Hoe je er blij mee kan zijn dat hij weg gaat is voor mij een raadsel. Hoe je het wendt of keert, hij is een van de meest succesvolle (maar niet een van de beste) popzangers die we in Nederland hebben, hij is een goede coach (zeer betrokken, succesvol) en hij geeft het programma kleur. Dadelijk zitten we met Guus Meeuwis opgescheept. Of erger, Gordon.quote:
Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
The Voice heeft toch nooit thema's gehadquote:Op woensdag 18 november 2015 00:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.
quote:Marco Borsato: ‘Anouk alleen met zichzelf bezig’
Marco Borsato is geen dikke vrienden met Anouk, zijn collega bij de RTL 4-hit The Voice of Holland. Dat heeft de zanger bevestigd op 100% NL. Borsato werd gevraagd naar het gerucht dat het niet botert tussen hen twee. “Wat je constateert is het feit dat Anouk Anouk is. Van Anouk weet je dat ze vooral bezig is met Anouk. Die is niet bezig met de omgeving. Dat respecteer ik. Dat vind ik verder goed. Als zij niet met me wil praten, dan praten we niet“, aldus de openhartige entertainer.
De geruchten dat het zo slecht boterde tussen de twee dat Anouk heeft gedreigd met opstappen, kloppen volgens Borsato niet. “Dat gevoel heb ik niet.”
Borsato vindt het jammer dat Anouk zo met zichzelf bezig is. “Ik ben heel open geweest. Ik ben altijd en nog steeds bereid om er energie in te steken, maar it takes two to tango.”
Met de andere nieuwe Voice-coach, Sanne Hans, kan Borsato een stuk beter opschieten. Zij staat zelfs op zijn nieuwe album.
Oeh scherpquote:Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, Marco wil vast wel een liedje tangoën met Anouk voor een nieuwe nummer 1 hit.
Vandaag is roooooooood, de kleur van zijn saldoquote:
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshowsquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Voice heeft toch nooit thema's gehad
Het is totaal geen verrassing voor mij dat die twee als water en vuur zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anouk: naar buiten toe wat kil en afstandelijk (zonder te oordelen over haar als persoon).ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ja, alleen heb je bij zoiets aangezien het een klein team is meer de mogelijkheid om het zorgvuldig samen te stellen en zo'n mismatching te voorkomen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tja dat kan, de ene coach wil met het hele team en alle coaches lekker aan de bak.
Anouk is misschien enkel bezig met haar eigen kandidaten.
Net de echte wereld, waar niet al je collega's je beste vrienden zijn
Ze hadden het beter uitgebreid ten koste van de blinde auditie. Die zou je best kunnen halveren qua aantal uitzendingen. Productietechnisch gezien zijn die blinde audities waarschijnlijk wel heel erg lucratief, 1 lange auditiedag, een paar camera's plaatsen en je hebt 6 uitzendingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
Seizoen 1 kan ik me goed herinneren qua kandidaten etc.. maar niet met thema's. Ben ik gewoon vergeten.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.
Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentagesquote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
autistquote:Op woensdag 18 november 2015 15:35 schreef Nexum het volgende:
Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentages (ja i know is een beetje raar)
Alain Clark staat ook nog op de wenslijst van de Mol. En volgens mij is Waylon ook al een keer benaderd.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:
Trouwens als Guus Marco gaat vervangen dan kijk ik helemaal nooit meer..
En ik kom uit Eindhoven...
Nope. Meermaals bij de opnames van de blind auditions geweest. Er worden ook wel audities weggegooidquote:Op woensdag 18 november 2015 15:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze hadden het beter uitgebreid ten koste van de blinde auditie. Die zou je best kunnen halveren qua aantal uitzendingen. Productietechnisch gezien zijn die blinde audities waarschijnlijk wel heel erg lucratief, 1 lange auditiedag, een paar camera's plaatsen en je hebt 6 uitzendingen.
Nou dat eigenlijk, ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:40 schreef Dizer het volgende:
Trouwens als Guus Marco gaat vervangen dan kijk ik helemaal nooit meer..
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef iBenny het volgende:
Marco en Anouk botsten al langere tijd voor The Voice.
Ik kan de grootste 'battle' van ongeveer anderhalf jaar geleden niet zo snel vinden. Pisces, weet jij welke ik bedoel?
Geweldig fragment! Kende het niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Reismeis het volgende:
Dit filmpje geeft wel een beetje weer hoe Anouk in de Voice is.
Marco is denk ik compleet het tegenovergestelde en daarom botst het.
Marco en Anouk hebben regelmatig via de media geruzied. Een tijdje geleden was er eentje die wel ff doorging.quote:
Ik zit hard te denken nu...quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef iBenny het volgende:
Marco en Anouk botsten al langere tijd voor The Voice.
Ik kan de grootste 'battle' van ongeveer anderhalf jaar geleden niet zo snel vinden. Pisces, weet jij welke ik bedoel?
Nope wat? Dat het niet zo goedkoop is om het te maken?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Meermaals bij de opnames van de blind auditions geweest. Er worden ook wel audities weggegooid
Is vast ter promotie van hun duetje.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef Reismeis het volgende:
Vanavond bij RTL Late Night zijn Sanne Hans en Marco Borsato te gast.
Gaat waarschijnlijk ook over de Anouk kwestie.
Of moeten ze door het stof van John?
quote:Het team achter Marco Borsato had liever niet gezien dat RTL Boulevard woensdagavond de pittige uitspraken van de zanger over Anouk op de buis bracht. Dat zei Albert Verlinde in de showrubriek. Borsato heeft in een interview met 100% NL-dj Lex Gaarthuis gezegd dat hij vindt dat Anouk alleen met zichzelf bezig is. “De platenmaatschappij is zich wild geschrokken en heeft gezegd: ‘Het mag niet meer worden uitgezonden.’ Zij willen niet dat we het uitzenden, dus daar gaan we dan.“
Na zijn uitspraak ‘daar gaan we dan’ startte Verlinde het interview in. “Het is echt een heel opvallend interview“, vindt Verlinde.
Gaarthuis nam het vraaggesprek op toen Borsato in de Ziggo Dome stond en zond het woensdagochtend uit in zijn radioshow. “Hij heeft het opgenomen en nu mocht dat gedeeld worden met iedereen. Waarom nu? Omdat zijn album uitkomt. Hij zit donderdag bij RTL Late Night en vrijdag hier.”
Pas toen het interview op de radio te horen was, schrok de platenmaatschappij zich een hoedje. “Marco was iets te ontspannen en ging opeens te open in op het feit dat hij en Anouk echt geen klik hebben samen“, vat Verlinde samen.
Ik denk dat Marcowwww niet geheel vrijwillig afscheid neemt van the Voice. Hij kan het geld goed gebruiken, maar ze hebben hem gewoon geloosd. Denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef Reismeis het volgende:
Vanavond bij RTL Late Night zijn Sanne Hans en Marco Borsato te gast.
Gaat waarschijnlijk ook over de Anouk kwestie.
Of moeten ze door het stof van John?
Ach, het scoort ook lekker voor John. Nu gaan we allemaal kijken of ze bij de live shows ook gaan bitchen.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:31 schreef Dizer het volgende:
Pffft 2 artiesten in Nederland moeten samenwerken maar kunnen niet goed opschieten met elkaar. Boeiend. Zijn er zoveel op deze wereld met dit verhaal
Gewoon teruggaan naar de formule van het 1ste seizoen maar dan met stelen en minder Rode Kamer. Meer liveshows, thema's en vloeranimaties.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:00 schreef DKUp het volgende:
De Battles zijn altijd het dieptepunt van de The Voice, liever meerdere liveshows zoals eerdere jaren
Dit schept een iets genuanceerder beeld:quote:Op donderdag 19 november 2015 11:51 schreef Koen66 het volgende:
AnoukZe heeft best aardige muziek gebracht door de jaren heen, en is geheid best een aardige betrokken coach. Maar wat een irritant pokkewijf lijkt het me verder. Tenzij dat ook een act is
Eerst Ilse en Waylon, nu Anouk en Marco.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:31 schreef Dizer het volgende:
Pffft 2 artiesten in Nederland moeten samenwerken maar kunnen niet goed opschieten met elkaar. Boeiend. Zijn er zoveel op deze wereld met dit verhaal
Goede uitzending was dit, ben Anouk daardoor meer gaan waarderen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dit schept een iets genuanceerder beeld:
http://www.npo.nl/college-tour/07-11-2014/VPWON_1231352
Het lijkt me vooral een botsing van karakters.
Ik ook!quote:
Wie denk jij dat er van Marco en Sanne doorgaan?quote:
quote:
huh?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:22 schreef ato het volgende:
Door de fucking KPN storing geen THE voice :-(
Mee eensquote:Op donderdag 19 november 2015 23:10 schreef Cee het volgende:
Wat een opgeklopte publiciteitsheisa zeg.
Ik heb interactieve tv is storing bij de KPN,k heb net gebeld en het kan noglang duren dat ik tv hebquote:
oh, jij ziet geen Voice vanavond, ik dacht dat de uitzending gecanceled wasquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb interactieve tv is storing bij de KPN,k heb net gebeld en het kan noglang duren dat ik tv heb
Ik heb interactieve tv en er is nu al vanaf 11.00 uur storing..quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:29 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb interactieve tv is storing bij de KPN,k heb net gebeld en het kan noglang duren dat ik tv heb
Rustig afwachten en dan op RTLXL terugkijken via internetquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:37 schreef ato het volgende:
[..]
Ik heb interactieve tv en er is nu al vanaf 11.00 uur storing..
KPN kon mij niet vertellen wanneer het opgelost is.
Het lijkt erop dat ik geen tv kan kijken vanavond.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:37 schreef ato het volgende:
[..]
Hier Telfort en ook storing. Leve Netflix!quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:37 schreef ato het volgende:
[..]
ik heb Ziggoquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier Telfort en ook storing. Leve Netflix!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:37 schreef ato het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:57 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
[..]Mijn beeld viel net ook al ineens weg
Werkt net een minuutje weerquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier Telfort en ook storing. Leve Netflix!
Ik las ISquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef Nexum het volgende:
Ben ik de enige die een beetje een US gevoel krijgt
Ik snap ook werkelijk waar niet wat het die mensen bezielt om een programma dat dik drie maanden duurt maar voor 3 weken uit liveshows te laten bestaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:45 schreef iBenny het volgende:
Zo te zien had deze KO-ronde ook wel gewoon live gekund. Had ik ook wat leuker gevonden
Jup, maar ik mis de oude ruimte.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lijkt wel de battle studio, toch
Yup. SugarCity in Halfwegquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lijkt wel de battle studio, toch?
Of Westergasfabriekquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:47 schreef Nexum het volgende:
Vind ik ook
[..]
Jup, maar ik mis de oude ruimte.
Anouk mist haar 21 cmquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat gebeurd daar tussen Marco en Anouk?
Irritaties van beide kanten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef iBenny het volgende:
Maarrr... Als er maar 3 liveshows zouden zijn. Dan snap ik dit niet
[ afbeelding ]
gescripte ruziequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik miste het net. Nu ja, kijk andrs morgen nog wel even terug.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls.
Stoelendans? Hollands tintje?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Nexum het volgende:
Ik snap dat gedoe met die stoelen niet, kan iemand even toelichten
Marco bepaalt of ze op een stoeltje mogen. Zitten ze na alle optredens op een stoeltje mogen ze in de liveshows een liedje zingen.quote:
Volgens mij plaatst ie mensen in de top drie en zodra je op stoel 3 zit en er iemand anders in de top 3 komt, vlieg je eruit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Nexum het volgende:
Ik snap dat gedoe met die stoelen niet, kan iemand even toelichten
Vier stoelen, elke keer na een optreden bepaalt Marco op welke plek diegene komt, zodra je op nr 5 komt ben je de lul.quote:
Vier?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Vier stoelen, elke keer na een optreden bepaalt Marco op welke plek diegene komt, zodra je op nr 5 komt ben je de lul.
Dat is ook in het nieuws geweestquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Ik las op Facebook dat Marco wel klaar met Anouk is.
Marco houdt van controle en Anouk zorgt voor chaosquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Ik las op Facebook dat Marco wel klaar met Anouk is.
Ja, dat dacht ik ook te zien.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Peter het volgende:
[..]
van de coaches. de kandidaten hebben er 3
Hebben we haar al moeilijk zien lopen dan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:55 schreef Nexum het volgende:
Wendy ziet er echt uit alsof ze hard te grazen is genomen
Marco kan tussen zes mensen schuiven, begrijp ik. Al denk ik niet dat je nog hogerop kunt als je eenmaal omlaag bent gegaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ikke sjeel, het zijn er 3.
Maar nu snap ik het ook niet meer.
Doet me denken aan Johny Depp als piraatquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:57 schreef Peter het volgende:
Wat heeft Marco veel make-up op, meer dan normaal
Het is allemaal zo bruin-op-bruin-op-bruin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:59 schreef Nexum het volgende:
Anouk heeft echt hele lelike make-up op
En wie ze wel mee naar huis wil slepen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:58 schreef Cee het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Sanne iets zegt over haar hang naar alcohol en haar spraakgebrek?
Zoals ik het begrijp wel, ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
komen ze allemaal op een stoel te zitten of kunnen de coaches ook zeggen 'jij komt op plaats 4'?
vanaf nu toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
komen ze allemaal op een stoel te zitten of kunnen de coaches ook zeggen 'jij komt op plaats 4'?
dat is toch oneerlijk? de laatste komt dan soberso op een stoel te zittenquote:
Dat moet wel, anders gaat de laatste sowieso doorquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:00 schreef Stickertje het volgende:
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is toch oneerlijk? de laatste komt dan soberso op een stoel te zitten
Nee want als die beter wordt gevonden door de coach komt die op stoel 2 of 1 te zitten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat is toch oneerlijk? de laatste komt dan soberso op een stoel te zitten
*too muchquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Peter het volgende:
Voor 18 vind ik dit wel belovend, al is die snik wel to much.
Ah, dank Cee!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls.
Tessa had in de finale moeten staan (alhoewel ik Sandra ook echt heel goed vond)quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:06 schreef iBenny het volgende:
Maan is de Tessa van dit seizoen. Nja, op gepaste afstand dan.
Tessa zat qua concurrentie in het verkeerde teamquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tessa had in de finale moeten staan (alhoewel ik Sandra ook echt heel goed vond)
Eensquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tessa zat qua concurrentie in het verkeerde team
Datquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Jared van Anouk blijven zitten.
shut upquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Horen wij het dan verkeerd? Het was toch niet om aan te horen?
Het was gruwelijk ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Misschien, maar ik denk dat dr attitude ook wel meespeelt in de beeldvormingquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Dit slecht vindenquote:
Nee Anouk wint met Jennie, dat weet iedereen wel. De schreeuwerd wint altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco gaat zeker niet winnen dit jaar
Dit goed vindenquote:
Dit slecht vindenquote:
Dit goed vindenquote:
Ja, dat kan het ook zijn. In ieder geval een beetje: zeg wenkbrauwen waar gaan jullie met dat meisje naartoe?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel meevallen met de dikte van de wenkbrauwen maar het zit 'm volgens mij meer in het feit dat ze zo donker zijn vergeleken met de haarkleur.
Jennie wint ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee Anouk wint met Jennie, dat weet iedereen wel. De schreeuwerd wint altijd.
Hey Turk, hij was degene die mij op mijn mening aanspreekt. De pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het slecht vinden dat iemand dit goed vindt.
Yo swa, het was een poging tot comment-inception. No hate.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hey Turk, hij was degene die mij op mijn mening aanspreekt. De pot verwijt de ketel...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Kelvin ging bij X Factor het halve decor af in een van zijn herkansingen, toch?
Ja, rondje door het publiekquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Kelvin ging bij X Factor het halve decor af in een van zijn herkansingen, toch?
Ja, die deed zowat een rondje Randstad om stemmen te winnen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Oké swa.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Yo swa, het was een poging tot comment-inception. No hate.
Zo kijkt ie altijd als ie het goed vindtquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Piemp last van zijn lenzen of zo? Hij kijkt steeds zo gepijnigd...
Sluit het één het ander uit?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef Nexum het volgende:
Heeft Kelvin nou rode lippenstift op of kijk ik scheel
Als dat de enige opties zijn, ben je scheel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef Nexum het volgende:
Heeft Kelvin nou rode lippenstift op of kijk ik scheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |