Dat is ook een topshow.quote:Op maandag 16 november 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Superfoods zijn flink door de mangel gehaald door de goden van de Keuringsdienst van Waarde.
Wat heb ik daar een pret gehad joh. Allemaal kerels opgeilen en dan het emailadres van een maat van me sturen. Die kreeg dan op msn zoveel verzoeken dat z'n computer moeilijk ging doen.quote:
25 jaarquote:Op maandag 16 november 2015 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft Theo prima voor elkaar
quote:Op maandag 16 november 2015 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat heb ik daar een pret gehad joh. Allemaal kerels opgeilen en dan het emailadres van een maat van me sturen. Die kreeg dan op msn zoveel verzoeken dat z'n computer moeilijk ging doen.
"Wat Rab moet je zien, al die verzoeken, pc trekt 't niet ik ga offline!"
trap gespot..quote:Op maandag 16 november 2015 22:39 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben geen echte vrouw want ik vind dit leuk
Ik wilde gezelschap denk ikquote:Op maandag 16 november 2015 22:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schuld van Karina in een ander topic
Karina heeft heel veel invloed op iedereen zo te zienquote:Op maandag 16 november 2015 22:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Schuld van Karina in een ander topic
Piet kwam anders vies dichtbijquote:Op maandag 16 november 2015 22:42 schreef Slobeend het volgende:
Beter dan zo'n item bij de kapper krijg je het niet.
JE MAG HELEMAAL NIET KIJKEN OMGquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:40 schreef Susi het volgende:
Gisteren gekeken, heb mij kapot gelachen. Topshow.
En ja, ben vrouw![]()
Is juist goed als vrouwen kijken, dan weten we meteen wat mannen willen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 18:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
JE MAG HELEMAAL NIET KIJKEN OMG
Ik voorspel weer een topshowtwitter:maximhartman twitterde op maandag 23-11-2015 om 12:15:44Vanavond in #NMVM Een geweldige spermaboer, dansles voor mannen en Rob Geus gebruikt geen beflapje! reageer retweet
Volgens mij niet nee. Beetje jammer. Niemand durft zekerquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Tagliano het volgende:
Is de woedekamer nu eigenlijk al eens voorbij gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |