waarom niet?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar we gaan de TT niet aanpassen omdat jij dat vindt.
Maar dat is toch ook zo? Wat ben je aan het trollen geslagen, Marije.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef Marrije het volgende:
Er zijn heel veel mensen die toch nog denken dat het een extreme vorm van islam is.
zou het een strategie zijn, zoveel mogelijk bommeldingen overal, false reports en dan wanneer de politie lakser wordt, een grote knal?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:47 schreef myShizzle het volgende:
[..]
NWS / Acute Veiligheidssituatie Dortmund
...nog niets en daar zal het vast wel bij blijven, maar toch...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zal ik een geheimpje verklappen:Lekker Midas Dekkers nadoen. Hij was grappiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Als ik in Parijs of Brussel zou wonen zou ik me wellicht iets angstiger voelen, maar momenteel voel ik me gewoon 'zen'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n dooddoener argument.
als je extreem islamitisch wilt zijn dan pleeg je geen aanslagen op onschuldige mensen. Waarom vind jij dat getrol?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Wat ben je aan het trollen geslagen, Marije.
ga je nu Moslim propaganda posten ?quote:
Wispelturig heurrr, laten ze wat van zich in het openbaar horen, is het nu weer moslim propaganda. Het is ook nooooooittt goed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:53 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ga je nu Moslim propaganda posten ?
Nee, dat is Istislam.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:54 schreef deedeetee het volgende:
Islam betekend : onderwerping en wat heeft dat nou met vrede te maken ?
Wat wordt de volgende: Oproep voor stille tocht voor de daders?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar we gaan de TT niet aanpassen omdat jij dat vindt.
Ik denk niet dat je zulke uitspraken kunt doen over de motieven van andere mensen. Het is gewoon de aloude 'No True Scotsman' drogreden die jij hier verkoopt. Laat me raden: wanneer een moslim zegt dat op homoseksualiteit en apostasie de doodstraf staat dan is dat ook geen echte moslim?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je extreem islamitisch wilt zijn dan pleeg je geen aanslagen op onschuldige mensen. Waarom vind jij dat getrol?
Der valt daarin wel een duidelijke nuance te maken als men de tekst bestudeert, de Islamitische literatuur maakt een duidelijke case met haar houding tov geloofsafval en homoseksualiteit, rechtvaardigen om onschuldige mensen te doden moet je toch wel wat meer door de regels lezen op een creatieve wijze.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zulke uitspraken kunt doen over de motieven van andere mensen. Het is gewoon de aloude 'No True Scotsman' drogreden die jij hier verkoopt. Laat me raden: wanneer een moslim zegt dat op homoseksualiteit en apostasie de doodstraf staat dan is dat ook geen echte moslim?
joh ga jij in je eentje een topic beginnen over de islamquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Der valt daarin wel een duidelijke nuance te maken als men de tekst bestudeert, de Islamitische literatuur maakt een duidelijke case met haar houding tov geloofsafval en homoseksualiteit, rechtvaardigen om onschuldige mensen te doden moet je toch wel wat meer door de regels lezen op een creatieve wijze.
Er is blijkbaar geen nuance, islam is vrede.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Der valt daarin wel een duidelijke nuance te maken als men de tekst bestudeert, de Islamitische literatuur maakt een duidelijke case met haar houding tov geloofsafval en homoseksualiteit, rechtvaardigen om onschuldige mensen te doden moet je toch wel wat meer door de regels lezen op een creatieve wijze.
Zeg je nou dat woorden als 'de Islam' niet in dit topic mogen voorkomen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
joh ga jij in je eentje een topic beginnen over de islam![]()
dit gaat over Parijs
onbegrijpelijk dat de mods niet ingrijpenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen nuance, islam is vrede.
En sinds wanneer is dit topic veranderd in een discussie over de islam? Die hadden er toch niets mee te maken?
Redelijk offtopic, want die hebben er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg je nou dat woorden als 'de Islam' niet in dit topic mogen voorkomen?
over dat laatste heb ik geen kennis.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zulke uitspraken kunt doen over de motieven van andere mensen. Het is gewoon de aloude 'No True Scotsman' drogreden die jij hier verkoopt. Laat me raden: wanneer een moslim zegt dat op homoseksualiteit en apostasie de doodstraf staat dan is dat ook geen echte moslim?
Wat is er nou genuanceerder dan vrede en passiviteit. Bij IS hoef je geen nuances te zoeken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen nuance, islam is vrede.
Je bent echt dermate vers op FOK! dat je geen idee hebt tegenover wie je zoiets vraagt hequote:En sinds wanneer is dit topic veranderd in een discussie over de islam? Die hadden er toch niets mee te maken?
Ja, ja, ik begreep je de eerste keer al, alleen wil ik je geen woorden in de mond leggen, dus vraag ik het je concreet, zeg je nou dat de Islam als onderwerp buiten de aanslagen in Parijs vallen en daarom niets over de Islam valt te zeggen in dit topic.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Redelijk offtopic, want die hebben er niets mee te maken.
Dit topic gaat over Parijs en de aanslagpleger en alle gevolgen ervan.
Islam had toch niks met IS te maken ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg je nou dat woorden als 'de Islam' niet in dit topic mogen voorkomen?
Blijf nogmaals ontopic.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er nou genuanceerder dan vrede en passiviteit. Bij IS hoef je geen nuances te zoeken.
[..]
Je bent echt dermate vers op FOK! dat je geen idee hebt tegenover wie je zoiets vraagt he?
Stel dan ook geen idiote vragen aan mij over zaken waar ik mij niet zodanig over heb geuit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Blijf nogmaals ontopic.
Het interesseert me werkelijk niets wie jij bent.
tegenover wie > oh je voelt je heel wat ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is er nou genuanceerder dan vrede en passiviteit. Bij IS hoef je geen nuances te zoeken.
[..]
Je bent echt dermate vers op FOK! dat je geen idee hebt tegenover wie je zoiets vraagt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |