Dat vochtige gelaat, klinkt gewoon echt goor, zeker in combinatie met zo'n baard, heb je niet een betere term?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Pure vrede en charisma in zijn vochtige gelaat.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat vochtige gelaat, klinkt gewoon echt goor, zeker in combinatie met zo'n baard, heb je niet een betere term?
De Grondwet van de Vijfde Republiek geeft hem anders deze bevoegdheden.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel 'raids' zijn er ondertussen wel niet geweest, meer dan 300 gok ik? Meer dan honderd mensen huisarrest.
Ze misbruiken de noodtoestand om alles en iedereen preventief aan te pakken. Daarom gebruikte Hollande ook woorden als oorlog. Hij heeft de Grondwet de prullenbak ingegooid terwijl er geen dreiging is van daadwerkelijke oorlog.
Geen dreiging voor daadwerkelijke oorlog, maar wel grote dreiging voor nieuwe aanslagen door moslims (wat gewoon weer een kwestie van tijd is). Goed dat diegenen die al in de gaten werden gehouden en banden hebben met IS nu van hun bed worden gelicht.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel 'raids' zijn er ondertussen wel niet geweest, meer dan 300 gok ik? Meer dan honderd mensen huisarrest.
Ze misbruiken de noodtoestand om alles en iedereen preventief aan te pakken. Daarom gebruikte Hollande ook woorden als oorlog. Hij heeft de Grondwet de prullenbak ingegooid terwijl er geen dreiging is van daadwerkelijke oorlog.
Ja er zit vast meer achter. Misschien kun je in BNW gaan kijken wat zij er over zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
De Grondwet van de Vijfde Republiek geeft hem anders deze bevoegdheden.
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wilquote:The changes would concern article 36, which allows the government, in the event of a “state of siege”, to transfer powers to military authorities in the event of an attack or an armed insurrection, as well as article 16, which allows the presidency to grant itself “exceptional measures” when France’s institutions or territory are confronted with a “serious and immediate” threat.
jij noemt gelijktijdige 7 aanslagen geen serious en immediate threat?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wil. Wat geven we veel makkelijk weg.
Jij denkt dat de noodtoestand betekent dat het land volledig op lockdown gaat ofzo? Gewoon wat meer bevoegdheden voor de veiligheidsdiensten, niets mis mee. Dat softe gedoe heeft niet gewerkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Hier is absoluut geen sprake van. De Grondwet geeft hem deze bevoegdheid niet. Voor een verlenging van 3 maanden is wel steun van het parlement nodig maar deze mini-napoleon wil daar ook van af. Enge vent. Maargoed, las laatst ook dat 25% van de Nederlanders hier de noodtoestand wil. Wat geven we veel makkelijk weg.
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
De groep in Hannover wilde kennelijk meerdere bommen in het stadion laten afgaan tijdens de wedstrijd en dit ook filmen. En daarna wilden ze een bom om middernacht op het treinstation laten afgaan.
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om tussen al het BNW-gewauwel het echte nieuws te vinden in deze topics.
Ik kwam deze ook al tegentwitter:L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
Ja beetje stom maar dit dacht ik al. Of meerdere steden te gelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]Ik kwam deze ook al tegentwitter:L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
Was het later toch echt waar? Ik ben later gaan slapen dus heb alles verder een beetje gemist. Hoorde alleen op een gegeven moment nepbom in trein en ambulance met explosieven was niet waar.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
De groep in Hannover wilde kennelijk meerdere bommen in het stadion laten afgaan tijdens de wedstrijd en dit ook filmen. En daarna wilden ze een bom om middernacht op het treinstation laten afgaan.
Waarschijnlijk al oud nieuws, maar ik kan mezelf er niet toe zetten om tussen al het BNW-gewauwel het echte nieuws te vinden in deze topics.
Wat ze daar hadden gevonden waren geen echte explosieven toch.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, precies. Uiteindelijk bleek alles toch nep?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was het later toch echt waar? Ik ben later gaan slapen dus heb alles verder een beetje gemist. Hoorde alleen op een gegeven moment nepbom in trein en ambulance met explosieven was niet waar.
Vlug! Bel het Conseil d'État en/of Conseil constitutionnel!quote:Op woensdag 18 november 2015 21:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
[..]
Bild zei ook dat er een ambulance met springstof stond.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)n-43456936.bild.html
Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]Ik kwam deze ook al tegentwitter:L0gg0l twitterde op woensdag 18-11-2015 om 21:40:41Germany's De Maiziere: Paris attack only the beginning of coordinated attacks in Europe reageer retweet
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Fakt ist jedoch auch: Nach offiziellen Verlautbarungen wurde kein Sprengstoff im oder am Stadion gefunden.
Kunnen toch nog andere groepen zijn?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjes
Ik denk niet dat al die mogelijke aanvallen door hetzelfde groepje van acht mannen zou moeten worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want de terroristen zijn gedood/gearresteerd. Buiten Salade of hoe hij ook weer heet maar die is nu wellicht zo bang dat ie snel terug rent naar z'n achterlijke IS-vriendjes
Lopen nog genoeg andere IS-aanhangers rond.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tjsa... waren er wel springstoffen aanwezig en verzwijgt men dit om paniek en/of iets anders te voorkomen ?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |