ik zou zeggen : klaag erover bij de islamitische staat.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij zegt dat de islam de oorzaak is. Als dat het geval is is het vreemd dat 99% van de moslims niet extremistisch is. Kennelijk is er wat anders aan de hand.
Geen idee wie die vent is, ik had het over het stuk.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij beseft wel dat als 50,01% van Nederland uit Arnoud Van Doorns zou bestaan dat jij dan op een kwade dag onderaan een flatgebouw gevonden zult worden?
AvD is fouter dan fout.
Zo goed heb je het stuk dus niet gelezen...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee wie die vent is, ik had het over het stuk.
Jaaaaa hooooorrrrr...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het daar ook 'schuld' aan heeft. Als er een hoop mensen radicaliseren is de oorzaak wel wat complexer dan religie alleen.
Ik vrees toch echt van niet, of ken jij veel samenlevingen die voor het merendeel uit moslims bestaan waar het leven geen doffe ellende (mensenrechtenschendingen, terreur, armoede) is?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het daar ook 'schuld' aan heeft. Als er een hoop mensen radicaliseren is de oorzaak wel wat complexer dan religie alleen.
Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Odaiba het volgende:
Arnoud van Doorn legt het allemaal nog een keer uit.
[..]
Precies, waarom organiseerden ze zelf geen herdenkingen, en waarom mogen wij dat vervolgens niet doen?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.
Just saying
Bovendien zie ik al die lui die daar over mekkeren ook geen aandacht besteden aan bijvoorbeeld Zuid Soedan. Daar gaan ook mensen dood door oorlog. Pot verwijt de ketel dus van die zeiklui.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.
Just saying
Ze zien hun staat als 'iets' groter dan een beetje land in Syrie en/of Irak. Half Europa hoort er wat hun betreft ook toe. Dus dan houden ze heus niet op als we ze wat land gunnen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Frankrijk denkt daadkrachtig over te komen door extra hard terug te slaan tegen ISIS. Maar ze zullen in een kat en muis spel belanden die niet te winnen valt. Ze zullen met een betere strategie moeten komen. Want wanneer zij worden vermoord zien ze dat als winst want martelaarsdood.
Misschien is het wel verstandiger als je die gasten hun staat gunt en je handen er vanaf trekt.
Marmelade²
Ja en wanneer ze dood zijn zijn ze dood.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Frankrijk denkt daadkrachtig over te komen door extra hard terug te slaan tegen ISIS. Maar ze zullen in een kat en muis spel belanden die niet te winnen valt. Ze zullen met een betere strategie moeten komen. Want wanneer zij worden vermoord zien ze dat als winst want martelaarsdood.
Misschien is het wel verstandiger als je die gasten hun staat gunt en je handen er vanaf trekt.
Marmelade²
Misschien is het verstandiger als we achterlijke salafisten met sympathie voor IS zoals jij gewoon levenslang opsluiten.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Marmelade²
Of over alle christenen en Koerden die zijn uitgemoord door IS.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bovendien zie ik al die lui die daar over mekkeren ook geen aandacht besteden aan bijvoorbeeld Zuid Soedan. Daar gaan ook mensen dood door oorlog. Pot verwijt de ketel dus van die zeiklui.
Dan besluit maar nooit te trouwen, als ik 1 uur voordat ik sterf trouw denk ik nog te sterven als martelaar?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Marmelade²
Hebben ze ook niet, dat verhaaltje hangen ze alleen graag op om hun achterlijke gedrag goed te praten.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of over alle christenen en Koerden die zijn uitgemoord door IS.
Sowieso tweederangs burgerswe leven niet meer in de apartheid ofzo. Er zijn enorm veel moslims met een goede baan een eigen bedrijf, universiteiten lopen vol met moslims. Ik heb niet echt het idee dat ze minder kansen hebben. Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Marmelade²
Zichzelf wegzetten iddquote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of over alle christenen en Koerden die zijn uitgemoord door IS.
Sowieso tweederangs burgerswe leven niet meer in de apartheid ofzo. Er zijn enorm veel moslims met een goede baan een eigen bedrijf, universiteiten lopen vol met moslims. Ik heb niet echt het idee dat ze minder kansen hebben. Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
Of ze waren er al op en wat ze geleerd hebben hebben ze geleerd of niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
Walgelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Arnouds Nigeriaanse vrienden zijn weer eens losgegaan:
http://www.nu.nl/buitenla(...)agen-in-nigeria.html
Jarenlang als tweederangs burgers behandeld in de westerse samenleving, en dan krijg je dat nu eenmaal. Nooit kans gemaakt op een stageplek.
Die geeft het hier ook hoor, hebben het voorkomen niet voor wat ze geleerd hebben, hebben ze dan geen toekomst perspectief en is dan alles goed?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Jarenlang als tweederangs burgers behandeld in de westerse samenleving, en dan krijg je dat nu eenmaal. Nooit kans gemaakt op een stageplek.
Precies, als je alleen al kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen. En die groep doet dat ook en gaat ook vooruit.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zichzelf wegzetten iddmet die term. Gelukkig zijn er legio moslims die vooruit willen in het leven, i.p.v. achteruit. Je heil zoeken in terreur is een keuze. En dan kan men allerlei drogredenen aandragen als wegzetten, slecht milieu enz. maar deze daders waren, zoals gezegd, ook opgeleid en kregen genoeg kansen. Die hadden dus wel degelijk toekomstperspectieven.
Wat werd hier niet gepredikt vroeger?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, als je kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen.
Ik kan me ook verschillende moslims in de media herinneren. Imams onder andere die zeiden dat radicalisatie een probleem is en aangepakt moet worden. Die wijzen niet zoals die dwaas van een Arnoud alleen naar het "boze westen" die volgens hun alles zelf heeft veroorzaakt.
Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat werd hier niet gepredikt vroeger?
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je nooit een kwartje worden kan ik me al herineren!
Dat zou je denken, maar gedachten en ideeën zijn helemaal niet strafbaar. Daarnaast weet je helemaal niet wat iemand denkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Misschien is het verstandiger als we achterlijke salafisten met sympathie voor IS zoals jij gewoon levenslang opsluiten.
Zal ook wel niet teminste niet in onze tijd als ik onze mag schrijven?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.
Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven. Het boze westen... het westen wat een ieder een veilig onderdak biedt, streeft naar vrede en welvaart. Waar men wel van wil profiteren, maar tegelijkertijd op spuugt. Zoals Aboutaleb zei: rot dan maar op. En dat dekt de lading.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, als je alleen al kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen. En die groep doet dat ook en gaat ook vooruit.
Ik kan me ook verschillende moslims in de media herinneren. Imams onder andere die zeiden dat radicalisatie een probleem is en aangepakt moet worden. Die wijzen niet zoals die dwaas van een Arnoud alleen naar het "boze westen" die volgens hun alles zelf heeft veroorzaakt.
wtf is een vochtig argument?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar gedachten en ideeën zijn helemaal niet strafbaar. Daarnaast weet je helemaal niet wat iemand denkt.
Ik kom al zo lang op Fok!. Inmiddels moet je toch wel weten dat ik salafist ben maar geen sympathie heb voor IS. Verre van zelf. Wat mij betreft blijft het lastig om je te verweren tegen vochtige argumenten.²
Ik wil mijn zaak graag ter ruste brengen. Bij deze: http://www.isgeschiedenis(...)oord-ierse-conflict/quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.
Ik snap al helemaal niet dat er moslims zijn die dat stuk verdriet serieus nemen, heeft eerst jarenlang achter Geert aan gehuppeld om dan vervolgens 180 graden te draaien en ineens de vrome moslim uit te hangen. ik bedoel hoe geschift kan een mens zijn?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven. Het boze westen... het westen wat een ieder een veilig onderdak biedt, streeft naar vrede en welvaart. Waar men wel van wil profiteren, maar tegelijkertijd op spuugt. Zoals Aboutaleb zei: rot dan maar op. En dat dekt de lading.
Dat is ie ook zeker. Ik denk dat ie 1 of andere persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat is triest genoeg, maar waarom nog op tv vragen enz. Dan groeit dat gedrag ook nogquote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet dat er moslims zijn die dat stuk verdriet serieus nemen, heeft eerst jarenlang achter Geert aan gehuppeld om dan vervolgens 180 graden te draaien en ineens de vrome moslim uit te hangen. ik bedoel hoe geschift kan een mens zijn?
Hij heeft het licht gezien. Letterlijk en figuurlijk. Je moet eens weten wat voor gelukzalig gevoel dat ons geeft (om en nabij de lever). In Islamitische kringen praten we met trots over hem. Juist omdat hij een kastelein was van Wilders en de PVV.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet dat er moslims zijn die dat stuk verdriet serieus nemen, heeft eerst jarenlang achter Geert aan gehuppeld om dan vervolgens 180 graden te draaien en ineens de vrome moslim uit te hangen. ik bedoel hoe geschift kan een mens zijn?
Of de ene sponsoord beter als de andere?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 1 of andere persoonlijkheidsstoornis heeft.
Zo iemand vertrouw je toch niet meer?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft het licht gezien. Letterlijk en figuurlijk. Je moet eens weten wat voor gelukzalig gevoel dat ons geeft (om en nabij de lever). In Islamitische kringen praten we met trots over hem. Juist omdat hij een kastelein was van Wilders en de PVV.²
Maar zou je hem vertrouwen, als mede Moslim?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft het licht gezien. Letterlijk en figuurlijk. Je moet eens weten wat voor gelukzalig gevoel dat ons geeft (om en nabij de lever). In Islamitische kringen praten we met trots over hem. Juist omdat hij een kastelein was van Wilders en de PVV.²
Euh ja...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of de ene sponsoord beter als de andere?
Ik denk eerder dat hij andere motieven heeft, of het is een split personality zoals al eerder werd gesuggereerd. Maar in zijn geval hou ik het op angst, hij is gewoon bang voor moslims, en is er daarom zelf maar een geworden.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeer zeker! Diegene die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef agter het volgende:
[..]
Maar zou je hem vertrouwen, als mede Moslim?
Aha. Een zogeheten faalhaas.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij andere motieven heeft, of het is een split personality zoals al eerder werd gesuggereerd. Maar in zijn geval hou ik het op angst, hij is gewoon bang voor moslims, en is er daarom zelf maar een geworden.
Niets officieels. Media en een dikke duim. 7 mensen gearresteerd, 1 dood. Bij die 7 arrestanten zat hij niet. Of het lijk van hem is weten ze nog niet. Daar gaat nog wel een dag overheen.quote:
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven.
Arnoud van Doorn is een vrome Moslim. Hij is zelfs bij de belangrijkste imam van Mekka geweest.quote:
Goed toegetakeld dan...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef NoXia het volgende:
[..]
Niets officieels. Media en een dikke duim. 7 mensen gearresteerd, 1 dood. Bij die 7 arrestanten zat hij niet. Of het lijk van hem is weten ze nog niet. Daar gaat nog wel een dag overheen.
Hoe heeft die dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Arnoud van Doorn is een vrome Moslim. Hij is zelfs bij de belangrijkste imam van Mekka geweest.
De Betuwe²
De Betuwe? Ik moet aan Jomanda denken maar die zal je vast niet bedoelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Arnoud van Doorn is een vrome Moslim. Hij is zelfs bij de belangrijkste imam van Mekka geweest.
De Betuwe²
Hij heeft een random word generator.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef empa1010 het volgende:
[..]
De Betuwe? Ik moet aan Jomanda denken maar die zal je vast niet bedoelen.
Dat was veel meer een territoriaal conflict dan religieus...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil mijn zaak graag ter ruste brengen. Bij deze: http://www.isgeschiedenis(...)oord-ierse-conflict/²
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft een random word generator.
Broeder van Doorn heeft een inspirerend verhaal en is daarom een graag geziene gast.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe heeft die dat voor elkaar gekregen?
Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Broeder van Doorn heeft een inspirerend verhaal en is daarom een graag geziene gast.²
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn...![]()
creditkaart
Maar ik behoor ook tot die groep hoor. Het is gewoon erg inspirerend, Dat verhaal van eerst kastelein van Wilders en daarna vrome Moslim heeft ontzettend veel cachet en "scoort" goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn...![]()
Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik behoor ook tot die groep hoor. Het is gewoon erg inspirerend, Dat verhaal van eerst kastelein van Wilders en daarna vrome Moslim heeft ontzettend veel cachet en "scoort" goed.²
Zijn vaak ineens de meest radicale.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.
Ja klopt :p Die neem ik dan ook niet serieus.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn vaak ineens de meest radicale.
Zie je ook bij rokers die stoppen..
verdacht jaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou er niks van vertrouwen als ik moslim was, iemand die zo'n 180 graden draai maakt.
We zijn juist blij met hem. Een crimineel kan op een dag ook tot inkeer komen en werken voor zijn 1,5 x modale inkomen (bruto).quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.
Die willen natuurlijk de ins en outs horen van de PVVquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar wat die dan betekent voor de islamitische wereld dat die dan bij hooggeplaatste op bezoek mag? Afgezien van een verhaal?
Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn juist blij met hem. Een crimineel kan op een dag ook tot inkeer komen en werken voor zijn 1,5 modale inkomen (bruto).
Eens een dief altijd een dief geloof ik niet, Net zo min als eens een kastelein altijd een kastelein.²
die eet van 2 walletjesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.
Maar toch mag die blijkbaar op bezoek bij belangrijke mensen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Perox het volgende:
Die Arnoud van Doorn wordt toch totaal niet serieus genomen in de salafistische gemeenschap man. Hij is gewoon een wandelende trofee. Verder niet.
Ja, kijk maar: Arnoud krijgt mantel van oppersensei Mekkaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.
Ja want iedereen wil de beker even vasthouden en ermee op de foto.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar toch mag die blijkbaar op bezoek bij belangrijke mensen?
Hebben ze misschien het idee dat ze hem kunnen gebruiken voor hun eigen belangen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kijk maar: Arnoud krijgt mantel van oppersensei Mekka²
Je legendarische benadering kan ik niet volgen. Van wie heb je deze onzin?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Perox het volgende:
Die Arnoud van Doorn wordt toch totaal niet serieus genomen in de salafistische gemeenschap man. Hij is gewoon een wandelende trofee. Verder niet.
Ik snap wat je bedoeld maar deze fanatiekelingen willen alleen maar uitbreiden en wereldwijd dood en verderf zaaien. Ze gaan niet akkoord met een aangeboden staat, maar willen de wereld veroveren omdat ze ziek zijn. Naast de mentale zwakkeren welke met een dissociatieve identiteits stoornis rondlopen zijn er ook een groot aantal aanhangers hoogopgeleid met een narcistische stoornis. Al geef je ze de halve wereld om te leven in hun waanzin dan nog willen ze de andere helft veranderen. Ze hebben geen enkele empathie om zich aan te passen aan de democratie of levenswijze van een ander. Hartstikke ziek.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Marmelade²
Onschuldige mensen, tsja is maar net wat wie je onschuldig acht, en dan nog is allah de enige die daar over kan oordelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen misverstand? Volgens mij is daar JUIST heel veel misverstand over.
Sterker nog, een hele Islamitische Staat vol met misverstand?!
Dat die knaker het uit zn mond krijgt zeg
De tering
Hij wilt hier niet afspelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef StaceySinger het volgende:
Het bekeerde Haagse raadslid Arnoud van Doorn noemt homoseksualiteit verwerpelijk, maar volgens bronnen heeft hij zelf ook wel een handje van de mannenliefde. Bekijk hier het fragment
Video
http://www.telegraaf.nl/t(...)homocontacten__.html
Nou kijk nou eens naar de link die jij post over zijn bezoekje aan een of andere pief van de islam.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je legendarische benadering kan ik niet volgen. Van wie heb je deze onzin?²
quote:
is gewoon 1 cel. Zullen nog wel meer cellen actief zijn in verschillende landen. Lekker verscholen, wachten tot hun plannetjes uitvoering kunnen vinden.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Lothiriel het volgende:
Kunnen we nu besluiten dat de dreiging wel opgeruimd is? Aangezien het hele terroristenteam opgepakt of gedood is.
Dat had toch met gisteren te maken en staat los van Parijs?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef Bensel het volgende:
valt me wel op dat arrestatieteams het ineens heel druk hebben. hier in omgeving Enschede al 3x bezig geweest:
http://www.tubantia.nl/re(...)en-in-auto-1.5455661
http://www.tubantia.nl/re(...)n-enschede-1.5450067
http://www.tubantia.nl/re(...)gen-binnen-1.5449588
http://www.tubantia.nl/re(...)sonderzoek-1.5450253
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.5455743
Ook al zijn 3 daarvan in het kader van een drugsonderzoek, toch is het vreemd om ineens zoveel activiteit te zien.
Op zijn Twitterafbeelding heeft hij zelfs een plaatje van een rugridder staan.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij wilt hier niet afspelen.
Hoe betrouwbaar zijn die bronnen?
Zonder dat ik voorkennis heb ben ik hier inderdaad van overtuigd. Ze zullen wel toeslaan als alles weer naar de achtergrond is en mensen minder alert zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef Bensel het volgende:
[..]
is gewoon 1 cel. Zullen nog wel meer cellen actief zijn in verschillende landen. Lekker verscholen, wachten tot hun plannetjes uitvoering kunnen vinden.
Dat is altijd het beste. Zijn toch dingen die buiten je persoonlijke invloedssfeer liggen. Dus daar moet je je qua angst niet al te druk over maken. Dat heeft weinig zin. Sinds de invoering van het terrorisme dreigingsniveau in 2005 heeft het nog nooit op het laagste niveau gestaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Lothiriel het volgende:
Kunnen we nu besluiten dat de dreiging wel opgeruimd is? Aangezien het hele terroristenteam opgepakt of gedood is.
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:15:13BREAKING: Reports in France that a rabbi was stabbed by 3 assailant in #Marseille #France reageer retweet
twitter:RTLFrance twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:10:34Un enseignant d'une école juive blessé à coups de couteau à Marseille > https://t.co/nuFDvcGUKK https://t.co/xOGYQfDka7 reageer retweet
Benieuwd of die in de toekomst de religie ineens laat gaan en weer 'normaal' wordtquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Op zijn Twitterafbeelding heeft hij zelfs een plaatje van een rugridder staan.
Dat is in het geval van het uitlenen van je woning idd een "jammer maar helaas" gevolg van het uitlenen, het is veel vervelender als een ORV ook niet uitkeert als je vrouw kapotgeschoten is door een stel terroristen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef deedeetee het volgende:
De man die zijn woning uitleende zal er nu wel spijt van hebben. Er schijnt instortingsgevaar te bestaan. Ik denk niet dat de verzekering een gevalletje terroristenschade gaat dekken.
Joden zijn een beetje de kanariepietjes van de westerse samenleving.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Houtenbeen het volgende:
Un enseignant d'une école juive blessé à coups de couteau à Marseille
Dat kan dan wel het beste zijn. Behalve dat angst een slechte raadgever blijkt is het tevens een emotie waar je weinig invloed op kunt uitoefenen. Ik vrees dus het ergste. Wat dat aan gaat was het wel tekenend dat in Parijs tijdens het herdenken de massa panikeerde.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat is altijd het beste. Zijn toch dingen die buiten je persoonlijke invloedssfeer liggen. Dus daar moet je je qua angst niet al te druk over maken. Dat heeft weinig zin. Sinds de invoering van het terrorisme dreigingsniveau in 2005 heeft het nog nooit op het laagste niveau gestaan.
bron
Dat lijkt mij stug, want hij krijgt voor zijn toneelstukje jaarlijks een mooie financiële vergoeding vanuit de Golfstaten. Bovendien werd hij natuurlijk de PVV uitgetrapt vanwege corruptie, die komt in de normale wereld nergens meer aan de bak.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Benieuwd of die in de toekomst de religie ineens laat gaan en weer 'normaal' wordt
Wel een heel vergezochte linkquote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef StaceySinger het volgende:
De nieuwe Moskee in Weesp (waarvoor nu geld wordt ingezameld) heeft een link met de Parijs-terroristen.
http://www.gooieneemlande(...)refQuery=/fztGLnDeoY …
Is dat zijn huidige auto?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij stug, want hij krijgt voor zijn toneelstukje jaarlijks een mooie financiële vergoeding vanuit de Golfstaten. Bovendien werd hij natuurlijk de PVV uitgetrapt vanwege corruptie, die komt in de normale wereld nergens meer aan de bak.
[ afbeelding ]
Zoveel Nederlandse moskeeën overigens.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef StaceySinger het volgende:
De nieuwe Moskee in Weesp (waarvoor nu geld wordt ingezameld) heeft een link met de Parijs-terroristen.
quote:De imam kan in alle uithoeken van Europa rekenen op een grote schare aanhangers en houdt 'geldshows' in Noorwegen, Denemarken, Duitsland, België, Spanje, Frankrijk en Nederland. Hij verzamelt daar cash, sieraden of goud.
Eind april was Inb Ali nog in ons land aanwezig op een fondsenwerving voor een organisatie in Hofstade. De voorbije zomer preekte hij ook in verschillende Nederlandse moskees, zoals in juni in Gorinchem. In Den Haag, Gouda en Almere leidde de komst van de 'haatimam' tot felle politieke debatten. Eerder verklaarde burgemeester Annemarie Jorritsma van Almere dat de imam 'niet welkom' is in haar stad.
http://www.demorgen.be/bu(...)ik-ibn-ali-be58df51/
quote:
Drie keer raden hoe hij aan dat geld komt......quote:Al een tijd willen hebben, nu realiteit :-) #Jaguar XK 4.2
https://twitter.com/arnoudvdoorn/status/493764300503515136
Saudi-Arabiëquote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Drie keer raden hoe hij aan dat geld komt......
Dus... Nja als het van de Saudies komt die kunnen het makkelijk missen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Jezus man, wat een hypocriet. En dan ook nog een uitkering genieten zeker?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Wat een laxerend stukje weer.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:22 schreef StaceySinger het volgende:
Als je dat al vergezocht vind. Maar zijn dit nu dezelfde moslims waar ik zo tolerant tegen moet zijn, ik hoop het niet. Ik vind Mo op het werk een goede vent, maar dit soort figuren mogen van mij heel snel oprotten.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Wel een heel vergezochte link
Die in het middenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef Childofthe90s het volgende:
[ afbeelding ]
Arnoud doet me een beetje hier aan denken:
[ afbeelding ]
"Ronselaar Parijse jihadist is Belgisch-Marokkaanse haatprediker Tarik Ibn Ali"quote:
Goeie barba, godver.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
"Ronselaar Parijse jihadist is Belgisch-Marokkaanse haatprediker Tarik Ibn Ali"
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Tarik-Ibn-Ali.dhtml
Levend bewijs dat zelfs blanke rechtse lulletjes tot de islam kunnen bekeren, hij word gebruikt als een wandelend reclamebord, ik vraag me alleen of of hij het zelf beseft.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe heeft die dat voor elkaar gekregen?
Laxeerpraat. Deze man haalt tonnen op voor Moskeeën. Puur vanwege zijn charisma.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:31 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
"Ronselaar Parijse jihadist is Belgisch-Marokkaanse haatprediker Tarik Ibn Ali"
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Tarik-Ibn-Ali.dhtml
Deze link is gewoon vergezocht, of wil je nu zeggen dat Weesp een soort Molenbeek is?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Als je dat al vergezocht vind. Maar zijn dit nu dezelfde moslims waar ik zo tolerant tegen moet zijn, ik hoop het niet. Ik vind Mo op het werk een goede vent, maar dit soort figuren mogen van mij heel snel oprotten.
Ik zie nu ook weer van die reacties in de media dat mijn maag zich echt omdraait. Iedereen vind het zo zielig voor de moslims, over de slachtoffers zegt men 'ja, dat is wel erg' om de zin alweer op te volgen met 'maar het is wel erg voor de moslims he'.
Wat dat betreft komt het stereo type van de slachtoffer rol weer compleet bovendrijven. Er zijn 130 onschuldige mensen afgeslacht maar het is vooral erg dat de moslims van die lelijke blikken krijgen.
Wat doet het?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef 2562 het volgende:
http://ghostbin.com/paste/vt5zz
Voor mensen die Anonymous willen helpen
Ja of hij maakt er gretig gebruik van...quote:Op woensdag 18 november 2015 21:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Levend bewijs dat zelfs blanke rechtse lulletjes tot de islam kunnen bekeren, hij word gebruikt als een wandelend reclamebord, ik vraag me alleen of of hij het zelf beseft.
Volgens mij quote je de verkeerde?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Onschuldige mensen, tsja is maar net wat wie je onschuldig acht, en dan nog is allah de enige die daar over kan oordelen.
En tegen terrorisme? kan ook een breed begrip zijn. De aanvallen van Mohammed op cararavanen waren ook een soort terrorisme.
Daily Mail: ‘Tarik Ibn Ali radicaliseerde Bataclan-moordenaar’quote:Op woensdag 18 november 2015 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laxeerpraat. Deze man haalt tonnen op voor Moskeeën. Puur vanwege zijn charisma.²
Het type moslim waar ik ook extreem van word (voor mijn doen dan).quote:Op woensdag 18 november 2015 21:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Daily Mail: ‘Tarik Ibn Ali radicaliseerde Bataclan-moordenaar’
http://deorkaan.nl/daily-(...)bataclan-moordenaar/
Al kom je met 100 bronnen. De ANP zorgt wel voor de synchronisatie met andere nieuwssites.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:34 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Daily Mail: ‘Tarik Ibn Ali radicaliseerde Bataclan-moordenaar’
http://deorkaan.nl/daily-(...)bataclan-moordenaar/
Dat vochtige gelaat, klinkt gewoon echt goor, zeker in combinatie met zo'n baard, heb je niet een betere term?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Pure vrede en charisma in zijn vochtige gelaat.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat vochtige gelaat, klinkt gewoon echt goor, zeker in combinatie met zo'n baard, heb je niet een betere term?
De Grondwet van de Vijfde Republiek geeft hem anders deze bevoegdheden.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel 'raids' zijn er ondertussen wel niet geweest, meer dan 300 gok ik? Meer dan honderd mensen huisarrest.
Ze misbruiken de noodtoestand om alles en iedereen preventief aan te pakken. Daarom gebruikte Hollande ook woorden als oorlog. Hij heeft de Grondwet de prullenbak ingegooid terwijl er geen dreiging is van daadwerkelijke oorlog.
Geen dreiging voor daadwerkelijke oorlog, maar wel grote dreiging voor nieuwe aanslagen door moslims (wat gewoon weer een kwestie van tijd is). Goed dat diegenen die al in de gaten werden gehouden en banden hebben met IS nu van hun bed worden gelicht.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel 'raids' zijn er ondertussen wel niet geweest, meer dan 300 gok ik? Meer dan honderd mensen huisarrest.
Ze misbruiken de noodtoestand om alles en iedereen preventief aan te pakken. Daarom gebruikte Hollande ook woorden als oorlog. Hij heeft de Grondwet de prullenbak ingegooid terwijl er geen dreiging is van daadwerkelijke oorlog.
Ja er zit vast meer achter. Misschien kun je in BNW gaan kijken wat zij er over zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Grondwet van de Vijfde Republiek geeft hem anders deze bevoegdheden.
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wilquote:The changes would concern article 36, which allows the government, in the event of a “state of siege”, to transfer powers to military authorities in the event of an attack or an armed insurrection, as well as article 16, which allows the presidency to grant itself “exceptional measures” when France’s institutions or territory are confronted with a “serious and immediate” threat.
jij noemt gelijktijdige 7 aanslagen geen serious en immediate threat?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wil. Wat geven we veel makkelijk weg.
Jij denkt dat de noodtoestand betekent dat het land volledig op lockdown gaat ofzo? Gewoon wat meer bevoegdheden voor de veiligheidsdiensten, niets mis mee. Dat softe gedoe heeft niet gewerkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wil. Wat geven we veel makkelijk weg.
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
De groep in Hannover wilde kennelijk meerdere bommen in het stadion laten afgaan tijdens de wedstrijd en dit ook filmen. En daarna wilden ze een bom om middernacht op het treinstation laten afgaan.
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om tussen al het BNW-gewauwel het echte nieuws te vinden in deze topics.
Ik kwam deze ook al tegentwitter:L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
Ja beetje stom maar dit dacht ik al. Of meerdere steden te gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]Ik kwam deze ook al tegentwitter:L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
Was het later toch echt waar? Ik ben later gaan slapen dus heb alles verder een beetje gemist. Hoorde alleen op een gegeven moment nepbom in trein en ambulance met explosieven was niet waar.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
De groep in Hannover wilde kennelijk meerdere bommen in het stadion laten afgaan tijdens de wedstrijd en dit ook filmen. En daarna wilden ze een bom om middernacht op het treinstation laten afgaan.
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om tussen al het BNW-gewauwel het echte nieuws te vinden in deze topics.
Wat ze daar hadden gevonden waren geen echte explosieven toch.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, precies. Uiteindelijk bleek alles toch nep?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was het later toch echt waar? Ik ben later gaan slapen dus heb alles verder een beetje gemist. Hoorde alleen op een gegeven moment nepbom in trein en ambulance met explosieven was niet waar.
Vlug! Bel het Conseil d'État en/of Conseil constitutionnel!quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Bild zei ook dat er een ambulance met springstof stond.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)n-43456936.bild.html
Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]Ik kwam deze ook al tegentwitter:L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Fakt ist jedoch auch: Nach offiziellen Verlautbarungen wurde kein Sprengstoff im oder am Stadion gefunden.
Kunnen toch nog andere groepen zijn?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjes
Ik denk niet dat al die mogelijke aanvallen door hetzelfde groepje van acht mannen zou moeten worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjes
Lopen nog genoeg andere IS-aanhangers rond.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tjsa... waren er wel springstoffen aanwezig en verzwijgt men dit om paniek en/of iets anders te voorkomen ?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |