Dit goed vindenquote:
Ja, dat kan het ook zijn. In ieder geval een beetje: zeg wenkbrauwen waar gaan jullie met dat meisje naartoe?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel meevallen met de dikte van de wenkbrauwen maar het zit 'm volgens mij meer in het feit dat ze zo donker zijn vergeleken met de haarkleur.
Jennie wint ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee Anouk wint met Jennie, dat weet iedereen wel. De schreeuwerd wint altijd.
Hey Turk, hij was degene die mij op mijn mening aanspreekt. De pot verwijt de ketel...quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het slecht vinden dat iemand dit goed vindt.
Yo swa, het was een poging tot comment-inception. No hate.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hey Turk, hij was degene die mij op mijn mening aanspreekt. De pot verwijt de ketel...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Kelvin ging bij X Factor het halve decor af in een van zijn herkansingen, toch?
Ja, rondje door het publiekquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Kelvin ging bij X Factor het halve decor af in een van zijn herkansingen, toch?
Ja, die deed zowat een rondje Randstad om stemmen te winnen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |