abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157871709
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:53 schreef Casave het volgende:
Maar ff iets anders he. Ik val jamais op oudere mannen.. Gewoon niet. Maar nu begin ik denk ik gevoelens te krijgen voor een oudere man, niet om zijn uiterlijk maar gewoon om hoe hij is. Oeps. Schrik er zelf van. Ben me er net van bewust. Is dit wanhopigheid?
wat is oudere man, een klein leeftijdsverschil, of 26 en 50?
pi_157872069
quote:
Maar ff iets anders he. Ik val jamais op oudere mannen.. Gewoon niet. Maar nu begin ik denk ik gevoelens te krijgen voor een oudere man, niet om zijn uiterlijk maar gewoon om hoe hij is. Oeps. Schrik er zelf van. Ben me er net van bewust. Is dit wanhopigheid?
Is hij getrouwd? En kinderen? Dat is normaal :)
pi_157872265
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Is hij getrouwd? En kinderen? Dat is normaal :)
Ja een vriendin en geen kinderen volgens mij, hij is bijna 50. Maar dit is raar vind ik, omdat ik dit mog nooit heb gehad, en uiterlijk speelt hierin totaal geen rol. Waarom is het volgens jou normaal? :)

Niet dat ik in de wolken ben, maar ik vind zijn aandacht gewoon leuk. En ga hiernaar ook op zoek bij hem, onbewust. 'Gevoelens' is een groot woord maar er is bij mij een soort elektrisch schokje.

Wat mij trouwens nu doet afvragen wanneer je daadwerkelijk van gevoelens spreekt? Hoe ervaren jullie dit? Wat voel je als je gevoelens hebt voor iemand? En wanneer spreek je hiervan?

[ Bericht 6% gewijzigd door Casave op 28-11-2015 00:15:40 ]
pi_157873634
Als TS hier haar nummer even dumpt heeft ze in no time 30 van fokkers aandacht.

Dan krijgt haar ego weer een boost! :D

Tot ze verzadigd raakt en veranderd in een arrogante bitch en iedereen laat vallen ;(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157874667
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:

Tot ze verzadigd raakt en veranderd in een arrogante bitch en iedereen laat vallen ;(
0624574345 ok tot zo?
pi_157875933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:11 schreef Casave het volgende:

[..]

0624574345 ok tot zo?
arm persoon die echt dat nummer heeft.
pi_157876038
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 00:16 schreef PausNicolaas het volgende:

Wat een enorme egoboost om whatsappjes te krijgen van wanhopige fokkers.
pi_157876244
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:11 schreef Casave het volgende:

[..]

0624574345 ok tot zo?
Ondertussen stort heel fok zich op dit nummer :7
pi_157876437
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:00 schreef hoechst het volgende:

[..]

arm persoon die echt dat nummer heeft.
Was een grapje he mensen.. Dit is mijn nummer niet!
pi_157876447
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 10:08 schreef Casave het volgende:

[..]

Tot zover de Whatsapp bukkake dan
pi_157876815
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 10:08 schreef Casave het volgende:

[..]

Meen je niet? Heb al dickpic gestuurt :{
pi_157876887
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:34 schreef Casave het volgende:

[..]

Dus ik moet nu alles opzij gaan zetten om puur en alleen aan mijn zelfbeeld te werken? Ik laat het meer hand in hand gaan.
Is alles opzij zetten hetzelfde als duidelijke prioriteiten stellen dan?

quote:
Maar goed, het klopt ook wel. Alles staat of valt met je eigenwaarde en zo. Niet alleen relaties maar ook carrière etc. Heb nu wel een behandeltraject aangevraagd bij ggz om daar ook aan te werken. Hoop dat dat wat uithaalt.
Super dat je die stap hebt gezet en hoop ook dat je er goede stappen mee gaat zetten!

quote:
En nee idd, een vent die er doorheen prikt gaat er ook niet komen. Dat heb ik inmiddels wel door :')
Nog niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:30 schreef PausNicolaas het volgende:
En Scary_Mary is heeeel streng, maar ze heeft daarmee soms wel gewoon gelijk. ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:51 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja is ook zo
Misschien heeft dat strenge ook een beetje te maken dat het soms overkomt alsof er met eerdere adviezen weinig tot geen kut mee is gedaan.

quote:
Open deur is natuurlijk daddy issues, maar wie weet is het de stabiliteit die je aantrekt. Zo een volwassen man die je wel de aandacht geeft en alles. Of misschien is het gewoon weer een lekker afleidende situatie om je mee bezig te houden in plaats van met jezelf..

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:18 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja een vriendin en geen kinderen volgens mij, hij is bijna 50. Maar dit is raar vind ik, omdat ik dit mog nooit heb gehad, en uiterlijk speelt hierin totaal geen rol. Waarom is het volgens jou normaal? :)
Een vriendin, dus misschien is deze meneer ook wel niet zo bereikbaar.

quote:
Niet dat ik in de wolken ben, maar ik vind zijn aandacht gewoon leuk. En ga hiernaar ook op zoek bij hem, onbewust. 'Gevoelens' is een groot woord maar er is bij mij een soort elektrisch schokje.
Gezien je het hier ook gewoon post, lijkt het me toch vooral bewust..

quote:
Wat mij trouwens nu doet afvragen wanneer je daadwerkelijk van gevoelens spreekt? Hoe ervaren jullie dit? Wat voel je als je gevoelens hebt voor iemand? En wanneer spreek je hiervan?
Zolang jij eigenlijk niet zoveel van deze man weet, een patroon hebt met een soort afstand houden tenzij onbereikbaar want veilig en toch niet haalbaar is, en je aangeeft de aandacht te waarderen komt het niet heel erg als eckte liefde over zeg maar..
  zondag 29 november 2015 @ 09:43:12 #113
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157894995
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:18 schreef Casave het volgende:

[..]

Volgens mij, denk jij teveel na. Als ik douche spring ik erin ik vraag me weinig af. Als ik date en we beginnen opeens te zoenen en zij eindigt met mijn geslacht in haar mond, denken we er weinig over na.

Als ik daarbij steeds moest nadenken zou ik niet leven. Hoe meer je denkt des te ingewikkelder. Leef den beetje, of date gewoon met iemand en ga op je gevoel af probeer wat uit. Ik bied me wel aan als proefpersoon. :') alle gekheid op een stokje hoewel ik het serieus zou doen. Zul je gewoon moeten handelen je kan eeuwig jezelf afvragen of je dit of dat kan door te proberen raak je er vanaf.
Liefde voor God
pi_157895105
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 09:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]
Ik bied me wel aan als proefpersoon. :')
Helaas, je bent al de 4e. Je zult even moeten wachten :') _O-

Maar even serieus. Teveel denken. Is een kwaal van de intelligente menden onder ons. Die denken altijd.
Hoe kan je 'niet denken'?
  zondag 29 november 2015 @ 10:08:02 #115
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157895211
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 09:56 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Helaas, je bent al de 4e. Je zult even moeten wachten :') _O-

Maar even serieus. Teveel denken. Is een kwaal van de intelligente menden onder ons. Die denken altijd.
Hoe kan je 'niet denken'?
Gurus staan niet in de rij, ik ben ook te jong voor haar smaak denk ik..

Maar paus, je zet de wekker, wekker gaat af, zet hem uit. Gaat douchen, kleed je aan, ontbijt, neemt vervoer naar werk of school. Gaat van lokaal naar lokaal of gasleiding naar gasleiding. En stel je voor met het schoolvoorbeeld.

Je vraagt je af waarom je je douched, warm of koud en welke shampoo of misschien geen shampoo. Je je alles gaat afvragen, waarom je naar school gaat wat je eigenlijk doet in dat lokaal met die leraar. Dan heb je geen leven meer dan ben je de vrouw die zich doet afvragen wat ze aan moet doen. En niets is goed. Als we enkel zouden denken zouden we niet kunnen leven. Want we zouden nergens zin in vinden en niets zal perfect zijn want er is geen perfecte douchegel, garderobe, vent, vrouw of wat dan ook.
Liefde voor God
pi_157896079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Is alles opzij zetten hetzelfde als duidelijke prioriteiten stellen dan?

[..]

Super dat je die stap hebt gezet en hoop ook dat je er goede stappen mee gaat zetten!

[..]

Nog niet.

[..]

[..]

Misschien heeft dat strenge ook een beetje te maken dat het soms overkomt alsof er met eerdere adviezen weinig tot geen kut mee is gedaan.

[..]

Open deur is natuurlijk daddy issues, maar wie weet is het de stabiliteit die je aantrekt. Zo een volwassen man die je wel de aandacht geeft en alles. Of misschien is het gewoon weer een lekker afleidende situatie om je mee bezig te houden in plaats van met jezelf..

[..]

Een vriendin, dus misschien is deze meneer ook wel niet zo bereikbaar.

[..]

Gezien je het hier ook gewoon post, lijkt het me toch vooral bewust..

[..]

Zolang jij eigenlijk niet zoveel van deze man weet, een patroon hebt met een soort afstand houden tenzij onbereikbaar want veilig en toch niet haalbaar is, en je aangeeft de aandacht te waarderen komt het niet heel erg als eckte liefde over zeg maar..
Scary je zegt alleen hoe bepaalde dingen in elkaar steken en hebt daar gelijk in, maar welke adviezen heb je nu concreet gegeven? En afgezien van wat ik hier post over bepaalde issues, wat weet jij van wat ik tot nu toe gedaan heb?

Anyways die man, ja is leuk, grappig en ja ik ga dan denken dat ik gevoelens zou kunnen ontwikkelen jegens hem. Van ekte liefde spreek ik niet, maar dit had ik ook al aangegeven. En dit betekent niet dat ik dit niet tegen kan houden, omdat hij ouder is, een vriendin heeft etc.

En ja ik ga me dingen afvragen om het te kunnen plaatsen, maar dit staat njet perse in lijn met deze situatie. Eerder in het algemeen..

[ Bericht 7% gewijzigd door Casave op 29-11-2015 11:39:00 ]
  zondag 29 november 2015 @ 11:43:10 #117
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157896244
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 11:30 schreef Casave het volgende:

[..]

Scary je zegt alleen hoe bepaalde dingen in elkaar steken en hebt daar gelijk in, maar welke adviezen heb je nu concreet gegeven? En afgezien van wat ik hier post over bepaalde issues, wat weet jij van wat ik tot nu toe gedaan heb?

Anyways die man, ja is leuk, grappig en ja ik ga dan denken dat ik gevoelens zou kunnen ontwikkelen jegens hem. Van ekte liefde spreek ik niet, maar dit had ik ook al aangegeven. En dit betekent niet dat ik dit niet tegen kan houden, omdat hij ouder is, een vriendin heeft etc.

En ja ik ga me dingen afvragen om het te kunnen plaatsen, maar dit staat njet perse in lijn met deze situatie. Eerder in het algemeen..
Verliefd raken kies je niet uit. Ik kan in theorie misschien verliefd worden op een jongetje, Thomas Mann heeft een boek erover geschreven, een man die verliefd wordt op een jongetje.

Maar hij heeft een vriendin en is ouder tja, an zich kies jij en die man. Als ik een vriendin had die mij verlaat voor een ander wat wil ik veel. Maar om eerlijk te zijn zou ik het niet zo lastig zoeken. Maar waar zoek je voor een relatie vrij lastig zeker omdat je liefde niet kiest... Het beste advies is dan ook gewoon te leven en doen wat je hart je een beetje ingeeft, niet teveel denken.
Liefde voor God
pi_157896284
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 10:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Gurus staan niet in de rij, ik ben ook te jong voor haar smaak denk ik..

Maar paus, je zet de wekker, wekker gaat af, zet hem uit. Gaat douchen, kleed je aan, ontbijt, neemt vervoer naar werk of school. Gaat van lokaal naar lokaal of gasleiding naar gasleiding. En stel je voor met het schoolvoorbeeld.

Je vraagt je af waarom je je douched, warm of koud en welke shampoo of misschien geen shampoo. Je je alles gaat afvragen, waarom je naar school gaat wat je eigenlijk doet in dat lokaal met die leraar. Dan heb je geen leven meer dan ben je de vrouw die zich doet afvragen wat ze aan moet doen. En niets is goed. Als we enkel zouden denken zouden we niet kunnen leven. Want we zouden nergens zin in vinden en niets zal perfect zijn want er is geen perfecte douchegel, garderobe, vent, vrouw of wat dan ook.
Klopt ja, te veel denken is ook gewoon niet goed want inderdaad kom je op een punt dat je je afvraagt wat voor zin het allemaal heeft. Dit punt ben ik wel een paar keer gepasseerd. Maar ja het is een patroon geworden wat wel beangstigd denk ik want op een gegeven moment zit je er in gevangen of zo. Zo voelt het in ieder geval soms.
  zondag 29 november 2015 @ 11:51:16 #119
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157896342
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 11:46 schreef Casave het volgende:

[..]

Klopt ja, te veel denken is ook gewoon niet goed want inderdaad kom je op een punt dat je je afvraagt wat voor zin het allemaal heeft. Dit punt ben ik wel een paar keer gepasseerd. Maar ja het is een patroon geworden wat wel beangstigd denk ik want op een gegeven moment zit je er in gevangen of zo. Zo voelt het in ieder geval soms.
Dit is denk ik het grootste probleem, als je hierin vastzit.. Kun je dan nog een vent vinden. Een relatie is toch iets waarin jejezelf overgeeft aan een ander in zekere zin, natuurlijk ben je eigen bazin, maar je moet toch veel water bij de wijn doen. Een perfecte man bestaat ook niet, net zoals jij niet perse de perfecte vrouw hoeft te zijn voor die vent.

Wat zou je kunnen doen om wat minder te denken en wat meer te leven? Zijn er dingen die je altijd al had willen doen maar de boot afhield door het vele denken?
Liefde voor God
pi_157896418
Vrouw opent 'ik ben nog seksueel en/of relatie maagd of kan geen leuke man vinden' topic en meteen springen alle maagden van fokkers er bovenop met wanhopige, slijmerige, bedelende reacties. GVD zeg :')
pi_157896686
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Cockwhale het volgende:
Vrouw opent 'ik ben nog seksueel en/of relatie maagd of kan geen leuke man vinden' topic en meteen springen alle maagden van fokkers er bovenop met wanhopige, slijmerige, bedelende reacties. GVD zeg :')
Ik had ook al een aantal DM's ontvangen ja. Misschien is fok niet het beste medium hiervoor. Wat wel zo is, is dat sommige fokkers het herkennen, dat is een gerustellend iets. Of niet, het is maar hoe je dat bekijkt.

Maar ben hier niet om mijn love te vinden, maar om mijn ei kwijt te kunnen haha. Dus dan weten jullie dat :9
pi_157897199
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:55 schreef Cockwhale het volgende:
Hoi cockwhale
pi_157897216
Casave is wel een beetje oud voor mij maar haar username doet me steeds denken aan die plant. ~:)
  zondag 29 november 2015 @ 12:48:24 #124
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157897273
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:43 schreef PausNicolaas het volgende:
Casave is wel een beetje oud voor mij maar haar username doet me steeds denken aan die plant. ~:)
Mij aan kroepoek.
Liefde voor God
pi_157897621
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Mij aan kroepoek.
Wat veelzijdig die naam :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: