abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157627549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:56 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Je zou maar op die kerel lijken :')
Niet Fokken met mij.
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:59:00 #62
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157627552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn om bij enkele grote steden in Frankrijk gewoon op alle toegansgwegen checkpoints neer te gaan zetten. Alles en iedereen controleren.
Dan loopt alles vast. Maakt het er zeker niet veiliger op.
pi_157627600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:59 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dan loopt alles vast. Maakt het er zeker niet veiliger op.
Dat doet het nu ook, alleen dan bij de grens. Ik zou het wat compacter maken. Dan zorgt het maar voor wat opstopping.
Zonder wrijving geen glans
pi_157627604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zou trouwens niet eens zo'n gek idee zijn om bij enkele grote steden in Frankrijk gewoon op alle toegansgwegen checkpoints neer te gaan zetten. Alles en iedereen controleren.
álle toegangswegen? Weet je hoeveel toeegangswegen, -weggetjes en -paadjes groot Parijs heeft?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:02:08 #65
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_157627635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat doet het nu ook, alleen dan bij de grens. Ik zou het wat compacter maken. Dan zorgt het maar voor wat opstopping.
Met als gevolg dat de hulpdiensten niet snel kunnen bewegen. Wil je niet hebben nu.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:02:23 #66
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157627644
quote:
Je moet dat ook vooral groots aankondigen. Heel Parijs wordt één groot verkeersinfarct, niemand komt op zijn werk, en de terrorist rijdt op zijn bromfiets langs een karrenspoor de stad in.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157627659
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

álle toegangswegen? Weet je hoeveel toeegangswegen, -weggetjes en -paadjes groot Parijs heeft?
terroristen kunnen een met de trein komen naar diverse stations(stoptreinen! Intercities, Thalys!)
pi_157627662
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Precies.

In feite is aanslagen proberen te voorkomen door objecten te beveiligen, volkomen nutteloos. Kernactiviteiten horen te zijn het wegnemen van de voedingsbodem en het volgen van gevaarlijke figuren. Wat grotendeels ook wel gebeurt natuurlijk.
Het gaat niet zozeer om het voorkomen van aanslagen maar meer om het beperken van de schade, de aanslagen op het Stade de France zouden bijvoorbeeld een heel stuk ernstiger zijn geweest als het de dader was gelukt om zich binnen in het stadion op te blazen, in plaats daarvan is hij buiten toen hij gefouilleerd werd al meteen tegen de lamp gelopen. Het heeft niet kunnen voorkomen dat er alsnog een omstander om het leven is gekomen toen hij zich buiten opblies maar het is beter dan niets.
pi_157627668
.

[ Bericht 99% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 17-11-2015 18:03:31 ]
pi_157627670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je moet dat ook vooral groots aankondigen. Heel Parijs wordt één groot verkeersinfarct, niemand komt op zijn werk, en de terrorist rijdt op zijn bromfiets langs een karrenspoor de stad in.
_O-
pi_157627678
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

terroristen kunnen een met de trein komen naar diverse stations(stoptreinen! Intercities, Thalys!)
Ook dat :)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157627726
Oké, jullie hebben een punt.
pi_157627734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer om het voorkomen van aanslagen maar meer om het beperken van de schade, de aanslagen op het Stade de France zouden bijvoorbeeld een heel stuk ernstiger zijn geweest als het de dader was gelukt om zich binnen in het stadion op te blazen, in plaats daarvan is hij buiten toen hij gefouilleerd werd al meteen tegen de lamp gelopen. Het heeft niet kunnen voorkomen dat er alsnog een omstander om het leven is gekomen toen hij zich buiten opblies maar het is beter dan niets.
drie zelfmoordenaars en maar 1 omstander dood. Dit waren de kneusjes volgens mij
pi_157627795
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

drie zelfmoordenaars en maar 1 omstander dood. Dit waren de kneusjes volgens mij
Wij mogen god op ons blote knieën bedanken dat deze aanslagen mislukt zijn. Niet alleen omdat het een hoop meer slachtoffers scheelde maar ook omdat als die aanslagen waren gelukt dan was een grote sportwedstrijd bezoeken waarschijnlijk nooit meer hetzelfde geweest.
pi_157627812
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wij mogen god op ons blote knieën bedanken dat deze aanslagen mislukt zijn. Niet alleen omdat het een hoop meer slachtoffers scheelde maar ook omdat als die aanslagen waren gelukt dan was een grote sportwedstrijd bezoeken waarschijnlijk nooit meer hetzelfde geweest.
:Y
Fouilleren wérkt :)
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:10:01 #76
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157627830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zijn er die dag in, dag uit naar hun kantoor in een wolkenkrabber gaan zonder daarbij terug te denken aan 09/11? Ik denk best veel.

Hoeveel mensen gaan er wekelijks naar een voetbalstadion zonder daarbij terug te denken aan het Heizeldrama of aan Sheffield Wednesday? Ik denk best veel.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157627845
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:Y
Fouilleren wérkt :)
In principe werkt dat prima ja. Echter ontstaat er bij een stadion al snel rij vorming bij de ingang. Als daar iemand tussen staat die gefouilleerd wordt en ineens boem doet heb je alsnog een hoop slachtoffers....
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 18:10:44 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157627847
quote:

[..]

is dat wel zo?
voelt vliegen heel erg anders sinds 9/11?

de eerste keer dacht ik er nog aan, daarna niet meer ... life goes on enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157627895
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

is dat wel zo?
voelt vliegen heel erg anders sinds 9/11?

de eerste keer dacht ik er nog aan, daarna niet meer ... life goes on enzo
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoeveel mensen zijn er die dag in, dag uit naar hun kantoor in een wolkenkrabber gaan zonder daarbij terug te denken aan 09/11? Ik denk best veel.

Hoeveel mensen gaan er wekelijks naar een voetbalstadion zonder daarbij terug te denken aan het Heizeldrama of aan Sheffield Wednesday? Ik denk best veel.
Ik doelde eigenlijk meer op de maatregelen die er dan getroffen zouden worden bovenop die er al zijn bij een grote wedstrijd of sportevenement.
pi_157627910
Belgie-Spanje afgelast gezien Abdeslam werd afgezet aan het Koning Boudewijnstadium
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator dinsdag 17 november 2015 @ 18:15:10 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_157627968
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op de maatregelen die er dan getroffen zouden worden bovenop die er al zijn bij een grote wedstrijd of sportevenement.
als het betekend dat de beveiliging niet meer wordt gedaan door tjappies die hun werk maar half serieus nemen dan komt er nog iets goeds uit dan

die paar keer dat ik naar voetbal ben geweest werd alleen mijn jas gefouilleerd en zaten mensen gewoon te blowen op de tribune :') _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_157627974
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Belgie-Spanje afgelast gezien Abdeslam werd afgezet aan het Koning Boudewijnstadium
Is al enige tijd bekend. Of hij daadwerkelijk daar afgezet is weet ik dan weer niet...

Nederland vs Duitsland gaat vanavond vooralsnog gewoon door in Hannover. Ben wel benieuwd hoe het daar met de beveiliging staat.
pi_157627976
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat ding krijgt een normaal mens niet eens opgetild. :D
Hoeft ook niet opgetild te worden want dan zijn zijn benen onveilig.
Het is het bovenste onderdeel van dit.

Niet Fokken met mij.
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:15:45 #84
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_157627990
is die late night show van gisteren nog online terug te kijken ?
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_157628008
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef RAVW het volgende:
rtlxl.nl denk ik?
pi_157628015
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

als het betekend dat de beveiliging niet meer wordt gedaan door tjappies die hun werk maar half serieus nemen dan komt er nog iets goeds uit dan

die paar keer dat ik naar voetbal ben geweest werd alleen mijn jas gefouilleerd en zaten mensen gewoon te blowen op de tribune :') _O-
Haha ja, beveiliging in Nederland is een lachertje. Vuurwerk en zulks wordt ook gewoon gemakkelijk mee een stadion ingenomen.
pi_157628017
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef RAVW het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)8d-90cb-066c543c4ad8
pi_157628039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Is al enige tijd bekend. Of hij daadwerkelijk daar afgezet is weet ik dan weer niet...

Nederland vs Duitsland gaat vanavond vooralsnog gewoon door in Hannover. Ben wel benieuwd hoe het daar met de beveiliging staat.
De complete Duitse federale regering is er aanwezig, dus die zal wel zo streng zijn dat er niet eens een mug het stadion in kan vliegen zonder dat hij gefouilleerd wordt.
pi_157628051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:15 schreef Infection het volgende:

[..]

quote:
Abdeslam werd in buurt stadion afgezet

De beslissing om de wedstrijd België-Spanje af te lassen heeft alles te maken met het feit dat Salah Abdeslam gezien zou zijn aan het Koning Boudewijnstadion, na de aanslagen in Parijs. “Hij werd door twee vrienden naar Brussel gebracht en één van hen heeft aan de politie gezegd dat ze hem daar in de buurt hebben afgezet”, zegt VTM NIEUWS-journalist Katrien Saelens. Ondertussen gaat de klopjacht op de man volop door. “Abdeslam is de achtste terrorist van de aanslagen in Parijs. Hij moet en zal geklist worden”, zegt Saelens nog.

http://nieuws.vtm.be/binn(...)uurt-stadion-afgezet
pi_157628117
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

In principe werkt dat prima ja. Echter ontstaat er bij een stadion al snel rij vorming bij de ingang. Als daar iemand tussen staat die gefouilleerd wordt en ineens boem doet heb je alsnog een hoop slachtoffers....
Klopt, tegen iemand met een bomgordel doe je niets. Van afstand detoneren met een signaal zou kunnen als hij niemand om zich heen heeft staan. Of je moet een box hebben waar iedere verdachte in moet en die bij detectie automatisch vacuum zuigt. Zoiets heeft de Israelische douane volgens mij.

Maar goed, dan kan zo iemand zichzelf vooraf nog steeds wel tussen de mensen opblazen. En als daar een militair bij loopt is die militair ook dood. Bomgordels zijn helaas efficient en effectief.

Mission impossible.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')