Noem er eens 10 op danquote:Op donderdag 19 november 2015 14:01 schreef Norrage het volgende:
Whatsup met die miljoenen Amsterdamse tenten die naar Utrecht komen? Jeetje. Kan zo 10+ restaurants en winkels noemen die nu in Utrecht zijn of nog komen.
En dat terwijl we tegenwoordig netflixen en torrenten. (en popcorn time, RIP)quote:Op donderdag 19 november 2015 13:54 schreef Nielsch het volgende:
Holy effin shit! De bouw van de grootste bioscoop van Nederland bij de Jaarbeurs is EINDELIJK na 12 jaar begonnen! Eerste paal is de grond in...
http://www.duic.nl/nieuws(...)eursplein-van-start/
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:54 schreef Nielsch het volgende:
Holy effin shit! De bouw van de grootste bioscoop van Nederland bij de Jaarbeurs is EINDELIJK na 12 jaar begonnen! Eerste paal is de grond in...
http://www.duic.nl/nieuws(...)eursplein-van-start/
SLA, Spagettaria, Hutspot, Burgerbar, Speck, Yoepz en nog zeker 3/4 waar ik even niet van op de naam kan komen. Het zijn er écht heel veelquote:
Je kon er 10 noemen zei je.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
SLA, Spagettaria, Hutspot, Burgerbar, Speck, Yoepz en nog zeker 3/4 waar ik even niet van op de naam kan komen. Het zijn er écht heel veel
Ja, ik heb er nog 3 of 4 in mijn hoofd waar ik niet op kan komen. Er zit zo'n groentewinkel nu op de choorstraat en twijnstraat, nog een restaurantje in de Biltstraat, en op de ASW is ook een nieuwe Amsterdamse winkel.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kon er 10 noemen zei je. [ afbeelding ]
Naja, het is niet zo dat de Amsterdammers weg gaan uit Amsterdam. Ze breiden hun territorium uitquote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef Q. het volgende:
Pleurisamsterdammers die allemaal vluchten, laat ze lekker daar blijven, tussen de blowende en zuipende Britten. Krijgen we dat tuig zeker zometeen ook hier.
Die zitten al lang allemaal in Almere en Purmerend.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, het is niet zo dat de Amsterdammers weg gaan uit Amsterdam.
Hoezo heb je er last van?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:01 schreef Norrage het volgende:
Whatsup met die miljoenen Amsterdamse tenten die naar Utrecht komen? Jeetje. Kan zo 10+ restaurants en winkels noemen die nu in Utrecht zijn of nog komen.
Ik heb nergens gezegd er last van te hebben. Ik vind het vooral raar en opvallend en wil wel eens verklaring horen. Waarom kan Utrecht niet zelf wat leuks bedenken? Dit is hetzelfde als de Nederlandse TV die alle leuke programma's maar jat van buitenlandse televisiequote:
Er is geen bezwaar en beroep meer mogelijk gelukkig!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik juich nog niet voor hij open is. Dat blijft een vervloekt project. Op de Facebook van CU2030 allemaal zure bejaarden die gaan miepen dat dit allemaal weer belastinggeld kost.
Goede Vrijdag, Meneer Smakers, 30ML, Blackbird, The Village, Broodje Mario, Broodnodig, Broei, WT Urban Café, Orloff, Klein Berlijn, Stan & Co, Ubica... allemaal Utrechtse concepten die ook prima lopen. Dat iets Amsterdams is heeft weinig met de populariteit te maken denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd er last van te hebben. Ik vind het vooral raar en opvallend en wil wel eens verklaring horen. Waarom kan Utrecht niet zelf wat leuks bedenken? Dit is hetzelfde als de Nederlandse TV die alle leuke programma's maar jat van buitenlandse televisieWaarom heeft Utrecht duidelijk behoefte aan die Amsterdamse tenten? (ze zitten allemaal continu vol en zijn misschien wel de populairste tenten van de hele stad al in de eerste maand na opening).
Ok gelijk heb je, dat argument neem ik terug.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goede Vrijdag, Meneer Smakers, 30ML, Blackbird, The Village, Broodje Mario, Broodnodig, Broei, WT Urban Café, Orloff, Klein Berlijn, Stan & Co, Ubica... allemaal Utrechtse concepten die ook prima lopen. Dat iets Amsterdams is heeft weinig met de populariteit te maken denk ik.
De eerste openbare niet-Schiphol Starbucks zat trouwens in Utrecht...
quote:Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf 30 november nog minder plek voor je fiets op Utrecht CS. Dan verdwijnt ook de gehele stalling onder de nu nog bestaande traverse tussen het station en Hoog Catharijne.
Wij hebben er geen behoefte aan, maar waarom hebben die Amsterdamse tenten eigenlijk zo'n behoefte om naar Utrecht te komen?quote:Op donderdag 19 november 2015 19:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom heeft Utrecht duidelijk behoefte aan die Amsterdamse tenten?
Dat gedeelte jaquote:Op donderdag 19 november 2015 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waar nu de expeditie voor de winkels plaatsvind in hoog catherijne?
Meer omzet me dunkt...quote:Op donderdag 19 november 2015 19:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wij hebben er geen behoefte aan, maar waarom hebben die Amsterdamse tenten eigenlijk zo'n behoefte om naar Utrecht te komen?
Omdat Utrecht beter is dan Amsterdam!quote:Op donderdag 19 november 2015 19:45 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wij hebben er geen behoefte aan, maar waarom hebben die Amsterdamse tenten eigenlijk zo'n behoefte om naar Utrecht te komen?
Dat Zoeyzoquote:Op donderdag 19 november 2015 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat Utrecht beter is dan Amsterdam!
Daar is mijn fiets dus weggejaat door die handhaversquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat Utrecht beter is dan Amsterdam!
quote:Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf 30 november nog minder plek voor je fiets op Utrecht CS. Dan verdwijnt ook de gehele stalling onder de nu nog bestaande traverse tussen het station en Hoog Catharijne.
Moet je wel vroeg zijn want die zit ook steeds sneller vol. Op het Westplein is wel altijd genoeg ruimte, vanaf daar loop je redelijk snel naar de Noordertunnel.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is mijn fiets dus weggejaat door die handhavers
Ik denk dat ik hem voortaan maar in de jaarbeursstalling zet en dan door de stationshal naar de centrumzijde wandel
Uur of 8:15 is al telaat zeker.quote:Op zaterdag 21 november 2015 06:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je wel vroeg zijn want die zit ook steeds sneller vol. Op het Westplein is wel altijd genoeg ruimte, vanaf daar loop je redelijk snel naar de Noordertunnel.
Echt he, slecht geregeld! En het is er nu al zo'n bende!quote:Op zaterdag 21 november 2015 02:56 schreef Wave103 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waardeloos. Dat was m'n vaste plekje
Er komt de grootste fietsenstalling van de wereld voor terug. Dat kan nu eenmaal niet zonder eerst wat ruimte op te offeren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 02:56 schreef Wave103 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waardeloos. Dat was m'n vaste plekje
Hoe zou jij het dan doen? Die ruimte is nodig voor het bouwen van de fietsenstalling van 12.500 plekken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:37 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Echt he, slecht geregeld! En het is er nu al zo'n bende!
Ja, zat er ook wel aan te komen. Toch zuur dat er zo wel heel weinig plekken aan de centrumkant zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt de grootste fietsenstalling van de wereld voor terug. Dat kan nu eenmaal niet zonder eerst wat ruimte op te offeren.
Dat is natuurlijk ook de kant met de minste ruimte, aan de Jaarbeurskant heb je sowieso al zeeën van ruimte dus het is veel eenvoudiger om daar extra stallingen te makenquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:54 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Ja, zat er ook wel aan te komen. Toch zuur dat er zo wel heel weinig plekken aan de centrumkant zijn
Je moet dan alleen wel echt gigantisch omrijden. Ze zijn nu bezig om het hele jaarbeursplein plat te gooien en om te ploegen of iets dergelijks. Je kunt nergens meer langs, er staan overal hekken en je moet maar zien hoe je er tussendoor fietst.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is mijn fiets dus weggejaat door die handhavers
Ik denk dat ik hem voortaan maar in de jaarbeursstalling zet en dan door de stationshal naar de centrumzijde wandel
Westplein dus.quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je moet dan alleen wel echt gigantisch omrijden. Ze zijn nu bezig om het hele jaarbeursplein plat te gooien en om te ploegen of iets dergelijks. Je kunt nergens meer langs, er staan overal hekken en je moet maar zien hoe je er tussendoor fietst.
Als je pech hebt kom je ook nog een verkeersregelaar tegen die in de weg gaat staan en tegen je begint te schelden.
Oh, en de jaarbeursplein stalling begint nu rond 9 uur wel vol te raken.Vraag me af wanneer ze ook mensen gaan weigeren. Waar je dan nog heen kan is me een raadsel, zeker aan die kant van het station.
Komt omdat ze nu de trambaan aan het doortrekken zijn; nog even en hij gaat omhoog, omlaag, om het station heen, weer omhoog en wordt dan perron 0 ofzo...quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je moet dan alleen wel echt gigantisch omrijden. Ze zijn nu bezig om het hele jaarbeursplein plat te gooien en om te ploegen of iets dergelijks. Je kunt nergens meer langs, er staan overal hekken en je moet maar zien hoe je er tussendoor fietst.
Als je pech hebt kom je ook nog een verkeersregelaar tegen die in de weg gaat staan en tegen je begint te schelden.
Oh, en de jaarbeursplein stalling begint nu rond 9 uur wel vol te raken.Vraag me af wanneer ze ook mensen gaan weigeren. Waar je dan nog heen kan is me een raadsel, zeker aan die kant van het station.
Als ik 10 min eerder vertrek kan ik wel gewoon gaan lopen jaquote:
De tram komt aan het station?quote:Op zondag 22 november 2015 23:00 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu de trambaan aan het doortrekken zijn; nog even en hij gaat omhoog, omlaag, om het station heen, weer omhoog en wordt dan perron 0 ofzo...
Maar goed, noodzakelijk kwaad dus....
In 2020 ja. De huidige trams moeten eerst vervangen worden, die kunnen de nieuwe bochten niet halen, te scherp. Het doortrekken is nu omdat de nieuwe trams van de Uithoflijn naar de remise in Nieuwegein moeten kunnen. En natuurlijk om busstation centrum en jaarbeurs met elkaar te verbinden. De viaducten gaan op 14 december open. Voor de bussen.quote:
En omdat de nieuwe trams laagvloers zijn kan elke tramhalte opnieuw tochquote:Op maandag 23 november 2015 06:31 schreef Q. het volgende:
[..]
In 2020 ja. De huidige trams moeten eerst vervangen worden, die kunnen de nieuwe bochten niet halen, te scherp. Het doortrekken is nu omdat de nieuwe trams van de Uithoflijn naar de remise in Nieuwegein moeten kunnen. En natuurlijk om busstation centrum en jaarbeurs met elkaar te verbinden. De viaducten gaan op 14 december open. Voor de bussen.
Beetje halte verlagen is niet zoveel moeite. Is ook maar eenmalig. Ze gaan meteen wat verbeteringen aanbrengen, zo wordt in IJsselstein de halte Hooge Waerd verplaatst naar de Europalaan zodat hij niet meer tegen Clinkhoef aan zit.quote:Op maandag 23 november 2015 06:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En omdat de nieuwe trams laagvloers zijn kan elke tramhalte opnieuw toch
De comlpete baan loopt er al hč? Ik weet niet hoe vaak jij bij het station komt, maar als je om je heen kijkt zie je hem dat hele traject al maken. Ze zijn nu enkel nog de bak aan het gieten richting de bestaande tramhalte en en het stuk aan de andere kant over het fietspad moet er nog komen.quote:
Wat ik nu zie is dat die tot het Jaarbeursplein komt. Niet echt vast aan het stationquote:Op maandag 23 november 2015 09:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De comlpete baan loopt er al hč? Ik weet niet hoe vaak jij bij het station komt, maar als je om je heen kijkt zie je hem dat hele traject al maken. Ze zijn nu enkel nog de bak aan het gieten richting de bestaande tramhalte en en het stuk aan de andere kant over het fietspad moet er nog komen.
Die brug na de sijpestijntunnel is ook de trambaan BTW.
Je kan het hier niet heel best op zien, maar dit is een foto in een eerder stadium genomen vanaf waar je ongeveer nu fietst. Je ziet dat de tram omhoog gaat en de S bocht om parallel aan de sporen te gaan lopen.quote:Op maandag 23 november 2015 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat ik nu zie is dat die tot het Jaarbeursplein komt. Niet echt vast aan het station
Stond ie verkeerd geparkeerd? Dan staat ie in het depot...quote:Op maandag 23 november 2015 21:29 schreef larry_flynt het volgende:
Godverdomme kom net van studie is mn fiets weg bij smokkelaars veld. Twee sloten vast net gekocht voor dikke 200 euro... Iemand tips?
Ja maar staat geen foto op de website. Bij gevonden...quote:Op maandag 23 november 2015 22:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
Stond ie verkeerd geparkeerd? Dan staat ie in het depot...
Duurt even, kan ik uit ervaring vertellenquote:Op maandag 23 november 2015 23:30 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja maar staat geen foto op de website. Bij gevonden...
Volgens mij heb ik net op jou gereageerd op FBquote:Op maandag 23 november 2015 21:29 schreef larry_flynt het volgende:
Godverdomme kom net van studie is mn fiets weg bij smokkelaars veld. Twee sloten vast net gekocht voor dikke 200 euro... Iemand tips?
Kan heel goed hahaquote:Op maandag 23 november 2015 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net op jou gereageerd op FB
Ik hoop het zie op deze site wel al fietsen van vandaag staan...quote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Duurt even, kan ik uit ervaring vertellen
Die zag ik ook. Pas een dag later ook mn eigen fiets.quote:Op maandag 23 november 2015 23:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik hoop het zie op deze site wel al fietsen van vandaag staan...
https://www.verlorenofgevonden.nl/gevonden-voorwerpen
Er komen nog extra plekken bij het Willemsviaduct, in de oude snelweg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:17 schreef bierjoost het volgende:
Komen er na 30 november ergens extra fietsenstallingen nabij Centrum, als gedeelte onder traverse dichtgaat?
Was idd ook mijn plekje.
Ik vind het wel echt kut geregeld hoor. Er is echt te weinig plek aan Centrumzijde dichtbij het station. Ze willen (of kunnen) niet snappen dat 90 procent van de mensen hun fiets het liefst op het perron kwakt in plaats van in een supersonische ondergrondse fietsenstalling waar het 10 minuten kost om in en uit te gaan.
Het kost mij 3 minuten om langs de tramhalte te fietsen, naar de fietsenstalling, in te checken, één verdieping naar boven te lopen, fiets weg te zetten, één verdieping naar beneden, weer omhoog, naar de tramhalte lopen, in te checken en in de tram te gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:17 schreef bierjoost het volgende:
Komen er na 30 november ergens extra fietsenstallingen nabij Centrum, als gedeelte onder traverse dichtgaat?
Was idd ook mijn plekje.
Ik vind het wel echt kut geregeld hoor. Er is echt te weinig plek aan Centrumzijde dichtbij het station. Ze willen (of kunnen) niet snappen dat 90 procent van de mensen hun fiets het liefst op het perron kwakt in plaats van in een supersonische ondergrondse fietsenstalling waar het 10 minuten kost om in en uit te gaan.
Jaarbeurszijde wellicht wel. Dan nog is het onlogisch of op zijn minst irritant voor de gebruiker dat je je fiets niet gewoon naast de tramhalte kan zetten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het kost mij 3 minuten om langs de tramhalte te fietsen, naar de fietsenstalling, in te checken, één verdieping naar boven te lopen, fiets weg te zetten, één verdieping naar beneden, weer omhoog, naar de tramhalte lopen, in te checken en in de tram te gaan zitten.
Ik vind de fietsenstalling bij het station (jaarbeurszijde) echt uitstekend opgezet wat dat betreft.
Ik ben geen planoloog, maar ik ben iig nog niet overtuigd van het voordeel van een megastalling tov de huidige (of iig de vorige situatie). Ik vind het ook maar irritant dat in het Centrum er steeds meer grotere fietsenstallingen komen ipv fietsenrekken. Maar ben blijkbaar niet zo in de meerderheid als ik dacht. (Je fiets stallen waar je moet zijn, anders was ik wel met de auto gegaan)quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Weinig aan te snappen, er is niet genoeg plek op het perron dus moeten ze wel andere oplossingen verzinnen.
Ben ik nou echt de enige die dit te ver lopen vind voor het station? Als je naar het achterste spoor moet ben je echt tien minuten aan het lopen. Het is zonder Rabobrug ook niet te doen om aan de andere aan de Jaarbeurszijde te komen vanaf Centrum.quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komen nog extra plekken bij het Willemsviaduct, in de oude snelweg.
Weet ik ook wel, maar ben 's ochtends niet echt op mijn best. Excuses voor mijn rant...quote:Op dinsdag 24 november 2015 11:21 schreef Q. het volgende:
Joehoe! Vanaf de nieuwe stalling op Stationsplein Oost loop je zometeen echt in no-time naar je trein. Ding wordt ook aangesloten op de middentunnel. Echt sneller kan het echt niet tenzij je op het perron gaat parkeren. Maar tot die open is hebben ze gewoon ruimte nodig om te bouwen. Dat kan gewoon echt niet anders nu. Dus even doorbijten. En van een paar minuten extra lopen ga je echt niet dood hoor.
Dat hebben we allemaal wel hoor lijkt mequote:Op dinsdag 24 november 2015 13:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ben 's ochtends niet echt op mijn best. Excuses voor mijn rant...
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:44 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar ben 's ochtends niet echt op mijn best. Excuses voor mijn rant...
Edit: Waar komt die nieuwe stalling dan eigenlijk? Waar is Stationsplein Oost?
Zelfs ik doe dat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:57 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal wel hoor lijkt me
Ik kan er nu wel zo lyrisch over zijn, maar iedere keer als ik 's ochtends weer ergens om moet rijden loop ik binnensmonds ook het hele project te vervloeken hoor...
Die mogen naar Amsterdam toe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik las ruimte voor terroristen in de thumbnail
Dus eigenlijk het oude busstation van vroeger wordt nu helemaal fietsenstalling?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:27 schreef Q. het volgende:
Voor de lui mensen onder ons die het filmpje niet willen kijken, ongeveer het hele rode stuk wordt een fietsenstalling van 3 verdiepingen voor 12.500 fietsen:
[ afbeelding ]
En daarom heeft men ruimte nodig.
Er komt nog wel een klein busstation aan de stadskant voor een handjevol lijnen maar halverwege 2016 gaan veruit de meeste bussen naar de Jaarbeurskant. Aan de stadskant komen wel de trams naar de Uithof. Gelukkig heeft POS vandaag een mooi plaatje online gezet waar ik even de toekomstige situatie in het getekend met mijn goede paint-skills:quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus eigenlijk het oude busstation van vroeger wordt nu helemaal fietsenstalling?
En waar gaat de tram dan nu afbuigen en eindigen? Want ik stond van de week op Busstation jaarbeurszijde en daar komt een hele betonnen baan te liggen?
Pas in een later stadium. In 2018 gaat de Uithoflijn rijden. Die vertrekt dan van de centrumzijde naar de Uithof. Het deel tussen tramstation centrumzijde en tramhalte Jaarbeursplein wordt alleen gebruikt om de (nieuwe) trams naar de remise in Nieuwegein te krijgen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:46 schreef d4v1d het volgende:
En ik snap het nu denk ik, de tram komt vast aan de centrumzijde, niet aan de jaarbeurszijde
En rood wordt ook een busbaan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt nog wel een klein busstation aan de stadskant voor een handjevol lijnen maar halverwege 2016 gaan veruit de meeste bussen naar de Jaarbeurskant. Aan de stadskant komen wel de trams naar de Uithof. Gelukkig heeft POS vandaag een mooi plaatje online gezet waar ik even de toekomstige situatie in het getekend met mijn goede paint-skills:
[ afbeelding ]
In groen de toekomstige busbaan over het Smakkelaarsveld zodra er genoeg nieuwe fietsenstallingen zijn om daar de fietsen weg te kunnen halen. Blauwe lijn wordt het exclusieve domein van de Uithoflijn. De rode lijn geldt vanaf 14 december. Tenminste, het deel aan de Jaarbeurszijde.
Dat dus! Zoveel duidelijk geworden in enkele seconden!quote:
Yes. Gecombineerde bus en trambaan. Behalve het laatste deel vanaf de splitsing bij het Jaarbeursplein. Op busstation jaarbeurs komen alleen bussen.quote:
Huidige idee is zelfde systeem als op Jaarbeursplein. Ik zie alleen nog wat praktische problemen. Maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:45 schreef Wave103 het volgende:
Tof om te zien Q! Weer wat wijzer geworden. Wordt die megastalling eigenlijk betaald; zoals de jaarbeursstalling?
Weet jij waar je kan zien welke bussen bij de centrumzijde blijven? Ben wel benieuwd want dat gaat sowieso voor veel lijnen extra reistijd opleveren denk ik. Alles wat richting neude/ rozenstraat gaat iig.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komt nog wel een klein busstation aan de stadskant voor een handjevol lijnen maar halverwege 2016 gaan veruit de meeste bussen naar de Jaarbeurskant. Aan de stadskant komen wel de trams naar de Uithof. Gelukkig heeft POS vandaag een mooi plaatje online gezet waar ik even de toekomstige situatie in het getekend met mijn goede paint-skills:
[ afbeelding ]
In groen de toekomstige busbaan over het Smakkelaarsveld zodra er genoeg nieuwe fietsenstallingen zijn om daar de fietsen weg te kunnen halen. Blauwe lijn wordt het exclusieve domein van de Uithoflijn. De rode lijn geldt vanaf 14 december. Tenminste, het deel aan de Jaarbeurszijde.
Het is wel een keer genoemd tijdens een infoavond maar weet het niet meer precies. Handjevol bussen richting Zeist in ieder geval volgens mij. Pin meer niet op vast. Misschien dat Qbuzz / U-OV meer weet maar dat mag je zelf gaan vragen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:11 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Weet jij waar je kan zien welke bussen bij de centrumzijde blijven? Ben wel benieuwd want dat gaat sowieso voor veel lijnen extra reistijd opleveren denk ik. Alles wat richting neude/ rozenstraat gaat iig.
Haha beetje jammer ditquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel een keer genoemd tijdens een infoavond maar weet het niet meer precies. Handjevol bussen richting Zeist in ieder geval volgens mij. Pin meer niet op vast. Misschien dat Qbuzz / U-OV meer weet maar dat mag je zelf gaan vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |