abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157783721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
Er is alleen 1 grote maar (en ik weet dat nu een aantal mensen zullen gaan zeiken): hij vind mij al kei leuk. Dat was voor de date al duidelijk en hij steekt het niet onder stoelen of banken.
Ik heb dat ook altijd, ik houd het dan wel voor mezelf aangezien het doorgaans nergens op gebaseerd is. Vertel het hem gewoon als het storend is hooguit leert hij er van.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:43:07 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157784447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Daarom, ik snap die compulsieve date types ook niet die zo vaak daten, ik ga liever eenmaal per jaar in een driesterrenrestaurant eten dan wekelijks bij de McDonalds, volgens mij stompt dat behoorlijk af en het gaat toch om die ene speciale, niet om die halve matches waarbij het zoeken is of het klikt, als het klikt hoor je het echt wel tot voorbij de manen van Saturnus.
En hoe kom jij dan aan die ene date?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157784679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En hoe kom jij dan aan die ene date?
Ik kom altijd wel iemand via via tegen, in de kroeg of via mijn vriendenkring of gewoon tijdens het boodschappen of op mijn werk, ik ga eigenlijk nooit of zeer zelden bewust op zoek naar een afspraakje of date, ligt me ook totaal niet alhoewel er natuurlijk altijd wel een eerste keer is en dat zou je dan ook daten kunnen noemen.......maar zo voelt het vreemd genoeg niet, meestal weet ik vantevoren wel of het echt klikt anders verspil ik er mijn tijd en energie ook niet aan.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:51:48 #179
416020 K44S
The bearded man
pi_157784683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Daarom, ik snap die compulsieve date types ook niet die zo vaak daten, ik ga liever eenmaal per jaar in een driesterrenrestaurant eten dan wekelijks bij de McDonalds, volgens mij stompt dat behoorlijk af en het gaat toch om die ene speciale, niet om die halve matches waarbij het zoeken is of het klikt, als het klikt hoor je het echt wel tot voorbij de manen van Saturnus.
Ik snap het wel, als je graag weer wat wil knuffelen of zo, en je bent geen persoon die gauw van slag is van een persoon.... dan blijf je door daten.

Andere kant maakt het indd wel plutonisch...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157784727
Plutonisch?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:53:57 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157784741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
Plutonisch?
Je wel wel, zoals de hond, maar dan menselijk :P
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:54:03 #182
47102 Elvi
miemkwien
pi_157784744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:53 schreef Barbusse het volgende:
Plutonisch?
Voorbij Saturnus :P
pi_157784754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:51 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik snap het wel, als je graag weer wat wil knuffelen of zo, en je bent geen persoon die gauw van slag is van een persoon.... dan blijf je door daten.

Andere kant maakt het indd wel plutonisch...
Platonisch? Of watte? :?
pi_157784795
Ik date ook veel liever met mensen die me echt interesseren en die me echt tijdens het online gebeuren al boeien en aan het lachen maken. Ik wil al het gevoel hebben dat ik die mensen echt al een beetje ken... Zonder die vage angst die ik hier soms hoor "maar dan heb je straks niets meer te bespreken op de date!" Eeuh ja... Als je daar na een week of twee chatten al bang voor moet zijn, hoe moet dat dan als er echt een relatie uitkomt?

Ik ben ook iedere keer weer ontzettend verbaasd bij de verhalen hier "en toen waren we op date en toen bleek *insert random fact*" Dat zijn dan dingen die bij mij in de eerste 10 minuten gesprek voorbij komen, terwijl ik echt nooit interview gesprekken heb. Ik ben dan altijd zo nieuwsgierig naar de chatlogs van die dates :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:57:32 #185
416020 K44S
The bearded man
pi_157784813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Platonisch? Of watte? :?
Gosh, ik maar ook een woord foutje :)
pi_157784898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Gosh, ik maar ook een woord foutje :)
Wat?
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:02:19 #187
47102 Elvi
miemkwien
pi_157784911
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik date ook veel liever met mensen die me echt interesseren en die me echt tijdens het online gebeuren al boeien en aan het lachen maken. Ik wil al het gevoel hebben dat ik die mensen echt al een beetje ken... Zonder die vage angst die ik hier soms hoor "maar dan heb je straks niets meer te bespreken op de date!" Eeuh ja... Als je daar na een week of twee chatten al bang voor moet zijn, hoe moet dat dan als er echt een relatie uitkomt?

Ik ben ook iedere keer weer ontzettend verbaasd bij de verhalen hier "en toen waren we op date en toen bleek *insert random fact*" Dat zijn dan dingen die bij mij in de eerste 10 minuten gesprek voorbij komen, terwijl ik echt nooit interview gesprekken heb. Ik ben dan altijd zo nieuwsgierig naar de chatlogs van die dates :D
Nou dit inderdaad _O-

Als het online is, dan chat ik liever zo rond de 3-4 weken zodat ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb :P Het is toch online, dus je weet maar nooit. Mensen kunnen zich beter voordoen (en dan heb ik het dus niet eens over uiterlijk ofzo).
Ik snap ook niet dat sommigen na een week al een date willen. En dan ook blijven pushen :') Daar ben ik dan al snel klaar mee. Als je niet eens kan respecteren dat ik wil wachten, hoe gaat dat dan met andere onderwerpen?

Ik had een keer op Paiq iemand die ook na 2 weken al wilde daten. Maar het kon niet bij hem, want zn kinderen liepen thuis rond. Ik dacht "wait wut" kinderen?! Dat was echt een onderwerp dat binnen 2 dagen al naar voren had mogen komen :') Overigens had ik meer het vermoeden dat het nooit bij hem kon omdat hij ook een vriendin had zitten thuis, maar goed :') (ik bedoel, niet bij hem kunnen afspreken want de kinderen zijn thuis, maar waar laat je die dan als je naar mij toe komt :?) Die gast heb ik dus nooit ontmoet. :W
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:04:20 #188
416020 K44S
The bearded man
pi_157784962
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat?
2e typfout :').

Ik bedoelde natuurlijk Platonisch.
pi_157785092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nou dit inderdaad _O-

Als het online is, dan chat ik liever zo rond de 3-4 weken zodat ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb :P Het is toch online, dus je weet maar nooit. Mensen kunnen zich beter voordoen (en dan heb ik het dus niet eens over uiterlijk ofzo).
Ik snap ook niet dat sommigen na een week al een date willen. En dan ook blijven pushen :') Daar ben ik dan al snel klaar mee. Als je niet eens kan respecteren dat ik wil wachten, hoe gaat dat dan met andere onderwerpen?

Ik had een keer op Paiq iemand die ook na 2 weken al wilde daten. Maar het kon niet bij hem, want zn kinderen liepen thuis rond. Ik dacht "wait wut" kinderen?! Dat was echt een onderwerp dat binnen 2 dagen al naar voren had mogen komen :') Overigens had ik meer het vermoeden dat het nooit bij hem kon omdat hij ook een vriendin had zitten thuis, maar goed :') (ik bedoel, niet bij hem kunnen afspreken want de kinderen zijn thuis, maar waar laat je die dan als je naar mij toe komt :?) Die gast heb ik dus nooit ontmoet. :W
Wat berekenend allemaal zeg, daten is toch ook een spel van passie, gevoel, verwardheid, lust, liefde en het gevoel hebben waar ben jij verdomme al die tijd geweest? -O-
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:11:44 #190
47102 Elvi
miemkwien
pi_157785124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wat berekenend allemaal zeg, daten is toch ook een spel van passie, gevoel, verwardheid, lust, liefde en het gevoel hebben waar ben jij verdomme al die tijd geweest? -O-
Mn sterrenbeeld is Maagd, wij doen niet aan gevoel :{w
pi_157785142
Sommige dingen kom je echt pas achter op de date zelf: stem, houding, irritant lachje/tic, ongeacht de spanning of iemand misschien stottert, er anders uitziet dan op de foto's en of ie ook echt het gesprek op gang kan houden. Wil niet aangeven dat ik zelf perfect ben, maar online een gesprek kunnen voeren een paar dagen/weken is echt niet zo lastig, de kunst is juist om diezelfde chemie op de date zelf te ontdekken, dan loopt het gesprek als het ware vloeiend door en heb je het idee dat je elkaar al langer kent.
pi_157785181
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mn sterrenbeeld is Maagd, wij doen niet aan gevoel :{w
Haha daar trap ik niet in, mijn moeder is ook maagd en die barst uit haar voegen van emoties, ik denk wel verstandig de kat uit de boom kijkende, of niet?
  FOK!fotograaf dinsdag 24 november 2015 @ 14:15:09 #193
364681 over_hedge
pi_157785202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Sommige dingen kom je echt pas achter op de date zelf: stem, houding, irritant lachje/tic, ongeacht de spanning of iemand misschien stottert, er anders uitziet dan op de foto's en of ie ook echt het gesprek op gang kan houden. Wil niet aangeven dat ik zelf perfect ben, maar online een gesprek kunnen voeren een paar dagen/weken is echt niet zo lastig, de kunst is juist om diezelfde chemie op de date zelf te ontdekken, dan loopt het gesprek als het ware vloeiend door en heb je het idee dat je elkaar al langer kent.
Eerst een maand lang met elkaar praten en dan pas date is lastiger dan meteen date denk ik. Als je meteen date heb je de standaard gesprekken van wat voor werk/studie doe je etc etc etc. Die fase heb je al gehad als je op date gaat na een langere tijd praten. :)

Leuk topic om te volgen trouwens. Lees al een tijdje mee. Grappig om te lezen hoe andere mensen over dingen denken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:17:49 #194
47102 Elvi
miemkwien
pi_157785267
Maar je moet er toch eerst achter komen of iemand wel globaal bij je past? Qua hobbies/interesses bijvoorbeeld. Dat kan makkelijk via de chat. En dat "omg jaaa waar was je mn hele leven?!" gevoel komt toch niet via de chat... dat komt pas tijdens/na de dates als je iemand irl ziet. Dat kan je niet overdragen via de chat.
pi_157785291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Eerst een maand lang met elkaar praten en dan pas date is lastiger dan meteen date denk ik. Als je meteen date heb je de standaard gesprekken van wat voor werk/studie doe je etc etc etc. Die fase heb je al gehad als je op date gaat na een langere tijd praten. :)

Leuk topic om te volgen trouwens. Lees al een tijdje mee. Grappig om te lezen hoe andere mensen over dingen denken.
Dat is waar, maar soms heb ik 3/4 weken met iemand geappt en toen eindelijk de date daar was, was ik er al snel achter dat 't m niet ging worden en dan voelen die 3/4 best aan als tijdverspilling, zeker ook omdat het niet de eerste keer was bij iemand. Die 'na 1 week appen een datum prikken' regel hanteer ik helaas niet voor niks ;(
pi_157785374
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:17 schreef Elvi het volgende:
Maar je moet er toch eerst achter komen of iemand wel globaal bij je past? Qua hobbies/interesses bijvoorbeeld. Dat kan makkelijk via de chat. En dat "omg jaaa waar was je mn hele leven?!" gevoel komt toch niet via de chat... dat komt pas tijdens/na de dates als je iemand irl ziet. Dat kan je niet overdragen via de chat.
Dat klopt helemaal maar je kunt nog zo leuk klikken met iemand online en dan is er totaal geen chemie en klik in het echt, waarom dan maar liefst vier weken wachten?
  FOK!fotograaf dinsdag 24 november 2015 @ 14:21:56 #197
364681 over_hedge
pi_157785377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:18 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Dat is waar, maar soms heb ik 3/4 weken met iemand geappt en toen eindelijk de date daar was, was ik er al snel achter dat 't m niet ging worden en dan voelen die 3/4 best aan als tijdverspilling, zeker ook omdat het niet de eerste keer was bij iemand. Die 'na 1 week appen een datum prikken' regel hanteer ik helaas niet voor niks ;(
Als ik een maand lang leuk contact met iemand heb zal ik dat zelf nooit als verloren tijd zien. Dus daar zit dan meteen het verschil tussen ons. :P

Ik heb morgen een 2e date. Ze komt naar mij toe en ga voor haar koken. :) Vorige week eerste date gehad. Na 2 weken appen. Dus nog redelijk snel. Aangezien mijn vorige relatie 3 maanden appen aan voor af ging. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:23:27 #198
47102 Elvi
miemkwien
pi_157785415
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal maar je kunt nog zo leuk klikken met iemand online en dan is er totaal geen chemie en klik in het echt, waarom dan maar liefst vier weken wachten?
Omdat ik me daar fijner bij voel. Ik ga niet over 1 nacht ijs. Ik wil weten of ik iemand de moeite waard vind, en zo ja dan gaan we irl daten. Ik wil niet daten om het daten, Dan kan ik elke week wel op stap gaan. Heb ik helemaal geen zin in. Ik ga voor kwaliteit.
pi_157785456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat ik me daar fijner bij voel. Ik ga niet over 1 nacht ijs. Ik wil weten of ik iemand de moeite waard vind, en zo ja dan gaan we irl daten. Ik wil niet daten om het daten, Dan kan ik elke week wel op stap gaan. Heb ik helemaal geen zin in. Ik ga voor kwaliteit.
Klinkt eigenlijk best wel goed hoe je in elkaar zit :@
pi_157785467
Ik ben misschien ook te veel een chatsletje hoor, maar ik kan een tijd leuk chatten (die later niet zo heel leuk blijkt te zijn) ook gewoon niet echt als tijdverspilling zien :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')