abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157655124
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij zegt dat de islam de oorzaak is. Als dat het geval is is het vreemd dat 99% van de moslims niet extremistisch is. Kennelijk is er wat anders aan de hand.
ik zou zeggen : klaag erover bij de islamitische staat.
pi_157655126
Nog geen zekerheid over dood brein aanslagen
PARIJS -

De Franse autoriteiten kunnen de dood van Abdelhamid Abaaoud, het vermeende brein achter de aanslagen in Parijs afgelopen niet bevestigen. Volgens aanklager Francois Molins is de identiteit van de twee terroristen die woensdagochtend omkwamen bij de politie-actie in Saint-Denis nog niet vastgesteld.

Bij de politie-actie zijn acht mensen gearresteerd. Volgens Molins moet hun identiteit nog worden vastgesteld, maar is in ieder geval zeker dat Abaaoud noch Salah Abdeslam ertussen zit.

Een verdachte werd door een scherpschutter uitgeschakeld. Dat zou Abaaoud zijn, melden Franse en Belgische media. Een vrouw blies zichzelf op. Dit zou een nicht van Abdelhamid Abaaoud zijn geweest.

De inval in een pand in het centrum van Saint-Denis, die om 04.20 uur begon, was gericht op de aanhouding van Abaaoud. Een politiehond is omgekomen en vijf agenten zijn lichtgewond geraakt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ein_aanslagen__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157655142
quote:
9s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Jij beseft wel dat als 50,01% van Nederland uit Arnoud Van Doorns zou bestaan dat jij dan op een kwade dag onderaan een flatgebouw gevonden zult worden?

AvD is fouter dan fout.
Geen idee wie die vent is, ik had het over het stuk.
pi_157655163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen idee wie die vent is, ik had het over het stuk.
Zo goed heb je het stuk dus niet gelezen...
pi_157655171
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het daar ook 'schuld' aan heeft. Als er een hoop mensen radicaliseren is de oorzaak wel wat complexer dan religie alleen.
Jaaaaa hooooorrrrr... :') dream on. :N
  woensdag 18 november 2015 @ 19:38:43 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157655219
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het daar ook 'schuld' aan heeft. Als er een hoop mensen radicaliseren is de oorzaak wel wat complexer dan religie alleen.
Ik vrees toch echt van niet, of ken jij veel samenlevingen die voor het merendeel uit moslims bestaan waar het leven geen doffe ellende (mensenrechtenschendingen, terreur, armoede) is?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157655301
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Odaiba het volgende:
Arnoud van Doorn legt het allemaal nog een keer uit.

[..]

Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.

Just saying
pi_157655370
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.

Just saying
Precies, waarom organiseerden ze zelf geen herdenkingen, en waarom mogen wij dat vervolgens niet doen?
  woensdag 18 november 2015 @ 19:45:36 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157655407
Frankrijk denkt daadkrachtig over te komen door extra hard terug te slaan tegen ISIS. Maar ze zullen in een kat en muis spel belanden die niet te winnen valt. Ze zullen met een betere strategie moeten komen. Want wanneer zij worden vermoord zien ze dat als winst want martelaarsdood. :{

Misschien is het wel verstandiger als je die gasten hun staat gunt en je handen er vanaf trekt. :{

Marmelade

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157655418
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Just saying
Bovendien zie ik al die lui die daar over mekkeren ook geen aandacht besteden aan bijvoorbeeld Zuid Soedan. Daar gaan ook mensen dood door oorlog. Pot verwijt de ketel dus van die zeiklui.
PWBF
pi_157655458
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Frankrijk denkt daadkrachtig over te komen door extra hard terug te slaan tegen ISIS. Maar ze zullen in een kat en muis spel belanden die niet te winnen valt. Ze zullen met een betere strategie moeten komen. Want wanneer zij worden vermoord zien ze dat als winst want martelaarsdood. :{

Misschien is het wel verstandiger als je die gasten hun staat gunt en je handen er vanaf trekt. :{

Marmelade

Ze zien hun staat als 'iets' groter dan een beetje land in Syrie en/of Irak. Half Europa hoort er wat hun betreft ook toe. Dus dan houden ze heus niet op als we ze wat land gunnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157655459
quote:

Marmelade

Ja en wanneer ze dood zijn zijn ze dood.
pi_157655462
quote:

Marmelade

Misschien is het verstandiger als we achterlijke salafisten met sympathie voor IS zoals jij gewoon levenslang opsluiten.
PWBF
pi_157655583
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bovendien zie ik al die lui die daar over mekkeren ook geen aandacht besteden aan bijvoorbeeld Zuid Soedan. Daar gaan ook mensen dood door oorlog. Pot verwijt de ketel dus van die zeiklui.
Of over alle christenen en Koerden die zijn uitgemoord door IS.

Sowieso tweederangs burgers :') we leven niet meer in de apartheid ofzo. Er zijn enorm veel moslims met een goede baan een eigen bedrijf, universiteiten lopen vol met moslims. Ik heb niet echt het idee dat ze minder kansen hebben. Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
pi_157655620
quote:

Marmelade

Dan besluit maar nooit te trouwen, als ik 1 uur voordat ik sterf trouw denk ik nog te sterven als martelaar?

Is al serieus genoeg grapje ertussen door!
pi_157655634
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Sowieso tweederangs burgers :') we leven niet meer in de apartheid ofzo. Er zijn enorm veel moslims met een goede baan een eigen bedrijf, universiteiten lopen vol met moslims. Ik heb niet echt het idee dat ze minder kansen hebben. Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
Hebben ze ook niet, dat verhaaltje hangen ze alleen graag op om hun achterlijke gedrag goed te praten.
PWBF
  woensdag 18 november 2015 @ 19:52:37 #167
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_157655647
quote:

Marmelade

:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{

:{ :{ :{ :{ :{ :{

:{ :{ :{

:{
#FreeHat
pi_157655720
quote:

[..]

Zichzelf wegzetten idd :{ met die term. Gelukkig zijn er legio moslims die vooruit willen in het leven, i.p.v. achteruit. Je heil zoeken in terreur is een keuze. En dan kan men allerlei drogredenen aandragen als wegzetten, slecht milieu enz. maar deze daders waren, zoals gezegd, ook opgeleid en kregen genoeg kansen. Die hadden dus wel degelijk toekomstperspectieven.
pi_157655739
quote:

[..]

Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
Of ze waren er al op en wat ze geleerd hebben hebben ze geleerd of niet?
  woensdag 18 november 2015 @ 19:55:36 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157655748
Arnouds Nigeriaanse vrienden zijn weer eens losgegaan:

http://www.nu.nl/buitenla(...)agen-in-nigeria.html

Jarenlang als tweederangs burgers behandeld in de westerse samenleving, en dan krijg je dat nu eenmaal. Nooit kans gemaakt op een stageplek.
pi_157655775
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Arnouds Nigeriaanse vrienden zijn weer eens losgegaan:

http://www.nu.nl/buitenla(...)agen-in-nigeria.html

Jarenlang als tweederangs burgers behandeld in de westerse samenleving, en dan krijg je dat nu eenmaal. Nooit kans gemaakt op een stageplek.
Walgelijk.
pi_157655818
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Die geeft het hier ook hoor, hebben het voorkomen niet voor wat ze geleerd hebben, hebben ze dan geen toekomst perspectief en is dan alles goed?
pi_157655855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Zichzelf wegzetten idd :{ met die term. Gelukkig zijn er legio moslims die vooruit willen in het leven, i.p.v. achteruit. Je heil zoeken in terreur is een keuze. En dan kan men allerlei drogredenen aandragen als wegzetten, slecht milieu enz. maar deze daders waren, zoals gezegd, ook opgeleid en kregen genoeg kansen. Die hadden dus wel degelijk toekomstperspectieven.
Precies, als je alleen al kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen. En die groep doet dat ook en gaat ook vooruit.

Ik kan me ook verschillende moslims in de media herinneren. Imams onder andere die zeiden dat radicalisatie een probleem is en aangepakt moet worden. Die wijzen niet zoals die dwaas van een Arnoud alleen naar het "boze westen" die volgens hun alles zelf heeft veroorzaakt.
pi_157655905
Waarom schrijft het NRC haast verheerlijkende artikelen over Jihadi Abaaoud?

Flamboyant en mediageniek als hij is, duikt Abaaouds naam steeds weer op als brein achter aanslagen.
http://www.nrc.nl/next/20(...)n-james-bond-1561380

Aabaaoud is, kortom, het prototype van de succesvolle jihadist, die een soort James Bondachtig bestaan leidt en ongetwijfeld een bron van inspiratie vormt voor veel naar radicalisme neigende islamitische jongeren in Europa.

Op zich een redelijk artikel verder, maar of dit soort omschrijvingen nu toepasselijk zijn :{
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157655918
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Precies, als je kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen.

Ik kan me ook verschillende moslims in de media herinneren. Imams onder andere die zeiden dat radicalisatie een probleem is en aangepakt moet worden. Die wijzen niet zoals die dwaas van een Arnoud alleen naar het "boze westen" die volgens hun alles zelf heeft veroorzaakt.
Wat werd hier niet gepredikt vroeger?
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je nooit een kwartje worden kan ik me al herineren!
pi_157655968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat werd hier niet gepredikt vroeger?
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je nooit een kwartje worden kan ik me al herineren!
Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:04:03 #177
13462 BansheeBoy
pi_157656049
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien is het verstandiger als we achterlijke salafisten met sympathie voor IS zoals jij gewoon levenslang opsluiten.
Dat zou je denken, maar gedachten en ideeën zijn helemaal niet strafbaar. Daarnaast weet je helemaal niet wat iemand denkt. :{

Ik kom al zo lang op Fok!. Inmiddels moet je toch wel weten dat ik salafist ben maar geen sympathie heb voor IS. Verre van zelf. Wat mij betreft blijft het lastig om je te verweren tegen vochtige argumenten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_157656058
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.
Zal ook wel niet teminste niet in onze tijd als ik onze mag schrijven?
pi_157656120
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Precies, als je alleen al kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen. En die groep doet dat ook en gaat ook vooruit.

Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven. Het boze westen... het westen wat een ieder een veilig onderdak biedt, streeft naar vrede en welvaart. Waar men wel van wil profiteren, maar tegelijkertijd op spuugt. Zoals Aboutaleb zei: rot dan maar op. En dat dekt de lading.
pi_157656129
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar gedachten en ideeën zijn helemaal niet strafbaar. Daarnaast weet je helemaal niet wat iemand denkt. :{

Ik kom al zo lang op Fok!. Inmiddels moet je toch wel weten dat ik salafist ben maar geen sympathie heb voor IS. Verre van zelf. Wat mij betreft blijft het lastig om je te verweren tegen vochtige argumenten. :{

wtf is een vochtig argument?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:06:21 #181
13462 BansheeBoy
pi_157656144
Foutje

[ Bericht 74% gewijzigd door BansheeBoy op 18-11-2015 20:07:52 (Nutella was op) ]
  woensdag 18 november 2015 @ 20:07:26 #182
13462 BansheeBoy
pi_157656192
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik wil mijn zaak graag ter ruste brengen. Bij deze: http://www.isgeschiedenis(...)oord-ierse-conflict/

pi_157656227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven. Het boze westen... het westen wat een ieder een veilig onderdak biedt, streeft naar vrede en welvaart. Waar men wel van wil profiteren, maar tegelijkertijd op spuugt. Zoals Aboutaleb zei: rot dan maar op. En dat dekt de lading.
Ik snap al helemaal niet dat er moslims zijn die dat stuk verdriet serieus nemen, heeft eerst jarenlang achter Geert aan gehuppeld om dan vervolgens 180 graden te draaien en ineens de vrome moslim uit te hangen. ik bedoel hoe geschift kan een mens zijn?
pi_157656282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik snap al helemaal niet dat er moslims zijn die dat stuk verdriet serieus nemen, heeft eerst jarenlang achter Geert aan gehuppeld om dan vervolgens 180 graden te draaien en ineens de vrome moslim uit te hangen. ik bedoel hoe geschift kan een mens zijn?
Dat is ie ook zeker. Ik denk dat ie 1 of andere persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat is triest genoeg, maar waarom nog op tv vragen enz. Dan groeit dat gedrag ook nog -O-
  woensdag 18 november 2015 @ 20:11:04 #185
13462 BansheeBoy
pi_157656330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft het licht gezien. Letterlijk en figuurlijk. Je moet eens weten wat voor gelukzalig gevoel dat ons geeft (om en nabij de lever). In Islamitische kringen praten we met trots over hem. Juist omdat hij een kastelein was van Wilders en de PVV. :{

pi_157656342
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ik denk dat ie 1 of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.
Of de ene sponsoord beter als de andere?
pi_157656352
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij heeft het licht gezien. Letterlijk en figuurlijk. Je moet eens weten wat voor gelukzalig gevoel dat ons geeft (om en nabij de lever). In Islamitische kringen praten we met trots over hem. Juist omdat hij een kastelein was van Wilders en de PVV. :{

Zo iemand vertrouw je toch niet meer?
pi_157656361
quote:

[..]

Maar zou je hem vertrouwen, als mede Moslim?
Make my day!
  woensdag 18 november 2015 @ 20:11:59 #189
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157656386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef john2406 het volgende:

[..]

Of de ene sponsoord beter als de andere?
Euh ja... :{ daar denk ik niet eens aan.
pi_157656408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef NoXia het volgende:
Oke. Niet dood dus.
Niet?
pi_157656435
quote:

[..]

Ik denk eerder dat hij andere motieven heeft, of het is een split personality zoals al eerder werd gesuggereerd. Maar in zijn geval hou ik het op angst, hij is gewoon bang voor moslims, en is er daarom zelf maar een geworden.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:13:28 #193
13462 BansheeBoy
pi_157656442
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef agter het volgende:

[..]

Maar zou je hem vertrouwen, als mede Moslim?
Zeer zeker! Diegene die zonder zonde is werpe de eerste steen. :{

pi_157656512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij andere motieven heeft, of het is een split personality zoals al eerder werd gesuggereerd. Maar in zijn geval hou ik het op angst, hij is gewoon bang voor moslims, en is er daarom zelf maar een geworden.
Aha. Een zogeheten faalhaas.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:15:52 #195
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157656522
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet?
Niets officieels. Media en een dikke duim. 7 mensen gearresteerd, 1 dood. Bij die 7 arrestanten zat hij niet. Of het lijk van hem is weten ze nog niet. Daar gaat nog wel een dag overheen.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:15:55 #196
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_157656525
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven.
Alles voor de kijkcijfers.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:17:24 #197
13462 BansheeBoy
pi_157656574
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Alles voor de kijkcijfers.
Arnoud van Doorn is een vrome Moslim. Hij is zelfs bij de belangrijkste imam van Mekka geweest. :{

De Betuwe

pi_157656596
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef NoXia het volgende:

[..]

Niets officieels. Media en een dikke duim. 7 mensen gearresteerd, 1 dood. Bij die 7 arrestanten zat hij niet. Of het lijk van hem is weten ze nog niet. Daar gaat nog wel een dag overheen.
Goed toegetakeld dan...
pi_157656618
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Arnoud van Doorn is een vrome Moslim. Hij is zelfs bij de belangrijkste imam van Mekka geweest. :{

De Betuwe

Hoe heeft die dat voor elkaar gekregen?
pi_157656663
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De Betuwe

De Betuwe? Ik moet aan Jomanda denken maar die zal je vast niet bedoelen.
pi_157656677
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef empa1010 het volgende:

[..]

De Betuwe? Ik moet aan Jomanda denken maar die zal je vast niet bedoelen.
Hij heeft een random word generator.
I´m back.
pi_157656690
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik wil mijn zaak graag ter ruste brengen. Bij deze: http://www.isgeschiedenis(...)oord-ierse-conflict/

Dat was veel meer een territoriaal conflict dan religieus...
PWBF
pi_157656694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij heeft een random word generator.
_O-
pi_157656725
c_/
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  woensdag 18 november 2015 @ 20:21:33 #205
13462 BansheeBoy
pi_157656731
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Broeder van Doorn heeft een inspirerend verhaal en is daarom een graag geziene gast. :{

pi_157656756
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Broeder van Doorn heeft een inspirerend verhaal en is daarom een graag geziene gast. :{

Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn... :{

creditkaart :{
pi_157656793
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

creditkaart :{
:D.

Lol :{.
I´m back.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:24:15 #208
13462 BansheeBoy
pi_157656823
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar ik behoor ook tot die groep hoor. Het is gewoon erg inspirerend, Dat verhaal van eerst kastelein van Wilders en daarna vrome Moslim heeft ontzettend veel cachet en "scoort" goed. :{

pi_157656861
Ik zou er niks van vertrouwen als ik moslim was, iemand die zo'n 180 graden draai maakt.
pi_157656867
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ik behoor ook tot die groep hoor. Het is gewoon erg inspirerend, Dat verhaal van eerst kastelein van Wilders en daarna vrome Moslim heeft ontzettend veel cachet en "scoort" goed. :{

Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.
pi_157656903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.
Zijn vaak ineens de meest radicale.
Zie je ook bij rokers die stoppen..
pi_157656934
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zijn vaak ineens de meest radicale.
Zie je ook bij rokers die stoppen..
Ja klopt :p Die neem ik dan ook niet serieus.
pi_157656945
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou er niks van vertrouwen als ik moslim was, iemand die zo'n 180 graden draai maakt.
verdacht ja :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157656960
Maar wat heeft die dan betekent voor de islamitische wereld dat die dan bij hooggeplaatste op bezoek mag? Afgezien van een verhaal?
  woensdag 18 november 2015 @ 20:28:01 #215
13462 BansheeBoy
pi_157656975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

We zijn juist blij met hem. Een crimineel kan op een dag ook tot inkeer komen en werken voor zijn 1,5 x modale inkomen (bruto). :{

Eens een dief altijd een dief geloof ik niet. Net zo min geloof ik in eens een kastelein altijd een kastelein. :{

pi_157656981
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar wat die dan betekent voor de islamitische wereld dat die dan bij hooggeplaatste op bezoek mag? Afgezien van een verhaal?
Die willen natuurlijk de ins en outs horen van de PVV
pi_157657009
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

We zijn juist blij met hem. Een crimineel kan op een dag ook tot inkeer komen en werken voor zijn 1,5 modale inkomen (bruto). :{

Eens een dief altijd een dief geloof ik niet, Net zo min als eens een kastelein altijd een kastelein. :{

Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.
pi_157657053
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.
die eet van 2 walletjes :7
  woensdag 18 november 2015 @ 20:30:33 #219
307622 Perox
(niet de echte)
pi_157657070
Die Arnoud van Doorn wordt toch totaal niet serieus genomen in de salafistische gemeenschap man. Hij is gewoon een wandelende trofee. Verder niet.
pi_157657093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Perox het volgende:
Die Arnoud van Doorn wordt toch totaal niet serieus genomen in de salafistische gemeenschap man. Hij is gewoon een wandelende trofee. Verder niet.
Maar toch mag die blijkbaar op bezoek bij belangrijke mensen?
  woensdag 18 november 2015 @ 20:31:20 #221
13462 BansheeBoy
pi_157657094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, kijk maar: Arnoud krijgt mantel van oppersensei Mekka

woensdag 18 november 2015 @ 20:31:27 #222
307622 Perox
(niet de echte)
pi_157657102
Oh, en :

Alarmlichten
  woensdag 18 november 2015 @ 20:32:37 #223
307622 Perox
(niet de echte)
pi_157657152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar toch mag die blijkbaar op bezoek bij belangrijke mensen?
Ja want iedereen wil de beker even vasthouden en ermee op de foto. *O*
pi_157657159
quote:
Hebben ze misschien het idee dat ze hem kunnen gebruiken voor hun eigen belangen?
pi_157657165
Als 'de Belg' idd doodgeschoten is ...

*O*
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 18 november 2015 @ 20:33:19 #226
13462 BansheeBoy
pi_157657183
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Perox het volgende:
Je legendarische benadering kan ik niet volgen. Van wie heb je deze onzin? :?

woensdag 18 november 2015 @ 20:33:55 #227
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_157657203
quote:

Marmelade

Ik snap wat je bedoeld maar deze fanatiekelingen willen alleen maar uitbreiden en wereldwijd dood en verderf zaaien. Ze gaan niet akkoord met een aangeboden staat, maar willen de wereld veroveren omdat ze ziek zijn. Naast de mentale zwakkeren welke met een dissociatieve identiteits stoornis rondlopen zijn er ook een groot aantal aanhangers hoogopgeleid met een narcistische stoornis. Al geef je ze de halve wereld om te leven in hun waanzin dan nog willen ze de andere helft veranderen. Ze hebben geen enkele empathie om zich aan te passen aan de democratie of levenswijze van een ander. Hartstikke ziek.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_157657207
Het bekeerde Haagse raadslid Arnoud van Doorn noemt homoseksualiteit verwerpelijk, maar volgens bronnen heeft hij zelf ook wel een handje van de mannenliefde. Bekijk hier het fragment

Video
http://www.telegraaf.nl/t(...)homocontacten__.html
pi_157657295
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Geen misverstand? Volgens mij is daar JUIST heel veel misverstand over.

Sterker nog, een hele Islamitische Staat vol met misverstand?! 8)7

Dat die knaker het uit zn mond krijgt zeg :X

De tering }:|
Onschuldige mensen, tsja is maar net wat wie je onschuldig acht, en dan nog is allah de enige die daar over kan oordelen.

En tegen terrorisme? kan ook een breed begrip zijn. De aanvallen van Mohammed op cararavanen waren ook een soort terrorisme.
pi_157657308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef StaceySinger het volgende:
Het bekeerde Haagse raadslid Arnoud van Doorn noemt homoseksualiteit verwerpelijk, maar volgens bronnen heeft hij zelf ook wel een handje van de mannenliefde. Bekijk hier het fragment

Video
http://www.telegraaf.nl/t(...)homocontacten__.html
Hij wilt hier niet afspelen.

Hoe betrouwbaar zijn die bronnen?
pi_157657422

:')
  woensdag 18 november 2015 @ 20:39:57 #232
307622 Perox
(niet de echte)
pi_157657430
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je legendarische benadering kan ik niet volgen. Van wie heb je deze onzin? :?

Nou kijk nou eens naar de link die jij post over zijn bezoekje aan een of andere pief van de islam.
Lees dan voor de grap even de comments van de mensen uit de community. Valt mij op dat de meeste posts gaan over de prachtige stem van een machala blah blah blah. Bijna niemand heeft het over AvD en als er al een post over is, gaat het van: ik vertrouw hem niet.

Dus heel blij met hem? Dat logenstraf je met je eigen linkje.. Maar geeft niet hoor. Je mag best doen of je heel blij met hem bent. Vind ik niet erg.
pi_157657446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
pi_157658292
valt me wel op dat arrestatieteams het ineens heel druk hebben. hier in omgeving Enschede al 3x bezig geweest:
http://www.tubantia.nl/re(...)en-in-auto-1.5455661
http://www.tubantia.nl/re(...)n-enschede-1.5450067
http://www.tubantia.nl/re(...)gen-binnen-1.5449588
http://www.tubantia.nl/re(...)sonderzoek-1.5450253
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.5455743

Ook al zijn 3 daarvan in het kader van een drugsonderzoek, toch is het vreemd om ineens zoveel activiteit te zien.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 18 november 2015 @ 21:05:29 #235
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157658331
Kunnen we nu besluiten dat de dreiging wel opgeruimd is? Aangezien het hele terroristenteam opgepakt of gedood is.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157658364
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Lothiriel het volgende:
Kunnen we nu besluiten dat de dreiging wel opgeruimd is? Aangezien het hele terroristenteam opgepakt of gedood is.
is gewoon 1 cel. Zullen nog wel meer cellen actief zijn in verschillende landen. Lekker verscholen, wachten tot hun plannetjes uitvoering kunnen vinden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_157658503
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef Bensel het volgende:
valt me wel op dat arrestatieteams het ineens heel druk hebben. hier in omgeving Enschede al 3x bezig geweest:
http://www.tubantia.nl/re(...)en-in-auto-1.5455661
http://www.tubantia.nl/re(...)n-enschede-1.5450067
http://www.tubantia.nl/re(...)gen-binnen-1.5449588
http://www.tubantia.nl/re(...)sonderzoek-1.5450253
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.5455743

Ook al zijn 3 daarvan in het kader van een drugsonderzoek, toch is het vreemd om ineens zoveel activiteit te zien.
Dat had toch met gisteren te maken en staat los van Parijs?
  woensdag 18 november 2015 @ 21:12:50 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157658565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij wilt hier niet afspelen.

Hoe betrouwbaar zijn die bronnen?
Op zijn Twitterafbeelding heeft hij zelfs een plaatje van een rugridder staan.
pi_157658647
Al bekend of de gedode man diegene was die ze zochten?
  woensdag 18 november 2015 @ 21:16:09 #240
13462 BansheeBoy
pi_157658649
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef Bensel het volgende:

[..]

is gewoon 1 cel. Zullen nog wel meer cellen actief zijn in verschillende landen. Lekker verscholen, wachten tot hun plannetjes uitvoering kunnen vinden.
Zonder dat ik voorkennis heb ben ik hier inderdaad van overtuigd. Ze zullen wel toeslaan als alles weer naar de achtergrond is en mensen minder alert zijn. :{

Bijtelling

woensdag 18 november 2015 @ 21:16:09 #241
307622 Perox
(niet de echte)
pi_157658650
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Lothiriel het volgende:
Dat is altijd het beste. Zijn toch dingen die buiten je persoonlijke invloedssfeer liggen. Dus daar moet je je qua angst niet al te druk over maken. Dat heeft weinig zin. Sinds de invoering van het terrorisme dreigingsniveau in 2005 heeft het nog nooit op het laagste niveau gestaan.

bron
pi_157658653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

Weinig kans :') :') :')
Dachten ze zeker ook toen hij bij de PVV zat.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:16:20 #243
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157658658
De man die zijn woning uitleende zal er nu wel spijt van hebben. Er schijnt instortingsgevaar te bestaan. Ik denk niet dat de verzekering een gevalletje terroristenschade gaat dekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157658674
News_Executive twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:15:13 BREAKING: Reports in France that a rabbi was stabbed by 3 assailant in #Marseille #France reageer retweet
RTLFrance twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:10:34 Un enseignant d'une école juive blessé à coups de couteau à Marseille > https://t.co/nuFDvcGUKK https://t.co/xOGYQfDka7 reageer retweet
pi_157658699
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Op zijn Twitterafbeelding heeft hij zelfs een plaatje van een rugridder staan.
Benieuwd of die in de toekomst de religie ineens laat gaan en weer 'normaal' wordt :P
  woensdag 18 november 2015 @ 21:18:14 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157658715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef deedeetee het volgende:
De man die zijn woning uitleende zal er nu wel spijt van hebben. Er schijnt instortingsgevaar te bestaan. Ik denk niet dat de verzekering een gevalletje terroristenschade gaat dekken.
Dat is in het geval van het uitlenen van je woning idd een "jammer maar helaas" gevolg van het uitlenen, het is veel vervelender als een ORV ook niet uitkeert als je vrouw kapotgeschoten is door een stel terroristen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 18 november 2015 @ 21:18:55 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157658735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Un enseignant d'une école juive blessé à coups de couteau à Marseille
Joden zijn een beetje de kanariepietjes van de westerse samenleving.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:20:21 #248
13462 BansheeBoy
pi_157658772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef Perox het volgende:

[..]

Dat is altijd het beste. Zijn toch dingen die buiten je persoonlijke invloedssfeer liggen. Dus daar moet je je qua angst niet al te druk over maken. Dat heeft weinig zin. Sinds de invoering van het terrorisme dreigingsniveau in 2005 heeft het nog nooit op het laagste niveau gestaan.

bron
Dat kan dan wel het beste zijn. Behalve dat angst een slechte raadgever blijkt is het tevens een emotie waar je weinig invloed op kunt uitoefenen. Ik vrees dus het ergste. Wat dat aan gaat was het wel tekenend dat in Parijs tijdens het herdenken de massa panikeerde. :{

woensdag 18 november 2015 @ 21:21:54 #249
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157658812
Arnoud is gewoon een mivd mol :')
graag op anoniem
pi_157658822
De nieuwe Moskee in Weesp (waarvoor nu geld wordt ingezameld) heeft een link met de Parijs-terroristen.

http://www.gooieneemlande(...)refQuery=/fztGLnDeoY
  woensdag 18 november 2015 @ 21:22:34 #251
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157658832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Benieuwd of die in de toekomst de religie ineens laat gaan en weer 'normaal' wordt :P
Dat lijkt mij stug, want hij krijgt voor zijn toneelstukje jaarlijks een mooie financiële vergoeding vanuit de Golfstaten. Bovendien werd hij natuurlijk de PVV uitgetrapt vanwege corruptie, die komt in de normale wereld nergens meer aan de bak.

pi_157658843
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef StaceySinger het volgende:
De nieuwe Moskee in Weesp (waarvoor nu geld wordt ingezameld) heeft een link met de Parijs-terroristen.

Wel een heel vergezochte link :')
pi_157658847
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat lijkt mij stug, want hij krijgt voor zijn toneelstukje jaarlijks een mooie financiële vergoeding vanuit de Golfstaten. Bovendien werd hij natuurlijk de PVV uitgetrapt vanwege corruptie, die komt in de normale wereld nergens meer aan de bak.

[ afbeelding ]
Is dat zijn huidige auto?
  woensdag 18 november 2015 @ 21:24:00 #254
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157658860
quote:

Zoveel Nederlandse moskeeën overigens.

quote:
De imam kan in alle uithoeken van Europa rekenen op een grote schare aanhangers en houdt 'geldshows' in Noorwegen, Denemarken, Duitsland, België, Spanje, Frankrijk en Nederland. Hij verzamelt daar cash, sieraden of goud.

Eind april was Inb Ali nog in ons land aanwezig op een fondsenwerving voor een organisatie in Hofstade. De voorbije zomer preekte hij ook in verschillende Nederlandse moskees, zoals in juni in Gorinchem. In Den Haag, Gouda en Almere leidde de komst van de 'haatimam' tot felle politieke debatten. Eerder verklaarde burgemeester Annemarie Jorritsma van Almere dat de imam 'niet welkom' is in haar stad.

http://www.demorgen.be/bu(...)ik-ibn-ali-be58df51/
  woensdag 18 november 2015 @ 21:25:43 #255
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157658898
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is dat zijn huidige auto?
quote:
Al een tijd willen hebben, nu realiteit :-) #Jaguar XK 4.2

https://twitter.com/arnoudvdoorn/status/493764300503515136
Drie keer raden hoe hij aan dat geld komt......
pi_157658956
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:

[..]

[..]

Saudi-Arabië
pi_157658980
quote:

[..]

[..]

Dus... Nja als het van de Saudies komt die kunnen het makkelijk missen.
pi_157658982
quote:

[..]

[..]

Jezus man, wat een hypocriet. En dan ook nog een uitkering genieten zeker?
  woensdag 18 november 2015 @ 21:29:36 #259
13462 BansheeBoy
pi_157659009
quote:

Wat een laxerend stukje weer. :')

Deze Tarik Ibn Ali is ook vaak genoeg bij ons geweest. Vredelievende man. :{

pi_157659023

Arnoud doet me een beetje hier aan denken:

pi_157659032
http://ghostbin.com/paste/vt5zz

Voor mensen die Anonymous willen helpen
pi_157659033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wel een heel vergezochte link :')
Als je dat al vergezocht vind. Maar zijn dit nu dezelfde moslims waar ik zo tolerant tegen moet zijn, ik hoop het niet. Ik vind Mo op het werk een goede vent, maar dit soort figuren mogen van mij heel snel oprotten.

Ik zie nu ook weer van die reacties in de media dat mijn maag zich echt omdraait. Iedereen vind het zo zielig voor de moslims, over de slachtoffers zegt men 'ja, dat is wel erg' om de zin alweer op te volgen met 'maar het is wel erg voor de moslims he'.

Wat dat betreft komt het stereo type van de slachtoffer rol weer compleet bovendrijven. Er zijn 130 onschuldige mensen afgeslacht maar het is vooral erg dat de moslims van die lelijke blikken krijgen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157659054
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]

Arnoud doet me een beetje hier aan denken:

[ afbeelding ]
Die in het midden :D

Wie is dat?
pi_157659062
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Tarik Ibn Ali
"Ronselaar Parijse jihadist is Belgisch-Marokkaanse haatprediker Tarik Ibn Ali"

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Tarik-Ibn-Ali.dhtml
pi_157659078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goeie barba, godver.
pi_157659090
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Levend bewijs dat zelfs blanke rechtse lulletjes tot de islam kunnen bekeren, hij word gebruikt als een wandelend reclamebord, ik vraag me alleen of of hij het zelf beseft.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:32:40 #267
13462 BansheeBoy
pi_157659092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Laxeerpraat. Deze man haalt tonnen op voor Moskeeën. Puur vanwege zijn charisma. :{

pi_157659105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je dat al vergezocht vind. Maar zijn dit nu dezelfde moslims waar ik zo tolerant tegen moet zijn, ik hoop het niet. Ik vind Mo op het werk een goede vent, maar dit soort figuren mogen van mij heel snel oprotten.

Ik zie nu ook weer van die reacties in de media dat mijn maag zich echt omdraait. Iedereen vind het zo zielig voor de moslims, over de slachtoffers zegt men 'ja, dat is wel erg' om de zin alweer op te volgen met 'maar het is wel erg voor de moslims he'.

Wat dat betreft komt het stereo type van de slachtoffer rol weer compleet bovendrijven. Er zijn 130 onschuldige mensen afgeslacht maar het is vooral erg dat de moslims van die lelijke blikken krijgen.
Deze link is gewoon vergezocht, of wil je nu zeggen dat Weesp een soort Molenbeek is?
pi_157659112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef 2562 het volgende:
http://ghostbin.com/paste/vt5zz

Voor mensen die Anonymous willen helpen
Wat doet het?
pi_157659120
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Levend bewijs dat zelfs blanke rechtse lulletjes tot de islam kunnen bekeren, hij word gebruikt als een wandelend reclamebord, ik vraag me alleen of of hij het zelf beseft.
Ja of hij maakt er gretig gebruik van...
pi_157659131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Onschuldige mensen, tsja is maar net wat wie je onschuldig acht, en dan nog is allah de enige die daar over kan oordelen.

En tegen terrorisme? kan ook een breed begrip zijn. De aanvallen van Mohammed op cararavanen waren ook een soort terrorisme.
Volgens mij quote je de verkeerde? :?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157659137
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laxeerpraat. Deze man haalt tonnen op voor Moskeeën. Puur vanwege zijn charisma. :{

Daily Mail: ‘Tarik Ibn Ali radicaliseerde Bataclan-moordenaar

http://deorkaan.nl/daily-(...)bataclan-moordenaar/
pi_157659258
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Het type moslim waar ik ook extreem van word (voor mijn doen dan).
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 18 november 2015 @ 21:39:01 #274
13462 BansheeBoy
pi_157659261
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:34 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Al kom je met 100 bronnen. De ANP zorgt wel voor de synchronisatie met andere nieuwssites. :{

De beste man is vaak in Dordt geweest. Pure vrede en charisma in zijn vochtige gelaat.

pi_157659303
Hoeveel 'raids' zijn er ondertussen wel niet geweest, meer dan 300 gok ik? Meer dan honderd mensen huisarrest.

Ze misbruiken de noodtoestand om alles en iedereen preventief aan te pakken. Daarom gebruikte Hollande ook woorden als oorlog. Hij heeft de Grondwet de prullenbak ingegooid terwijl er geen dreiging is van daadwerkelijke oorlog.
pi_157659318
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Pure vrede en charisma in zijn vochtige gelaat.
Dat vochtige gelaat, klinkt gewoon echt goor, zeker in combinatie met zo'n baard, heb je niet een betere term?
pi_157659347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat vochtige gelaat, klinkt gewoon echt goor, zeker in combinatie met zo'n baard, heb je niet een betere term?
Dit ja.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:41:23 #278
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157659354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel 'raids' zijn er ondertussen wel niet geweest, meer dan 300 gok ik? Meer dan honderd mensen huisarrest.

Ze misbruiken de noodtoestand om alles en iedereen preventief aan te pakken. Daarom gebruikte Hollande ook woorden als oorlog. Hij heeft de Grondwet de prullenbak ingegooid terwijl er geen dreiging is van daadwerkelijke oorlog.
De Grondwet van de Vijfde Republiek geeft hem anders deze bevoegdheden.
pi_157659413
quote:

Geen dreiging voor daadwerkelijke oorlog, maar wel grote dreiging voor nieuwe aanslagen door moslims (wat gewoon weer een kwestie van tijd is). Goed dat diegenen die al in de gaten werden gehouden en banden hebben met IS nu van hun bed worden gelicht.
pi_157659450
quote:

Ja er zit vast meer achter. Misschien kun je in BNW gaan kijken wat zij er over zeggen.
pi_157659490
En dan die Hollanders! Met hun stomme tv-programma's en dat gezeik in Gouda. Ze zeggen dat ik een baard heb, en dat ik in de microfoon schreeuw. En met m'n armen zwaai en steeds een vingertje omhoog doe. Stomme Hollanders. Wat denkt die aap van een Bert Koenders wel? Het is goedverdoemme mijn visum, gekregen van Allah (gmbh). Ik kom overal. Holland, Noorwegen, Spanje, Schiphol, Rijswijk. Iedereen vindt mij een toffe peer en gaat op de grond zitten als ik praat. Dus de tiefus voor jullie, Holland. En met de Telegraaf heb ik ook nog een fatwa-appeltje te schillen. Iedereen moet als de sodemieter z'n abonnement opzeggen, ik ga persoonlijk alle adverteerders bellen en ik weet waar de Basisweg woont. Iemand nog een Kleenex? Was getekend, Tarik Ibn Ali

bron: geenstijl
pi_157659554
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:41 schreef Morendo het volgende:

[..]

De Grondwet van de Vijfde Republiek geeft hem anders deze bevoegdheden.
quote:
The changes would concern article 36, which allows the government, in the event of a “state of siege”, to transfer powers to military authorities in the event of an attack or an armed insurrection, as well as article 16, which allows the presidency to grant itself “exceptional measures” when France’s institutions or territory are confronted with a “serious and immediate” threat.
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wil :') . Wat geven we veel makkelijk weg.
pi_157659590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

[..]

Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wil :') . Wat geven we veel makkelijk weg.
jij noemt gelijktijdige 7 aanslagen geen serious en immediate threat? _O-
pi_157659591
quote:

[..]

[..]

Jij denkt dat de noodtoestand betekent dat het land volledig op lockdown gaat ofzo? Gewoon wat meer bevoegdheden voor de veiligheidsdiensten, niets mis mee. Dat softe gedoe heeft niet gewerkt.
pi_157659606
De groep in Hannover wilde kennelijk meerdere bommen in het stadion laten afgaan tijdens de wedstrijd en dit ook filmen. En daarna wilden ze een bom om middernacht op het treinstation laten afgaan.
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om tussen al het BNW-gewauwel het echte nieuws te vinden in deze topics.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157659632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
De groep in Hannover wilde kennelijk meerdere bommen in het stadion laten afgaan tijdens de wedstrijd en dit ook filmen. En daarna wilden ze een bom om middernacht op het treinstation laten afgaan.
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om tussen al het BNW-gewauwel het echte nieuws te vinden in deze topics.
L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41 Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
Ik kwam deze ook al tegen :{
pi_157659659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41 Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
Ja beetje stom maar dit dacht ik al. Of meerdere steden te gelijk.
pi_157659665
quote:
Was het later toch echt waar? Ik ben later gaan slapen dus heb alles verder een beetje gemist. Hoorde alleen op een gegeven moment nepbom in trein en ambulance met explosieven was niet waar.
pi_157659667
quote:
Wat ze daar hadden gevonden waren geen echte explosieven toch.
pi_157659691
quote:
Bron?
Amen.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:54:02 #291
13462 BansheeBoy
pi_157659696
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Was het later toch echt waar? Ik ben later gaan slapen dus heb alles verder een beetje gemist. Hoorde alleen op een gegeven moment nepbom in trein en ambulance met explosieven was niet waar.
Ja, precies. Uiteindelijk bleek alles toch nep? :?

woensdag 18 november 2015 @ 21:54:20 #292
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157659706
quote:

[..]

[..]

Vlug! Bel het Conseil d'État en/of Conseil constitutionnel!

Natuurlijk handelt Hollande wel binnen zijn bevoegdheden. :')
pi_157659731
quote:
Bild zei ook dat er een ambulance met springstof stond.
Amen.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:58:14 #295
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157659800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjes :r
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157659819
quote:
quote:
Fakt ist jedoch auch: Nach offiziellen Verlautbarungen wurde kein Sprengstoff im oder am Stadion gefunden.
pi_157659830
quote:
9s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjes :r
Kunnen toch nog andere groepen zijn?
pi_157659848
quote:

[..]

Ik denk niet dat al die mogelijke aanvallen door hetzelfde groepje van acht mannen zou moeten worden uitgevoerd.
pi_157659866
quote:

[..]

Lopen nog genoeg andere IS-aanhangers rond.
  woensdag 18 november 2015 @ 22:00:49 #300
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157659872
quote:
Tjsa... waren er wel springstoffen aanwezig en verzwijgt men dit om paniek en/of iets anders te voorkomen ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')