hjb ik zit een tienerjongetje te hosselenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bemoei je niet er niet mee fielaks
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:49 schreef MAHL het volgende:
schreef MAHL het volgende:
Beste Topic: Werkmans betoncentrale-topics
Beste User: Remqo
User die heel snel een ban moet krijgen: 1martinfilms, of hoe die kleuter ook mag heten
Slechtste topic: KLB SC
Grootste backfire: KLB SC
Lekkerste KLB Chick: DjeDje
Lekkerste KLB Hunk: Guus_Geluk7
Beste Mod: Frank_Drebin, met straatlengte
Grootste Gutmensch: Guus_Geluk7, is verder wel een goede user hoor
Grootste Xenofoob: GHPH
Beste nieuwkomer: 2Nutz
Domste user: IfImjamesDean
Beste TT-reeks in KLB SC:
Slechtste TT-reeks in KLB SC: Iets met WCH erin
Grootste smeerlap: Aiciu
KLB KnuffelItaliaan: Aiciu
Goede sig zou dat zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets zoals RESIST THIS LAY-OUT! #JOINTHEFIGHT maar er dan nooit iets anders aan doen
Ja precies!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets zoals RESIST THIS LAY-OUT! #JOINTHEFIGHT maar er dan nooit iets anders aan doen
SE is een lekkere chickquote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja precies!
WTF zie net dat ik geen sig meer heb
Letterlijk jaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
SE valt op oude kale mannen
maar niet op lelijke mannen helaasquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar niet op lelijke mannen helaas
Heb je gedm'tquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi was dat ja, en ik fielaks hosselen
Jij was de enige tiener die werd lastig gevallen en hij viel jou aan omdat je pedo zou zijn... classicquote:
Onwetende mensenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij was de enige tiener die werd lastig gevallen en hij viel jou aan omdat je pedo zou zijn... classic
Censuur!!!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat een mod ofzo mijn sig heeft verandert, stonden alle gebaande users in met #free er voor
zou aanklagenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef SideEffect het volgende:
Denk dat een mod ofzo mijn sig heeft verandert, stonden alle gebaande users in met #free er voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |