abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2015 @ 17:59:42 #126
448901 zarynxa
Eerst zeggen, dan denken
pi_157904437
foto? haha
pi_157907221
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 11:30 schreef Casave het volgende:

[..]

Scary je zegt alleen hoe bepaalde dingen in elkaar steken en hebt daar gelijk in, maar welke adviezen heb je nu concreet gegeven? En afgezien van wat ik hier post over bepaalde issues, wat weet jij van wat ik tot nu toe gedaan heb?
Ik ga af op wat ik hier lees en chargeer graag om mensen aan het denken te zetten. Als je gerichter advies wil dan is het wellicht handiger om wat uitgebreider te vertellen. Bijvoorbeeld aan de hand van een concrete situatie waar je vast in loopt, maar waar je wel een nuttige drempel over kan gaan die je wat beter over jezelf kan laten voelen..

quote:
Anyways die man, ja is leuk, grappig en ja ik ga dan denken dat ik gevoelens zou kunnen ontwikkelen jegens hem. Van ekte liefde spreek ik niet, maar dit had ik ook al aangegeven. En dit betekent niet dat ik dit niet tegen kan houden, omdat hij ouder is, een vriendin heeft etc.
Gevoelens tegenhouden is meestal niet de beste, laat staan haalbare zet, het is dan ook belangrijker wat je met die gevoelens doet. In dit geval zou het waarschijnlijk niet zo handig zijn om mee te gaan in die gevoelens en zijn aandacht te blijven zoeken. Probeer het wat korter en zakelijker te houden en blijf niet geen gesprekken rekken enzo.
pi_157932768
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Casave het volgende:

[..]

Iets dikker is niet moddervet en ook niet superslank.
NIet druk om maken. Genoeg mannen die het prima vinden als een meid wat dikker is of een bril heft ofzo
pi_157936850
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:03 schreef Noriega het volgende:

[..]

NIet druk om maken. Genoeg mannen die het prima vinden als een meid wat dikker is of een bril heft ofzo
Ik zie het probleem met een bril echt totaal niet
pi_157960083
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee ik ook niet eigenlijk. Maar ik denk bij wijze van spreken.
pi_157960114
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:03 schreef Noriega het volgende:

[..]

Mwah, ik zou mezelf niet aan durven te laten raken, dus daar ligt probleem nummero uno al. Ben niet blij met mezelf hierin. Maar, daar is wat aan te doen. Ben daar mee bezig nu ook!

[ Bericht 0% gewijzigd door Casave op 02-12-2015 02:26:47 ]
pi_157960337
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:48 schreef Casave het volgende:

[..]

Zonder bril zie ik nog minder problemen :P

Maar even serieus, soms maken mensen zich echt te druk om iets wat uiteindelijk onder de streep gewoon echt totaal onbelangrijk is :)
  woensdag 2 december 2015 @ 12:00:58 #133
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_157961524
Laat lekker gaan. Op je 26ste kan je je beter inzetten dat jouw persoonlijke ontwikkeling (studie, baan, hobbies, passies, maatschappelijke doelen etc.) ten goede komt, dan zoiets banaals als relaties en seks. Ik vind dat als je hier niet of nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het lekker moet laten gaan. Doe ik iig wel, of ik probeer het iig.
pi_157963872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:00 schreef Zeikbeer het volgende:
Laat lekker gaan. Op je 26ste kan je je beter inzetten dat jouw persoonlijke ontwikkeling (studie, baan, hobbies, passies, maatschappelijke doelen etc.) ten goede komt, dan zoiets banaals als relaties en seks. Ik vind dat als je hier niet of nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het lekker moet laten gaan. Doe ik iig wel, of ik probeer het iig.
Wat bedoel je met als je er nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het dan moet laten gaan?

Verder snap ik je punt wel, want het is zo iets dierlijks eigenlijk, als je er zo over nadenkt. Maar ja toch hebben we die oerbehoefte wel allemaal. Dat kun je niet tegenhouden. En volgens mij staat seks en verbondenheid etc. nog vóór persoonlijke ontwikkeling in de behoeftenhierarchie van Maslow.

Dus eigenlijk zou zijn theorie dus het gegeven dat je eerst aan je zelfbeeld moet werken voordat je een relatie aan kan gaan, verwerpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Casave op 02-12-2015 13:57:49 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 13:56:17 #135
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_157964021
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:48 schreef Casave het volgende:

[..]

Wat bedoel je met als je er nauwelijks ervaring mee hebt voor je 18e, dat je het dan moet laten gaan?

Verder snap ik je punt wel, want het is zo iets dierlijks eigenlijk, als je er zo over nadenkt. Maar ja toch hebben we die oerbehoefte wel allemaal. Dat kun je toch niet tegenhouden. En volgens mij staat seks en verbondenheid etc. nog vóór persoonlijke ontwikkeling in de behoeftenhierarchie van Maslow.
Ik bedoelde dat vanaf een bepaalde leeftijd het een bekeken zaak is. De precieze leeftijd zal, vermoed ik, voor iedereen anders liggen, maar als ik na een bepaalde leeftijd nog steeds zonder ervaringen ben, dan moet ik mijn doelen bijstellen en misschien accepteren dat het is zoals het is gegaan. Ik ben zelf eind 20 en stel mijn doelstellingen telkens naar beneden bij.

Wat je zegt over dat dierlijke klopt en dat maakt het juist zo moeilijk om te doen vergeten ondanks het zoeken naar afleiding mbv bepaalde hobbies. Vooral het lezen van deze topics maakt dat de focus volledig op seks en relaties komt te liggen. Eigenlijk zou ik dus niet dit soort topics moeten lezen en toch doe ik het. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Zeikbeer op 02-12-2015 16:00:11 ]
  woensdag 2 december 2015 @ 14:07:53 #136
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_157964240
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 12:12 schreef Casave het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ben ik het wel mee eens. Ik val denk ik in de middenmoot zeg maar. Heb wel een leuk hoofd (al zeg ik het zelf :9) maar ben wel iets dikker. Zou het daar aan liggen?
Wat mij betreft zou het daar aan liggen, zo is mijn ervaring en gedachte. Maar dan niet in de trant van: "slank is mooi, dik is lelijk." Ik heb namelijk vaak genoeg meegemaakt dat vrouwen die ik leuk vond stevig/dik/volslank waren, uitgezonderd morbide. Ikzelf ben iets langer dan de gemiddelde man (das prima) maar ik ben behoorlijk dun. Het is net zo goed als dat jij onzeker bent, dat ik eveneens onzeker ben in het bijzijn van de wat dikkere vrouwen omdat ik veronderstel dat zij een man zoeken die ook stevig zijn (ongeacht overwegend vet of spier), waardoor ik denk geen kans te maken. Ik heb in het verleden contacten zowel contact met dunnere en dikkere vrouwen gehad, dus eigenlijk weet ik dat het wel goed zit, maar toch blijf ik twijfelen. Zeker omdat het nooit tot een relatie is gekomen.
pi_157967484
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 03:27 schreef Casave het volgende:
Hoi,
( edit ik zie nu pas dat ik niet de enige ben die een dergelijk topic gestart heeft, maar ja, 26 is wel wat triester dan 20 :') )

Maak me best wel zorgen om deze toestand. Heb namelijk nog nooit een relatie gehad. En ik denk dat het op deze leeftijd steeds moeilijker wordt om een liefde tegen te komen.
Veel mensen hebben op mijn leeftijd al eens een langere relatie gehad en hebben een referentiekader denk ik dan. Ik zou daar ook wel moeite mee hebben omdat je men dan automatisch gaat vergelijken. Maar goed dat terzijde. Erger nog is dat ik niet zou weten hoe ik me moet gedragen in een relatie!

Hoe denken jullie hierover? Zijn er meer mensen van 25+ die nog nooit echt een relatie gehad hebben? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Hou op hoor :D

Vanaf je 25ste steeds lastiger een liefde tegen te komen? Ik hoop toch niet dat je denkt dat iedereen die 22 ja en bezet is daar zijn/haar hele leven bij blijft? Of er geen andere vrijgezellen zijn van onze (ben bijna 26) leeftijd? =p

Ik heb slechts een paar relaties gehad vooral tussen de 15-23. Maar dat voelt nu al als zo lang geleden dat ik ook alles opnieuw mag leren ;)

Ga het iig niet forceren. Dat werkt nooit.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:51:37 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157968294
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:51 schreef Casave het volgende:

[..]

Mwah, ik zou mezelf niet aan durven te laten raken, dus daar ligt probleem nummero uno al. Ben niet blij met mezelf hierin. Maar, daar is wat aan te doen. Ben daar mee bezig nu ook!
Meen je dat werkelijk? Of ben je iets teveel aan het nadenken voor de rest van de wereld?
pi_157974004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:56 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat vanaf een bepaalde leeftijd het een bekeken zaak is. De precieze leeftijd zal, vermoed ik, voor iedereen anders liggen, maar als ik na een bepaalde leeftijd nog steeds zonder ervaringen ben, dan moet ik mijn doelen bijstellen en misschien accepteren dat het is zoals het is gegaan. Ik ben zelf eind 20 en stel mijn doelstellingen telkens naar beneden bij.

Wat je zegt over dat dierlijke klopt en dat maakt het juist zo moeilijk om te doen vergeten ondanks het zoeken naar afleiding mbv bepaalde hobbies. Vooral het lezen van deze topics maakt dat de focus volledig op seks en relaties komt te liggen. Eigenlijk zou ik dus niet dit soort topics moeten lezen en toch doe ik het. :')
Dat gevoel van bekeken zaak ben ik het mee eens. Zo zie ik dat ook, alsof je buiten de boot bent gevallen of zo. En op deze leeftijd heeft iedereen toch al minstens één lange relatie gehad, terwijl we dus eigenlijk net om de hoek komen kijken.

Op je 24/25e was dat nog niet zo'n ramp, maar zo richting de 30 ga ik me wel zorgen maken.

Je ziet iedereen om je heen een nestje bouwen en al zo ver in een relatie zitten dat ze erg vertrouwd zijn met elkaar. Zit ik daar forever alone. En geloof me, ik ben ook niet heel passief hoor.

Nou ja, je begrijpt de gedachte achter dit topique nu wel.
pi_157974219
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:02 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Hou op hoor :D

Vanaf je 25ste steeds lastiger een liefde tegen te komen? Ik hoop toch niet dat je denkt dat iedereen die 22 ja en bezet is daar zijn/haar hele leven bij blijft? Of er geen andere vrijgezellen zijn van onze (ben bijna 26) leeftijd? =p

Ik heb slechts een paar relaties gehad vooral tussen de 15-23. Maar dat voelt nu al als zo lang geleden dat ik ook alles opnieuw mag leren ;)

Ga het iig niet forceren. Dat werkt nooit.
Nou ja, daar lijkt het wel op. Vanaf 24/25 lijkt het gros bezet. Nu woon ik redelijk in de provincie, misschien dat dit een rol speelt?

Nee forceren doe ik sowieso niet, maar het lijkt ook niet vanzelf te gaan..
pi_157974726
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:29 schreef Casave het volgende:

[..]

Nou ja, daar lijkt het wel op. Vanaf 24/25 lijkt het gros bezet. Nu woon ik redelijk in de provincie, misschien dat dit een rol speelt?
Even heel generaliserend: Als vrouw wordt het na de 30 wat moeilijker, vanwege de al dan niet steeds dringender wordende kinderwens en volgens sommigen enige verzuring. Als je nu online zou gaan daten vis je denk ik beter in de categorie 30+ mannen, die (nog) niet klaar zijn voor de kinders.
pi_157976502
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:21 schreef Casave het volgende:
Je ziet iedereen om je heen een nestje bouwen en al zo ver in een relatie zitten dat ze erg vertrouwd zijn met elkaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:29 schreef Casave het volgende:
Vanaf 24/25 lijkt het gros bezet.
Dat valt wel mee denk ik. Ik kom dagelijks vrouwen tegen die alleenstaande moeder zijn met 1, 2 of meer kinderen. Allemaal gescheiden, dus kennelijk heeft dat plaatje wat je vaak bij de buren/kennisen/vrienden, enzovoorts ziet (gras altijd groener) toch niet zo goed uitgepakt.

En dan zijn ze op zoek naar een of andere makkelijke prooi die voor hen en kinderen voor de rest van zijn leven zal zorgen.

Met alle respect, maar dat soort vrouwen mijd ik altijd zoveel mogelijk. Ik heb geen zin om voor andermans kinderen vader te gaan spelen. Bovendien hebben die vrouwen meestal nog een hele waslijst van andere eisen aan hun broek hangen terwijl ze eigenlijk helemaal niets te eisen hebben.

Beter laat en goed voor elkaar dan door een bevlieging van een relatie naar een huwelijk en kinderen hoppen dat uiteindelijk eindigt in een scheiding. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
pi_157978497
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

Dat valt wel mee denk ik. Ik kom dagelijks vrouwen tegen die alleenstaande moeder zijn met 1, 2 of meer kinderen. Allemaal gescheiden, dus kennelijk heeft dat plaatje wat je vaak bij de buren/kennisen/vrienden, enzovoorts ziet (gras altijd groener) toch niet zo goed uitgepakt.

En dan zijn ze op zoek naar een of andere makkelijke prooi die voor hen en kinderen voor de rest van zijn leven zal zorgen.

Met alle respect, maar dat soort vrouwen mijd ik altijd zoveel mogelijk. Ik heb geen zin om voor andermans kinderen vader te gaan spelen. Bovendien hebben die vrouwen meestal nog een hele waslijst van andere eisen aan hun broek hangen terwijl ze eigenlijk helemaal niets te eisen hebben.

Beter laat en goed voor elkaar dan door een bevlieging van een relatie naar een huwelijk en kinderen hoppen dat uiteindelijk eindigt in een scheiding. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
Woon je dan in de Bijlmer dat je dagelijks zulke types tegenkomt?

Wat jij zegt klopt ook wel. Beter laat en goed dan vroeg en bevlogen. Snel huisje boompje, beestje zodat je er op je 25e enorm burgerlijk bij zit als een 40-jarige. Nee dat is niet sexy.

Maar anderzijds hoeft het één het ander niet uit te sluiten denk ik. 'Vroeg' een relatie beginnen betekent niet dat je dan snel kinderen krijgt en na een aantal jaren scheidt of een saai kut leven hebt.

gewoon het gevoel van begeren en begeerd worden en dat iemand geïnteresseerd is in je no matter what je doet. Dat je een beetje op dezelfde golflengte zit en samen een leuk leven hebt, dat kan op alle leeftijden. En is het verre voorstadium van een leuk nestje.. Wat uiteindelijk het doel is, anders zouden we geen relaties aangaan, toch? En gewoon leuke dingen doen zoals sexen, uitgaan, feestjes, etentjes, reisjes. Maar zo ver kom ik niet met iemand.
pi_157978727
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:54 schreef Casave het volgende:

[..]

Wat jij zegt klopt ook wel. Beter laat en goed dan vroeg en bevlogen. Snel huisje boompje, beestje zodat je er op je 25e enorm burgerlijk bij zit als een 40-jarige. Nee dat is niet sexy.

Maar anderzijds hoeft het één het ander niet uit te sluiten denk ik. 'Vroeg' een relatie beginnen betekent niet dat je dan snel kinderen krijgt en na een aantal jaren scheidt of een saai kut leven hebt.

gewoon het gevoel van begeren en begeerd worden en dat iemand geïnteresseerd is in je no matter what je doet. Dat je een beetje op dezelfde golflengte zit en samen een leuk leven hebt, dat kan op alle leeftijden. En is het verre voorstadium van een leuk nestje.. Wat uiteindelijk het doel is, anders zouden we geen relaties aangaan, toch? En gewoon leuke dingen doen zoals sexen, uitgaan, feestjes, etentjes, reisjes. Maar zo ver kom ik niet met iemand.
Mocht je echt diep in de put zitten, dmbox staat open. Ook ik merk dat je er niet zo makkelijk meer tussenkomt op je 25ste of iig niet als dat je eerste echte relatie moet worden zonder dat je eigenlijk een idee hebt hoe zoiets werkt..
pi_157982080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

quote:

[..]

Wat een (voor)oordelen van beide.

Een beetje een open mind kan contacten met anderen ook een stuk prettiger en gemakkelijker maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157982157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[..]

Wat een (voor)oordelen van beide.

Een beetje een open mind kan contacten met anderen ook een stuk prettiger en gemakkelijker maken.
Iedereen heeft wel eens vooroordelen, dat zit in de mens. Wat een (voor)oordeel dat jij op basis van één zin mij bevooroordeeld noemt!
Bovendien, is het ook gewoon zo dat er in de Bijlmer relatief meer alleenstaande dames met kinderen wonen. Ik denk dat daar ook wel cijfers van te vinden zijn, op CBS Statline of zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Casave op 03-12-2015 09:43:50 ]
pi_157982217
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:37 schreef Casave het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel eens vooroordelen, dat zit in de mens. Wat een vooroordeel dat jij op basis van één zin mij bevooroordeeld noemt!
Bovendien, is het ook gewoon zo dat er in de Bijlmer gewoon relatief meer alleenstaande dames met kinderen wonen. Ik denk dat daar ook wel cijfers over te vinden zijn, op CBS Statline of zo.
Dat denk je, maar dat heb je niet opgezocht voor je je stereotyperende opmerking postte :)
Daar gaat het mis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157983539
quote:

[..]

Daar zit wel wat in ja. Iedereen kijkt er anders tegen aan op basis van eigen omgeving.

Het komt ook wel voor dat mensen die al op vroege leeftijd een relatie met elkaar aangegaan zijn, op elkaar uitgekeken zijn. Ik denk dat dat na je 25ste of 30ste wel afneemt (libido, het zo nodig moeten enzovoorts). De kans is dan ook kleiner dat men op elkaar uitgekeken is en het zo wel prima vind.

Hier nog een bekende die op zijn 18 was getrouwd en in de loop van de tijd 2 kinderen kreeg.
7/8 jaar later uitgekeken op zijn vrouw. Hij kon hem naar eigen zeggen niet meer omhoog krijgen en ging voor zijn trekken naar de trekexperts. :')

Ze zijn wel nog steeds bij elkaar, maar ik heb geen weet of zij het weet en of hij het nog steeds doet. Ik bemoei me er ook liever niet mee. Maar dat niet alles koek en ei is en de schijn soms wordt opgehouden komt wel voor ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 03-12-2015 11:32:43 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 16:28:42 #149
416334 Bapple
Alleen echte kwaliteit.
pi_157989782
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 10:38 schreef PausNicolaas het volgende:
Je bent vrouw dan kan je op iemand stappen en HOPPA.

Althans, zo gaat dat toch?

Naja deze heer van 19 heeft ook nog geen relatie gehad, dus ik heb geen concrete tips. ;)
19 :')
Genomineerd voor: Kwaliteitsuser van het jaar 2013
Genomineerd voor: Beste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Slechtste KLB-topic van het jaar 2013
Winnaar van: Kwaliteitsuser van het jaar 2014
pi_157992707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 00:48 schreef Casave het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar sommigen wel. Maar daar moet je je niet door laten leiden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')