En Ziggo Sport (betaalde deel).quote:
Daar ben ik te pauper voor.quote:Op vrijdag 27 november 2015 14:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Ziggo Sport (betaalde deel).
Wie botste op wie?quote:
Tig jaar terug Huilbergquote:
In 2012, Rosberg op een Indiër.quote:
Die is ook om 17:00 lokale tijdquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:40 schreef SnowOokami het volgende:
Kut... ik d8 dat FP2 om 17:00 was, nu mis ik die ook
Dit weet iedereen al minstens een maand.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Was hier het bericht van Sainz, die verklapte dat Torro Rosso met Ferarri motoren zal rijden volgend jaar, al voorbij gekomen?
Dit leek me toch aardig nieuw:quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit weet iedereen al minstens een maand.
Autoblog is een beetje laat om dit op te pikkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit leek me toch aardig nieuw:
http://www.autoblog.nl/ni(...)oor-toro-rosso-82281
Was tot nog toe alleen maar een gerucht. Nu lijkt het bevestigd te worden.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Autoblog is een beetje laat om dit op te pikkenIs al een tijdje bekend.
Ze beginnen het jaar met 2015 motoren en waarschijnlijk krijgen ze halverwege het jaar de beschikking over de 2016 Ferrari motor
Oktober belde...quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:52 schreef NaturalScience het volgende:
Was hier het bericht van Sainz, die verklapte dat Torro Rosso met Ferarri motoren zal rijden volgend jaar, al voorbij gekomen?
Het is misschien allemaal gissen, maar ik kan mij niet voorstellen dat Ferrari het Italiaanse STR alleen de oude motor aflevert en volledig STR in de steek laat. Ik gok een beetje op de trots van Italië, waar men liever een Italiaans team helpt, dan een buitenlands team. Bovendien hoor je overal geruchten dat Ferrari vooral Verstappen in het vizier heeft als toekomstige Ferrari rijder naast Vettel. Ik kan mij goed voorstellen dat Ferrari volgend jaar STR gebruikt om Verstappen van dichtbij te bestuderen en om het Ferrariteam af te stellen naar de wensen van Max zodat hij later beter presteert in een Ferrari auto.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze beginnen het jaar met 2015 motoren en waarschijnlijk krijgen ze halverwege het jaar de beschikking over de 2016 Ferrari motor
Zover ik weet is er tot op de dag van vandaag helemaal niks officieels over naar buiten gebracht, dus hoe kan Autoblog te laat zijn? Zowel van van Ferrari-kant als van STR-kant is er niks officieels verklaard. Dat het een done-deal is zal best, het verhaal is te sterk om te negeren, maar vooralsnog blijft het officieus en weten wij de details er niet van.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |