*too muchquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef Peter het volgende:
Voor 18 vind ik dit wel belovend, al is die snik wel to much.
Ah, dank Cee!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, wacht ik zal even wat gedetailleerder wezen: Anouk had nogal kritiek op het optreden van dat meisje en daarna mocht Marco iets zeggen. Hij zei dat hij "dit wél een mooi nummer vindt", waarop Anouk verontwaardigd mompelde "ik zei niet dat het een slecht nummer is" en nog even verder ging met wat eyerolls.
Tessa had in de finale moeten staan (alhoewel ik Sandra ook echt heel goed vond)quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:06 schreef iBenny het volgende:
Maan is de Tessa van dit seizoen. Nja, op gepaste afstand dan.
Tessa zat qua concurrentie in het verkeerde teamquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tessa had in de finale moeten staan (alhoewel ik Sandra ook echt heel goed vond)
Eensquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tessa zat qua concurrentie in het verkeerde team
Datquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Jared van Anouk blijven zitten.
shut upquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Horen wij het dan verkeerd? Het was toch niet om aan te horen?
Het was gruwelijk ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Misschien, maar ik denk dat dr attitude ook wel meespeelt in de beeldvormingquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:14 schreef Max23 het volgende:
Dit slecht vindenquote:
Nee Anouk wint met Jennie, dat weet iedereen wel. De schreeuwerd wint altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco gaat zeker niet winnen dit jaar
Dit goed vindenquote:
Dit slecht vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |