Ik hoorde het gewoon in het Masterchef Topicquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef moemoe het volgende:
Sneller krijg je het nieuws nauwelijks binnen
Ik moet daar veel te hard om lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel serieus een leuk programma om te zien.
#waarwasjijtoenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon in het Masterchef Topic
Ik vond de deelnemers wel sympathiek over komen bij RTL Late Night.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet daar veel te hard om lachen.
op de bank.quote:
Frank Kramer... tv-presentator en ook nog een blauwe maandag voetballer bij Volendam, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
Gezellig liedje, 1 van de leden is bekend vanwege iets heel anders
Nu even op een stoel achter mijn PC. Moest even wat opzoeken. Mijn laptop is ietwat traag.quote:
Ik wist dat jij dat wist!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frank Kramer... tv-presentator en ook nog een blauwe maandag voetballer bij Volendam, geloof ik.
Zo oud ben ik al, dat ik dergelijke dingen gewoon weet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu even op een stoel achter mijn PC. Moest even wat opzoeken. Mijn laptop is ietwat traag.
[..]
Ik wist dat jij dat wist!
Wie zaten daar wanneer?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond de deelnemers wel sympathiek over komen bij RTL Late Night.
Ik wist het ook, maar ik ben NOG ouder dan jij (denk ik).quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo oud ben ik al, dat ik dergelijke dingen gewoon weet.
quote:
Oh, nevermind. Ik verwar bovenstaand programma met Real Men, die deelnemers zaten bij Humberto.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Moet ook nog Meer voor Mannen terugkijken.
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Oh, nevermind. Ik verwar bovenstaand programma met Real Men, die deelnemers zaten bij Humberto.
mannen zijn toch sowieso allemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef moemoe het volgende:
Ja, al die mannen zijn toch hetzelfde.
met een rendier??quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb gewoon een Kersttrui besteld.
Heb ik vorig jaar gedaan, helaas kwam hij pas ver na kerst binnenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb gewoon een Kersttrui besteld.
Ik kan ze nauwelijks uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Nizno het volgende:
mannen zijn toch sowieso allemaal hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |