Hij heeft een random word generator.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef empa1010 het volgende:
[..]
De Betuwe? Ik moet aan Jomanda denken maar die zal je vast niet bedoelen.
Dat was veel meer een territoriaal conflict dan religieus...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil mijn zaak graag ter ruste brengen. Bij deze: http://www.isgeschiedenis(...)oord-ierse-conflict/²
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft een random word generator.
Broeder van Doorn heeft een inspirerend verhaal en is daarom een graag geziene gast.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe heeft die dat voor elkaar gekregen?
Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Broeder van Doorn heeft een inspirerend verhaal en is daarom een graag geziene gast.²
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn...![]()
creditkaart
Maar ik behoor ook tot die groep hoor. Het is gewoon erg inspirerend, Dat verhaal van eerst kastelein van Wilders en daarna vrome Moslim heeft ontzettend veel cachet en "scoort" goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord ze allemaal zijn...![]()
Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik behoor ook tot die groep hoor. Het is gewoon erg inspirerend, Dat verhaal van eerst kastelein van Wilders en daarna vrome Moslim heeft ontzettend veel cachet en "scoort" goed.²
Zijn vaak ineens de meest radicale.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.
Ja klopt :p Die neem ik dan ook niet serieus.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn vaak ineens de meest radicale.
Zie je ook bij rokers die stoppen..
verdacht jaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou er niks van vertrouwen als ik moslim was, iemand die zo'n 180 graden draai maakt.
We zijn juist blij met hem. Een crimineel kan op een dag ook tot inkeer komen en werken voor zijn 1,5 x modale inkomen (bruto).quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar. Iemand die eerst zo tegen 'jullie' was en nu ineens jullie grootste vriend... Ik zou zo iemand dus niet vertrouwen.
Die willen natuurlijk de ins en outs horen van de PVVquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar wat die dan betekent voor de islamitische wereld dat die dan bij hooggeplaatste op bezoek mag? Afgezien van een verhaal?
Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We zijn juist blij met hem. Een crimineel kan op een dag ook tot inkeer komen en werken voor zijn 1,5 modale inkomen (bruto).
Eens een dief altijd een dief geloof ik niet, Net zo min als eens een kastelein altijd een kastelein.²
die eet van 2 walletjesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.
Maar toch mag die blijkbaar op bezoek bij belangrijke mensen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef Perox het volgende:
Die Arnoud van Doorn wordt toch totaal niet serieus genomen in de salafistische gemeenschap man. Hij is gewoon een wandelende trofee. Verder niet.
Ja, kijk maar: Arnoud krijgt mantel van oppersensei Mekkaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja vind dat wel twee verschillende dingen. Hij was eerst gewoon fel tegen moslims.
Ja want iedereen wil de beker even vasthouden en ermee op de foto.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar toch mag die blijkbaar op bezoek bij belangrijke mensen?
Hebben ze misschien het idee dat ze hem kunnen gebruiken voor hun eigen belangen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, kijk maar: Arnoud krijgt mantel van oppersensei Mekka²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |