abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157655124
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jij zegt dat de islam de oorzaak is. Als dat het geval is is het vreemd dat 99% van de moslims niet extremistisch is. Kennelijk is er wat anders aan de hand.
ik zou zeggen : klaag erover bij de islamitische staat.
pi_157655126
Nog geen zekerheid over dood brein aanslagen
PARIJS -

De Franse autoriteiten kunnen de dood van Abdelhamid Abaaoud, het vermeende brein achter de aanslagen in Parijs afgelopen niet bevestigen. Volgens aanklager Francois Molins is de identiteit van de twee terroristen die woensdagochtend omkwamen bij de politie-actie in Saint-Denis nog niet vastgesteld.

Bij de politie-actie zijn acht mensen gearresteerd. Volgens Molins moet hun identiteit nog worden vastgesteld, maar is in ieder geval zeker dat Abaaoud noch Salah Abdeslam ertussen zit.

Een verdachte werd door een scherpschutter uitgeschakeld. Dat zou Abaaoud zijn, melden Franse en Belgische media. Een vrouw blies zichzelf op. Dit zou een nicht van Abdelhamid Abaaoud zijn geweest.

De inval in een pand in het centrum van Saint-Denis, die om 04.20 uur begon, was gericht op de aanhouding van Abaaoud. Een politiehond is omgekomen en vijf agenten zijn lichtgewond geraakt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ein_aanslagen__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157655142
quote:
9s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:27 schreef Morendo het volgende:

[..]

Jij beseft wel dat als 50,01% van Nederland uit Arnoud Van Doorns zou bestaan dat jij dan op een kwade dag onderaan een flatgebouw gevonden zult worden?

AvD is fouter dan fout.
Geen idee wie die vent is, ik had het over het stuk.
pi_157655163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen idee wie die vent is, ik had het over het stuk.
Zo goed heb je het stuk dus niet gelezen...
pi_157655171
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het daar ook 'schuld' aan heeft. Als er een hoop mensen radicaliseren is de oorzaak wel wat complexer dan religie alleen.
Jaaaaa hooooorrrrr... :') dream on. :N
  woensdag 18 november 2015 @ 19:38:43 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157655219
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat het daar ook 'schuld' aan heeft. Als er een hoop mensen radicaliseren is de oorzaak wel wat complexer dan religie alleen.
Ik vrees toch echt van niet, of ken jij veel samenlevingen die voor het merendeel uit moslims bestaan waar het leven geen doffe ellende (mensenrechtenschendingen, terreur, armoede) is?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157655301
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:19 schreef Odaiba het volgende:
Arnoud van Doorn legt het allemaal nog een keer uit.

[..]

Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.

Just saying
pi_157655370
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Heeft er ook iemand gekeken wanneer deze mensen gingen mekkeren over te weinig aandacht voor Beiroet? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het pas op gang kwam na de aanslagen in Parijs.

Just saying
Precies, waarom organiseerden ze zelf geen herdenkingen, en waarom mogen wij dat vervolgens niet doen?
  woensdag 18 november 2015 @ 19:45:36 #159
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157655407
Frankrijk denkt daadkrachtig over te komen door extra hard terug te slaan tegen ISIS. Maar ze zullen in een kat en muis spel belanden die niet te winnen valt. Ze zullen met een betere strategie moeten komen. Want wanneer zij worden vermoord zien ze dat als winst want martelaarsdood. :{

Misschien is het wel verstandiger als je die gasten hun staat gunt en je handen er vanaf trekt. :{

Marmelade

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157655418
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

Just saying
Bovendien zie ik al die lui die daar over mekkeren ook geen aandacht besteden aan bijvoorbeeld Zuid Soedan. Daar gaan ook mensen dood door oorlog. Pot verwijt de ketel dus van die zeiklui.
PWBF
pi_157655458
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Frankrijk denkt daadkrachtig over te komen door extra hard terug te slaan tegen ISIS. Maar ze zullen in een kat en muis spel belanden die niet te winnen valt. Ze zullen met een betere strategie moeten komen. Want wanneer zij worden vermoord zien ze dat als winst want martelaarsdood. :{

Misschien is het wel verstandiger als je die gasten hun staat gunt en je handen er vanaf trekt. :{

Marmelade

Ze zien hun staat als 'iets' groter dan een beetje land in Syrie en/of Irak. Half Europa hoort er wat hun betreft ook toe. Dus dan houden ze heus niet op als we ze wat land gunnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157655459
quote:

Marmelade

Ja en wanneer ze dood zijn zijn ze dood.
pi_157655462
quote:

Marmelade

Misschien is het verstandiger als we achterlijke salafisten met sympathie voor IS zoals jij gewoon levenslang opsluiten.
PWBF
pi_157655583
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bovendien zie ik al die lui die daar over mekkeren ook geen aandacht besteden aan bijvoorbeeld Zuid Soedan. Daar gaan ook mensen dood door oorlog. Pot verwijt de ketel dus van die zeiklui.
Of over alle christenen en Koerden die zijn uitgemoord door IS.

Sowieso tweederangs burgers :') we leven niet meer in de apartheid ofzo. Er zijn enorm veel moslims met een goede baan een eigen bedrijf, universiteiten lopen vol met moslims. Ik heb niet echt het idee dat ze minder kansen hebben. Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
pi_157655620
quote:

Marmelade

Dan besluit maar nooit te trouwen, als ik 1 uur voordat ik sterf trouw denk ik nog te sterven als martelaar?

Is al serieus genoeg grapje ertussen door!
pi_157655634
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Sowieso tweederangs burgers :') we leven niet meer in de apartheid ofzo. Er zijn enorm veel moslims met een goede baan een eigen bedrijf, universiteiten lopen vol met moslims. Ik heb niet echt het idee dat ze minder kansen hebben. Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
Hebben ze ook niet, dat verhaaltje hangen ze alleen graag op om hun achterlijke gedrag goed te praten.
PWBF
  woensdag 18 november 2015 @ 19:52:37 #167
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_157655647
quote:

Marmelade

:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{

:{ :{ :{ :{ :{ :{

:{ :{ :{

:{
#FreeHat
pi_157655720
quote:

[..]

Zichzelf wegzetten idd :{ met die term. Gelukkig zijn er legio moslims die vooruit willen in het leven, i.p.v. achteruit. Je heil zoeken in terreur is een keuze. En dan kan men allerlei drogredenen aandragen als wegzetten, slecht milieu enz. maar deze daders waren, zoals gezegd, ook opgeleid en kregen genoeg kansen. Die hadden dus wel degelijk toekomstperspectieven.
pi_157655739
quote:

[..]

Behalve de groep die er zelf voor kiest het criminele pad op te gaan en leeft van overvallen en diefstallen van tasjes.
Of ze waren er al op en wat ze geleerd hebben hebben ze geleerd of niet?
  woensdag 18 november 2015 @ 19:55:36 #170
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157655748
Arnouds Nigeriaanse vrienden zijn weer eens losgegaan:

http://www.nu.nl/buitenla(...)agen-in-nigeria.html

Jarenlang als tweederangs burgers behandeld in de westerse samenleving, en dan krijg je dat nu eenmaal. Nooit kans gemaakt op een stageplek.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157655775
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Arnouds Nigeriaanse vrienden zijn weer eens losgegaan:

http://www.nu.nl/buitenla(...)agen-in-nigeria.html

Jarenlang als tweederangs burgers behandeld in de westerse samenleving, en dan krijg je dat nu eenmaal. Nooit kans gemaakt op een stageplek.
Walgelijk.
pi_157655818
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Morendo het volgende:
Die geeft het hier ook hoor, hebben het voorkomen niet voor wat ze geleerd hebben, hebben ze dan geen toekomst perspectief en is dan alles goed?
pi_157655855
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Zichzelf wegzetten idd :{ met die term. Gelukkig zijn er legio moslims die vooruit willen in het leven, i.p.v. achteruit. Je heil zoeken in terreur is een keuze. En dan kan men allerlei drogredenen aandragen als wegzetten, slecht milieu enz. maar deze daders waren, zoals gezegd, ook opgeleid en kregen genoeg kansen. Die hadden dus wel degelijk toekomstperspectieven.
Precies, als je alleen al kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen. En die groep doet dat ook en gaat ook vooruit.

Ik kan me ook verschillende moslims in de media herinneren. Imams onder andere die zeiden dat radicalisatie een probleem is en aangepakt moet worden. Die wijzen niet zoals die dwaas van een Arnoud alleen naar het "boze westen" die volgens hun alles zelf heeft veroorzaakt.
pi_157655905
Waarom schrijft het NRC haast verheerlijkende artikelen over Jihadi Abaaoud?

Flamboyant en mediageniek als hij is, duikt Abaaouds naam steeds weer op als brein achter aanslagen.
http://www.nrc.nl/next/20(...)n-james-bond-1561380

Aabaaoud is, kortom, het prototype van de succesvolle jihadist, die een soort James Bondachtig bestaan leidt en ongetwijfeld een bron van inspiratie vormt voor veel naar radicalisme neigende islamitische jongeren in Europa.

Op zich een redelijk artikel verder, maar of dit soort omschrijvingen nu toepasselijk zijn :{
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_157655918
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Precies, als je kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen.

Ik kan me ook verschillende moslims in de media herinneren. Imams onder andere die zeiden dat radicalisatie een probleem is en aangepakt moet worden. Die wijzen niet zoals die dwaas van een Arnoud alleen naar het "boze westen" die volgens hun alles zelf heeft veroorzaakt.
Wat werd hier niet gepredikt vroeger?
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je nooit een kwartje worden kan ik me al herineren!
pi_157655968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat werd hier niet gepredikt vroeger?
Als je voor een dubbeltje geboren bent zul je nooit een kwartje worden kan ik me al herineren!
Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.
  woensdag 18 november 2015 @ 20:04:03 #177
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157656049
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Misschien is het verstandiger als we achterlijke salafisten met sympathie voor IS zoals jij gewoon levenslang opsluiten.
Dat zou je denken, maar gedachten en ideeën zijn helemaal niet strafbaar. Daarnaast weet je helemaal niet wat iemand denkt. :{

Ik kom al zo lang op Fok!. Inmiddels moet je toch wel weten dat ik salafist ben maar geen sympathie heb voor IS. Verre van zelf. Wat mij betreft blijft het lastig om je te verweren tegen vochtige argumenten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157656058
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb hier vroeger nooit christenen aanslagen zien plegen. Ook niet die groep die voor een dubbeltje werd geboren en als tweederangs burger door het leven ging. Dan zit er blijkbaar toch ergens een verschil.
Zal ook wel niet teminste niet in onze tijd als ik onze mag schrijven?
pi_157656120
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Precies, als je alleen al kijkt naar die herdenking in Molenbeek vandaag zijn er meer dan genoeg moslims die vooruit willen. En die groep kan ook vooruit als ze beseffen dat hun religie extremistische uitwassen heeft en niet met de vinger naar een ander wijzen. En die groep doet dat ook en gaat ook vooruit.

Die Arnoud is ook een losgeslagen dwaas die niet serieus te nemen is. Snap niet dat ze die man nog een podium geven. Het boze westen... het westen wat een ieder een veilig onderdak biedt, streeft naar vrede en welvaart. Waar men wel van wil profiteren, maar tegelijkertijd op spuugt. Zoals Aboutaleb zei: rot dan maar op. En dat dekt de lading.
pi_157656129
quote:
15s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar gedachten en ideeën zijn helemaal niet strafbaar. Daarnaast weet je helemaal niet wat iemand denkt. :{

Ik kom al zo lang op Fok!. Inmiddels moet je toch wel weten dat ik salafist ben maar geen sympathie heb voor IS. Verre van zelf. Wat mij betreft blijft het lastig om je te verweren tegen vochtige argumenten. :{

wtf is een vochtig argument?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')