Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
[..]
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Dat zeg ik toch, die zijn niet wegquote:Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg.
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Wat is het?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..
dit gemaakt.
[ afbeelding ]
koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...
[ afbeelding ]
quote:
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.
Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?
En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.
Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus.
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.
Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaalquote:Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.quote:Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.
Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.quote:Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
Bij mij nietquote:Op zondag 22 november 2015 13:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
Volgens mij zit daar inderdaad geen einde aan, net zoals aan de missies van de Scribe..quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
waar is dat van dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt zich af in Boston
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
Same here... Never ending combat shotgun en een Incendiary calibrated heavy sniper rifle.. voor ieder wat wils.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
Ik speel al bijna 20 levels lang met de 3 dezelfde guns
Holy crap, heb je al het beton uit het hele spel opgespaard daarvoor of zo....quote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Zwaartekracht? Fuck dat
[ afbeelding ]
Zit nu alleen al wel aan het bouwlimiet
Dat is toch juist de bedoeling van een RPG.quote:Op zondag 22 november 2015 21:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.
Levelen is inderdaad een belangrijke factor in een RPG maar op deze manier ben ik in 30 uur compleet overpowered en is heel m'n game naar de Filistijnen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van een RPG.
Maar is waarschijnlijk wel easy xp zo met die quests van Preston.
Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissiequote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
Er is geen bouwlimietquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Zwaartekracht? Fuck dat
[ afbeelding ]
Zit nu alleen al wel aan het bouwlimiet
M'n Starlight settlement heeft nu wel kleine fps drop.quote:
Misschien een bug maar ik merkte op dat iig in sanctuary waar mijn settlement is dat wanneer je junk salvaged het size limit naar beneden gaat :p, volgens het spel zat ik op 0 size met een gigantisch bouwwerk. Meer bouwen liet het balkje weer een beetje oplopen en na weer junk salvagen ging ie weer omlaag.quote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Zwaartekracht? Fuck dat
[ afbeelding ]
Zit nu alleen al wel aan het bouwlimiet
Loop dan weg. De quest begint alleen wanneer hij zijn hele tekst uitgesproken heeft. Als je snel wegloopt dan onderbreek je de tekst en dan zal de quest niet beginnen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissie![]()
BoS-missies zijn wel weg nu omdat ik gewoon niet meer naar dat politiebureau ga!
Net voor het eerst in de Glowing Sea rondgelopen, is niet zo spannend met power armor. Sprong alleen wel een balkon af bij Children of Atom, iedereen meteen boos dit dat. R.I.P. Children of Atom.
Heb overigens wel het gevoel dat de missies van de verschillende groepen minder zijn dan in New Vegas. Al had je daar natuurlijk echt twee/drie verhaallijnen en waren de groepen echt de main story.
Dat ging niet 1-2-3, het duurt een tel of twee voordat je kunt gaan lopen na een fast travel terwijl de personages al wel beginnen te praten tegen je.quote:Op maandag 23 november 2015 08:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Loop dan weg. De quest begint alleen wanneer hij zijn hele tekst uitgesproken heeft. Als je snel wegloopt dan onderbreek je de tekst en dan zal de quest niet beginnen.
Ik heb hetzelfde, sterker nog met de big leagues perk schakel ik in kleine ruimtes alle vijanden tegelijk uit vanuit sneak attack en met de 2e blitz perk teleporteer ik vanuit 100% stealth de hele map overquote:Op maandag 23 november 2015 10:44 schreef seto het volgende:
Heb zo'n armor met Chameleon prefix en het spel voelt nu soms te makkelijk aanAls er twee personen in een kamer staan kan ik de ene stabben en voordat de ander kan reageren ben ik alweer onzichtbaar en staat hij een beetje om zich heen te kijken. Ook Mirelurks die uit de grond komen springen staan gewoon stil terwijl ik naast ze sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Miauw_Zedong op 23-11-2015 10:54:09 ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILER: Factie wisselenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 23 november 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
SPOILER: Factie wisselenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:50 schreef jogy het volgende:
Volgens mij kan je lid zijn van meerdere factions en zal een lidmaadschap bij de ene factie er niet voor zorgen dat je de missies van een andere factie niet meer kan doen. Maar dit weet ik niet 100000000% zeker.SPOILER: Factie wisselenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Er is denk ik wel een punt dat je echt 100% voor die faction gaat en niet meer naar de anderen kan. Voor minutemen maakt dit volgens mij niet uit, die tellen niet als 'echte' faction.quote:Op maandag 23 november 2015 10:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij kan je lid zijn van meerdere factions en zal een lidmaadschap bij de ene factie er niet voor zorgen dat je de missies van een andere factie niet meer kan doen. Maar dit weet ik niet 100000000% zeker.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kunnen jullie zo goed bouwen zeg... Ik krijg niet eens een fatsoenlijke vloer + muren op z'n plek..
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Dit. Paupersite.quote:Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef seto het volgende:
Ik kijk sowieso niet meer op metacritic.
Ik normaal wel maar bij dit spel neem ik het niet echt serieus, er is ook een melding dat het gros van de uiterst negatieve reviews onderdeel waren van een 'raid' zeg maar. Geen idee of dit waar is verder.quote:Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef seto het volgende:
Ik kijk sowieso niet meer op metacritic.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Speel hem nu maar op Very hard, zit te denken om hem op Survival te spelen. Heb ook echt een uberzwaard gevondenHeb je die nog flink kunnen upgraden of is 't vnl. vanwege perks? Ik heb twee punten in Big Leagues, geen blitz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam dat ding ook tegen maar heb 'm gelijk in m'n legendary items-container geflikkerd omdat 'ie matige damage had in vergelijking met m'n kneecapper officer sword-dinges.
Game is wel erg makkelijk idd. Met een fatsoenlijke build is het op very hard/survival nog goed te doen. Sowieso vind ik iedere vijand, level 60+ legendary/savage/glowing whatever, fucking simpel te nakken met een Psycho Jet i.c.m. een fatsoenlijk wapen. Ook op survival.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kunnen jullie zo goed bouwen zeg... Ik krijg niet eens een fatsoenlijke vloer + muren op z'n plek..
[..]Waar loop je tegenaan? Het werkt niet perfect maar een gebouwtje moet toch wel lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso beginnen met de vloer... het is net knex alles klik aan elkaar. verder is het tcl commando erg handig, daarmee kan je de collision controller omzeilen en dus wat makkelijker bouwen.
deze vond ik op reddit, fallout in de Sovjet:![]()
Nee vanwege perks. Heb er 4 in big leagues zitten, 2 in rooted, 3 in bloody mess en 12 STR dus dat tikt wel aan. Zojuist ook nog de laatste Ninja-perk vrij gespeeld, dus doe nu x 10 sneak dmg... heb hem maar op survival gezet.quote:Op maandag 23 november 2015 11:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je die nog flink kunnen upgraden of is 't vnl. vanwege perks? Ik heb twee punten in Big Leagues, geen blitz.
Ik kwam dat ding ook tegen maar heb 'm gelijk in m'n legendary items-container geflikkerd omdat 'ie matige damage had in vergelijking met m'n kneecapper officer sword-dinges.
Game is wel erg makkelijk idd. Met een fatsoenlijke build is het op very hard/survival nog goed te doen. Sowieso vind ik iedere vijand, level 60+ legendary/savage/glowing whatever, fucking simpel te nakken met een Psycho Jet i.c.m. een fatsoenlijk wapen. Ook op survival.
Geen console helaas, ik speel op de PS4.quote:Op maandag 23 november 2015 11:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waar loop je tegenaan? Het werkt niet perfect maar een gebouwtje moet toch wel lukken.
Sowieso beginnen met de vloer... het is net knex alles klik aan elkaar. verder is het tcl commando erg handig, daarmee kan je de collision controller omzeilen en dus wat makkelijker bouwen.
deze vond ik op reddit, fallout in de Sovjet:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de spoiler.quote:Op maandag 23 november 2015 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissie![]()
BoS-missies zijn wel weg nu omdat ik gewoon niet meer naar dat politiebureau ga!
Net voor het eerst in de Glowing Sea rondgelopen, is niet zo spannend met power armor. Sprong alleen wel een balkon af bij Children of Atom, iedereen meteen boos dit dat. R.I.P. Children of Atom.
Heb overigens wel het gevoel dat de missies van de verschillende groepen minder zijn dan in New Vegas. Al had je daar natuurlijk echt twee/drie verhaallijnen en waren de groepen echt de main story.
ohja, die fundering is inderdaad niet helemaal recht. Gewoon het eerste vloerdeel neerleggen op het hoogste punt en daar alles aan plakken. de rest zweeft dan een beetje maar je hebt toch geen last van zwaartekracht.quote:Op maandag 23 november 2015 11:42 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen console helaas, ik speel op de PS4.
Verder ligt er bijvoorbeeld een mooie fundering in Sanctuary, maar de vloer die ik daarop leg sluit niet naadloos op die fundering aan. Erg vervelend. Heb de hoop toen al opgegeven. Of misschien denk ik op de verkeerde manier en moet ik gewoon beginnen te bouwen from scratch.
Wat is er precies een spoiler? Dan edit ik dat even weg.quote:
Kleding trouwens niet automatischquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, sterker nog met de big leagues perk schakel ik in kleine ruimtes alle vijanden tegelijk uit vanuit sneak attack en met de 2e blitz perk teleporteer ik vanuit 100% stealth de hele map over![]()
dit is op very hard:
http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow
http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare
Speel hem nu maar op Very hard, zit te denken om hem op Survival te spelen. Heb ook echt een uberzwaard gevondenLol, Queen 1 hit kill op level 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
Gewoon veel rondexploren dan krijg je vanzelf leather of combat armor.quote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.
Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht.
Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen.
Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
Gewoon raiders en als je het aandurft gunners afschieten en enkel de leather armor en de combat armor van de lijken plukken. Daarna een paar puntjes in de armorer perk proppen en dan overal deep pockets en de lichte sterke variant armor mod kiezen en je hoeft nooit meer iets anders te kiezen.quote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.
Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht.
Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen.
Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:51 schreef Mirel het volgende:
Wat me zo opvalt aan deze Fallout is dat er veel toffe en/of grootse momenten te snel in het spel komen. Gelukkig ging ik niet gelijk de main quests doen, maar om maar even te noemen:
- energy wapen gelijk in het begin
- power armor gelijk in het begin
- minigun gelijk in het begin
- even later de grootste settlement (Rivet City en New Vegas kwamen pas veel later in 3 en New Vegas)
- Grote super mutant ook vrij vroeg in de game (alhoewel dat ook zo was in F3, maar ja)
- bevestiging van een synth onder het gewone publiek gelijk in het begin (Detective Valentine)
- Andere Vault ontdekken ook vrij vroeg in het spel
Over Vaults gesproken. Ik vind dat ze dit keer niet een bijster interessant verhaal hebben. Die van Cait met de drugsverslaafde Vault dwellers is nog het interessantst, maar ook wanneer je eenmaal in die vault gaat leer je dat vrij snel allemaal door slechts 1 terminal te lezen.. ipv steeds dieper en dieper in zo'n vault te lopen en door memo's en terminals hier en daar te lezen en door de omgeving te bekijken meer en meer te leren over het zieke experiment dat ze uitvoerden. Vergelijk dat daar met de voting bloc vault en die met de planten uit New Vegas en de VR vault uit Fallout 3.
SPOILER: V 81Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILER: V 81Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef Mirel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Volgens mij kan t ook liggen aan een safe met veel loot erin die nog die is...ehh... ge-loot.quote:Op maandag 23 november 2015 16:06 schreef jogy het volgende:
Trouwens, mocht je een lokatie uitmoorden maar deze komt dan niet op [Cleared] te staan is de kans groot dat er een quest aan hangt, hopelijk fixen ze dit wel. Dood is dood is dood lijkt me.
Denk het niet. Had laatst een locatie met een master safe en die staat ook gewoon op cleared.quote:Op maandag 23 november 2015 17:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij kan t ook liggen aan een safe met veel loot erin die nog die is...ehh... ge-loot.
quote:Op maandag 23 november 2015 17:14 schreef 44rdbei het volgende:
Tv's zijn echt nutteloos, ik ga toch geen tv neerzetten voor testbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |