wat is dat?quote:Op zondag 22 november 2015 19:17 schreef Fripsel het volgende:
Holy Moly. Ik heb 1 uur geleden Lovoo geïnstalleerd en word nu al gek.
quote:
Ja echt héquote:Op zondag 22 november 2015 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik noem echt nagenoeg nooit iemand bij de naamKomt in dit soort gevallen wel goed uit
Trust me, dat ving geen enkele man leuk. Hij zal het weggelachen hebben, maar het ego van ons mannenquote:Op zondag 22 november 2015 22:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ja echt héIk heb het ook bij mensen die ik goed ken, maar dat weet hij dan weer niet
Na ja, geloof dat hij het wel lollig vond, als ik hem mag geloven.
Kan natuurlijk ook zijn dat het groeiende lijkt omdat men er meer en meer voor uit begint te komen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Thinder en zulks wel, serieuze dating site's niet.
Onlangs nog gelezen dat het een groeiende markt is. Had dat niet verwacht. Kan helaas zo snel niet de link vinden naar het artikel. Dat het nu anders dan 5 jaar geleden het heel normaal is om te daten via internet geloof ik dan weer wel. Men kijkt er niet meer van op en het is maatschappelijk geaccepteerd.
Ik snap deze combi nietquote:Op maandag 23 november 2015 09:21 schreef sanger het volgende:
. Daarna haar naar huis gebracht en daar nog "wat gedronken". Om 07:00 ging ik richting huis![]()
Blijven slapen (op de bank) was ook wel mogelijk maar ik wilde wat bijtijds thuis zijn omdat mijn kinderen die middag zouden komen... Huishouden is een bitch
Ik wilde mijn huis nog aan kant hebben voordat de kinderen kwamen. Zodat ik tijd voor hun heb ipv de was te doen, stofzuigen/dweilen/you name the crap.quote:
Je hebt al kinderen maar dit is je allereerste date ooit? Heb je dan nooit met de moeder van je kinderen gedate?quote:Op maandag 23 november 2015 09:21 schreef sanger het volgende:
Nou, mijn allereerste echte date ooit... was eigenlijk best wel oke![]()
We gingen wat drinken in een kroegje daar. En dat was best gezellig. Leuke gespreksonderwerpen en gewoon goede gesprekken. Zaten beetje afgelegen in een hoekje en dat was wel zo prettig ivm een iets rustigere omgeving. De tijd vloog voorbij en voor we het wisten was het sluitingstijd. Daarna haar naar huis gebracht en daar nog "wat gedronken". Om 07:00 ging ik richting huis![]()
Blijven slapen (op de bank) was ook wel mogelijk maar ik wilde wat bijtijds thuis zijn omdat mijn kinderen die middag zouden komen... Huishouden is een bitch
Oftewel, geslaagde avond. Was leuk, gezellig. En herhaling is zeker mogelijk. Of er echt een vonk oversprong en er echt veel meer inzit dan leuk daten weet ik niet, maar dat zal de toekomst uitwijzen. De afstand helpt niet mee daarin, en ook het feit dat we allebei kinders hebben en dus maar eens per 2 weken evt kunnen daten niet.
quote:Op maandag 23 november 2015 09:21 schreef sanger het volgende:
Nou, mijn allereerste echte date ooit... was eigenlijk best wel oke![]()
We gingen wat drinken in een kroegje daar. En dat was best gezellig. Leuke gespreksonderwerpen en gewoon goede gesprekken. Zaten beetje afgelegen in een hoekje en dat was wel zo prettig ivm een iets rustigere omgeving. De tijd vloog voorbij en voor we het wisten was het sluitingstijd. Daarna haar naar huis gebracht en daar nog "wat gedronken". Om 07:00 ging ik richting huis![]()
Oftewel, geslaagde avond. Was leuk, gezellig. En herhaling is zeker mogelijk. Of er echt een vonk oversprong en er echt veel meer inzit dan leuk daten weet ik niet, maar dat zal de toekomst uitwijzen. De afstand helpt niet mee daarin, en ook het feit dat we allebei kinders hebben en dus maar eens per 2 weken evt kunnen daten niet.
Ha dat zou wel ideaal zijn jaquote:Op maandag 23 november 2015 12:05 schreef K44S het volgende:
Weet iemand ook een dating app voor lange mensen? # durfttevragen
ik heb juist het probleem van navelgravers, sommige zouden het best mogen. Maakt het er alleen niet makkelijker opquote:Op maandag 23 november 2015 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ha dat zou wel ideaal zijn jaben een paar keer afgewezen omdat mannen geen langere vrouw willen
stelletje onzekere kabouters
Volgens mij werd er meer bedoelt waarom je der eerst hebt platgeneukt en je daarna op de bank moest slapen.quote:Op maandag 23 november 2015 09:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik wilde mijn huis nog aan kant hebben voordat de kinderen kwamen. Zodat ik tijd voor hun heb ipv de was te doen, stofzuigen/dweilen/you name the crap.
Dus ben ik niet blijven slapen maar naar huis gegaan om mijn huishouden te doenEn heb dus helemaal mijn bed niet gezien die nacht, was ook pas 09:30 thuis want dikke 2 uur rijden.
quote:Op maandag 23 november 2015 11:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je hebt al kinderen maar dit is je allereerste date ooit? Heb je dan nooit met de moeder van je kinderen gedate?
Dit dus. Gemeenschappelijke hobby, na een avondje kwam van het een het ander en vanaf dat moment woonde we samenquote:Op maandag 23 november 2015 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
Als je jong bent gaat het toch vaak zat zonder echte dates?
Vaak zat dat vrouwen geen kortere man willen ook trouwensquote:Op maandag 23 november 2015 12:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ha dat zou wel ideaal zijn jaben een paar keer afgewezen omdat mannen geen langere vrouw willen
stelletje onzekere kabouters
Omdat zij ook nog op de bank lag toen ik weggingquote:Op maandag 23 november 2015 12:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij werd er meer bedoelt waarom je der eerst hebt platgeneukt en je daarna op de bank moest slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke date, helaas verder geen vervolg meer.
Tot zover weer mijn eerste tinder avontuur sinds het begin van de zomer.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:59 schreef JAOC het volgende:
Dan heb je meer succes gehad dan ik zaterdag. Een leuke eerste date gehad en ik vond het ook echt een leuke meid. Lang geleden dat ik zoveel potentie zag bij een tinder date. Gesprekken verliepen verder super vloeiend en helemaal geen stiltes, dus ik dacht dat het wel goed zat.
Uiteindelijk beide naar huis gegaan, niet gezoend bij het afscheid. Wat ook wat haastig was van haar kant.
Daarna kreeg ik dus dit berichtje:Welcome to my life...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke date, helaas verder geen vervolg meer.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:59 schreef JAOC het volgende:
Dan heb je meer succes gehad dan ik zaterdag. Een leuke eerste date gehad en ik vond het ook echt een leuke meid. Lang geleden dat ik zoveel potentie zag bij een tinder date. Gesprekken verliepen verder super vloeiend en helemaal geen stiltes, dus ik dacht dat het wel goed zat.
Uiteindelijk beide naar huis gegaan, niet gezoend bij het afscheid. Wat ook wat haastig was van haar kant.
Daarna kreeg ik dus dit berichtje:Och, ik heb net 3 dates gehad met een meisje wat ongeveer hetzelfde ging. Eerste date was tof, liep echt geweldig en voor ik het door had was het tijd om naar huis te gaan. Niet gezoend omdat ik het niet aandurfde, waar ik later via de app nog een opmerking over kreeg. Dus op de tweede date wel staan muilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke date, helaas verder geen vervolg meer.
Derde date was ook leuk (net als de tweede) maar niet zo leuk als de eerste. Dus allebei hadden we zoiets, we kunnen vast goede vrienden worden, maar meer niet.
Aan de ene kant jammer, want er was echt wel wat potentie. Aan de andere kant, beter zo dan dat je helemaal hotel de botel bent.
Gewoon rustig doordaten, komt wel goed
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |