abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157629504

Vanaf 25 september is een van de meest succesvolle talentenjachten ter wereld weer terug. Inmiddels zijn de opnames al achter de rug, maar moeten de kijkers nog even wachten wie er door zijn naar de volgende ronde en wie er überhaupt meedoen. Net als voorgaande seizoen is dat ook voor de coaches een verrassing. Wat dit jaar wel anders is, is de samenstelling van de coaches. Ilse deLange en Trijntje Oosterhuis hebben plaats moeten maken voor Anouk en Miss Montreal. Marco Borsato en Ali B zullen wel in hun (draaiende) stoel blijven zitten.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157632052
Wie is piemp? :?
pi_157632204
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef computergirl het volgende:
Wie is piemp? :?
Marco Borsato
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157639034
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Marco Borsato
Hoe je er blij mee kan zijn dat hij weg gaat is voor mij een raadsel. Hoe je het wendt of keert, hij is een van de meest succesvolle (maar niet een van de beste) popzangers die we in Nederland hebben, hij is een goede coach (zeer betrokken, succesvol) en hij geeft het programma kleur. Dadelijk zitten we met Guus Meeuwis opgescheept. Of erger, Gordon. :'(
Is het niet een ideetje om coaches te recyclen? Nederland is immers een zeer klein landje met weinig inwoners en dus heel erg weinig artiesten die ook maar iets voorstellen. Trijntje (al wordt dat erg een kliekje met Anouk) of Roel van Velzen terug.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157639386
Goeie producer dan :Y ( niet Tjeerd Oosterhuis dus), Fluitsma of van Tijn bijvoobeeld. Of samen
dag
pi_157639809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.

Achteraf gezien was het eerste seizoen het beste: de beste formule (op het ontbreken van het stelen na), een echt verrassende kandidaat (een oudere man) en veel goede internationale artiesten. Goede internationale artiesten konden ze de laatste jaren nauwelijks krijgen. Al vind ik Angela Groothuizen wat licht om een coach te zijn.
#NoDAPL
  woensdag 18 november 2015 @ 09:03:32 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157641821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.

The Voice heeft toch nooit thema's gehad :?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_157645737
gaat lekker daar:

quote:
Marco Borsato: ‘Anouk alleen met zichzelf bezig’

Marco Borsato is geen dikke vrienden met Anouk, zijn collega bij de RTL 4-hit The Voice of Holland. Dat heeft de zanger bevestigd op 100% NL. Borsato werd gevraagd naar het gerucht dat het niet botert tussen hen twee. “Wat je constateert is het feit dat Anouk Anouk is. Van Anouk weet je dat ze vooral bezig is met Anouk. Die is niet bezig met de omgeving. Dat respecteer ik. Dat vind ik verder goed. Als zij niet met me wil praten, dan praten we niet“, aldus de openhartige entertainer.

De geruchten dat het zo slecht boterde tussen de twee dat Anouk heeft gedreigd met opstappen, kloppen volgens Borsato niet. “Dat gevoel heb ik niet.”

Borsato vindt het jammer dat Anouk zo met zichzelf bezig is. “Ik ben heel open geweest. Ik ben altijd en nog steeds bereid om er energie in te steken, maar it takes two to tango.”

Met de andere nieuwe Voice-coach, Sanne Hans, kan Borsato een stuk beter opschieten. Zij staat zelfs op zijn nieuwe album.
pi_157646029
Tja dat kan, de ene coach wil met het hele team en alle coaches lekker aan de bak.
Anouk is misschien enkel bezig met haar eigen kandidaten.

Net de echte wereld, waar niet al je collega's je beste vrienden zijn :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2015 @ 13:09:35 #10
43556 miss_dynastie
pi_157646121
Ja, Marco wil vast wel een liedje tangoën met Anouk voor een nieuwe nummer 1 hit. Ik kan haar geen ongelijk geven dat ze liever met iemand anders gaat walsen :+
pi_157646426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, Marco wil vast wel een liedje tangoën met Anouk voor een nieuwe nummer 1 hit.
Oeh scherp :D
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2015 @ 13:33:44 #12
43556 miss_dynastie
pi_157646590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh scherp :D
Vandaag is roooooooood, de kleur van zijn saldo :+
Die kan echt nog wel een paar hitjes gebruiken, aangezien zijn hele vermogen verdween bij het faillissement van TEG. Hij hoeft geen droog brood te eten, maar zijn echte successen zaten voor die tijd. Hij zal wel moeten buffelen voor een mooi pensioen. En aan de andere kant heb je Anouk, die een imago heeft als losbol en haar schaapjes al tig keer op het droge heeft. Marco en Anouk zitten om dezelfde reden in die stoel (geld!), maar Anouk komt er tenminste eerlijk voor uit. Vandaag is groen, de kleur van jaloezie :Y
  Vis een optie? woensdag 18 november 2015 @ 14:27:01 #13
70532 loveli
N
pi_157647676
Anouk is met kop en schouders de beste coach van dit stel.

Herinner me nog goed dat Marco een kandidaat de hemel in prees ("jij bent mijn ticket naar de finale"). De battle was slecht van beide kandidaten, terwijl een goede coach met liedkeuze en (duh) coaching daar juist het beste uit z'n kandidaten zou moeten halen. Marco liet z'n ticket vallen als een baksteen.
Stukje battle vanaf 2:15.

Ali is leuk voor de sfeer, maar wacht vaak tot een andere coach draait, omdat hij geen muzikale misser wil maken. Van mij mogen Roel en Nick en Simon best terugkomen, en mag Trijntje thuis blijven.

En ten overvloede, het tenenkrommende geknuffel en gegeil op te jonge meisjes zal ik niet missen.
crap in = crap out
  woensdag 18 november 2015 @ 14:32:23 #14
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157647808
Je kan veel zeggen, maar Nijntje Oosterhuis was echt de beste coach. Vond haar geen ruk aan, maar zij was wel een coach!!

Sharon den Adel mag van mij Marco vervangen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Dizer op 18-11-2015 14:38:19 ]
pi_157648056
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
pi_157648447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Dizer het volgende:

[..]

The Voice heeft toch nooit thema's gehad :?
Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.
#NoDAPL
pi_157648548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:52 schreef JaneDoe het volgende:
gaat lekker daar:

[..]

Het is totaal geen verrassing voor mij dat die twee als water en vuur zijn.
Marco: open, spontaan, gepassioneerd, emotioneel, warmhartig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anouk: naar buiten toe wat kil en afstandelijk (zonder te oordelen over haar als persoon).
#NoDAPL
pi_157648652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tja dat kan, de ene coach wil met het hele team en alle coaches lekker aan de bak.
Anouk is misschien enkel bezig met haar eigen kandidaten.

Net de echte wereld, waar niet al je collega's je beste vrienden zijn :+
Ja, alleen heb je bij zoiets aangezien het een klein team is meer de mogelijkheid om het zorgvuldig samen te stellen en zo'n mismatching te voorkomen.
Marco heeft naar mijn mening gelijk, je moet het met zijn allen doen. Uiteindelijk gaat het er om dat de kandidaten wat ervaring op kunnen doen en zichzelf kunnen laten zien horen aan de kijkers. Ik vind het dan logisch dat alle coaches bij alle kandidaten betrokken zijn. Dat wedstrijdelement doet er weinig toe. Dat is maar voor het programma, het is niet van wezenlijk belang voor de kandidaten of de coaches.
#NoDAPL
pi_157648748
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
Ze hadden het beter uitgebreid ten koste van de blinde auditie. Die zou je best kunnen halveren qua aantal uitzendingen. Productietechnisch gezien zijn die blinde audities waarschijnlijk wel heel erg lucratief, 1 lange auditiedag, een paar camera's plaatsen en je hebt 6 uitzendingen.
#NoDAPL
  woensdag 18 november 2015 @ 15:20:47 #20
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157648840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.
Seizoen 1 kan ik me goed herinneren qua kandidaten etc.. maar niet met thema's. Ben ik gewoon vergeten.
pi_157649159
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentages :@ (ja i know is een beetje raar)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157649194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:35 schreef Nexum het volgende:
Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentages (ja i know is een beetje raar)
autist
pi_157649215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

autist
pi_157649255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Nexum het volgende:
Thanks
:P
pi_157649290
Ik weet trouwens niet wat ik nou van die Anouk moet vinden. Volgens mij geen makkelijke tante en een beetje een kutwijf. Lijkt me lastig en een tikkeltje ongemakkelijk om die erbij te hebben bij The Voice. Maar ze doet het tot nu toe op zich wel leuk. Of ze monteren het zo dat het leuk lijkt in ieder geval :P
  woensdag 18 november 2015 @ 15:40:38 #26
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157649315
Trouwens als Guus Marco gaat vervangen dan kijk ik helemaal nooit meer. :r.
En ik kom uit Eindhoven...
pi_157650237
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:
En ik kom uit Eindhoven...
Alain Clark staat ook nog op de wenslijst van de Mol. En volgens mij is Waylon ook al een keer benaderd.
pi_157650491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze hadden het beter uitgebreid ten koste van de blinde auditie. Die zou je best kunnen halveren qua aantal uitzendingen. Productietechnisch gezien zijn die blinde audities waarschijnlijk wel heel erg lucratief, 1 lange auditiedag, een paar camera's plaatsen en je hebt 6 uitzendingen.
Nope. Meermaals bij de opnames van de blind auditions geweest. Er worden ook wel audities weggegooid :)
pi_157650918
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:

Nou dat eigenlijk, ja.

Zijn we net van alle gasten uit Volendam ook af, en Marco daarna, krijg je alsnog Guus :{
pi_157652481
Ik doe trouwens alvast een voorspelling voor de Halve finale en Finale (tot over een paar weken, kijken of ik het goed heb)

Marco:

Melissa
Maan --> Finale

Sanne:
Elise
Nikita --> Finale

Anouk:
Jennie --> Finale
Brandon

Ali:
Brace --> Finale
Gaia

Finale:

Jennie wint
pi_157656909

Dit filmpje geeft wel een beetje weer hoe Anouk in de Voice is.
Marco is denk ik compleet het tegenovergestelde en daarom botst het.
pi_157657405
Marco en Anouk botsten al langere tijd voor The Voice.

Ik kan de grootste 'battle' van ongeveer anderhalf jaar geleden niet zo snel vinden. Pisces, weet jij welke ik bedoel?
pi_157657595
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef iBenny het volgende:

Ik kan de grootste 'battle' van ongeveer anderhalf jaar geleden niet zo snel vinden. Pisces, weet jij welke ik bedoel?
Welke bedoel je?
pi_157657599
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Reismeis het volgende:

Dit filmpje geeft wel een beetje weer hoe Anouk in de Voice is.
Marco is denk ik compleet het tegenovergestelde en daarom botst het.
Geweldig fragment! Kende het niet.
Maar helemaal eens met Anouk over dat aanstellerige gedrag van sommige coaches.
pi_157658894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Nexum het volgende:

[..]

Welke bedoel je?
Marco en Anouk hebben regelmatig via de media geruzied. Een tijdje geleden was er eentje die wel ff doorging.
pi_157658968
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef iBenny het volgende:

Ik zit hard te denken nu...
pi_157659615
3 live shows? Wow, dus we gaan er weer in moordend tempo doorheen? Zonde...
pi_157661246
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2015 16:34 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nope. Meermaals bij de opnames van de blind auditions geweest. Er worden ook wel audities weggegooid :)
Nope wat? Dat het niet zo goedkoop is om het te maken?
Dat er audities worden weggegooid is logisch aangezien ze weinig (en minder dan eerst) 'mislukte' audities laten zien. Ze laten per uitzending 1 of 2 kandidaten zien waarvoor helemaal niet wordt gedrukt. Ik vind het trouwens ook prima dat ze een voorselectie doen zodat de meeste mensen die te vals zingen (technisch gezien een dermate groot frequentieverschil dat mensen die een goed 'gehoor' hebben dit opvalt, ook als ze er niet op letten) niet meedoen.
#NoDAPL
pi_157661305
De Battles zijn altijd het dieptepunt van de The Voice, liever meerdere liveshows zoals eerdere jaren :)
SOONY
pi_157664369
Ik vind inderdaad de liveshows ook veel leuker :Y
pi_157666354
Vanavond bij RTL Late Night zijn Sanne Hans en Marco Borsato te gast.
Gaat waarschijnlijk ook over de Anouk kwestie.
Of moeten ze door het stof van John?
pi_157666422
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef Reismeis het volgende:
Is vast ter promotie van hun duetje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_157666643
quote:
Het team achter Marco Borsato had liever niet gezien dat RTL Boulevard woensdagavond de pittige uitspraken van de zanger over Anouk op de buis bracht. Dat zei Albert Verlinde in de showrubriek. Borsato heeft in een interview met 100% NL-dj Lex Gaarthuis gezegd dat hij vindt dat Anouk alleen met zichzelf bezig is. “De platenmaatschappij is zich wild geschrokken en heeft gezegd: ‘Het mag niet meer worden uitgezonden.’ Zij willen niet dat we het uitzenden, dus daar gaan we dan.“
Na zijn uitspraak ‘daar gaan we dan’ startte Verlinde het interview in. “Het is echt een heel opvallend interview“, vindt Verlinde.

Gaarthuis nam het vraaggesprek op toen Borsato in de Ziggo Dome stond en zond het woensdagochtend uit in zijn radioshow. “Hij heeft het opgenomen en nu mocht dat gedeeld worden met iedereen. Waarom nu? Omdat zijn album uitkomt. Hij zit donderdag bij RTL Late Night en vrijdag hier.”

Pas toen het interview op de radio te horen was, schrok de platenmaatschappij zich een hoedje. “Marco was iets te ontspannen en ging opeens te open in op het feit dat hij en Anouk echt geen klik hebben samen“, vat Verlinde samen.
  donderdag 19 november 2015 @ 11:51:17 #44
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_157666894
Anouk :{ Ze heeft best aardige muziek gebracht door de jaren heen, en is geheid best een aardige betrokken coach. Maar wat een irritant pokkewijf lijkt het me verder. Tenzij dat ook een act is :')
Same shit, different day
SC hopper present
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2015 @ 11:59:25 #45
43556 miss_dynastie
pi_157667002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef Reismeis het volgende:
Ik denk dat Marcowwww niet geheel vrijwillig afscheid neemt van the Voice. Hij kan het geld goed gebruiken, maar ze hebben hem gewoon geloosd. Denk ik.
pi_157671897
Anouk gaat dus blijkbaar met 2 kandidaten naar de Liveshows, en Ali met 4.

Nou lekker dan -O-
  donderdag 19 november 2015 @ 16:31:01 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157671952
Pffft 2 artiesten in Nederland moeten samenwerken maar kunnen niet goed opschieten met elkaar. Boeiend. Zijn er zoveel op deze wereld met dit verhaal :{
pi_157675564
quote:
13s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:31 schreef Dizer het volgende:
Pffft 2 artiesten in Nederland moeten samenwerken maar kunnen niet goed opschieten met elkaar. Boeiend. Zijn er zoveel op deze wereld met dit verhaal :{
Ach, het scoort ook lekker voor John. Nu gaan we allemaal kijken of ze bij de live shows ook gaan bitchen.
pi_157679475
Voorstukje bij Humberto, oh wat spreken die ogen van Marco boekdelen :D
pi_157681824
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 23:00 schreef DKUp het volgende:
De Battles zijn altijd het dieptepunt van de The Voice, liever meerdere liveshows zoals eerdere jaren :)
Gewoon teruggaan naar de formule van het 1ste seizoen maar dan met stelen en minder Rode Kamer. Meer liveshows, thema's en vloeranimaties.
#NoDAPL
  ESF Reporter donderdag 19 november 2015 @ 23:10:02 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_157681930
Wat een opgeklopte publiciteitsheisa zeg.
pi_157682001
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:51 schreef Koen66 het volgende:
Anouk :{ Ze heeft best aardige muziek gebracht door de jaren heen, en is geheid best een aardige betrokken coach. Maar wat een irritant pokkewijf lijkt het me verder. Tenzij dat ook een act is :')
Dit schept een iets genuanceerder beeld:
http://www.npo.nl/college-tour/07-11-2014/VPWON_1231352
Het lijkt me vooral een botsing van karakters.
#NoDAPL
pi_157682058
quote:
13s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:31 schreef Dizer het volgende:
Eerst Ilse en Waylon, nu Anouk en Marco.
#NoDAPL
pi_157682239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dit schept een iets genuanceerder beeld:
http://www.npo.nl/college-tour/07-11-2014/VPWON_1231352
Het lijkt me vooral een botsing van karakters.
Goede uitzending was dit, ben Anouk daardoor meer gaan waarderen.
pi_157688130
Zin in vanavond *O*
pi_157688146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:24 schreef Nexum het volgende:
Zin in vanavond *O*
Ik ook! *O*
pi_157688156
Me three
pi_157688162
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ook! *O*
Wie denk jij dat er van Marco en Sanne doorgaan? :)
@Ook voor Benny trouwens
pi_157688246
quote:
:o

Nog niet gezien, Maan en Daniel in combinatie is wel mooi O+
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 18:22:41 #61
368283 ato
pi_157697958
Door de fucking KPN storing geen THE voice :-(

En jammer dat Marco gaat.. Maar gaat hij echt weg vanwege spanningen metAnouk?
Hij lijkt mij iemand die zich niet snel gek laat maken..
Overigens vind ik Anouk super..
Life can be a bitch, so like it..
pi_157698016
Ik vind Marco veel te soft, dus ik ben blij ):O
SOONY
pi_157698047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:22 schreef ato het volgende:
Door de fucking KPN storing geen THE voice :-(

huh?
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 18:28:55 #64
368283 ato
pi_157698138
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:10 schreef Cee het volgende:
Wat een opgeklopte publiciteitsheisa zeg.
Mee eens
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 18:29:52 #65
368283 ato
pi_157698162
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:25 schreef computergirl het volgende:

[..]

huh?
Ik heb interactieve tv is storing bij de KPN,k heb net gebeld en het kan noglang duren dat ik tv heb
pi_157698187
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb interactieve tv is storing bij de KPN,k heb net gebeld en het kan noglang duren dat ik tv heb
oh, jij ziet geen Voice vanavond, ik dacht dat de uitzending gecanceled was :D
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 18:37:57 #67
368283 ato
pi_157698353
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef ato het volgende:

[..]

Ik heb interactieve tv en er is nu al vanaf 11.00 uur storing..
KPN kon mij niet vertellen wanneer het opgelost is.
Het lijkt erop dat ik geen tv kan kijken vanavond.
pi_157698686
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:37 schreef ato het volgende:

[..]

Rustig afwachten en dan op RTLXL terugkijken via internet :Y.
dag
pi_157698868
quote:

[..]

-O- Mijn beeld viel net ook al ineens weg ;(
pi_157698981
quote:

[..]

Hier Telfort en ook storing. Leve Netflix!
pi_157699189
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:03 schreef roos85 het volgende:

[..]

ik heb Ziggo :6
  Miss 200.000.000! vrijdag 20 november 2015 @ 20:28:05 #72
367000 roos94
pi_157701212
Zin in *O* Ziggo _O_
pi_157701233
Het begint! *O*
pi_157701248
Oh, foutje :') :') :') :')
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:29:58 #75
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701279
Vals alarm?
heitieh
pi_157701314
Nexum kwam te vroeg.. :X
dag
pi_157701332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef Peter het volgende:
Nexum kwam te vroeg.. :X
:D
pi_157701490
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:57 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:

[..]

-O- Mijn beeld viel net ook al ineens weg ;(
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 19:03 schreef roos85 het volgende:

[..]

Werkt net een minuutje weer *O*
dag
pi_157701504
ITV doet het weer *O*
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:38:03 #80
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701520
Duurt lang }:|
heitieh
pi_157701537
GTST :')
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:39:20 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_157701571
Fantastische acteerprestaties weer, keer op keer. _O_
pi_157701596
Goan we *O*
pi_157701602
Oke, nu beginnen we echt ;)
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:40:26 #85
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701617
KO's
heitieh
pi_157701627
reddie for nokauts
pi_157701641
Alleen Team Marco en Sanne w/
SOONY
pi_157701643
Leonie kijkt echt arrogant _O-
pi_157701647
Anouk gaat weer los *O* ?
pi_157701675
Ben ik de enige die een beetje een US gevoel krijgt
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:42:20 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_157701684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Nexum het volgende:
Ben ik de enige die een beetje een US gevoel krijgt
Ik las IS :@
pi_157701707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik las IS :@
'
_O-
pi_157701729
Ben benieuwd hoe dit is.
pi_157701734
Babette :r :r :r
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:44:09 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_157701741
Getrouwd op d'r 15e of zo?
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:44:15 #96
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701747
Bijbel :')
heitieh
pi_157701761
Kindhuwelijken werden toch niet meer erkend?
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:45:17 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_157701778
Wat was dit voor bigband-intro?
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:45:27 #99
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701782
Wie kiest er nu het nummer uit?
heitieh
pi_157701797
Zo te zien had deze KO-ronde ook wel gewoon live gekund. Had ik ook wat leuker gevonden
pi_157701806
Dit klinkt wel lekker :)
SOONY
pi_157701820
Die ruimte is ook echt spuuglelijk
pi_157701830
Mag wel naar de liveshows ^O^
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:46:41 #104
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Nexum het volgende:
Die ruimte is ook echt spuuglelijk
Lijkt wel de battle studio, toch?
heitieh
pi_157701844
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef DKUp het volgende:
Dit klinkt wel lekker :)
ze mist alleen nogal dat dit een heel boos nummer is
pi_157701849
Saai mokkel.
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:47:11 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_157701855
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:45 schreef iBenny het volgende:
Zo te zien had deze KO-ronde ook wel gewoon live gekund. Had ik ook wat leuker gevonden
Ik snap ook werkelijk waar niet wat het die mensen bezielt om een programma dat dik drie maanden duurt maar voor 3 weken uit liveshows te laten bestaan.
pi_157701858
Vind ik ook
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Lijkt wel de battle studio, toch
Jup, maar ik mis de oude ruimte.
pi_157701864
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Lijkt wel de battle studio, toch?
Yup. SugarCity in Halfweg
pi_157701875
Saai mens, moet weg
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:47:50 #111
87554 Cee
Welluk?
pi_157701884
Anouk/Marco *O*
pi_157701888
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef Nexum het volgende:
Vind ik ook

[..]

Jup, maar ik mis de oude ruimte.
Of Westergasfabriek _O_
pi_157701890
Anouk _O_
SOONY
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:48:02 #114
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157701891
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Yup. SugarCity in Halfweg
Beetje cheap om deze ronde dan in dezelfde studio te doen :{
heitieh
pi_157701892
Marco VS Anouk
pi_157701904
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Of Westergasfabriek _O_
Jaaa :D
pi_157701917
Anouk :D
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:49:09 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_157701924
Supernaais, djudzjen, neelen.
pi_157701929
Jared _O_ _O_
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:49:21 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157701933
Wat gebeurd daar tussen Marco en Anouk?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_157701953
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Anouk mist haar 21 cm
pi_157701954
De dansende zanger oO<
SOONY
pi_157701964
Maarrr... Als er maar 3 liveshows zouden zijn. Dan snap ik dit niet

ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:50:03 #124
87554 Cee
Welluk?
pi_157701966
quote:
Irritaties van beide kanten. *O*
pi_157701988
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Maarrr... Als er maar 3 liveshows zouden zijn. Dan snap ik dit niet

[ afbeelding ]
:o

Dan zat ik ernaast, maar het leek erop dat ze het op de UK-manier gingen doen.
pi_157701989
Anouk heeft wel helemaal gelijk wat mij betreft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_157702002
quote:
gescripte ruzie
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:51:18 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157702011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:50 schreef Cee het volgende:

[..]

Irritaties van beide kanten. *O*
Ik miste het net. Nu ja, kijk andrs morgen nog wel even terug.
Snobs have more fun!
KLIK!
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:51:29 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_157702024
Wat is dit voor gare versie?
pi_157702044
Bruno Snickers mag lekker thuis onder de douche gaan zingen
pi_157702045
Jarno vs Wudstik was leuker.
pi_157702050
Geen fijn liedje voor The Voice w/
SOONY
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:52:09 #133
43556 miss_dynastie
pi_157702057
Ik ben er :7

Deze mag naar huis. Het is niet de Soundmixshow.
pi_157702066
Kak, geen tv... Kut Kpn.
Kwak
pi_157702073
Die jongen zingt uitstekend natuurlijk, maar het is zo saai, zo al 10000 keer gehoord. :{
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:52:52 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_157702083
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik miste het net. Nu ja, kijk andrs morgen nog wel even terug.
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls. :)
pi_157702101
Sinds wanneer is Marco eerlijk
pi_157702107
Oh, hij mag wel door
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:53:36 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_157702108
Uhm, ik snap het nu al niet?
pi_157702112
De eerste plaats :{
SOONY
pi_157702115
Ik snap dat gedoe met die stoelen niet, kan iemand even toelichten
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:53:51 #142
137949 Disana
pi_157702116
Ik las op Facebook dat Marco wel klaar met Anouk is.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:54:07 #143
43556 miss_dynastie
pi_157702129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls. :)
_O- team Anouk w/

Kan iemand de regels uitleggen? :@
pi_157702132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Nexum het volgende:
Stoelendans? Hollands tintje?
dag
pi_157702139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Cee het volgende:
Marco bepaalt of ze op een stoeltje mogen. Zitten ze na alle optredens op een stoeltje mogen ze in de liveshows een liedje zingen.
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:54:25 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_157702140
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Nexum het volgende:
Volgens mij plaatst ie mensen in de top drie en zodra je op stoel 3 zit en er iemand anders in de top 3 komt, vlieg je eruit.
pi_157702145
Vind Leonie opzich wel leuk
pi_157702148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Cee het volgende:
Vier stoelen, elke keer na een optreden bepaalt Marco op welke plek diegene komt, zodra je op nr 5 komt ben je de lul.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:55:11 #149
137949 Disana
pi_157702167
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Vier stoelen, elke keer na een optreden bepaalt Marco op welke plek diegene komt, zodra je op nr 5 komt ben je de lul.
Vier?
pi_157702171
Oh dit is dus de nieuwe Megan Brands
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:55:18 #151
87554 Cee
Welluk?
pi_157702175
"Is dat water of zit er Coke in?" - Wendy.
pi_157702184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Dat is ook in het nieuws geweest
pi_157702185
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Vier?
van de coaches :'). de kandidaten hebben er 3 :+
dag
pi_157702189
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Marco houdt van controle en Anouk zorgt voor chaos ^O^
SOONY
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:55:46 #155
137949 Disana
pi_157702199
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Peter het volgende:

[..]

van de coaches :'). de kandidaten hebben er 3 :+
Ja, dat dacht ik ook te zien.
pi_157702206
Wendy ziet er echt uit alsof ze hard te grazen is genomen
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:56:06 #157
43556 miss_dynastie
pi_157702214
Haar uiterlijk leidt af...
pi_157702222
Een suikerspin op haar kop :Y)
SOONY
pi_157702228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Nexum het volgende:
Wendy ziet er echt uit alsof ze hard te grazen is genomen
Hebben we haar al moeilijk zien lopen dan? :+
dag
pi_157702232
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Haar uiterlijk leidt af...
Zat ik me net inderdaad ook te bedenken
pi_157702238
Oke die kneepjes in dr stem zijn echt irritant
pi_157702245
nee... vreselijk
Ze smelten de kazen!
pi_157702249
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Vier?
Ikke sjeel, het zijn er 3.
Maar nu snap ik het ook niet meer. :D
  vrijdag 20 november 2015 @ 20:56:54 #164
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157702253
Kofferbandzangeres *O*
heitieh
pi_157702258
Hoeft niet naar de Liveshows wat mij betreft
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:57:11 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_157702265
Ze kan best zingen maar er zit zo veel vals gejodel tussen.
pi_157702266
Wat heeft Marco veel make-up op, meer dan normaal :o
dag
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:57:19 #168
43556 miss_dynastie
pi_157702268
Als ze er niet uit zou zien als een uitgekotste toverbal zou ik het leuk vinden, denk ik.
pi_157702270
Ze zingt net als de gemiddelde bruiloftzangeres die een carriere als Anouk 2.0 ambieerd
pi_157702283
Nee :N
SOONY
pi_157702285
Let op mijn woorden, Maan en Melissa gaan sowieso door
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:58:10 #172
137949 Disana
pi_157702294
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Ikke sjeel, het zijn er 3.
Maar nu snap ik het ook niet meer. :D
Marco kan tussen zes mensen schuiven, begrijp ik. Al denk ik niet dat je nog hogerop kunt als je eenmaal omlaag bent gegaan.
pi_157702295
Zo hoort het Sanne!
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:58:25 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_157702304
Hoe lang zal het duren voordat Sanne iets zegt over haar hang naar alcohol en haar spraakgebrek?
pi_157702306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef Peter het volgende:
Wat heeft Marco veel make-up op, meer dan normaal :o
Doet me denken aan Johny Depp als piraat :@
dag
pi_157702317
Kevin is snorloos!
pi_157702324
Anouk :D _O_
pi_157702330
Anouk heeft echt hele lelijke make-up op maar ze heeft gelijk
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 20:59:02 #179
43556 miss_dynastie
pi_157702332
Haha die kop van Piemp _O-
pi_157702345
Ja, dat zeg je dus wel, doos. Je wil toch duidelijke, eerlijke feedback?
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 20:59:33 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_157702353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef Nexum het volgende:
Anouk heeft echt hele lelike make-up op
Het is allemaal zo bruin-op-bruin-op-bruin.

Maarja, voor Anouk wel toepasselijk.
pi_157702354
Goed genoeg voor stoel 3 _O- _O- _O-
pi_157702374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Cee het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Sanne iets zegt over haar hang naar alcohol en haar spraakgebrek?
En wie ze wel mee naar huis wil slepen. ;(
pi_157702378
Melissa ^O^ ^O^ ^O^
pi_157702380
komen ze allemaal op een stoel te zitten of kunnen de coaches ook zeggen 'jij komt op plaats 4'?
Ze smelten de kazen!
pi_157702387
Die wenkbraufrau
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:00:36 #187
137949 Disana
pi_157702399
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
komen ze allemaal op een stoel te zitten of kunnen de coaches ook zeggen 'jij komt op plaats 4'?
Zoals ik het begrijp wel, ja.
pi_157702402
quote:
vanaf nu toch?
dag
pi_157702411
Melissa mag wat mij betreft gelijk door, tenzij ze nu alles verprutst.
pi_157702412
Mijn adoptiemokkel *O*
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:01:01 #191
43556 miss_dynastie
pi_157702420
Oh ja, de achttienjarigen die maken dat je je drieëntwintig voelt als dertiger :7
pi_157702429
18 :{
SOONY
pi_157702431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp wel, ja.
dat is toch oneerlijk? de laatste komt dan soberso op een stoel te zitten :?
Ze smelten de kazen!
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:01:28 #194
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157702433
quote:
Dat moet wel, anders gaat de laatste sowieso door :+
heitieh
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:01:45 #195
137949 Disana
pi_157702444
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet.
pi_157702446
Bajoncey
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:01:53 #197
87554 Cee
Welluk?
pi_157702448
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Nee want als die beter wordt gevonden door de coach komt die op stoel 2 of 1 te zitten.
Eigenlijk moeten ze die stoelen duidelijk nummeren.
pi_157702455
Beyoncé :O :z :Z
SOONY
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:02:18 #199
43556 miss_dynastie
pi_157702471
He Martijn is ook iets slanker?
pi_157702480
Maan trekt echt een kop alsof ze moet poepen
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:02:46 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_157702490
Ik versta er werkelijk waar geen enkel woord van.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:02:51 #202
43556 miss_dynastie
pi_157702493
Wow slecht, heremetiet _O-
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:00 #203
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157702501
Lelliby
heitieh
pi_157702504
Ik mag haar niet
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:19 #205
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157702511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef Max23 het volgende:
Ik mag haar niet
heitieh
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:21 #206
87554 Cee
Welluk?
pi_157702512
Eddy Tjoet.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:28 #207
137949 Disana
pi_157702518
Die liedjes zijn echt stom, ik protesteer
pi_157702527
GO GIRL
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:03:55 #210
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157702530
Too much
heitieh
pi_157702534
Ik krijg spontaan ADHD
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:04:14 #212
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157702544
Wat slecht.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_157702550
Voor 18 vind ik dit wel belovend, al is die snik wel to much.
dag
pi_157702563
Maan gaat wel door
pi_157702564
Oh ja natuurlijk ff Maan promoten
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:04:45 #216
43556 miss_dynastie
pi_157702568
18 he? Tjeempie, als je zou zeggen dat ze net zo oud is als Daniëlle Overgraag Oerlewapper zou ik het ook geloven :X
pi_157702584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Peter het volgende:
Voor 18 vind ik dit wel belovend, al is die snik wel to much.
*too much
Ze smelten de kazen!
pi_157702628
Maan is de Tessa van dit seizoen. Nja, op gepaste afstand dan.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:07:14 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_157702644
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Ah, dank Cee! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_157702653
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:06 schreef iBenny het volgende:
Maan is de Tessa van dit seizoen. Nja, op gepaste afstand dan.
Tessa had in de finale moeten staan (alhoewel ik Sandra ook echt heel goed vond)
pi_157702677
Sowieso TVOH 3 :')

Johannes en Leona :')
pi_157702684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Nexum het volgende:

[..]

Tessa had in de finale moeten staan (alhoewel ik Sandra ook echt heel goed vond)
Tessa zat qua concurrentie in het verkeerde team
pi_157702731
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Tessa zat qua concurrentie in het verkeerde team
Eens :)
pi_157702840
Goan we weer *O*
pi_157702841
bek wit nokauts
pi_157702873
DANKJEWEL ANOUK ILYSM
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:14:00 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_157702887
Tuurlijk mag Jared van Anouk blijven zitten.
pi_157702888
Melissa had mijn adoptiekind moeten zijn :(
pi_157702914
Zag dat hoofd van Wendy dan _O-
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:14:49 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157702922
Mooi de schreeuwerd gaat naar huis!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_157702923
Leonie irriteert me met die zielige kutkop van dr
pi_157702932
Horen wij het dan verkeerd? Het was toch niet om aan te horen?
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:15:03 #233
43556 miss_dynastie
pi_157702937
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Jared van Anouk blijven zitten.
Dat _O-
pi_157702943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
shut up
pi_157702950
Nee oke das jou mening
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:15:34 #236
43556 miss_dynastie
pi_157702952
quote:
Het was gruwelijk ja.
pi_157702959
YES STOEL 1 YES
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:16:01 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_157702970
Leonie is mad.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:16:05 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157702972
De wenkbrauwtjes mogen wel wat uitgedund worden trouwens
pi_157702973
quote:
Misschien, maar ik denk dat dr attitude ook wel meespeelt in de beeldvorming
pi_157702979
Doei Leonie
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:16:12 #242
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157702981
Dit goed vinden :').
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:16:38 #243
43556 miss_dynastie
pi_157703000
Marco gaat zeker niet winnen dit jaar :7
pi_157703001
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit slecht vinden :')
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:16:42 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_157703005
Ik vind het wel meevallen met de dikte van de wenkbrauwen maar het zit 'm volgens mij meer in het feit dat ze zo donker zijn vergeleken met de haarkleur.
pi_157703017
Ze is door :{
SOONY
pi_157703022
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco gaat zeker niet winnen dit jaar :7
Nee Anouk wint met Jennie, dat weet iedereen wel. De schreeuwerd wint altijd.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:04 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157703026
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Nexum het volgende:

[..]

pi_157703043
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:30 #250
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157703048
273 kelvin dit weekend
heitieh
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:32 #251
87554 Cee
Welluk?
pi_157703050
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het slecht vinden dat iemand dit goed vindt. :')
pi_157703058
Kelvin |:(
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:48 #253
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157703063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Nexum het volgende:

[..]

vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:50 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703065
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel meevallen met de dikte van de wenkbrauwen maar het zit 'm volgens mij meer in het feit dat ze zo donker zijn vergeleken met de haarkleur.
Ja, dat kan het ook zijn. In ieder geval een beetje: zeg wenkbrauwen waar gaan jullie met dat meisje naartoe?
pi_157703067
Ik mankeer ook iets aan mijn oren denk ik....
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:54 #256
43556 miss_dynastie
pi_157703074
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Nexum het volgende:

[..]

Nee Anouk wint met Jennie, dat weet iedereen wel. De schreeuwerd wint altijd.
Jennie wint ook niet :7
Jennie heeft geen persoonlijkheid namelijk *)
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:17:59 #257
87554 Cee
Welluk?
pi_157703075
Wendy kan ook helemaal niks.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:18:20 #258
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157703088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Het slecht vinden dat iemand dit goed vindt. :')
Hey Turk, hij was degene die mij op mijn mening aanspreekt. De pot verwijt de ketel...
pi_157703091
michael jackson :') :r
Ze smelten de kazen!
pi_157703103
Nee weetje als je het slecht vind is dat prima, ik vind Melissa gewoon heel leuk ;)
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:18:43 #261
43556 miss_dynastie
pi_157703111
quote:
De baas naaien en je kan precies genoeg kennelijk :7
pi_157703117
Oh ja. Kelvin ging bij X Factor het halve decor af in een van zijn herkansingen, toch?
pi_157703121
Anorexia heks heeft stokjes als benen, neem nog een lijntje coke :Y)
SOONY
pi_157703124
Hou van je schat
Wendy: Coke van jou
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:19:04 #265
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157703126
Zij is wel lekker :P
heitieh
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:19:15 #266
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703136
quote:
Nepleuk doen!
pi_157703142
:') wat de neuk _O-
Ze smelten de kazen!
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:19:22 #268
87554 Cee
Welluk?
pi_157703143
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hey Turk, hij was degene die mij op mijn mening aanspreekt. De pot verwijt de ketel...
Yo swa, het was een poging tot comment-inception. No hate.
pi_157703144
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Kelvin ging bij X Factor het halve decor af in een van zijn herkansingen, toch?
:Y
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:19:25 #270
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157703147
quote:
Ja, rondje door het publiek
heitieh
pi_157703154
Marco's kop :D
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:19:44 #272
43556 miss_dynastie
pi_157703166
Heeft Piemp last van zijn lenzen of zo? Hij kijkt steeds zo gepijnigd...
pi_157703188
Jared schud nee _O-
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:20:19 #274
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703196
Kelvin is eng
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:20:21 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_157703199
quote:
Ja, die deed zowat een rondje Randstad om stemmen te winnen. _O-
pi_157703200
Maan is wel O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:20:32 #277
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157703207
Wel ok dit.
heitieh
pi_157703212
Tibisay is in love
pi_157703221
Het klinkt niet slecht ^O^
pi_157703224
Vind dit overigens niet slecht
pi_157703225
Stoel 3 :Y
dag
pi_157703226
vind er geen zak aan
Ze smelten de kazen!
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:21:01 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_157703231
Ik vind het maar magertjes, maar dat was die soul glo ook.
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:21:07 #284
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_157703236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Yo swa, het was een poging tot comment-inception. No hate.
Oké swa.
pi_157703239
Marco zijn hoofd :D
SOONY
pi_157703243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Piemp last van zijn lenzen of zo? Hij kijkt steeds zo gepijnigd...
Zo kijkt ie altijd als ie het goed vindt
pi_157703261
Heeft Kelvin nou rode lippenstift op of kijk ik scheel
pi_157703278
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef Nexum het volgende:
Sluit het één het ander uit?
dag
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:22:02 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703280
Krullie O+
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:22:22 #290
43556 miss_dynastie
pi_157703296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef Nexum het volgende:
Als dat de enige opties zijn, ben je scheel.
  ESF Reporter vrijdag 20 november 2015 @ 21:23:10 #292
87554 Cee
Welluk?
pi_157703323
quote:
Ain't got no herkansing. :D
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:23:24 #293
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_157703335
Kelvin van x factor?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:23:25 #294
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_157703336
Inderdaad, hij Is lelijk
pi_157703337
Anouk w/
SOONY
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:24:02 #296
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157703362
Challenge?
heitieh
pi_157703363
CHALLENGE
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2015 @ 21:24:19 #298
43556 miss_dynastie
pi_157703374
Demente oude man :')
pi_157703392
Anouk mag ook wel eens voor de spiegel gaan staan!
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:24:51 #300
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_157703396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Demente oude man :')
_O-
heitieh
pi_157703404
:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo