hitsquote:Op donderdag 26 november 2015 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je HK
[url=https://www.google.nl/search?sclient=psy-ab&safe=off&biw=1280&bih=923&q=site:forum.fok.nl+Yi-Long%2B%22Hong+Kong%22&oq=site:forum.fok.nl+Yi-Long%2B%22Hong+Kong%22&gs_l=serp.3...287904.289604.2.290257.2.2.0.0.0.0.145.229.1j1.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..8.0.0.V3YrTGdoHHw&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.&bvm=bv.108194040,d.ZWU&ech=1&psi=VyBXVqHtIcPtPce3g6gG.1448550462749.11&ei=iiBXVr6aDITjO4KzuPAJ&emsg=NCSR&noj=1]Hoe vaak heurl]
Bijna 4000 hits
Hahaha prachtigquote:Op donderdag 26 november 2015 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je HK
Hoe vaak heeft Yi het over HK?
Bijna 4000 hits
Haha prachtig dit!quote:Op donderdag 26 november 2015 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je HK
Bijna 4000 hits
quote:Op donderdag 26 november 2015 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weer met je HK
Bijna 4000 hits
quote:
In Hong Kong alleen trash-talk over Nederland, aangezien Nederland dik achterloopt in vrijwel alles...quote:
En in Hong Kong opscheppen over Nederland
Behalve burgerrechten.quote:Op donderdag 26 november 2015 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
In Hong Kong alleen trash-talk over Nederland, aangezien Nederland dik achterloopt in vrijwel alles...
Luchtvervuiling.quote:
Lopen we daarin voor op HK ja?quote:
Ach ja, als ik maar een controller heb die werkt met PC spellen, dan is het OK, bedraad of niet. Ik ga niet 25 euro extra dokken voor een adapter ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:00 schreef Skull-splitter het volgende:
De bedrade controller voor windows kun je met een extra adapter weer draadloos met windows gebruiken, kost je wel 25 euro hier.
Als ik mij mijn PC zit kan dat draadje me iig echt niet boeien.
Mjah, ik zie mezelf niet Arkham Origins of Skyrim met toetsenbord spelen. Cities Skylines dan natuurlijk weer wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Muis en toetsenbord volstaan dan ook in het leeuwendee van de spellen.
De paar keer dat ik Skyrim even gespeeld heb op de PC, gebruikte ik de 360 controller (met draadje), en dat werkte verder prima, dus eigenlijk niet echt behoefte om dan voorover met keyboard en muis aan de slag te gaan, ipv lui achterover met controllerquote:Op donderdag 26 november 2015 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Skyrim juist wel imo, 3rd person titels daarentegen zijn fijner met controller...
Koop gewoon de xbox one controller, een standaard usb kabel er in pluggen is genoeg om hem te laten werken op je pc.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, als ik maar een controller heb die werkt met PC spellen, dan is het OK, bedraad of niet. Ik ga niet 25 euro extra dokken voor een adapter ofzo.
Zovaak speel ik ook niet op de PC.
Als je 1TB kan kopen, zou ik die doen. Games zijn (voornamelijk de grotere releases) al gauw 40-50 GB en dan komen DLC en updates er nog bij. Als je dan ook nagaat dat je niet de volledige 500 GB kunt gebruiken, ben je snel klaar met een aantal games.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Wie kan even helpen...
Ik heb thuis een XBox360... maar wil overstappen naar de XboxOne...
Ik zie vandaag leuke deals voorbij komen maar met name voor de 500GB versie. Ik had mijn oog laten vallen op een 1TB maar heb ik die echt nodig? Hoe snel raakt je console vol (hoe groot zijn die spellen eigenlijk? 20-60 GB? per stuk?)
Wat raden jullie aan?
Kan je ALLE 360 games ook op de One spelen? Of kan dat helemaal niet?quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:07 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je 1TB kan kopen, zou ik die doen. Games zijn (voornamelijk de grotere releases) al gauw 40-50 GB en dan komen DLC en updates er nog bij. Als je dan ook nagaat dat je niet de volledige 500 GB kunt gebruiken, ben je snel klaar met een aantal games.
Dan kun je ervoor gaan ze steeds te verwijderen uiteraard, maar met meer ruimte is dat minder snel nodig. Je kunt er ook een losse HDD aan vast koppelen of erin stoppen (geloof ik?).
Kun je een mooie deal vinden voor 500 GB zou ik niet al te moeilijk doen, kun je voor een gelijke prijs 1 TB nemen ga je uiteraard voor de grotere
Xbox One kent een verplichte installatie, zelfs voor schijfjes. Alles neemt dus ruimte in wat je in je Xbox steekt of downloadtquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan je ALLE 360 games ook op de One spelen? Of kan dat helemaal niet?
Als je dan spellen in de winkel haalt, nemen ze dan nog zoveel ruimte in of spelen ze die dan gewoon vanaf CD? Of wordt een groot deel op de harde schijf gezet waardoor het idd zoveel ruimte in beslag neemt? Of geldt dat alleen voor online (en dus gedownloade) spellen?
De deal die Danny net online zet is van Bol.com
XboxOne500TB, Fifa16 en TWEE controllers voor 289 euro... zo laag heb ik ze nog nergens gezien.
Nu heb ik eventueel wel wat meer over voor een ONE 1TB... maar twijfelde dus nu
Die 2TB schijven kosten inderdaad ook niet zo veel meer zie ik. Moet wel een USB 3.0 ofzo zijn en dan plug en play. Inbouwen hoeft dan dus niet? Vraag me alleen af of dat de snelheid ten goede komt of dat er dan "haperingen" optreden als je het van een externe/extra schijf gaat spelen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Xbox One kent een verplichte installatie, zelfs voor schijfjes. Alles neemt dus ruimte in wat je in je Xbox steekt of downloadt
Sinds deze maand kent Xbox One ook Backwards Compatibility met Xbox 360 games, maar nog lang niet alles. Een lijst tot nu toe kan je hier vinden: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/backward-compatibility
Misschien dat iemand hier je meer kan vertellen over een harde schijf erin zetten (daar weet ik niet veel van), maar ik gok dat je met deze deal + 2 TB harde schijf goedkoper uit bent dan gaan voor een 1 TB-versie.
Geloof dat de USB3.0 poort een hogere bandbreedte heeft dan de interne schijf. Ik speel alles vanaf extern en de spellen laden sneller dan als ik ze intern zet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die 2TB schijven kosten inderdaad ook niet zo veel meer zie ik. Moet wel een USB 3.0 ofzo zijn en dan plug en play. Inbouwen hoeft dan dus niet? Vraag me alleen af of dat de snelheid ten goede komt of dat er dan "haperingen" optreden als je het van een externe/extra schijf gaat spelen.
Het is om de één of andere redenen 309 als je er op klikt. 289 staat er, maar als je de deal aanklikt en het in je winkelwagentje stopt is het 309.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:07 schreef Noppie2000 het volgende:
EDIT: bij bol zie ik bijvoorbeeld 500 GB Xbox + FIFA 16 + 2 controllers voor 289, dan zou ik echt niet moeilijk doen voor meer schrijfruimte
Ah okay... dat klinkt ook wel weer goed... nu nog op zoek naar een externe harde schijf dealquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geloof dat de USB3.0 poort een hogere bandbreedte heeft dan de interne schijf. Ik speel alles vanaf extern en de spellen laden sneller dan als ik ze intern zet.
Ah. Naja, alsnog een prima deal zou ik zeggen als FIFA je ding isquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is om de één of andere redenen 309 als je er op klikt. 289 staat er, maar als je de deal aanklikt en het in je winkelwagentje stopt is het 309.
Ja dat welquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ah. Naja, alsnog een prima deal zou ik zeggen als FIFA je ding is
Arkham Knight is een teleurstellende gamequote:Op vrijdag 27 november 2015 10:06 schreef L3viathan het volgende:
Hmmmm ik zie dat er een black Friday deal is voor Arkham Night...
Maar ik moet Tomb Raider en Halo 5 nog uitspelen![]()
Lastig!
Via de Xbox Store? Of ergens anders?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:31 schreef HostiHawaii het volgende:
Forza 6 10 Year Anniversary Edition voor 30 euro en Rare Replay voor 13 euro.
Vive Le Vendredi Noire!!
Kijk.. dat maakt het een stuk minder lastigquote:Op vrijdag 27 november 2015 10:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Arkham Knight is een teleurstellende game
Gamemania!quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Via de Xbox Store? Of ergens anders?
Koop de Xbox One bij de Mediamarkt voor ¤273 euro na cashback. Goedkoper dan dit zal het in jaren niet worden. Je hebt genoeg aan 500gb. Mocht je ruimte nodig hebben dan verwijder je de games die je niet meer speelt. Kunnen makkelijk 10 games opstaan.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Wie kan even helpen...
Ik heb thuis een XBox360... maar wil overstappen naar de XboxOne...
Ik zie vandaag leuke deals voorbij komen maar met name voor de 500GB versie. Ik had mijn oog laten vallen op een 1TB maar heb ik die echt nodig? Hoe snel raakt je console vol (hoe groot zijn die spellen eigenlijk? 20-60 GB? per stuk?)
Wat raden jullie aan?
Daar zit toch geen 2e controller bij en/of Fifa16 ? Of kijk ik verkeerd en heb je een andere link?quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Koop de Xbox One bij de Mediamarkt voor ¤273 euro na cashback. Goedkoper dan dit zal het in jaren niet worden. Je hebt genoeg aan 500gb. Mocht je ruimte nodig hebben dan verwijder je de games die je niet meer speelt. Kunnen makkelijk 10 games opstaan.
Die Bol aanbieding waar jij het over hebt is toch ¤309 euro? Prijs is omhoog gegaan. Als nog een goede deal overigens.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar zit toch geen 2e controller bij en/of Fifa16 ? Of kijk ik verkeerd en heb je een andere link?
Ja klopt, zei ik hierboven alquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die Bol aanbieding waar jij het over hebt is toch ¤309 euro? Prijs is omhoog gegaan. Als nog een goede deal overigens.
http://www.bol.com/nl/d/a(...)278900016/index.html
En hoe weet ik dat?quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:24 schreef HostiHawaii het volgende:
Het enige waar je op moet letten is dat je wel een 2015 model krijgt en niet 1 van de oude partij.
Fifa16 bundel bestaat allemaal uit de Xbox One 2015 exemplaren. Het heeft namelijk een mat uiterlijk en geen glossy afwerking. Daar hoef je je niet druk om te maken. Alhoewel het intern gewoon hetzelfde is ten opzichte van de 2014 exemplaren, op de 3.5 jack op de controller na.quote:
thx! Was sowieso wel voor een WD gegaanquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:16 schreef DJ_ het volgende:
zou de goedkoopst mogelijke bundel nemen met de games die jij graag wilt spelen, en dan nu of later een 2tb portable hdd er aan hangen van ongeveer 90 euro ( portable als in geen externe voeding nodig ) de snelheid van de usb drive is iets sneller als de interne drive inderdaad.
http://www.mediamarkt.nl/(...)ortable-1254158.html
via tweakers gekeken en 87 is het goedkoopst, dus dit is prima te doen als je er gelijk naar binnen kan lopen.
Goede keuze, gebruik al jaren WD schijven, en een paar keer een seagate gehad maar de WD's leven allemaal nog naar duizenden uren run time en de seagates zijn allemaal dood.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
thx! Was sowieso wel voor een WD gegaanHeb ik op dit moment ook voor de PC's. Zeer tevreden over.
Ik geloof je meteen hoor, maar het blijft natuurlijk anekdotisch.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Goede keuze, gebruik al jaren WD schijven, en een paar keer een seagate gehad maar de WD's leven allemaal nog naar duizenden uren run time en de seagates zijn allemaal dood.
heb ook de zelfde schijf aan mijn Xbox hangen, en werkt perfect
Wisselende ervaringen mee... Seagates maken gemiddeld genomen net iets meer herrie en gaan soms snel dood. Maar de externe WD van mijn vriendin was binnen een jaar stuk.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Goede keuze, gebruik al jaren WD schijven, en een paar keer een seagate gehad maar de WD's leven allemaal nog naar duizenden uren run time en de seagates zijn allemaal dood.
heb ook de zelfde schijf aan mijn Xbox hangen, en werkt perfect
Álles van Acer ís kut.quote:Op vrijdag 27 november 2015 11:45 schreef 2dope het volgende:
Je zal mij ook niet horen zeggen dat WD inherent kut is, net als 'Alles van Acer is kut' ofzo
ZOJUIST BESTELDquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou overigens ook voor die FIFA 16 bundel bij Bol zijn gegaan. Je kunt de extra controller en de voucher voor minimaal ¤60,- euro verkopen. Mocht je het niet nodig hebben. Betaal je fictief ¤251 euro voor een losse console met 1 controller.
Netjes, Welkom enzoquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ZOJUIST BESTELD
Ik konnie wachten... kortingscode kon ook verwerkt worden, ff thuis de code opgevraagd... scheelde nog 22 euro
Larie.quote:
Welcome to the clubquote:Op vrijdag 27 november 2015 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ZOJUIST BESTELD
Ik konnie wachten... kortingscode kon ook verwerkt worden, ff thuis de code opgevraagd... scheelde nog 22 euro
Welke games/genres vind je boeiend?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GTA 5 twijfel ik nog over.. .op mijn pc doet ie ut vast ook goed met mijn xbox stuurtje
Forza 5 en Halo5 zijn beide een aanrader. Kosten ¤29,- euro per stuk bij de Gamemania dit weekend.quote:
Ja dat zag ik, die games mag je ook gewoon houden of vervalt dat dan na een maand?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke games/genres vind je boeiend?
Sowieso even Gold-abonnement regelen, dan pak je alvast vier gratis games per maand.
Je houdt toegang tot de games tot je Xbox Live Gold abo verloopt, is dus eigenlijk een soort van huren.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, die games mag je ook gewoon houden of vervalt dat dan na een maand?
Probleem is dat ik TEVEEL boeiend vind... ook op de PC
Fallout 4 lijkt me vet, ik vond Fallout New Vegas ook al leuk enzo.
Op 360 speelde ik ook veel Red Dead Redemption
Fifa natuurlijk.. GTA, Saintsrow...
En als je dan drie maanden geen gold meer hebt en dan ineens weer weg, heb je ze dan weer terug?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je houdt toegang tot de games tot je Xbox Live Gold abo verloopt, is dus eigenlijk een soort van huren.
De 360 games kan je altijd gebruiken, de One games kan je gebruiken zolang je een actief Gold-abonnement hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, die games mag je ook gewoon houden of vervalt dat dan na een maand?
Ja.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als je dan drie maanden geen gold meer hebt en dan ineens weer weg, heb je ze dan weer terug?
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En als je dan drie maanden geen gold meer hebt en dan ineens weer weg, heb je ze dan weer terug?
Battlefront.... hoorde ik ook al iemand overquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:40 schreef Tobi-wan het volgende:
En natuurlijk EA early access. kan je 1 maand proberen voor een paar euro of 25 euro voor een jaar. Veel complete games (BF4/HL, Titanfall, DA:I etc.) en dan nieuwe games van EA 10 uur gratis uitproberen (Battlefront is de laatste).
http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL.html
Mooi spel, maar als het het Star Wars jasje niet had zou t een matige shooter zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:49 schreef Frutsel het volgende:
Zijn er nog sites die ik in de gaten moest houden voor sales?
[..]
Battlefront.... hoorde ik ook al iemand overIs dat leuk?
Hoor een beetje gemengde verhalen. Heb het zelf nog niet gespeeld, ben nog veel te druk met Halo en pCARs. Neig sowieso iets meer naar Battlefield dan naar Battlefront.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En voor de sites budgetgaming. Major Nelson en op facebook games with gold pagina.quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja krijg je gewoon terug.quote:
Het is dus een matige shooterquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi spel, maar als het het Star Wars jasje niet had zou t een matige shooter zijn.
Waarom heb je'm gekocht dan? Hele goeie deal ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb de Tomb Raider bundel vandaag gekocht, maar niet zo'n fan van de Tomb Raider games
Iemand dus wellicht wat te ruil voor:
Rise of the Tomb Raider
Tomb Raider: The Definite Edition
Zoek eigenlijk nog naar FIFA 16, Halo (of 5 of de Masterchief Collection), Gears of War (Ultimate Edition). Of iets anders leuks
nb: zijn wel downloadcodes en geen fysieke games
Je weet dat de nieuwe TR games niet te vergelijken zijn met de oude TR games?quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik heb de Tomb Raider bundel vandaag gekocht, maar niet zo'n fan van de Tomb Raider games
Goede deal idd, en deze bundel had een 1TB Xbox One, ipv 500GB.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarom heb je'm gekocht dan? Hele goeie deal ofzo?
RotTR moet je sowieso makkelijk kwijt kunnen raken.
Gewoon gaan spelen, top games.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Goede deal idd, en deze bundel had een 1TB Xbox One, ipv 500GB.
En hoopte stiekem op een goede ruil
EA Access. Titanfallquote:Op vrijdag 27 november 2015 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here maar ik ga ff kijken of er een collega is die die games wel ok vindt en nog iets te ruilen valt en anders raak ik ze vast wel hier of ergens anders op inet kwijt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 17:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iemand dus wellicht wat te ruil voor:
Rise of the Tomb Raider
Tomb Raider: The Definite Edition
nb: zijn wel downloadcodes en geen fysieke games
TR krijgt wel heel goede reviews. Is ook een van de beste games die ik op de 360 heb gespeeld. Terwijl ik alleen de originele TR destijds de moeite waard vond.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:29 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Same here maar ik ga ff kijken of er een collega is die die games wel ok vindt en nog iets te ruilen valt en anders raak ik ze vast wel hier of ergens anders op inet kwijt.
Ziet er wel tof uit die xbone!
In Den Haag liggen er nog 15quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:16 schreef Reintji het volgende:
Meh, Halo5 uitverkocht bij Gamemania. Wel voor aanbiedingsprijs mogen nabestellen, vanaf dinsdag weer pieuw, pieuw met de lazors!
Jammer dat ie net te ver weg is voor mijquote:Op zaterdag 28 november 2015 14:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
In Den Haag liggen er nog 15
Dat is wel netjes![]()
Dus je hebt hem nog steeds niet? Ik ben vanavond sowieso online maar wel pas na Feyenoord. Zo rond een uur of 10 zal ik Halo starten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 14:16 schreef Reintji het volgende:
Meh, Halo5 uitverkocht bij Gamemania. Wel voor aanbiedingsprijs mogen nabestellen, vanaf dinsdag weer pieuw, pieuw met de lazors!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |