quote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zo'n klein mokkeltjedie kan jou de trap op tillen Chuf
Ik laat altijd me liftenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Sjoef is wat onhandiger beetpakken.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon aan zijn vetrandjes omhoogheisenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Sjoef is wat onhandiger beetpakken.
Ik heb al een lift ....quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon aan zijn vetrandjes omhoogheisen
ik nietquote:Op woensdag 18 november 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb al een lift ....links of recht
en ik ben moehoequote:
ik heb net mijn wekker(s) gezetquote:Op woensdag 18 november 2015 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ook naar bedje toehoe![]()
morgen vroeg op
het dweilen was vermoeiend, en neequote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Handig Harrie was vermoeiend? Maar loopt alles wel weer?
nog steeds niet gefixt?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
het dweilen was vermoeiend, en nee
Misschien toch maar professionele hulp inschakelen..quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
het dweilen was vermoeiend, en nee
dat was toch professionele hulp of niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch maar professionele hulp inschakelen..
zzp-erquote:Op woensdag 18 november 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch professionele hulp of niet?
Oh... dat herken ik welquote:Op woensdag 18 november 2015 23:36 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
zo zag het er vanmiddag uit....
hij gaat maandag verder had niet eerder tijd maar de keukenvloer is wel weer redelijk schoon
hij had hier al eerder via een bedrijf gewerkt en is nu zzp-erquote:Op woensdag 18 november 2015 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dat herken ik welzo;n stofzuiger die gebruikte die vent die hier was ook, maar dan
een grotere![]()
was het een kennis of van een bedrijf?
ah... oké dus ij heeft zelf niet al die spullen, ook balen...quote:Op woensdag 18 november 2015 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
hij had hier al eerder via een bedrijf gewerkt en is nu zzp-er
het is overigens geen waterstofzuiger, die ga ik wel huren omdat ik maandag niet weer die klere-zooi wel hebben.
Zout en soda... Als het eenmaal doorloopt misschien.. Toevallig vanavond een handje vol soda er ingespoeldquote:
een heule echtequote:Op woensdag 18 november 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wel een échte toch? Hoeveel gaat dat geintje je kosten?
Eerst maar zorgen dat het gaat doorlopen, ik ga nu weken met zout, soda en azijnquote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zout en soda... Als het eenmaal doorloopt misschien.. Toevallig vanavond een handje vol soda er ingespoeld
Kelere... was je beter af om meteen een écht bedrijf te bellen, maar jah.... heb je nu ook niksquote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
een heule echte
het soorspuiten valt wel mee maar er moet straks een nieuwe kast in (is volgelopen met troep) en een nieuw zeiltje. Die zooi is onder de koelkast, vaatwasser en gasformuis gelopen.
Stinkzooi is dat gore afvalwater..quote:Op woensdag 18 november 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
een heule echte
het soorspuiten valt wel mee maar er moet straks een nieuwe kast in (is volgelopen met troep) en een nieuw zeiltje. Die zooi is onder de koelkast, vaatwasser en gasformuis gelopen.
mijn handen en nagels... en die stankquote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Stinkzooi is dat gore afvalwater..
Bij mij zit het tot nu toe nog altijd onder servicekosten van de VVE
Dat werkt niet.... Alleen wanneer het eenmaal schoon is.. Om schoon te houden.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst maar zorgen dat het gaat doorlopen, ik ga nu weken met zout, soda en azijn
En tot en met maandag? Wat moet je nu ?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
mijn handen en nagels... en die stank
gootsteen niet gebruiken en met de hand afwassenquote:Op woensdag 18 november 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En tot en met maandag? Wat moet je nu ?
Afwassen waar? In de gootsteen of ergens anders.. Of loopt de gootsteen nog wel wat door?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:49 schreef just me het volgende:
[..]
gootsteen niet gebruiken en met de hand afwassen
Teiltje leeggooien in de wcquote:Op woensdag 18 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Afwassen waar? In de gootsteen of ergens anders.. Of loopt de gootsteen nog wel wat door?
Sterkte... Klinkt wel bekent en ik heb geeneens een vaatwasserquote:Op woensdag 18 november 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
Teiltje leeggooien in de wc![]()
*mental note*
Ik merk dat ik best zonder kanquote:Op woensdag 18 november 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte... Klinkt wel bekent en ik heb geeneens een vaatwasser
Ik heb toen eerst een paar dagen afgewassen in de badkamerquote:Op woensdag 18 november 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Afwassen waar? In de gootsteen of ergens anders.. Of loopt de gootsteen nog wel wat door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |