Tijd voor Robin om te gaan huilen in zijn kussen.quote:De Europese Unie zou van plan zijn om virtuele valuta zoals bitcoin te bestrijden, omdat terroristen hiermee geld uitwisselen.
http://www.nu.nl/internet(...)isme-bestrijden.html
Ik wens ze er veel succes mee.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tijd voor Robin om te gaan huilen in zijn kussen.
Buiten dat. Alsof wapendealers en zulks bitcoin accepteren. Die willen gewoon cash.quote:
Die laatste is wel vervelend. Kan je straks geen prepaid kaart meer kopen ofzo?quote:De partijen willen ook strenger gaan kijken naar transacties waarbij goud, waardevolle metalen en prepaidkaarten worden gebruikt.
België heeft dat nu verboden, hoor ik op dit moment op het NOS Journaal.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die laatste is wel vervelend. Kan je straks geen prepaid kaart meer kopen ofzo?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:54 schreef Disana het volgende: Ik ben ook voor een particulier vuurwerkverbod.
Lekker dan voor al die mensen die een mobiel alleen gebruiken om gebeld te kunnen worden, moeten ze opeens aan een abonnement.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
België heeft dat nu verboden, hoor ik op dit moment op het NOS Journaal.
Oh, zo. Nee, dat niet. Maar je kunt geen anoniem prepaid-toestel meer kopen. Je moet je er dus voor legitimeren.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker dan voor al die mensen die een mobiel alleen gebruiken om gebeld te kunnen worden, moeten ze opeens aan een abonnement.
Da's hier toch ook al lang zo?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, zo. Nee, dat niet. Maar je kunt geen anoniem prepaid-toestel meer kopen. Je moet je er dus voor legitimeren.
De geneugten van een sterke overheid. Onze linkse vrienden zullen wel weer enthousiast zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Lekker dan voor al die mensen die een mobiel alleen gebruiken om gebeld te kunnen worden, moeten ze opeens aan een abonnement.
Volgens mij niet hoor. Die blikken liggen zo bij AH in het schap, daar hoef je niets voor te doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's hier toch ook al lang zo?
Zeg, wil jij graag terroristische aanslagen ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De geneugten van een sterke overheid. Onze linkse vrienden zullen wel weer enthousiast zijn.
Nee hoor. Gewoon niet je welkomsttegoed opnemen. Ik heb één anonieme telefoon in dat opzicht.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's hier toch ook al lang zo?
Ait! De laatste keer dat ik een prepaidfoon ging halen was toen ik een 3310 ging halen. Laaaaang geleden alweer dusquote:Op donderdag 19 november 2015 18:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon niet je welkomsttegoed opnemen. Ik heb één anonieme telefoon in dat opzicht.Voor op de racefiets.
Sssst.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeg, wil jij graag terroristische aanslagen ofzo?
Slecht nieuws voor de hardwerkende nachtapotheker.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, zo. Nee, dat niet. Maar je kunt geen anoniem prepaid-toestel meer kopen. Je moet je er dus voor legitimeren.
Voor de racefiets?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon niet je welkomsttegoed opnemen. Ik heb één anonieme telefoon in dat opzicht.Voor op de racefiets.
Is er ooit weleens goed nieuws voor de hardwerkende nachtapotheker? Kan me de laatste keer niet meer herinneren in ieder geval.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor de hardwerkende nachtapotheker.
Een particulier vuurwerkverbod is wel wat anders dan een vuurwerkverbod voor particulieren, hè.quote:
Ja, je weet wel hoe ik het bedoel. Organiseer maar een mooi feest vanuit de gemeente, dat is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een particulier vuurwerkverbod is wel wat anders dan een vuurwerkverbod voor particulieren, hè.
Ik vind dat een buitengewoon slecht plan.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je weet wel hoe ik het bedoel. Organiseer maar een mooi feest vanuit de gemeente, dat is meer dan genoeg.
Oh, ik dacht dat je dat speciaal deed om anoniem te kunnen bellen op je racefiets. Snapte dus niet waarom je dat zou doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, ik neem liever niet mijn smartphone mee op de racefiets.
Gelukkig hebben we jou om te bepalen wat meer dan genoeg plezier is voor iemand.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je weet wel hoe ik het bedoel. Organiseer maar een mooi feest vanuit de gemeente, dat is meer dan genoeg.
Geen doden en verwondingen meer door verkeerd afgestoken particulier vuurwerk, wat buitengewoon slecht.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat een buitengewoon slecht plan.
Is ie alweer online?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:20 schreef Monolith het volgende:
De nieuwe aflevering van South Park is wel een aanrader voor Robin met zijn advertentie obsessie.
Want?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat een buitengewoon slecht plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |