twitter:stefandevries twitterde op woensdag 18-11-2015 om 09:38:15Saint-Denis: een politiehond gedood die appartement terroristen binnenging reageer retweet
72 Fokkers.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?
Noesquote:Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op woensdag 18-11-2015 om 09:38:15Saint-Denis: een politiehond gedood die appartement terroristen binnenging reageer retweet
Wie zegt dat op de mannelijke terroristen ook geen mannelijke maagden zitten te wachten? Of vadsige wijven? Waarom gaan ze er vanuit dat die maagden zo mooi zijn? (waarom zouden ze dan überhaupt nog maagd zijn)quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?
Barbari.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Zowel AP als verschillende Franse media melden dat er nog één man zich in het appartement verschanst. Om wie het gaat is niet bekend. Dat schrijft The Guardian
Daarvoor zou ik ook een moordaanslag op mezelf plegen...quote:
Wellicht valt er nu ook wel wat te regelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik ook een zelfmoordaanslag plegen...
vanavond in HvNquote:Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze hadden natuurlijk al een hoop van die gasten onder toezicht. Iets dat helaas niet 24/7 mogelijk was. Die noodtoestand was niet iets dat gepland was maar wel ''goed'' uitkomt nu aangezien ze ze nu allemaal preventief gaan opruimen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens.
Een grote operatie opzetten in het geheim. Dan 's avonds rond 7 uur omroepen op tv "noodtoestand is vannacht van kracht!" en om 1 over 7 bij al die mensen binnenvallen die in de gaten worden gehouden.
Moet je wel genoeg cellen vrij hebben trouwens.
quote:Volgens Le Figaro acht de Franse politie het "zeer wel mogelijk" dat Abdelhamid Abaaoud, het vermeende brein achter de aanslagen in Parijs, zich nog schuilhoudt in het omsingelde gebouw in Saint-Denis.
Dat was toch een ander? Een van die broersquote:Op woensdag 18 november 2015 09:56 schreef myShizzle het volgende:
Wel vreemd is dat ze die Abaaoud in een auto de grens naar België zouden hebben zien overgaan, terwijl hij blijkbaar toch nog in de buurt van het stadion was. Hij zal toch niet teruggereden zijn.
Was een ander.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:56 schreef myShizzle het volgende:
Wel vreemd is dat ze die Abaaoud in een auto de grens naar België zouden hebben zien overgaan, terwijl hij blijkbaar toch nog in de buurt van het stadion was. Hij zal toch niet teruggereden zijn.
quote:Tijdens de actie, die om 4.20 uur begon, zijn zeker twee jihadisten gedood nadat een zelfmoordterroriste zichzelf opblies in het gebouw, onder wie de aanslagpleegster zelf.
quote:Op woensdag 18 november 2015 09:59 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Abdelhamid Abaaoud
[ afbeelding ]
Salah Abdeslam
Zeg me dat hier een photoshop battle topic van is op reddit/dumpert oid.quote:
Haha, nee, hier op FOK! nuquote:Op woensdag 18 november 2015 10:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeg me dat hier een photoshop battle topic van is op reddit/dumpert oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |