Ik weet het wel en het klopt allebei niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
? De juiste spelling was al geregistreerdOf het kon niet vanwege puntjes op een van de letters, weet 't niet meer
En als ze dan ook nog aambeien heeft is het geen wonder dat ze zo chagarijnig is...quote:Op woensdag 18 november 2015 08:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De vrouwen zijn de maagden
Noodtoestand hé, dan mag er ineens een tikkie meer waar voorheen er wellicht niet genoeg concreet bewijs was om binnen te vallen. Het is ook maar afwachten hoelang alle sympathisanten en 'handlangers' daadwerkelijk vast zitten als ze geen directe link met doden hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:28 schreef Twiitch het volgende:
Maar gezien het hoge aantal arrestaties en ontdekkingen door heel Europa: zijn die "cellen" zo snel opgezet of hebben de veiligheidsdiensten gewoon zitten slapen? Het lijkt nu ineens allemaal heel makkelijk om ze te vinden.
quote:France2 meldt dat Abdelhamid Abaaoud, de man die is aangemerkt als het brein achter de aanslagen in Parijs van vrijdag, is opgepakt bij de politieoperatie in Saint-Denis. Dit is nog niet bevestigd door de Franse autoriteiten.
Verschil is dat er nu, door de noodtoestand, zonder rechterlijke toestemming mag worden ingevallen in random huizen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:28 schreef Twiitch het volgende:
Maar gezien het hoge aantal arrestaties en ontdekkingen door heel Europa: zijn die "cellen" zo snel opgezet of hebben de veiligheidsdiensten gewoon zitten slapen? Het lijkt nu ineens allemaal heel makkelijk om ze te vinden.
Overal verdachte pakketjesquote:Den Haag Centraal
Ondertussen wordt Den Haag Centraal afgezet wegens verdacht pakketje. Reizigers mogen station niet in of uit, dit meldt Omroep West.
Den Haag Centraal afgezet wegens verdacht pakketje. Reizigers mogen station niet in of uit (Omroep West)
— Bart_Dirks(@ Bart_Dirks)
Voorheen was het erg moeilijk om ze te arresteren. Nu de noodtoestand is afgeroepen zijn de regels veel makkelijker geworden.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:28 schreef Twiitch het volgende:
Dat gaan we nog wel even houden, was na de aanslag in Madrid ook een tijd een hype.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 09:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik weet het wel en het klopt allebei niet.
300004 Eyjafjallajokull
300435 Eyjafjallajoekull
302433 Eyjafjallajökull
Degene die zich als laatste registreerde is degene die de enige juiste spelling heeft gebruikt. Jij had die met puntjes dus nog gewoon kunnen registreren.
quote:Er zijn berichten dat Abdelhamid Abaaoud is aangehouden in Saint-Denis. Die zijn totaal onbevestigd. Andere journalisten melden juist op basis van bronnen bij justitie dat Abaaoud, die wordt gezien als het brein achter de aanslagen van vrijdag, geen deel uitmaakt van de vijf gearresteerden.
Oh, zouden ze vaker mogen doen dan. Ineens komen er overal wapens en bomvesten tevoorschijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voorheen was het erg moeilijk om ze te arresteren. Nu de noodtoestand is afgeroepen zijn de regels veel makkelijker geworden.
Vaak hebben ze ze idd allang in de smiezen maar is het handiger om ze in de gaten te houden.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voorheen was het erg moeilijk om ze te arresteren. Nu de noodtoestand is afgeroepen zijn de regels veel makkelijker geworden.
Klopt..na Charlie Hebdo volgens mij ook. Bommeldingen ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat gaan we nog wel even houden, was na de aanslag in Madrid ook een tijd een hype.
Pfff de vrouw laat zich niet pakken, maar heeft ook geen recht op maagdenquote:Op woensdag 18 november 2015 09:29 schreef chento het volgende:
In een officieel communiqué bevestigt de Parijse procureur-generaal dat:
- een vrouw om het leven kwam nadat ze haar bomvest tot ontploffing bracht.
- drie mannen die zich in een appartement bevonden gearresteerd zijn door de Franse politie.
- ook een man en vrouw werden gearresteerd, die zich vlakbij het appartement bevonden.
Eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh, zouden ze vaker mogen doen dan. Ineens komen er overal wapens en bomvesten tevoorschijn.
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?quote:Op woensdag 18 november 2015 09:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Pfff de vrouw laat zich niet pakken, maar heeft ook geen recht op maagden
72 mannelijke maagden (puisterige tieners, ieuw)quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af...
fruitquote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?
Anonymous.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |