Kunnen mods niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat een mod ofzo mijn sig heeft verandert, stonden alle gebaande users in met #free er voor
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja meeste scholen zijn om 17:00 al dicht
AHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHHAquote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik moest grinniken en dat doe ik meestal alleen om mijn eigen fantastische grappenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Terechtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij gaf mij 95% warning level dus ik hoop het niet
Why doe je dat zelf niet hahaha?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kan je voor mij vragen wrm dat is gedaan?
Bij voorbaat dank!
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omgggquote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moest grinniken en dat doe ik meestal alleen om mijn eigen fantastische grappen
Vraag liever jou nu je er toch bent.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Why doe je dat zelf niet hahaha?Het is niet alsof ik elke dag contact heb met FA's.
Nooit eigenlijk, behalve als ik weer iets stouts doe op het forum.
Ah das goed, ik meet dagelijks radicalen op mijn werkquote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik radicaliseer doordat soort dingen he
Wij gebruiken ze alleen voor omzetting van NOquote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah das goed, ik meet dagelijks radicalen op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |