quote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geile pics mogen overal gepost worden
Oja hij zei toch ook dat hij zo mee helpt met de Thaise economie ofzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ondersteuning toch, zijn hartstikke blij die meiden als hijer is...
Oja sry meester Jimmyquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels heeft connecties.
En stam+t
ja daaromquote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oja hij zei toch ook dat hij zo mee helpt met de Thaise economie ofzo
veel plezier daarmeequote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Roces18 het volgende:
zal allemaal wel
ik ga onderweg naar morgen kijke
Zijn we allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik ben nog te veel een nobody hier denk ik
dit is de eerste keer dat ik je zie posten en ik vind je nu al beter dan veel andere mensen in dit topicquote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je moet niet zo hard voor jezelf zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de eerste keer dat ik je zie posten en ik vind je nu al beter dan veel andere mensen in dit topic
Hoi post gezellig meequote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
ik ben iig niet hard voor jouquote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je moet niet zo hard voor jezelf zijn
Niet alleen hier hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Villas__Rubin het volgende:
Leuke mensen zijn nu hier idd. SC is alleen maar bitchy gezeik.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
Vind het hier wel leuker dan de sc
Ja doe ik wel over een paar dagen eens veranderen. Niet nu al gelijk, want dan valt het op dat ik naar jou luister!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoi post gezellig mee![]()
Zou btw je sig veranderen
niet zo moeilijkquote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
Vind het hier wel leuker dan de sc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |