quote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zo'n klein mokkeltjedie kan jou de trap op tillen Chuf
Ik laat altijd me liftenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Sjoef is wat onhandiger beetpakken.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon aan zijn vetrandjes omhoogheisenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sjoef is wat onhandiger beetpakken.
Ik heb al een lift ....quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon aan zijn vetrandjes omhoogheisen
ik nietquote:Op woensdag 18 november 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een lift ....links of recht
en ik ben moehoequote:
ik heb net mijn wekker(s) gezetquote:Op woensdag 18 november 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ook naar bedje toehoe![]()
morgen vroeg op
het dweilen was vermoeiend, en neequote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Handig Harrie was vermoeiend? Maar loopt alles wel weer?
nog steeds niet gefixt?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
het dweilen was vermoeiend, en nee
Misschien toch maar professionele hulp inschakelen..quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
het dweilen was vermoeiend, en nee
dat was toch professionele hulp of niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch maar professionele hulp inschakelen..
zzp-erquote:Op woensdag 18 november 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch professionele hulp of niet?
Oh... dat herken ik welquote:Op woensdag 18 november 2015 23:36 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
zo zag het er vanmiddag uit....
hij gaat maandag verder had niet eerder tijd maar de keukenvloer is wel weer redelijk schoon
hij had hier al eerder via een bedrijf gewerkt en is nu zzp-erquote:Op woensdag 18 november 2015 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dat herken ik welzo;n stofzuiger die gebruikte die vent die hier was ook, maar dan
een grotere![]()
was het een kennis of van een bedrijf?
ah... oké dus ij heeft zelf niet al die spullen, ook balen...quote:Op woensdag 18 november 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
hij had hier al eerder via een bedrijf gewerkt en is nu zzp-er
het is overigens geen waterstofzuiger, die ga ik wel huren omdat ik maandag niet weer die klere-zooi wel hebben.
Zout en soda... Als het eenmaal doorloopt misschien.. Toevallig vanavond een handje vol soda er ingespoeldquote:
een heule echtequote:Op woensdag 18 november 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wel een échte toch? Hoeveel gaat dat geintje je kosten?
Eerst maar zorgen dat het gaat doorlopen, ik ga nu weken met zout, soda en azijnquote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zout en soda... Als het eenmaal doorloopt misschien.. Toevallig vanavond een handje vol soda er ingespoeld
Kelere... was je beter af om meteen een écht bedrijf te bellen, maar jah.... heb je nu ook niksquote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
een heule echte
het soorspuiten valt wel mee maar er moet straks een nieuwe kast in (is volgelopen met troep) en een nieuw zeiltje. Die zooi is onder de koelkast, vaatwasser en gasformuis gelopen.
Stinkzooi is dat gore afvalwater..quote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
een heule echte
het soorspuiten valt wel mee maar er moet straks een nieuwe kast in (is volgelopen met troep) en een nieuw zeiltje. Die zooi is onder de koelkast, vaatwasser en gasformuis gelopen.
mijn handen en nagels... en die stankquote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Stinkzooi is dat gore afvalwater..
Bij mij zit het tot nu toe nog altijd onder servicekosten van de VVE
Dat werkt niet.... Alleen wanneer het eenmaal schoon is.. Om schoon te houden.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat het gaat doorlopen, ik ga nu weken met zout, soda en azijn
En tot en met maandag? Wat moet je nu ?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
mijn handen en nagels... en die stank
gootsteen niet gebruiken en met de hand afwassenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En tot en met maandag? Wat moet je nu ?
Afwassen waar? In de gootsteen of ergens anders.. Of loopt de gootsteen nog wel wat door?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
gootsteen niet gebruiken en met de hand afwassen
Teiltje leeggooien in de wcquote:Op woensdag 18 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Afwassen waar? In de gootsteen of ergens anders.. Of loopt de gootsteen nog wel wat door?
Sterkte... Klinkt wel bekent en ik heb geeneens een vaatwasserquote:Op woensdag 18 november 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Teiltje leeggooien in de wc![]()
*mental note*
Ik merk dat ik best zonder kanquote:Op woensdag 18 november 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte... Klinkt wel bekent en ik heb geeneens een vaatwasser
Ik heb toen eerst een paar dagen afgewassen in de badkamerquote:Op woensdag 18 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Afwassen waar? In de gootsteen of ergens anders.. Of loopt de gootsteen nog wel wat door?
gezellig FANNquote:
Het helpt wel om met hoge druk en kruipslang er makkelijker door te komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat werkt niet.... Alleen wanneer het eenmaal schoon is.. Om schoon te houden.
De laatste keer bij mij in augustus had ie bijna 5 meter nodig om het doorlopend te krijgen.. Dat is bijna tot de vertikale afvoer die wel goed door loopt...
Het is allemaal een beetje per afvoer verschillend lijkt me.. Maar de verstoppingshaard moet eerst vernietigd worden op 1 of andere manier...quote:Op woensdag 18 november 2015 23:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het helpt wel om met hoge druk en kruipslang er makkelijker door te komen.
Ah ja, dat las ik gisteren. Viel het mee?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ook al bij de tandarts geweest...
Het viel mee en hier is het wel droog maar het ziet er niet uitnodigend uit ....quote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah ja, dat las ik gisteren. Viel het mee?
Ik werd wakker en had wel plannen in mijn hoofd, totdat ik naar buiten keek, heb geen zin om door de regen te gaan, dus ik doe gewoon niks op wat rommelen in huis na.
ik heb het druk, nog even 'n half uurtje en dan rijd ik meteen naar de Lidl om daar het lijstje van Piet te gaan kopenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Met onze hulp is de tijd zo voorbij
Welk lijstje van Piet? Verkopen ze nu ook al Reggea bij de Lidl?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het druk, nog even 'n half uurtje en dan rijd ik meteen naar de Lidl om daar het lijstje van Piet te gaan kopen
ow vast welquote:Op donderdag 19 november 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk lijstje van Piet? Verkopen ze nu ook al Reggea bij de Lidl?
Dat heeft pas zin wanneer die weer goed doorloopt... Dus een soort wekelijks/maandelijks onderhoud..quote:Op donderdag 19 november 2015 15:13 schreef just me het volgende:
[..]
ow vast wel
maar ik bedoel azijn e.d.![]()
en eten en drinken
hij loopt nog niet door hč en ik heb er geen rare dingen doorheen gegooid, het is een erfenis van mijn voorgangersquote:Op donderdag 19 november 2015 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft pas zin wanneer die weer goed doorloopt... Dus een soort wekelijks/maandelijks onderhoud..
Ik zorg altijd al dat ik er geen vette troep doorheen spoel, verder gebruik zo'n zeefje en spoel extra veel na met heet water...
En hoe lang woon je er nu al ?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:25 schreef just me het volgende:
[..]
hij loopt nog niet door hč en ik heb er geen rare dingen doorheen gegooid, het is een erfenis van mijn voorgangers
nog net geen 100 jaarquote:
Dat is best wel lang al.. Maar zijn die voorgangers mogelijk allang overledenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:38 schreef just me het volgende:
[..]
nog net geen 100 jaar
sinds 1979 dus
Precies dus moet ik het zelf opknappen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is best wel lang al.. Maar zijn die voorgangers mogelijk allang overleden
En 35 jaar geen problemen gehad en nu opeens komt het door de voorgangers.. Knap staaltje nalatenschap dat zekerquote:Op donderdag 19 november 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
Precies dus moet ik het zelf opknappen.
Beste is toch een professioneel bedrijf in te schakelen, kost iets meer, maar zoals Fann al eerder zei is dat wel 'no cure no pay'.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
Precies dus moet ik het zelf opknappen.
deze man is geen beun de haas hoorquote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beste is toch een professioneel bedrijf in te schakelen, kost iets meer, maar zoals Fann al eerder zei is dat wel 'no cure no pay'.
.
quote:
klopt maar daar ga ik na maandag pas weer aan denkenquote:Op donderdag 19 november 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
Je woont begane grond en dan kan het een heel lang stuk zijn met die afvoer tot aan het gemeentelijk riool.. Er daar kan dus van alles mis zijn..... 100 jaar oude leidingen
Maar het is alleen de keukenafvoer en de rest werkt goed zonder problemen?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:07 schreef just me het volgende:
[..]
klopt maar daar ga ik na maandag pas weer aan denken
stuk vanaf de voordeur naar het gemeentelijk riool is nieuw aangelegd dus dat scheelt weer.
het is meer waar en hoe loopt het binnen loopt, is het te bereiken via een kruipruimte of moet de boel opengemaakt worden...
het zit, volgens die man, alleen in de afvoer. Toilet doet het prima en boven zijn er geen problemen.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar het is alleen de keukenafvoer en de rest werkt goed zonder problemen?
Ja dat zou je dan wel mogen verwachten... Laten we hopen dat ie hey maandag oplost en dat je er vanaf bent .quote:Op donderdag 19 november 2015 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
het zit, volgens die man, alleen in de afvoer. Toilet doet het prima en boven zijn er geen problemen.
ben het ook wel zatquote:Op donderdag 19 november 2015 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou je dan wel mogen verwachten... Laten we hopen dat ie hey maandag oplost en dat je er vanaf bent .
Je loopt er al langer mee he... Had ik ook... Ik had van alles zelf geprobeerd maar niets hielp.. Gelukkig bleef het altijd nog wel een beetje lopen ... Voorlopig doet ie het weer... Maar voor hoe lang ... Geen idee.. Ik verdenk de leiding ervan dat daar iets niet goed is aangelegd... Zeg dat het stil blijft staan in de leiding en er dus geen verloop is ... Maar ja ik heb geen kruipruimte en weinig ruimte om mee te spelenquote:
Ik heb er totaal geen verstand van maar denk maar zo... als deze ellende achter de rug is heb ik het wel verdiend om een nieuwe kast te kopen, nieuw zeil op de grond, dan is alles opgeknapt!quote:Op donderdag 19 november 2015 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Je loopt er al langer mee he... Had ik ook... Ik had van alles zelf geprobeerd maar niets hielp.. Gelukkig bleef het altijd nog wel een beetje lopen ... Voorlopig doet ie het weer... Maar voor hoe lang ... Geen idee.. Ik verdenk de leiding ervan dat daar iets niet goed is aangelegd... Zeg dat het stil blijft staan in de leiding en er dus geen verloop is ... Maar ja ik heb geen kruipruimte en weinig ruimte om mee te spelen
Ja dat vind ik ookquote:Op donderdag 19 november 2015 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van maar denk maar zo... als deze ellende achter de rug is heb ik het wel verdiend om een nieuwe kast te kopen, nieuw zeil op de grond, dan is alles opgeknapt!
heb ik nog lol van mijn kerstbonus en salarisverhogingquote:
Zo is datquote:Op donderdag 19 november 2015 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik nog lol van mijn kerstbonus en salarisverhoging
Dat heb je zeker verdiend.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van maar denk maar zo... als deze ellende achter de rug is heb ik het wel verdiend om een nieuwe kast te kopen, nieuw zeil op de grond, dan is alles opgeknapt!
Tja dat krijg je met prutsersquote:Op donderdag 19 november 2015 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je zeker verdiend.
Wat een gedoe met die afvoer
vanavond een vergadering, ik ga zo mijn handen even in een chloorbadje stoppen, kijken of mijn nagels minder gothic wordenquote:Op donderdag 19 november 2015 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb je zeker verdiend.
Wat een gedoe met die afvoer
Niet doen! Dan hangen de vellen er morgen aan. Even weken een een zeepbakje en dan pulliken.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond een vergadering, ik ga zo mijn handen even in een chloorbadje stoppen, kijken of mijn nagels minder gothic worden
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet doen! Dan hangen de vellen er morgen aan. Even weken een een zeepbakje en dan pulliken.
Volgende keer voor vieze karweitjes even je nagels over en stuk zeep schrapen, zodat er zeep onder je nagels komt en geen vuil meer onder kan.
quote:
Ik dacht altijd dat vrouwen altijd Sorbo handschoenen droegen bij klusjes in de keukenquote:Op donderdag 19 november 2015 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet doen! Dan hangen de vellen er morgen aan. Even weken een een zeepbakje en dan pulliken.
Volgende keer voor vieze karweitjes even je nagels over en stuk zeep schrapen, zodat er zeep onder je nagels komt en geen vuil meer onder kan.
Handschoenen zijn ondingenquote:Op donderdag 19 november 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen altijd Sorbo handschoenen droegen bij klusjes in de keuken
toen ik nog in de zorg aan het werk was had ik ze wel altijd bij me voor het geval datquote:Op donderdag 19 november 2015 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handschoenen zijn ondingen![]()
Af en toe probeer ik het, maar ik vind het niks.
Ik jat ze bij de pomp. Schorseneren schillenquote:Op donderdag 19 november 2015 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
toen ik nog in de zorg aan het werk was had ik ze wel altijd bij me voor het geval dat
Ik denk dat je hele droge handen krijgt als je ermee in een chloorbadje gaat zitten.quote:
Het is niet helemaal hetzelfde, bleekwater is verdund chloorquote:Op donderdag 19 november 2015 20:20 schreef sacha het volgende:
ik weet overigens pas sinds kort dat chloor en bleekwater hetzelfde is
quote:
chemischer zou ik zeggen maar daar komt een rode streep onder dus dat woord bestaat nietquote:
Toch wel...quote:Op donderdag 19 november 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
niet lekkerder dan bleekwater lijkt mij
Ik vind van wel, echt als een ontsmettingsmiddel. Maar je moet er van houdenquote:
Niet als je die van het Kruidvat hebt, met ecalyptus geur ofzoiets, schrijf ik ook niet goed zie ikquote:
gelukkig welquote:Op donderdag 19 november 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
zit ik goffer te broeden in Gimp met die foto van die geitenneuker, issie dood![]()
Ja, kut he.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
zit ik goffer te broeden in Gimp met die foto van die geitenneuker, issie dood![]()
Photoshop rulez...quote:Op donderdag 19 november 2015 21:21 schreef sacha het volgende:
eucalyptus, heb ik in de tuinquote:Op donderdag 19 november 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet als je die van het Kruidvat hebt, met ecalyptus geur ofzoiets, schrijf ik ook niet goed zie ik
aan de rode streep
Er is maar 1 Dettol...quote:Op donderdag 19 november 2015 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet als je die van het Kruidvat hebt, met ecalyptus geur ofzoiets, schrijf ik ook niet goed zie ik
aan de rode streep
Beetje jammer wel, van mij hadden ze hem een tijdlang mogen martelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef FANN het volgende:
[..]
gelukkig welen dit keer méén ik het
nah...... dood is genoeg, martelen is dan ook weer zo.... nee kweetnietquote:Op donderdag 19 november 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, van mij hadden ze hem een tijdlang mogen martelen.
Me too en dat is dan ook het enige wat ik aan een ziekenhuis kan waarderen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
doet mij altijd denken aan een ziekenhuis
dat was de heks bij Paulus de Boskabouter toch? mijn zus noemde mijn andere zus altijdquote:
gaat de poetsvrouw op vakaaaaaaaansie?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf woensdag dan graag, voor een week of 4 ā 5...
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is goedquote:Op donderdag 19 november 2015 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Photoshop rulez...
[ afbeelding ]
En Isis v/d Wel rechtsvoor hoefde ik niet eens aan te passen...
oh nee die heette eucalyptaquote:Op donderdag 19 november 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was de heks bij Paulus de Boskabouter toch? mijn zus noemde mijn andere zus altijd
zo om te sarren
lysolquote:Op donderdag 19 november 2015 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Mijn dochter zei laatst: "Vind je het gek dat die kat naar buiten wilt, het ruikt hier naar de dierenarts".
Klopt, mijn schoonmoeder heet ook zoquote:Op donderdag 19 november 2015 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was de heks bij Paulus de Boskabouter toch? mijn zus noemde mijn andere zus altijd
zo om te sarren
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, mijn schoonmoeder heet ook zo
Dat zei ik toch ook: Eucalypta woont in Duitslandquote:Op donderdag 19 november 2015 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nee die heette eucalypta![]()
[ afbeelding ]
NIET zo dolquote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]ja daar was jij net zo dol op geloof ik
zei je dat?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook: Eucalypta woont in Duitsland
Over mijn schoonmoeder, de heksquote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
zei je dat?had je het over die Heks of over je schoonmoeder?
ah... ook naar die Heks van Paulus?quote:
Ja, deze.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ook naar die Heks van Paulus?
Dan gebruiken mensen die naam zeker vaker voor een persoon![]()
mijn zussen waren pubers toen
ehm...quote:Op donderdag 19 november 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe noem jij je moeder ook alweer?
Je kan hem toch nog posten?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
ik had net een boek van Martin Gaus verbouwd tot 'hoe vermoord ik een Christenhond'
*stomme geitenneuker*
Doe ze maar alle tien dan, misschien inspireert het mequote:Op donderdag 19 november 2015 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm...
welke van de tien typeringen/verwensingen?
schoonloeder noemde je haar toch ook wel eens?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe ze maar alle tien dan, misschien inspireert het me
Eucalypta.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
schoonloeder noemde je haar och ook wel eens?
Nee, was dat het maar...quote:Op donderdag 19 november 2015 21:29 schreef sacha het volgende:
[..]
gaat de poetsvrouw op vakaaaaaaaansie?
Misschien een beginnende ontsteking of nog een nasleepje van toen je vorige week ziek was?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
Ik heb iets raars met mijn ogen, net alsof ik dubbel zie ofzo![]()
of dat er water inzit ofzo, ik weet het niet
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eucalypta.
Schoonloeder.
Schoonmegochel.
Secretia.
Serpentia.
En zo zijn er nog een paar
Bij mij is het net andersom, ik vond haar de eerste 15 jaar wel te pruimen, maar daarna heeft ze een paar Eucalyptastreken gefliktquote:Op donderdag 19 november 2015 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik kon vond de eerste 10 jaar mijn schoonmoeder ook een loeder, daarna konden we goed
met elkaar opschieten, dus er is nog hoop
Ik ben nog steeds ziekquote:Op donderdag 19 november 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een beginnende ontsteking of nog een nasleepje van toen je vorige week ziek was?
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dan is het vast iets vervelends waar ik niet verder naar vragen mag
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zieken ja zou kunnen, ik moet volgende week weer, als ik het
nog heb zal ik het wel melden, ik heb het wel vaker, maar nu blijft het langer geloof ik....
nah... zal wel niks zijn
ah................ mag ik vragen wat ze heeft geflikt?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom, ik vond haar de eerste 15 jaar wel te pruimen, maar daarna heeft ze een paar Eucalyptastreken geflikt
mja, gaat wel beter hoorquote:Op donderdag 19 november 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds ziek?![]()
Las ik nou dat je bronchitis hebt?
Het is eigenlijk een opeenstapeling van streken door de jaren heen, teveel en te ingewikkeld om te vertellen, maar zij en mijn schoonvader hebben ons keihard laten vallen, omdat wij niet naar hun pijpen wilden dansen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah................ mag ik vragen wat ze heeft geflikt?![]()
of liever niet? kan ik ook begrijpen hoor, maar dan word ik nieuwsgierig
Heftig......... vooral dat laatste... niet echt normaalquote:Op donderdag 19 november 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een opeenstapeling van streken door de jaren heen, teveel en te ingewikkeld om te vertellen, maar zij en mijn schoonvader hebben ons keihard laten vallen, omdat wij niet naar hun pijpen wilden dansen.
Ik heb nog een 'mooie' afscheidsmail uit 2008, waarin ze me condoleert met het verlies mijn schoonouders (zij dus), omdat ze alle contact willen verbreken. (
Lekker dan, voor jou dus even geen avontuurtjes. De emotionele periode helpt natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, gaat wel beter hoordus gaat wel weer over ook...
![]()
mijn hele systeem is nog steeds naar de klote na dat laatste avontuur met een nieuw medicijn![]()
komt vast weer goed
De zus van mijn man sprak er schande van, ze schaamde zich voor haar eigen moeder, dat ze zo'n mail heeft gestuurd, vooral ook omdat mijn ouders niet meer leven.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Heftig......... vooral dat laatste... niet echt normaal
Nee, dat hakt er ook wel in, maar jah... voorlopig gewoon even geen experimenten meer, ofquote:Op donderdag 19 november 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan, voor jou dus even geen avontuurtjes. De emotionele periode helpt natuurlijk ook niet echt mee.
Pfff, wat ziek allemaal...quote:Op donderdag 19 november 2015 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zus van mijn man sprak er schande van, ze schaamde zich voor haar eigen moeder, dat ze zo'n mail heeft gestuurd, vooral ook omdat mijn ouders niet meer leven.
Zijn oudste zus is ook gebrouilleerd met haar ouders.
Nou, is ook wel héél idioot hoor zo'n mail en als er meerdere zijn die zo over hen denkenquote:Op donderdag 19 november 2015 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zus van mijn man sprak er schande van, ze schaamde zich voor haar eigen moeder, dat ze zo'n mail heeft gestuurd, vooral ook omdat mijn ouders niet meer leven.
Zijn oudste zus is ook gebrouilleerd met haar ouders.
Ik kan me dat wel voorstellen hoor, voorlopig geen polonaise aan je lijf wat medicatie betreft.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, dat hakt er ook wel in, maar jah... voorlopig gewoon even geen experimenten meer, of
liever NOOIT meer, ben er wel klaar mee
Ik slik braaf wat ik moet slikken, maar verder niks meerquote:Op donderdag 19 november 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen hoor, voorlopig geen polonaise aan je lijf wat medicatie betreft.
quote:
Best wel ziek ja, maar het ligt allemaal aan een anderquote:Op donderdag 19 november 2015 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, is ook wel héél idioot hoor zo'n mail en als er meerdere zijn die zo over hen denken
zal het toh écht aan hun liggen, dus beter kwijt dan rijk moet je maar denken!
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik slik braaf wat ik moet slikken, maar verder niks meer![]()
en dat klinkt ook weer raaaaaaaaaaaaaaaaar
Tuurlijk, zo zitten dat soort figuren in elkaarquote:Op donderdag 19 november 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Best wel ziek ja, maar het ligt allemaal aan een ander
Betonquote:Op donderdag 19 november 2015 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo zitten dat soort figuren in elkaar![]()
flink bord voor hun kop...
echt herfstquote:Op donderdag 19 november 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof het wel ... ik heb een keer uit het raam gekeken
Morgen maak ik wel een ommetjequote:Op donderdag 19 november 2015 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
echt herfst![]()
harde frisse woei, zon met wolkjes, een flinke bui zo af en toe
te laatquote:
wil je naar finland dan ?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet naar Finland vertrokken
okidoquote:Op donderdag 19 november 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet naar Finland vertrokken
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
daar hebben ze sauna en geile wijven
en werkquote:Op donderdag 19 november 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer wel uit ervaringquote:
dat weet ik, daar heb je het vaak over gehadquote:Op donderdag 19 november 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik dan weer wel uit ervaring
ja met z'n schortje aan in de saunaquote:Op donderdag 19 november 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
of dacht je dat ie voor het eten ging?
ik raak in de war van die vaste PI van jequote:Op donderdag 19 november 2015 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
ja met z'n schortje aan in de sauna
Nee gewoon poedeltje naaktquote:Op donderdag 19 november 2015 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
ja met z'n schortje aan in de sauna
Ik moet straks nog slapen FANNquote:
Ja lach maarquote:
natuurlijk is dat okéquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chuf... André was een tragische manquote:
Spannend met een blote Pleunie Touwquote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
De Kleine waarheid heeft een raaaaaaaaaaaaaaaaaaar einde trouwens![]()
ineens afgelopen....
volgende serie is De Stille Kracht
die was wél mooi!quote:Op donderdag 19 november 2015 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Spannend met een blote Pleunie Touw
Waar? In Finlandquote:Op donderdag 19 november 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
In die serie![]()
ik heb geen idee hoe ze er nu uitziet![]()
ik ga googelen
ze is al 77 jaar lees ik dus ik denk niet dat er een héél recente foto van haar isquote:
Ah met de dokter van Sasquote:Op donderdag 19 november 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ze is al 77 jaar lees ik dus ik denk niet dat er een héél recente foto van haar is![]()
deze zag ik maar ik weet niet uit welk jaar die is, toch niet slecht..........................
[ afbeelding ]
Monique is toch geen dokter? ik snap je weer eens nietquote:Op donderdag 19 november 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat moet haast wel, want volgens mij wonen er niet genoeg mensen voor 2 dokterspraktijken
Die serie speelt toch op dr eilandquote:Op donderdag 19 november 2015 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Monique is toch geen dokter? ik snap je weer eens niet
ah.....................................quote:Op donderdag 19 november 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die serie speelt toch op dr eiland
Sil de Strandjutter was op Terschelling.. Dokter Deen is op Sas dr eilandquote:Op donderdag 19 november 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.....................................
Sil de strandjutter bedoel je .... hé'hé ik snap je weer
ik heb mijn bakje filet alweer op, lekker hoor, op toastjesquote:
Americain?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn bakje filet alweer op, lekker hoor, op toastjes
Ik heb een lekkere vette hapquote:Op donderdag 19 november 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn bakje filet alweer op, lekker hoor, op toastjes
ik had eigenlijk geen honger vanavond, wel wat gegeten hoor maar kreeg net toch wel snaaitrekquote:Op donderdag 19 november 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je niet gegeten? Kan me voorstellen met die keuken van je
Ik probeer er niet aan te beginnen.. Scheelt want ik heb geen toast en geen filet ..quote:Op donderdag 19 november 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik had eigenlijk geen honger vanavond, wel wat gegeten hoor maar kreeg net toch wel snaaitrek
ik had voor het laast vanmiddag om 3 uur gegeten bedenk ik me nuquote:Op donderdag 19 november 2015 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik had eigenlijk geen honger vanavond, wel wat gegeten hoor maar kreeg net toch wel snaaitrek
kaas dan ?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer er niet aan te beginnen.. Scheelt want ik heb geen toast en geen filet ..
afblijven danquote:
ach Chuuf mocht toch bij jou komen slapen vannacht ?quote:
Ik gebruik nooit boter voor mn tosti's.. Heb zo'n tosti-ijzer en ook een broodrooster waar tostis in kunnen... Geen extra vetquote:Op donderdag 19 november 2015 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
brood en roomboter en een koekenpan?
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
ach Chuuf mocht toch bij jou komen slapen vannacht ?
Ja ja is verstandigquote:Op donderdag 19 november 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit boter voor mn tosti's.. Heb zo'n tosti-ijzer en ook een broodrooster waar tostis in kunnen... Geen extra vet
Nee joh, sjoef in het middenquote:Op donderdag 19 november 2015 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]was ik bijna vergeten, maar dan moet jij ertussen
quote:Op donderdag 19 november 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen we zijn buik als dienblad gebruiken voor ons glaasie wijn
dat dusquote:
ik steek even mijn kop in het zand... of te wel onder de dekensquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
CNN nu over de Man-hunt naar die Belg en dat ie mogelijk in Nederland is
Ja duik maar ff onder... Morgen zal het wel weer rustig zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:35 schreef just me het volgende:
[..]
ik steek even mijn kop in het zand... of te wel onder de dekens
Welke? Ik kan nu al niet meer bijhouden hoeveel, wie en wat.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
CNN nu over de Man-hunt naar die Belg en dat ie mogelijk in Nederland is
Ja ik weet het ook niet meer.... Di namen lijken allemaal op elkaar en die koppen ook.. Wel een slimme tactiek trouwens... In Rotterdam was een belgische mercedes aangehouden en ..... Weet de huidige stand van zaken ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke? Ik kan nu al niet meer bijhouden hoeveel, wie en wat.
Laatste dat ik weet is dat die ene gast in België inmiddels gedood is, en zijn nicht ook (die blies zichzelf op).
Hier in de buurt gisteren (in Alsdorf) wel een inval, maar niets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |