Grondtroepen, ik weet niet hoelang ze toen naar die andere gezocht hebben, volgens mij een ondoordringbaar gebied.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het is wachten op de grondtroepen, de Koerden doen al goed hun best maar dat ligt in Turkije weer gevoelig.
Met alleen bommen krijg je ze niet weg.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Grondtroepen, ik weet niet hoelang ze toen naar die andere gezocht hebben, volgens mij een ondoordringbaar gebied.
Met veel bergen en passen, dan kunnen ze als schietschijf gebruikt worden?
En als het zou lukken laat ik het land dan zo onbeheerd achter?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met alleen bommen krijg je ze niet weg.
Late reactie misschien maar ze maken zelf een soort drugs genaamd captagon. Gebruiken ze ook om wat alerter en makkelijker te moorden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit dus.
gebruiken die gasten een bepaald soort drugs, alvorens over te gaan op hun slachtpartijen?
Het is een verdeeld land waar stel barbaren nu hun gang gaan en de president is geen haar beter.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
En als het zou lukken laat ik het land dan zo onbeheerd achter?
Dan is het volgens mij wachten op de volgenden?
Zou een slager die drugs dan ook gebruiken?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Late reactie misschien maar ze maken zelf een soort drugs genaamd captagon. Gebruiken ze ook om wat alerter en makkelijker te moorden.
Want een slager heeft ook te maken met dode dieren die terug schieten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou een slager die drugs dan ook gebruiken?
Die ziet het lapje vlees anders.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou een slager die drugs dan ook gebruiken?
Maar dit komt toch niet uit de lucht vallen. Om het beter te begrijpen kan het geen kwaad om de geschiedenis te begrijpen en er eventueel van te leren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het jammere van dit soort topics is als ze verzanden in de usual suspects met hun paradepaardjes over moslims, PVV, ingrijpen in MO, en wat al niet meer. Het gaat hier imho gewoon over Parijs, en de nasleep daarvan. En al helemaal niet als er met vage linkjes/columns wordt geschermd.
Nee jo, maar die mensen kunnen het ook hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Want een slager heeft ook te maken met dode dieren die terug schieten?
Een aanslag op Jamaica in de Dancehall, dan gaan ze terugschieten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Want een slager heeft ook te maken met dode dieren die terug schieten?
Lichtelijk offtopic, maar er staat me ook iets bij van dat de kampbewakers van de Nazi's ook drugs gebruikten om hun *kuch*werk*kuch* te kunnen doen en voortzetten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Late reactie misschien maar ze maken zelf een soort drugs genaamd captagon. Gebruiken ze ook om wat alerter en makkelijker te moorden.
https://medium.com/clouds(...)of-isis-6c7e95da1064
http://www.theguardian.co(...)yria-war-middle-east
http://yournewswire.com/c(...)s-fighters-in-syria/
TerrorSC.quote:
'quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mensen die bij dit soort aanslagen allemaal complottheorieën erop nalaten, schuld van Amerika, Israël etc. ik word daar zo moe van, de Koran, (extremistische) moslims en zichzelf hebben deze terroristen gemaakt en niemand anders..
Speed was dat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic, maar er staat me ook iets bij van dat de kampbewakers van de Nazi's ook drugs gebruikten om hun *kuch*werk*kuch* te kunnen doen en voortzetten.
Nee klopt, actie reactiequote:Op dinsdag 17 november 2015 12:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
'
mjah maar dat wisten we van te voren, IS is een terreurstaat en wij zijn die terreurstaat gaan bombarderen ... kunnen we dan nog klagen als ze hier hun terreur hierheen brengen?
als je weet dat iemand een dief is laat je hem ook niet op je fiets passen
tenzij het een lokfiets is natuurlijk
Daar nog een broei proces overheen en jaren van onderdrukking dan kan je het zo uittellen wat er van komt lijkt me?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee klopt, actie reactie
Zou ze dat evt kunnen vrijpleiten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:37 schreef YazooW het volgende:
Artikel nu bij de Telegraaf dat er injectienaalden zijn gevonden op de hotelkamer van de terroristen. Speculatie dat ze onder invloed de aanslagen hebben gepleegd.
Een aantal heeft zich aardig zinloos opgeblazen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:37 schreef YazooW het volgende:
Artikel nu bij de Telegraaf dat er injectienaalden zijn gevonden op de hotelkamer van de terroristen. Speculatie dat ze onder invloed de aanslagen hebben gepleegd.
Ik krijg niet ineens meer begrip door de eventuele aanleiding.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Maar dit komt toch niet uit de lucht vallen. Om het beter te begrijpen kan het geen kwaad om de geschiedenis te begrijpen en er eventueel van te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |