adviezen weinig tot geen kut mee is gedaan.

quote:
Open deur is natuurlijk daddy issues, maar wie weet is het de stabiliteit die je aantrekt. Zo een volwassen man die je wel de aandacht geeft en alles. Of misschien is het gewoon weer een lekker afleidende situatie om je mee bezig te houden in plaats van met jezelf..

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:18 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja een vriendin en geen kinderen volgens mij, hij is bijna 50. Maar dit is raar vind ik, omdat ik dit mog nooit heb gehad, en uiterlijk speelt hierin totaal geen rol. Waarom is het volgens jou normaal? :)
Een vriendin, dus misschien is deze meneer ook wel niet zo bereikbaar.

quote:
Niet dat ik in de wolken ben, maar ik vind zijn aandacht gewoon leuk. En ga hiernaar ook op zoek bij hem, onbewust. 'Gevoelens' is een groot woord maar er is bij mij een soort elektrisch schokje.
Gezien je het hier ook gewoon post, lijkt het me toch vooral bewust..

quote:
Wat mij trouwens nu doet afvragen wanneer je daadwerkelijk van gevoelens spreekt? Hoe ervaren jullie dit? Wat voel je als je gevoelens hebt voor iemand? En wanneer spreek je hiervan?
Zolang jij eigenlijk niet zoveel van deze man weet, een patroon hebt met een soort afstand houden tenzij onbereikbaar want veilig en toch niet haalbaar is, en je aangeeft de aandacht te waarderen komt het niet heel erg als eckte liefde over zeg maar..
  zondag 29 november 2015 @ 09:43:12 #113
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157894995
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:18 schreef Casave het volgende:

[..]

Volgens mij, denk jij teveel na. Als ik douche spring ik erin ik vraag me weinig af. Als ik date en we beginnen opeens te zoenen en zij eindigt met mijn geslacht in haar mond, denken we er weinig over na.

Als ik daarbij steeds moest nadenken zou ik niet leven. Hoe meer je denkt des te ingewikkelder. Leef den beetje, of date gewoon met iemand en ga op je gevoel af probeer wat uit. Ik bied me wel aan als proefpersoon. :') alle gekheid op een stokje hoewel ik het serieus zou doen. Zul je gewoon moeten handelen je kan eeuwig jezelf afvragen of je dit of dat kan door te proberen raak je er vanaf.
Liefde voor God
pi_157895105
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 09:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]
Ik bied me wel aan als proefpersoon. :')
Helaas, je bent al de 4e. Je zult even moeten wachten :') _O-

Maar even serieus. Teveel denken. Is een kwaal van de intelligente menden onder ons. Die denken altijd.
Hoe kan je 'niet denken'?
  zondag 29 november 2015 @ 10:08:02 #115
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157895211
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 09:56 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Helaas, je bent al de 4e. Je zult even moeten wachten :') _O-

Maar even serieus. Teveel denken. Is een kwaal van de intelligente menden onder ons. Die denken altijd.
Hoe kan je 'niet denken'?
Gurus staan niet in de rij, ik ben ook te jong voor haar smaak denk ik..

Maar paus, je zet de wekker, wekker gaat af, zet hem uit. Gaat douchen, kleed je aan, ontbijt, neemt vervoer naar werk of school. Gaat van lokaal naar lokaal of gasleiding naar gasleiding. En stel je voor met het schoolvoorbeeld.

Je vraagt je af waarom je je douched, warm of koud en welke shampoo of misschien geen shampoo. Je je alles gaat afvragen, waarom je naar school gaat wat je eigenlijk doet in dat lokaal met die leraar. Dan heb je geen leven meer dan ben je de vrouw die zich doet afvragen wat ze aan moet doen. En niets is goed. Als we enkel zouden denken zouden we niet kunnen leven. Want we zouden nergens zin in vinden en niets zal perfect zijn want er is geen perfecte douchegel, garderobe, vent, vrouw of wat dan ook.
Liefde voor God
pi_157896079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Is alles opzij zetten hetzelfde als duidelijke prioriteiten stellen dan?

[..]

Super dat je die stap hebt gezet en hoop ook dat je er goede stappen mee gaat zetten!

[..]

Nog niet.

[..]

[..]

Misschien heeft dat strenge ook een beetje te maken dat het soms overkomt alsof er met eerdere adviezen weinig tot geen kut mee is gedaan.

[..]

Open deur is natuurlijk daddy issues, maar wie weet is het de stabiliteit die je aantrekt. Zo een volwassen man die je wel de aandacht geeft en alles. Of misschien is het gewoon weer een lekker afleidende situatie om je mee bezig te houden in plaats van met jezelf..

[..]

Een vriendin, dus misschien is deze meneer ook wel niet zo bereikbaar.

[..]

Gezien je het hier ook gewoon post, lijkt het me toch vooral bewust..

[..]

Zolang jij eigenlijk niet zoveel van deze man weet, een patroon hebt met een soort afstand houden tenzij onbereikbaar want veilig en toch niet haalbaar is, en je aangeeft de aandacht te waarderen komt het niet heel erg als eckte liefde over zeg maar..
Scary je zegt alleen hoe bepaalde dingen in elkaar steken en hebt daar gelijk in, maar welke adviezen heb je nu concreet gegeven? En afgezien van wat ik hier post over bepaalde issues, wat weet jij van wat ik tot nu toe gedaan heb?

Anyways die man, ja is leuk, grappig en ja ik ga dan denken dat ik gevoelens zou kunnen ontwikkelen jegens hem. Van ekte liefde spreek ik niet, maar dit had ik ook al aangegeven. En dit betekent niet dat ik dit niet tegen kan houden, omdat hij ouder is, een vriendin heeft etc.

En ja ik ga me dingen afvragen om het te kunnen plaatsen, maar dit staat njet perse in lijn met deze situatie. Eerder in het algemeen..

[ Bericht 7% gewijzigd door Casave op 29-11-2015 11:39:00 ]
  zondag 29 november 2015 @ 11:43:10 #117
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157896244
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 11:30 schreef Casave het volgende:

[..]

Scary je zegt alleen hoe bepaalde dingen in elkaar steken en hebt daar gelijk in, maar welke adviezen heb je nu concreet gegeven? En afgezien van wat ik hier post over bepaalde issues, wat weet jij van wat ik tot nu toe gedaan heb?

Anyways die man, ja is leuk, grappig en ja ik ga dan denken dat ik gevoelens zou kunnen ontwikkelen jegens hem. Van ekte liefde spreek ik niet, maar dit had ik ook al aangegeven. En dit betekent niet dat ik dit niet tegen kan houden, omdat hij ouder is, een vriendin heeft etc.

En ja ik ga me dingen afvragen om het te kunnen plaatsen, maar dit staat njet perse in lijn met deze situatie. Eerder in het algemeen..
Verliefd raken kies je niet uit. Ik kan in theorie misschien verliefd worden op een jongetje, Thomas Mann heeft een boek erover geschreven, een man die verliefd wordt op een jongetje.

Maar hij heeft een vriendin en is ouder tja, an zich kies jij en die man. Als ik een vriendin had die mij verlaat voor een ander wat wil ik veel. Maar om eerlijk te zijn zou ik het niet zo lastig zoeken. Maar waar zoek je voor een relatie vrij lastig zeker omdat je liefde niet kiest... Het beste advies is dan ook gewoon te leven en doen wat je hart je een beetje ingeeft, niet teveel denken.
Liefde voor God
pi_157896284
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Gurus staan niet in de rij, ik ben ook te jong voor haar smaak denk ik..

Maar paus, je zet de wekker, wekker gaat af, zet hem uit. Gaat douchen, kleed je aan, ontbijt, neemt vervoer naar werk of school. Gaat van lokaal naar lokaal of gasleiding naar gasleiding. En stel je voor met het schoolvoorbeeld.

Je vraagt je af waarom je je douched, warm of koud en welke shampoo of misschien geen shampoo. Je je alles gaat afvragen, waarom je naar school gaat wat je eigenlijk doet in dat lokaal met die leraar. Dan heb je geen leven meer dan ben je de vrouw die zich doet afvragen wat ze aan moet doen. En niets is goed. Als we enkel zouden denken zouden we niet kunnen leven. Want we zouden nergens zin in vinden en niets zal perfect zijn want er is geen perfecte douchegel, garderobe, vent, vrouw of wat dan ook.
Klopt ja, te veel denken is ook gewoon niet goed want inderdaad kom je op een punt dat je je afvraagt wat voor zin het allemaal heeft. Dit punt ben ik wel een paar keer gepasseerd. Maar ja het is een patroon geworden wat wel beangstigd denk ik want op een gegeven moment zit je er in gevangen of zo. Zo voelt het in ieder geval soms.
  zondag 29 november 2015 @ 11:51:16 #119
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157896342
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 11:46 schreef Casave het volgende:

[..]

Klopt ja, te veel denken is ook gewoon niet goed want inderdaad kom je op een punt dat je je afvraagt wat voor zin het allemaal heeft. Dit punt ben ik wel een paar keer gepasseerd. Maar ja het is een patroon geworden wat wel beangstigd denk ik want op een gegeven moment zit je er in gevangen of zo. Zo voelt het in ieder geval soms.
Dit is denk ik het grootste probleem, als je hierin vastzit.. Kun je dan nog een vent vinden. Een relatie is toch iets waarin jejezelf overgeeft aan een ander in zekere zin, natuurlijk ben je eigen bazin, maar je moet toch veel water bij de wijn doen. Een perfecte man bestaat ook niet, net zoals jij niet perse de perfecte vrouw hoeft te zijn voor die vent.

Wat zou je kunnen doen om wat minder te denken en wat meer te leven? Zijn er dingen die je altijd al had willen doen maar de boot afhield door het vele denken?
Liefde voor God
pi_157896418
Vrouw opent 'ik ben nog seksueel en/of relatie maagd of kan geen leuke man vinden' topic en meteen springen alle maagden van fokkers er bovenop met wanhopige, slijmerige, bedelende reacties. GVD zeg :')
pi_157896686
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouw opent 'ik ben nog seksueel en/of relatie maagd of kan geen leuke man vinden' topic en meteen springen alle maagden van fokkers er bovenop met wanhopige, slijmerige, bedelende reacties. GVD zeg :')
Ik had ook al een aantal DM's ontvangen ja. Misschien is fok niet het beste medium hiervoor. Wat wel zo is, is dat sommige fokkers het herkennen, dat is een gerustellend iets. Of niet, het is maar hoe je dat bekijkt.

Maar ben hier niet om mijn love te vinden, maar om mijn ei kwijt te kunnen haha. Dus dan weten jullie dat :9
pi_157897199
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Cockwhale het volgende:
Hoi cockwhale
pi_157897216
Casave is wel een beetje oud voor mij maar haar username doet me steeds denken aan die plant. ~:)
  zondag 29 november 2015 @ 12:48:24 #124
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157897273
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Casave is wel een beetje oud voor mij maar haar username doet me steeds denken aan die plant. ~:)
Mij aan kroepoek.
Liefde voor God
pi_157897621
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Mij aan kroepoek.
Wat veelzijdig die naam :'(
  zondag 29 november 2015 @ 17:59:42 #126
448901 zarynxa
Eerst zeggen, dan denken
pi_157904437
foto? haha
pi_157907221
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 11:30 schreef Casave het volgende:

[..]

Ik ga af op wat ik hier lees en chargeer graag om mensen aan het denken te zetten. Als je gerichter advies wil dan is het wellicht handiger om wat uitgebreider te vertellen. Bijvoorbeeld aan de hand van een concrete situatie waar je vast in loopt, maar waar je wel een nuttige drempel over kan gaan die je wat beter over jezelf kan laten voelen..

quote:
Gevoelens tegenhouden is meestal niet de beste, laat staan haalbare zet, het is dan ook belangrijker wat je met die gevoelens doet. In dit geval zou het waarschijnlijk niet zo handig zijn om mee te gaan in die gevoelens en zijn aandacht te blijven zoeken. Probeer het wat korter en zakelijker te houden en blijf niet geen gesprekken rekken enzo.
pi_157932768
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Casave het volgende:

[..]

Iets dikker is niet moddervet en ook niet superslank.
NIet druk om maken. Genoeg mannen die het prima vinden als een meid wat dikker is of een bril heft ofzo
pi_157936850
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:03 schreef Noriega het volgende:

[..]

NIet druk om maken. Genoeg mannen die het prima vinden als een meid wat dikker is of een bril heft ofzo
Ik zie het probleem met een bril echt totaal niet
pi_157960083
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee ik ook niet eigenlijk. Maar ik denk bij wijze van spreken.
pi_157960114
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:03 schreef Noriega het volgende:

[..]

Mwah, ik zou mezelf niet aan durven te laten raken, dus daar ligt probleem nummero uno al. Ben niet blij met mezelf hierin. Maar, daar is wat aan te doen. Ben daar mee bezig nu ook!

[ Bericht 0% gewijzigd door Casave op 02-12-2015 02:26:47 ]
pi_157960337
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:48 schreef Casave het volgende:

[..]

Zonder bril zie ik nog minder problemen :P

Maar even serieus, soms maken mensen zich echt te druk om iets wat uiteindelijk onder de streep gewoon echt totaal onbelangrijk is :)
  woensdag 2 december 2015 @ 12:00:58 #133
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_157961524
Laat lekker gaan. Op je 26ste kan je je beter inzetten dat jouw persoonlijke ontwikkeling (studie, baan, hobbies, passies, maatschappelijke doelen etc.) ten goede komt, dan zoiets banaals als relaties en seks. Ik vind dat als je hier niet of nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het lekker moet laten gaan. Doe ik iig wel, of ik probeer het iig.
pi_157963872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef Zeikbeer het volgende:
Laat lekker gaan. Op je 26ste kan je je beter inzetten dat jouw persoonlijke ontwikkeling (studie, baan, hobbies, passies, maatschappelijke doelen etc.) ten goede komt, dan zoiets banaals als relaties en seks. Ik vind dat als je hier niet of nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het lekker moet laten gaan. Doe ik iig wel, of ik probeer het iig.
Wat bedoel je met als je er nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het dan moet laten gaan?

Verder snap ik je punt wel, want het is zo iets dierlijks eigenlijk, als je er zo over nadenkt. Maar ja toch hebben we die oerbehoefte wel allemaal. Dat kun je niet tegenhouden. En volgens mij staat seks en verbondenheid etc. nog vóór persoonlijke ontwikkeling in de behoeftenhierarchie van Maslow.

Dus eigenlijk zou zijn theorie dus het gegeven dat je eerst aan je zelfbeeld moet werken voordat je een relatie aan kan gaan, verwerpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Casave op 02-12-2015 13:57:49 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 13:56:17 #135
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_157964021
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:48 schreef Casave het volgende:

[..]

Wat bedoel je met als je er nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het dan moet laten gaan?

Verder snap ik je punt wel, want het is zo iets dierlijks eigenlijk, als je er zo over nadenkt. Maar ja toch hebben we die oerbehoefte wel allemaal. Dat kun je toch niet tegenhouden. En volgens mij staat seks en verbondenheid etc. nog vóór persoonlijke ontwikkeling in de behoeftenhierarchie van Maslow.
Ik bedoelde dat vanaf een bepaalde leeftijd het een bekeken zaak is. De precieze leeftijd zal, vermoed ik, voor iedereen anders liggen, maar als ik na een bepaalde leeftijd nog steeds zonder ervaringen ben, dan moet ik mijn doelen bijstellen en misschien accepteren dat het is zoals het is gegaan. Ik ben zelf eind 20 en stel mijn doelstellingen telkens naar beneden bij.

Wat je zegt over dat dierlijke klopt en dat maakt het juist zo moeilijk om te doen vergeten ondanks het zoeken naar afleiding mbv bepaalde hobbies. Vooral het lezen van deze topics maakt dat de focus volledig op seks en relaties komt te liggen. Eigenlijk zou ik dus niet dit soort topics moeten lezen en toch doe ik het. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeikbeer op 02-12-2015 16:00:11 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 14:07:53 #136
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_157964240
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 12:12 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ben ik het wel mee eens. Ik val denk ik in de middenmoot zeg maar. Heb wel een leuk hoofd (al zeg ik het zelf :9) maar ben wel iets dikker. Zou het daar aan liggen?
Wat mij betreft zou het daar aan liggen, zo is mijn ervaring en gedachte. Maar dan niet in de trant van: "slank is mooi, dik is lelijk." Ik heb namelijk vaak genoeg meegemaakt dat vrouwen die ik leuk vond stevig/dik/volslank waren, uitgezonderd morbide. Ikzelf ben iets langer dan de gemiddelde man (das prima) maar ik ben behoorlijk dun. Het is net zo goed als dat jij onzeker bent, dat ik eveneens onzeker ben in het bijzijn van de wat dikkere vrouwen omdat ik veronderstel dat zij een man zoeken die ook stevig zijn (ongeacht overwegend vet of spier), waardoor ik denk geen kans te maken. Ik heb in het verleden contacten zowel contact met dunnere en dikkere vrouwen gehad, dus eigenlijk weet ik dat het wel goed zit, maar toch blijf ik twijfelen. Zeker omdat het nooit tot een relatie is gekomen.
pi_157967484
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 03:27 schreef Casave het volgende:
Hoi,
( edit ik zie nu pas dat ik niet de enige ben die een dergelijk topic gestart heeft, maar ja, 26 is wel wat triester dan 20 :') )

Maak me best wel zorgen om deze toestand. Heb namelijk nog nooit een relatie gehad. En ik denk dat het op deze leeftijd steeds moeilijker wordt om een liefde tegen te komen.
Veel mensen hebben op mijn leeftijd al eens een langere relatie gehad en hebben een referentiekader denk ik dan. Ik zou daar ook wel moeite mee hebben omdat je men dan automatisch gaat vergelijken. Maar goed dat terzijde. Erger nog is dat ik niet zou weten hoe ik me moet gedragen in een relatie!

Hoe denken jullie hierover? Zijn er meer mensen van 25+ die nog nooit echt een relatie gehad hebben? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Hou op hoor :D

Vanaf je 25ste steeds lastiger een liefde tegen te komen? Ik hoop toch niet dat je denkt dat iedereen die 22 ja en bezet is daar zijn/haar hele leven bij blijft? Of er geen andere vrijgezellen zijn van onze (ben bijna 26) leeftijd? =p

Ik heb slechts een paar relaties gehad vooral tussen de 15-23. Maar dat voelt nu al als zo lang geleden dat ik ook alles opnieuw mag leren ;)

Ga het iig niet forceren. Dat werkt nooit.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:51:37 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157968294
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:51 schreef Casave het volgende:

[..]

Mwah, ik zou mezelf niet aan durven te laten raken, dus daar ligt probleem nummero uno al. Ben niet blij met mezelf hierin. Maar, daar is wat aan te doen. Ben daar mee bezig nu ook!
Meen je dat werkelijk? Of ben je iets teveel aan het nadenken voor de rest van de wereld?
pi_157974004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:56 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat vanaf een bepaalde leeftijd het een bekeken zaak is. De precieze leeftijd zal, vermoed ik, voor iedereen anders liggen, maar als ik na een bepaalde leeftijd nog steeds zonder ervaringen ben, dan moet ik mijn doelen bijstellen en misschien accepteren dat het is zoals het is gegaan. Ik ben zelf eind 20 en stel mijn doelstellingen telkens naar beneden bij.

Wat je zegt over dat dierlijke klopt en dat maakt het juist zo moeilijk om te doen vergeten ondanks het zoeken naar afleiding mbv bepaalde hobbies. Vooral het lezen van deze topics maakt dat de focus volledig op seks en relaties komt te liggen. Eigenlijk zou ik dus niet dit soort topics moeten lezen en toch doe ik het. :')
Dat gevoel van bekeken zaak ben ik het mee eens. Zo zie ik dat ook, alsof je buiten de boot bent gevallen of zo. En op deze leeftijd heeft iedereen toch al minstens één lange relatie gehad, terwijl we dus eigenlijk net om de hoek komen kijken.

Op je 24/25e was dat nog niet zo'n ramp, maar zo richting de 30 ga ik me wel zorgen maken.

Je ziet iedereen om je heen een nestje bouwen en al zo ver in een relatie zitten dat ze erg vertrouwd zijn met elkaar. Zit ik daar forever alone. En geloof me, ik ben ook niet heel passief hoor.

Nou ja, je begrijpt de gedachte achter dit topique nu wel.
pi_157974219
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:02 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Hou op hoor :D

Vanaf je 25ste steeds lastiger een liefde tegen te komen? Ik hoop toch niet dat je denkt dat iedereen die 22 ja en bezet is daar zijn/haar hele leven bij blijft? Of er geen andere vrijgezellen zijn van onze (ben bijna 26) leeftijd? =p

Ik heb slechts een paar relaties gehad vooral tussen de 15-23. Maar dat voelt nu al als zo lang geleden dat ik ook alles opnieuw mag leren ;)

Ga het iig niet forceren. Dat werkt nooit.
Nou ja, daar lijkt het wel op. Vanaf 24/25 lijkt het gros bezet. Nu woon ik redelijk in de provincie, misschien dat dit een rol speelt?

Nee forceren doe ik sowieso niet, maar het lijkt ook niet vanzelf te gaan..
pi_157974726
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:29 schreef Casave het volgende:

[..]

Nou ja, daar lijkt het wel op. Vanaf 24/25 lijkt het gros bezet. Nu woon ik redelijk in de provincie, misschien dat dit een rol speelt?
Even heel generaliserend: Als vrouw wordt het na de 30 wat moeilijker, vanwege de al dan niet steeds dringender wordende kinderwens en volgens sommigen enige verzuring. Als je nu online zou gaan daten vis je denk ik beter in de categorie 30+ mannen, die (nog) niet klaar zijn voor de kinders.
pi_157976502
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:21 schreef Casave het volgende:
Je ziet iedereen om je heen een nestje bouwen en al zo ver in een relatie zitten dat ze erg vertrouwd zijn met elkaar.
quote:
Vanaf 24/25 lijkt het gros bezet.
Dat valt wel mee denk ik. Ik kom dagelijks vrouwen tegen die alleenstaande moeder zijn met 1, 2 of meer kinderen. Allemaal gescheiden, dus kennelijk heeft dat plaatje wat je vaak bij de buren/kennisen/vrienden, enzovoorts ziet (gras altijd groener) toch niet zo goed uitgepakt.

En dan zijn ze op zoek naar een of andere makkelijke prooi die voor hen en kinderen voor de rest van zijn leven zal zorgen.

Met alle respect, maar dat soort vrouwen mijd ik altijd zoveel mogelijk. Ik heb geen zin om voor andermans kinderen vader te gaan spelen. Bovendien hebben die vrouwen meestal nog een hele waslijst van andere eisen aan hun broek hangen terwijl ze eigenlijk helemaal niets te eisen hebben.

Beter laat en goed voor elkaar dan door een bevlieging van een relatie naar een huwelijk en kinderen hoppen dat uiteindelijk eindigt in een scheiding. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
pi_157978497
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

Dat valt wel mee denk ik. Ik kom dagelijks vrouwen tegen die alleenstaande moeder zijn met 1, 2 of meer kinderen. Allemaal gescheiden, dus kennelijk heeft dat plaatje wat je vaak bij de buren/kennisen/vrienden, enzovoorts ziet (gras altijd groener) toch niet zo goed uitgepakt.

En dan zijn ze op zoek naar een of andere makkelijke prooi die voor hen en kinderen voor de rest van zijn leven zal zorgen.

Met alle respect, maar dat soort vrouwen mijd ik altijd zoveel mogelijk. Ik heb geen zin om voor andermans kinderen vader te gaan spelen. Bovendien hebben die vrouwen meestal nog een hele waslijst van andere eisen aan hun broek hangen terwijl ze eigenlijk helemaal niets te eisen hebben.

Beter laat en goed voor elkaar dan door een bevlieging van een relatie naar een huwelijk en kinderen hoppen dat uiteindelijk eindigt in een scheiding. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Woon je dan in de Bijlmer dat je dagelijks zulke types tegenkomt?

Wat jij zegt klopt ook wel. Beter laat en goed dan vroeg en bevlogen. Snel huisje boompje, beestje zodat je er op je 25e enorm burgerlijk bij zit als een 40-jarige. Nee dat is niet sexy.

Maar anderzijds hoeft het één het ander niet uit te sluiten denk ik. 'Vroeg' een relatie beginnen betekent niet dat je dan snel kinderen krijgt en na een aantal jaren scheidt of een saai kut leven hebt.

gewoon het gevoel van begeren en begeerd worden en dat iemand geïnteresseerd is in je no matter what je doet. Dat je een beetje op dezelfde golflengte zit en samen een leuk leven hebt, dat kan op alle leeftijden. En is het verre voorstadium van een leuk nestje.. Wat uiteindelijk het doel is, anders zouden we geen relaties aangaan, toch? En gewoon leuke dingen doen zoals sexen, uitgaan, feestjes, etentjes, reisjes. Maar zo ver kom ik niet met iemand.
pi_157978727
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:54 schreef Casave het volgende:

[..]

Wat jij zegt klopt ook wel. Beter laat en goed dan vroeg en bevlogen. Snel huisje boompje, beestje zodat je er op je 25e enorm burgerlijk bij zit als een 40-jarige. Nee dat is niet sexy.

Maar anderzijds hoeft het één het ander niet uit te sluiten denk ik. 'Vroeg' een relatie beginnen betekent niet dat je dan snel kinderen krijgt en na een aantal jaren scheidt of een saai kut leven hebt.

gewoon het gevoel van begeren en begeerd worden en dat iemand geïnteresseerd is in je no matter what je doet. Dat je een beetje op dezelfde golflengte zit en samen een leuk leven hebt, dat kan op alle leeftijden. En is het verre voorstadium van een leuk nestje.. Wat uiteindelijk het doel is, anders zouden we geen relaties aangaan, toch? En gewoon leuke dingen doen zoals sexen, uitgaan, feestjes, etentjes, reisjes. Maar zo ver kom ik niet met iemand.
Mocht je echt diep in de put zitten, dmbox staat open. Ook ik merk dat je er niet zo makkelijk meer tussenkomt op je 25ste of iig niet als dat je eerste echte relatie moet worden zonder dat je eigenlijk een idee hebt hoe zoiets werkt..
pi_157982080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

quote:

[..]

Wat een (voor)oordelen van beide.

Een beetje een open mind kan contacten met anderen ook een stuk prettiger en gemakkelijker maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157982157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Wat een (voor)oordelen van beide.

Een beetje een open mind kan contacten met anderen ook een stuk prettiger en gemakkelijker maken.
Iedereen heeft wel eens vooroordelen, dat zit in de mens. Wat een (voor)oordeel dat jij op basis van één zin mij bevooroordeeld noemt!
Bovendien, is het ook gewoon zo dat er in de Bijlmer relatief meer alleenstaande dames met kinderen wonen. Ik denk dat daar ook wel cijfers van te vinden zijn, op CBS Statline of zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Casave op 03-12-2015 09:43:50 ]
pi_157982217
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:37 schreef Casave het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel eens vooroordelen, dat zit in de mens. Wat een vooroordeel dat jij op basis van één zin mij bevooroordeeld noemt!
Bovendien, is het ook gewoon zo dat er in de Bijlmer gewoon relatief meer alleenstaande dames met kinderen wonen. Ik denk dat daar ook wel cijfers over te vinden zijn, op CBS Statline of zo.
Dat denk je, maar dat heb je niet opgezocht voor je je stereotyperende opmerking postte :)
Daar gaat het mis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157983539
quote:

[..]

Daar zit wel wat in ja. Iedereen kijkt er anders tegen aan op basis van eigen omgeving.

Het komt ook wel voor dat mensen die al op vroege leeftijd een relatie met elkaar aangegaan zijn, op elkaar uitgekeken zijn. Ik denk dat dat na je 25ste of 30ste wel afneemt (libido, het zo nodig moeten enzovoorts). De kans is dan ook kleiner dat men op elkaar uitgekeken is en het zo wel prima vind.

Hier nog een bekende die op zijn 18 was getrouwd en in de loop van de tijd 2 kinderen kreeg.
7/8 jaar later uitgekeken op zijn vrouw. Hij kon hem naar eigen zeggen niet meer omhoog krijgen en ging voor zijn trekken naar de trekexperts. :')

Ze zijn wel nog steeds bij elkaar, maar ik heb geen weet of zij het weet en of hij het nog steeds doet. Ik bemoei me er ook liever niet mee. Maar dat niet alles koek en ei is en de schijn soms wordt opgehouden komt wel voor ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 03-12-2015 11:32:43 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 16:28:42 #149
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_157989782
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 10:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Je bent vrouw dan kan je op iemand stappen en HOPPA.

Althans, zo gaat dat toch?

Naja deze heer van 19 heeft ook nog geen relatie gehad, dus ik heb geen concrete tips. ;)
19 :')
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
pi_157992707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:48 schreef Casave het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar sommigen wel. Maar daar moet je je niet door laten leiden
pi_158001179
quote:

[..]

Nee forceren doe ik sowieso niet, maar het lijkt ook niet vanzelf te gaan..

Maar wat doe je er zelf nou aan?
pi_158005989
Ik heb niet alles gelezen, maar: ik ben 25 en heb ook nog nooit een relatie gehad. Tuurlijk ook wel momenten gehad dat ik me daar zorgen om maakte. Maar daar ben ik inmiddels wel overheen. Ik focus me op afstuderen, daarna een leuke baan vinden en vooral dus gewoon mijn persoonlijke ontwikkeling en vrienden. Ik ga lekker uit in de weekenden, ik doe leuke dingen en denk na wat ik wil gaan doen als ik straks klaar met school ben. Lekker op vakantie of even reizen. En waar naartoe? Niemand met wie je rekening hoeft te houden! Je kan doen en laten wat je wilt en met wie je wilt. Ik ben ook nooit verder gekomen dan een paar dates, heb ook nooit al die leuke dingen gedaan met iemand wat je eerder noemde. Dat zou ik ook wel willen, maarja, wat niet is komt nog wel! Heb je wel eens iemand gehad die jou helemaal zag zitten, maar die jij niet zo leuk vond? Nou, dan is het dus niet alsof niemand je wilt. Je hebt er voor gekozen om het niet te doen en dat is je goed recht. Ik begin er in ieder geval niet aan als ik er niet 100% zin in heb!

Je bent 26, dit zijn de jaren waarin je juist moet genieten van je vrije leven! Je hebt met nog helemaal niemand rekening te houden behalve met jezelf. Ga lekker uit, maak je niet zo druk. Ik zou ook wel wat strakker willen zijn, maar nog nooit heeft iemand moeite gehad met hoe ik er uit zie hoor. Misschien is het ook een verschil dat ik in de grote stad woon en het daar misschien anders er aan toe gaat, geen idee waar jij vandaan komt.. Maar doe je ding, maak je geen zorgen. Het komt heus vanzelf wel, zolang je maar lekker rond blijft kijken en je eigen ding doet. Focus je vooral op jezelf en wees jezelf. En: wees vooral blij met jezelf! Dan worden zij ook blij van jou! ;)

Ik heb ook moeilijke momenten gehad waarop ik baalde en dacht dat er iets goed mis met me was. Maar ik heb ondertussen geleerd dat dat totaal niet zo is! Geniet van je jonge leven! :D (en verhuis desnoods naar de grote, bruisende stad ;) )
pi_158024555
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 00:40 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Maar wat doe je er zelf nou aan?
Ja weet je wat het is, ik kan leuk doen en spontaan zijn etc. maar wanneer het er op aan komt en ik iemand echt leuk vind, gaat opeens flink de rem er op en durf ik niet meer dan 'hoi' te zeggen. Het loopt daardoor vaak, wat zeg ik, nooit op niets uit.
pi_158029840
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:58 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja weet je wat het is, ik kan leuk doen en spontaan zijn etc. maar wanneer het er op aan komt en ik iemand echt leuk vind, gaat opeens flink de rem er op en durf ik niet meer dan 'hoi' te zeggen. Het loopt daardoor vaak, wat zeg ik, nooit op niets uit.
Ik weet niet hoe jij bent, maar je moet je vooral niet voordoen op een andere manier.
Daar heeft niemand iets aan, en heb je alleen jezelf mee. Men moet je accepteren/nemen zoals je bent.

Naar de sportschool gaan enzovoorts kan natuurlijk wel, dat valt onder werken aan jezelf.
Maar jezelf forceren tot gedrag dat je normaalgesproken nooit vertoont, kun je beter achterwege laten.
pi_158034832
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij bent, maar je moet je vooral niet voordoen op een andere manier.
Daar heeft niemand iets aan, en heb je alleen jezelf mee. Men moet je accepteren/nemen zoals je bent.

Naar de sportschool gaan enzovoorts kan natuurlijk wel, dat valt onder werken aan jezelf.
Maar jezelf forceren tot gedrag dat je normaalgesproken nooit vertoont, kun je beter achterwege laten.
Waar zie je staan dat ik mijn gedrag forceer? Met leuk en spontaan bedoel ik dat ik dan gewoon mezelf ben. Ik doe me dan niet voor als iemand anders en forceer niets.

Op het moment dat ik iemand heel leuk vind, gaat die spontaniteit er af en dan kan ik dat ook niet opzij zetten en ga over vanalles twijfelen wat met mezelf te maken heeft. In zo'n situatie ga ik diegene eigenlijk ook ontwijken. Dat is wat er mis gaat en een patroon bij mij geworden is.
pi_158036227
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:03 schreef Chai het volgende:

[..]

TS is een vrouw, die vindt wel weer wat anders om onzeker over te zijn.

Een bepaalde aseksuele uitstraling kan je ook enorm in de weg zitten. Zoals bij Ymke Wieringa bijvoorbeeld.
Zaaddodende uitstraling: het vrouwelijke equivalent van onzekerheid bij mannen. Absoluut killing.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158043953
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:33 schreef Casave het volgende:

[..]

Waar zie je staan dat ik mijn gedrag forceer? Met leuk en spontaan bedoel ik dat ik dan gewoon mezelf ben. Ik doe me dan niet voor als iemand anders en forceer niets.

Op het moment dat ik iemand heel leuk vind, gaat die spontaniteit er af en dan kan ik dat ook niet opzij zetten en ga over vanalles twijfelen wat met mezelf te maken heeft. In zo'n situatie ga ik diegene eigenlijk ook ontwijken. Dat is wat er mis gaat en een patroon bij mij geworden is.
Rustig aan hoor. Niet meteen met de zweep erover.

Ik las het verkeerd en dacht dat het bij jou andersom was. Niet spontaan, wel spontaan proberen te doen.
  zondag 6 december 2015 @ 01:27:20 #158
446384 Casave
Kokosnoot
pi_158048922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Rustig aan hoor. Niet meteen met de zweep erover.

Ik las het verkeerd en dacht dat het bij jou andersom was. Niet spontaan, wel spontaan proberen te doen.
Was eigenlijk een gewone vraag, niet de bedoeling dat jij je aangevallen zou voelen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')