twitter:stefandevries twitterde op woensdag 18-11-2015 om 09:38:15Saint-Denis: een politiehond gedood die appartement terroristen binnenging reageer retweet
72 Fokkers.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?
Noesquote:Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op woensdag 18-11-2015 om 09:38:15Saint-Denis: een politiehond gedood die appartement terroristen binnenging reageer retweet
Wie zegt dat op de mannelijke terroristen ook geen mannelijke maagden zitten te wachten? Of vadsige wijven? Waarom gaan ze er vanuit dat die maagden zo mooi zijn? (waarom zouden ze dan überhaupt nog maagd zijn)quote:Op woensdag 18 november 2015 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Wat zou op haar wachten na haar "heldendaden", vraag ik mij nu af... Mannelijke maagden?
Barbari.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef Houtenbeen het volgende:
quote:Zowel AP als verschillende Franse media melden dat er nog één man zich in het appartement verschanst. Om wie het gaat is niet bekend. Dat schrijft The Guardian
Daarvoor zou ik ook een moordaanslag op mezelf plegen...quote:
Wellicht valt er nu ook wel wat te regelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:44 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Daarvoor zou ik ook een zelfmoordaanslag plegen...
vanavond in HvNquote:Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Ze hadden natuurlijk al een hoop van die gasten onder toezicht. Iets dat helaas niet 24/7 mogelijk was. Die noodtoestand was niet iets dat gepland was maar wel ''goed'' uitkomt nu aangezien ze ze nu allemaal preventief gaan opruimen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eens.
Een grote operatie opzetten in het geheim. Dan 's avonds rond 7 uur omroepen op tv "noodtoestand is vannacht van kracht!" en om 1 over 7 bij al die mensen binnenvallen die in de gaten worden gehouden.
Moet je wel genoeg cellen vrij hebben trouwens.
quote:Volgens Le Figaro acht de Franse politie het "zeer wel mogelijk" dat Abdelhamid Abaaoud, het vermeende brein achter de aanslagen in Parijs, zich nog schuilhoudt in het omsingelde gebouw in Saint-Denis.
Dat was toch een ander? Een van die broersquote:Op woensdag 18 november 2015 09:56 schreef myShizzle het volgende:
Wel vreemd is dat ze die Abaaoud in een auto de grens naar België zouden hebben zien overgaan, terwijl hij blijkbaar toch nog in de buurt van het stadion was. Hij zal toch niet teruggereden zijn.
Was een ander.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:56 schreef myShizzle het volgende:
Wel vreemd is dat ze die Abaaoud in een auto de grens naar België zouden hebben zien overgaan, terwijl hij blijkbaar toch nog in de buurt van het stadion was. Hij zal toch niet teruggereden zijn.
quote:Tijdens de actie, die om 4.20 uur begon, zijn zeker twee jihadisten gedood nadat een zelfmoordterroriste zichzelf opblies in het gebouw, onder wie de aanslagpleegster zelf.
quote:Op woensdag 18 november 2015 09:59 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Abdelhamid Abaaoud
[ afbeelding ]
Salah Abdeslam
Zeg me dat hier een photoshop battle topic van is op reddit/dumpert oid.quote:
Haha, nee, hier op FOK! nuquote:Op woensdag 18 november 2015 10:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zeg me dat hier een photoshop battle topic van is op reddit/dumpert oid.
Z'n tepels leiden afquote:Op woensdag 18 november 2015 09:59 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Abdelhamid Abaaoud
[ afbeelding ]
Salah Abdeslam
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tjonge jonge, kon dat kaartje nog kleiner?
Ik heb prima ogen dus ik kan het wel lezen. Ik ken mensen die hier moeite mee zouden hebbenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tjonge jonge, kon dat kaartje nog kleiner?
link?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:15 schreef NoXia het volgende:
Op Liveleak staat een filmpje van 3 dode Parijs terroristen in een auto.
Link. Heb geen zin om op te zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:15 schreef NoXia het volgende:
Op Liveleak staat een filmpje van 3 dode Parijs terroristen in een auto.
quote:
http://www.liveleak.com/view?i=00a_1447678999quote:Op woensdag 18 november 2015 10:17 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Link. Heb geen zin om op te zoeken.
Nep. Is brazilie ofzo, iig geen Parijs.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:19 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=00a_1447678999
Dat verwijten mensen elkaar zoveel. Het is je eigen blik, alleen denk ik dat jij hier compleet de plank misslaat en iets te veel een soort van eigen schuld jezelf hebt laten aanpraten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen enkel idee hoe de wereld echt in elkaar steekt en al helemaal niet over de geschiedenis van wat wij allemaal gejat hebben tegen kraaltjes.
Doen ze toch ook?Helemaal niet zo belachelijk als jij denkt. Dezelfde primitieve reactie zie je op straat wanneer je zo'n halfje aanspreekt op aso gedrag. Schieten gelijk in een bepaalde primitieve reactie.quote:Verder scheer je alle mensen uit het MO over een kam en pakken ze allemaal bij het minste of geringste een wapen.....![]()
![]()
Zie je zelf hoe belachelijk die uitspraak is?
Daar praten ze ook Frans?quote:Op woensdag 18 november 2015 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nep. Is brazilie ofzo, iig geen Parijs.
Kan maar weinig medelijden hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:19 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=00a_1447678999
Het is gewoon een oud filmpje, heb 'm maandag oid al voorbij zien komen. Lees de comments maar.quote:
Jammer wel. Maar bloed van terroristen maakt me sowieso blij.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een oud filmpje, heb 'm maandag oid al voorbij zien komen. Lees de comments maar.
Politie draagt grijze uniformen. Daarnaast lijkt het me stug dat men camera zo dichtbij laat.quote:
Dat is voor als het gaat regenenquote:Op woensdag 18 november 2015 10:28 schreef NoXia het volgende:
Er is iets aan de gang. Wat doet die tent daar opeens btw?
http://www.bfmtv.com/mediaplayer/live-video/
Voor dit soort zaken zou men standaard een spuitwagen gevuld met varkensbloed moeten hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:29 schreef NoXia het volgende:
Zojuist uitzicht vanaf een dak op de kamer waar de terrorist zich op zou houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |