quote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geile pics mogen overal gepost worden
Oja hij zei toch ook dat hij zo mee helpt met de Thaise economie ofzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ondersteuning toch, zijn hartstikke blij die meiden als hijer is...
Oja sry meester Jimmyquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels heeft connecties.
En stam+t
ja daaromquote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja hij zei toch ook dat hij zo mee helpt met de Thaise economie ofzo
veel plezier daarmeequote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Roces18 het volgende:
zal allemaal wel
ik ga onderweg naar morgen kijke
Zijn we allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik ben nog te veel een nobody hier denk ik
dit is de eerste keer dat ik je zie posten en ik vind je nu al beter dan veel andere mensen in dit topicquote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je moet niet zo hard voor jezelf zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik je zie posten en ik vind je nu al beter dan veel andere mensen in dit topic
Hoi post gezellig meequote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
ik ben iig niet hard voor jouquote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet niet zo hard voor jezelf zijn
Niet alleen hier hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Leuke mensen zijn nu hier idd. SC is alleen maar bitchy gezeik.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
Vind het hier wel leuker dan de sc
Ja doe ik wel over een paar dagen eens veranderen. Niet nu al gelijk, want dan valt het op dat ik naar jou luister!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoi post gezellig mee![]()
Zou btw je sig veranderen
niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
Vind het hier wel leuker dan de sc
waarom ben jij dan hier?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuke mensen zijn nu hier idd. SC is alleen maar bitchy gezeik.
Ja kloptquote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuke mensen zijn nu hier idd. SC is alleen maar bitchy gezeik.
Stiekem ben ik best wel een toffe peer.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom ben jij dan hier?
ahahahahahah
jammer dat ik geen peren lustquote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stiekem ben ik best wel een toffe peer.
weten we toch, snoesjequote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weten we toch, snoesje
Oh maar het is niet erg om naar mij te luisteren.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ja doe ik wel over een paar dagen eens veranderen. Niet nu al gelijk, want dan valt het op dat ik naar jou luister!
Omdat je met proxy's polls kan omzeilen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hoezo is dit fraudegevoelig?
Wilde even kijken of ie nog bestond '( Al zo lang niet meer gezienquote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moest je zo lang zoeken?
ja, dus ook met useraccountsquote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je met proxy's polls kan omzeilen.
Zou met proxy's Beauty SC beste SC laten winnen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat je met proxy's polls kan omzeilen.
iets zoals RESIST THIS LAY-OUT! #JOINTHEFIGHT maar er dan nooit iets anders aan doenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh maar het is niet erg om naar mij te luisteren.
Zou er iets simpels neerzetten.
Jawel, dit is ruk zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bemoei je niet er niet mee fielaks
hjb ik zit een tienerjongetje te hosselenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bemoei je niet er niet mee fielaks
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:49 schreef MAHL het volgende:
schreef MAHL het volgende:
Beste Topic: Werkmans betoncentrale-topics
Beste User: Remqo
User die heel snel een ban moet krijgen: 1martinfilms, of hoe die kleuter ook mag heten
Slechtste topic: KLB SC
Grootste backfire: KLB SC
Lekkerste KLB Chick: DjeDje
Lekkerste KLB Hunk: Guus_Geluk7
Beste Mod: Frank_Drebin, met straatlengte
Grootste Gutmensch: Guus_Geluk7, is verder wel een goede user hoor
Grootste Xenofoob: GHPH
Beste nieuwkomer: 2Nutz
Domste user: IfImjamesDean
Beste TT-reeks in KLB SC:
Slechtste TT-reeks in KLB SC: Iets met WCH erin
Grootste smeerlap: Aiciu
KLB KnuffelItaliaan: Aiciu
Goede sig zou dat zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets zoals RESIST THIS LAY-OUT! #JOINTHEFIGHT maar er dan nooit iets anders aan doen
Ja precies!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets zoals RESIST THIS LAY-OUT! #JOINTHEFIGHT maar er dan nooit iets anders aan doen
SE is een lekkere chickquote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja precies!
WTF zie net dat ik geen sig meer heb
Letterlijk jaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SE valt op oude kale mannen
maar niet op lelijke mannen helaasquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar niet op lelijke mannen helaas
Heb je gedm'tquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi was dat ja, en ik fielaks hosselen
Jij was de enige tiener die werd lastig gevallen en hij viel jou aan omdat je pedo zou zijn... classicquote:
Onwetende mensenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij was de enige tiener die werd lastig gevallen en hij viel jou aan omdat je pedo zou zijn... classic
Censuur!!!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat een mod ofzo mijn sig heeft verandert, stonden alle gebaande users in met #free er voor
zou aanklagenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat een mod ofzo mijn sig heeft verandert, stonden alle gebaande users in met #free er voor
Kunnen mods niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja meeste scholen zijn om 17:00 al dicht
AHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAquote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik moest grinniken en dat doe ik meestal alleen om mijn eigen fantastische grappenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Terechtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij gaf mij 95% warning level dus ik hoop het niet
Why doe je dat zelf niet hahaha?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan je voor mij vragen wrm dat is gedaan?
Bij voorbaat dank!
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omgggquote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moest grinniken en dat doe ik meestal alleen om mijn eigen fantastische grappen
Vraag liever jou nu je er toch bent.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Why doe je dat zelf niet hahaha?Het is niet alsof ik elke dag contact heb met FA's.
Nooit eigenlijk, behalve als ik weer iets stouts doe op het forum.
Ah das goed, ik meet dagelijks radicalen op mijn werkquote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik radicaliseer doordat soort dingen he
Wij gebruiken ze alleen voor omzetting van NOquote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah das goed, ik meet dagelijks radicalen op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |