Dan hoeft ze maar hier voorbij te rijden. Ze stond gisteren om 23.00 nog te strijken. Ook fijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
da's wel jammer. had ze moeten houden zodat ze herinnert word wat ze heeft laten gaan.
Neequote:Op donderdag 19 november 2015 03:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
En je hebt jouw trouwring aan haar teruggegeven?
Ditquote:Op donderdag 19 november 2015 07:52 schreef miss_sly het volgende:
Als je iets van een trouwring wil laten maken voor je kinderen, dan doe je dat toch van je eigen trouwring?
Je hebt die ring aan haar gegeven, ooit, en ik vind dat het niet echt iets is om terug te vragen.
Njah, terug te vragen, ik zie die ring kun je ook afdoen. Dat deed ze en ze vroeg of ik er geen gekke dingen mee ging doen. Natuurlijk niet, zei ik. Leg hem hier netjes in de kluis.quote:Op donderdag 19 november 2015 07:52 schreef miss_sly het volgende:
Als je iets van een trouwring wil laten maken voor je kinderen, dan doe je dat toch van je eigen trouwring?
Je hebt die ring aan haar gegeven, ooit, en ik vind dat het niet echt iets is om terug te vragen.
Ik denk dat je haar daarmee wil laten voelen dat het over is, misschien zelfs wel met de hoop dat ze zo zal instorten en toch bij je zal willen blijven.
Nadat ze heeft geloven bij de psychiater?quote:Op donderdag 19 november 2015 07:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat je haar daarmee wil laten voelen dat het over is, misschien zelfs wel met de hoop dat ze zo zal instorten en toch bij je zal willen blijven.
Ik denk dat je dat rationeel wil geloven, maar ik weet niet of je al zover bent. Of dat je haar misschien heel erg wil laten zien wat ze weggegooid heeft, om haar dan, als ze spijt krijgt, keihard af te wijzen als wraak voor de pijn die ze je heeft gedaan.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Nadat ze heeft geloven bij de psychiater?
Nadat ze mij een berichtje op vakantie liet lezen die ze naar hem stuurt dat ze kiest voor haar gezin maar van te voren een bericht stuurt dat hij het volgende bericht niet moest geloven? (Dit vertelde ze me eergisteren toen ik vroeg waarom ze dat berichtje stuurde naar hem).
Haar terug? Ik hoop dat ze hartstikke gelukkig worden in een relatie die zijn fundament heeft op pure leugens.
Waarom zou je er überhaupt iets over vinden, dat ze die ring al dan niet draagt?quote:Op donderdag 19 november 2015 08:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Njah, terug te vragen, ik zie die ring kun je ook afdoen. Dat deed ze en ze vroeg of ik er geen gekke dingen mee ging doen. Natuurlijk niet, zei ik. Leg hem hier netjes in de kluis.
Ben net naar de goudsmid geweest, ik laat har ring polijsten en geef die terug. Mijn eigen ring laat ik de kindjes in zetten en laat er een hanger van maken:quote:Op donderdag 19 november 2015 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom zou je er überhaupt iets over vinden, dat ze die ring al dan niet draagt?
En je liegt dus als je zegt dat je hem in de kluis gaat leggen, terwijl je er iets voor wil laten maken voor de kinderen. Doe dat dan in overleg met haar en gebruik jullie beider ringen.
Dank je.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik weet wat je doormaakt. Alle leugens van weet ik het hoe lang komen nu naar boven. Alle dingen die ze heeft gezegd die je destijds misschien vreemd vond maar niks achter zocht krijgen nu betekenis. De puzzelstukjes vallen op hun plek. Misschien is het maar goed ook want het maakt wel duidelijk dat je voor je eigen toekomst en die van je kinderen moet kiezen en niet druk moet maken over haar toekomst. Je moet je geluk halen uit je eigen leven. De kans dat een relatie die voortkomt uit bedrog lang standhoudt is klein, maar daar moet je niet op gaan zitten hopen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.
Dat je nu langzaam achter alle leugens gaat komen is heel moeilijk en pijnlijk. Krop het niet op en laat het jou als persoon niet veranderen en leg een toekomstige relatie ook niet langs die meetlat.
Mooi idee!quote:Op donderdag 19 november 2015 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben net naar de goudsmid geweest, ik laat har ring polijsten en geef die terug. Mijn eigen ring laat ik de kindjes in zetten en laat er een hanger van maken:
[ afbeelding ]
Te meer omdat ik die kopjes heb gegeven terwijl ze al met die vent lag te neuken. Maar goed, het is een afsluiting.quote:
Wat, die kopjes had je aan haar gegeven? Die heb je teruggevraagd voor jezelf? Gaat zij nu de kinderen die ze jou heeft gegeven terugvragen? Pas op, het kan maar zo gebeuren.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Te meer omdat ik die kopjes heb gegeven terwijl ze al met die vent lag te neuken. Maar goed, het is een afsluiting.
Nee, die liggen hier en ze hoeft ze niet. Draagt ze toch nooit zei ze. Hoho. Ik ga niet op die toer.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat, die kopjes had je aan haar gegeven? Die heb je teruggevraagd voor jezelf? Gaat zij nu de kinderen die ze jou heeft gegeven terugvragen? Pas op, het kan maar zo gebeuren.
Wat ontzettend kinderachtig allemaal.
Kopjes prima, je kinderen blijven altijd je kinderen. Weet je echter zeker wel dat je dat in je trouwring wilt laten doen? Immers blijft ze als het goed is niet voor lang meer je vrouw...quote:Op donderdag 19 november 2015 10:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Te meer omdat ik die kopjes heb gegeven terwijl ze al met die vent lag te neuken. Maar goed, het is een afsluiting.
Ik vind dat je nogal snel en vanuit de emotie van dit moment dingen onderneemt. Ik vind het meer dan vreemd dat jij besluit dat jouw naam uit haar ring gepolijst wordt. Dat zou haar eigen keuze moeten zijn, áls ze dat al zou willen doen. Ik vind het ook vreemd dat jij je trouwring wilt blijven dragen, en dan nog wel op een wijze waarop weduwnaars dat doen als gedenkteken, en met daarin die kinderkopjes verwerkt die je haar cadeau hebt gegeven. Jouw vrouw is springlevend, ze is niet dood. Het is niet normaal om na je scheiden je trouwring te blijven dragen. De meeste gescheiden ouders bewaren die ringen voor hun kinderen, voor later, met daarin de namen van beide ouders gegraveerd. Want jij kunt alles nu wel als één grote leugen ervaren, maar ooit waren die gevoelens van verbondenheid en liefde echt. Als bewijs daarvan hebben jullie samen 2 kinderen op de wereld gezet.quote:Op donderdag 19 november 2015 10:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, die liggen hier en ze hoeft ze niet. Draagt ze toch nooit zei ze. Hoho. Ik ga niet op die toer.
Ik vind dat jij TS nogal makkelijk en snel veroordeelt....quote:Op donderdag 19 november 2015 11:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel en vanuit de emotie van dit moment dingen onderneemt. Ik vind het meer dan vreemd dat jij besluit dat jouw naam uit haar ring gepolijst wordt. Dat zou haar eigen keuze moeten zijn, áls ze dat al zou willen doen. Ik vind het ook vreemd dat jij je trouwring wilt blijven dragen, en dan nog wel op een wijze waarop weduwnaars dat doen als gedenkteken, en met daarin die kinderkopjes verwerkt die je haar cadeau hebt gegeven. Jouw vrouw is springlevend, ze is niet dood. Het is niet normaal om na je scheiden je trouwring te blijven dragen. De meeste gescheiden ouders bewaren die ringen voor hun kinderen, voor later, met daarin de namen van beide ouders gegraveerd. Want jij kunt alles nu wel als één grote leugen ervaren, maar ooit waren die gevoelens van verbondenheid en liefde echt. Als bewijs daarvan hebben jullie samen 2 kinderen op de wereld gezet.
IIk vind jou nogal agressief tegen mensen met een andere mening dan jijzelf hebtquote:Op donderdag 19 november 2015 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat jij TS nogal makkelijk en snel veroordeelt....
Laat TS even lekker zelf weten of hij zich wil gedragen als weduwnaar of niet, überhaupt zijn idee al wegzetten als gedrag van iemand wiens vrouw is overleden vind ik al van de zotte.
Laat hem lekker zelf weten hoe hij daar mee om wil gaan, wie ben jij om te zeggen dat dat niet op zijn manier mag omdat het niet in jouw straatje past?
18 jaar lief en leed gedeeld, die herinneringen draag liever bij me, wat is daar mis mee? En die trouwring van haar? Ze vroeg of ik er op wilde letten en geen gekke dingen mee zou doen. Ze krijgt hem van mij netjes terug en dan kan ze zelf beslissen wat ze ermee wil.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kopjes prima, je kinderen blijven altijd je kinderen. Weet je echter zeker wel dat je dat in je trouwring wilt laten doen? Immers blijft ze als het goed is niet voor lang meer je vrouw...
Die ring is een memento aan je huwelijk, of je daar nou dagelijks mee rond wilt lopen. Geloof me, dat gaat het er niet makkelijker op maken op de lange termijn.
Die naam gaat er niet uit, polijsten de buitenkant hequote:Op donderdag 19 november 2015 11:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal snel en vanuit de emotie van dit moment dingen onderneemt. Ik vind het meer dan vreemd dat jij besluit dat jouw naam uit haar ring gepolijst wordt. Dat zou haar eigen keuze moeten zijn, áls ze dat al zou willen doen. Ik vind het ook vreemd dat jij je trouwring wilt blijven dragen, en dan nog wel op een wijze waarop weduwnaars dat doen als gedenkteken, en met daarin die kinderkopjes verwerkt die je haar cadeau hebt gegeven. Jouw vrouw is springlevend, ze is niet dood. Het is niet normaal om na je scheiden je trouwring te blijven dragen. De meeste gescheiden ouders bewaren die ringen voor hun kinderen, voor later, met daarin de namen van beide ouders gegraveerd. Want jij kunt alles nu wel als één grote leugen ervaren, maar ooit waren die gevoelens van verbondenheid en liefde echt. Als bewijs daarvan hebben jullie samen 2 kinderen op de wereld gezet.
Ik denk dat die netjes opberg. Of wel ga dragen, gewoon omdat het kan, wat een ander ervan vindt boeit me niks.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:29 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik zou de ketting alleen niet dragen als je weer gaat daten.
Als date zijnde zou ik me afvragen in hoeverre je emotioneel van je ex af bent en de boot afhouden.
Geen idee.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje sta te kijken van die hanger van zijn trouwring. Gaat hij die dragen?
Mag ik vragen waarom je dit soort dingen hier op her forum deelt, als het je niet boeit wat een ander ervan vindt?quote:Op donderdag 19 november 2015 11:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat die netjes opberg. Of wel ga dragen, gewoon omdat het kan, wat een ander ervan vindt boeit me niks.
Wat daar mis mee is is dat je er op die manier op je 80e nog mee zit. Maar dat zie je vrees ik pas in als je al veel te veel jaren bent blijven hangen. Ik raad je echt aan je 100% in te zetten om eroverheen te komen en verder te gaan.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]
18 jaar lief en leed gedeeld, die herinneringen draag liever bij me, wat is daar mis mee? En die trouwring van haar? Ze vroeg of ik er op wilde letten en geen gekke dingen mee zou doen. Ze krijgt hem van mij netjes terug en dan kan ze zelf beslissen wat ze ermee wil.
quote:Op donderdag 19 november 2015 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]
18 jaar lief en leed gedeeld, die herinneringen draag liever bij me, wat is daar mis mee? En die trouwring van haar? Ze vroeg of ik er op wilde letten en geen gekke dingen mee zou doen. Ze krijgt hem van mij netjes terug en dan kan ze zelf beslissen wat ze ermee wil.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef betyar het volgende:
Net de trouwring teruggevraagd, moest ze huilen.
Dat zou ook normaal zijn, als ze hem meegenomen zou hebben. Het was tenslotte ook haar huwelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Anders had ze hem meegenomen he. Eigen keus en zo.
Dus wil je kans op een succesvolle date niet vergroten of anders ze opbergen en er niets mee doen wat je ex ook al deed. Oke dan. Succes ermee.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat die netjes opberg. Of wel ga dragen, gewoon omdat het kan, wat een ander ervan vindt boeit me niks.
Geen idee. Eigenlijk. Ik denk een soort afsluiting. Dat er mensen zijn die dat vreemd vinden kan ik me indenken. Mensen vinden het ook vreemd dat ik niet woedend ben en graag zoek naar een goede oplossing. Mensen vinden het ook vreemd dat we samen naast elkaar naar het voetbal van ons zoontje kijken en praten over koetjes en kalfjes.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dit soort dingen hier op her forum deelt, als het je niet boeit wat een ander ervan vindt?
Tot nu toe had ik de indruk dat je hier graag feedback wilde, maar dat geldt dan kennelijk soms niet?
Dat zien we wel. Dank u. Heb een leuk kastje hier staan waar ie prima bij kan.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:46 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Dus wil je kans op een succesvolle date niet vergroten of anders ze opbergen en er niets mee doen wat je ex ook al deed. Oke dan. Succes ermee.
Dat klopt.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zou ook normaal zijn, als ze hem meegenomen zou hebben. Het was tenslotte ook haar huwelijk.
Vooral teleurgesteld, nu ligt boosheid daar erg dichtbij. Soms even iets van me af zetten en dan gaat het weer. Net alle foto's verwijderd en wil ik de muren opnieuw laten texen.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je komt wel boos over hier hoor, dat is ook normaal, maar ik maak echt nergens uit op dat je niet boos zou zijn.
Je laat het kennelijk irl niet zien.. Das anders dan t ook niet zíjn.
Zo te lezen was je huwelijk redelijk ruk (de afgelopen jaren)? Zeg maar gewoon ronduit slechte echtgenote. Door blijven gaan zoals het ging zou een aanslag op je eigenwaarde zijn geweest?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral teleurgesteld, nu ligt boosheid daar erg dichtbij. Soms even iets van me af zetten en dan gaat het weer.
Op mij kom je vooral heel bang over. Waarom zou je in hemelsnaam haar ring laten polijsten? Wat wil je daar écht mee bereiken?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Vooral teleurgesteld, nu ligt boosheid daar erg dichtbij. Soms even iets van me af zetten en dan gaat het weer. Net alle foto's verwijderd en wil ik de muren opnieuw laten texen.
Tja, waarom? Ze heeft 18 jaar aan mijn zijde gestaan. Een fatsoenlijk afscheid en een nieuw begin hoort daarbij. We sluiten dit netjes af.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Op mij kom je vooral heel bang over. Waarom zou je in hemelsnaam haar ring laten polijsten? Wat wil je daar écht mee bereiken?
Ik zou zeggen: wees wat eerlijker tegen jezelf en ga eraan staan.
Spijker en kop. Dankquote:Op donderdag 19 november 2015 18:56 schreef Koral het volgende:
[..]
Zo te lezen was je huwelijk redelijk ruk (de afgelopen jaren)? Zeg maar gewoon ronduit slechte echtgenote. Door blijven gaan zoals het ging zou een aanslag op je eigenwaarde zijn geweest?
Je kunt er echter nu wel een goede vriendin (blijft toch de moeder van je kinderen) voor terug krijgen. Dat lijkt me een vooruitgang mits ze je (of eigenlijk jullie elkaar) daarin niet teleurstellen.
Als jullie dit beide beseffen is dat eigenlijk een win-win situatie.
Dan zeg je: "Nou meid, het ga je goed!" Haar ring laten polijsten vind ik écht heel erg raar. Manipulatief zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef betyar het volgende:
Tja, waarom? Ze heeft 18 jaar aan mijn zijde gestaan. Een fatsoenlijk afscheid en een nieuw begin hoort daarbij. We sluiten dit netjes af.
Maar was dat dan ook je idee toen je haar ring terugvroeg en ze ging huilen?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, waarom? Ze heeft 18 jaar aan mijn zijde gestaan. Een fatsoenlijk afscheid en een nieuw begin hoort daarbij. We sluiten dit netjes af.
Een goede. Dat weet ik niet. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar was dat dan ook je idee toen je haar ring terugvroeg en ze ging huilen?
Ik vroeg vandaag of ze me mist, nee hoor ik zie je vaak genoeg....... Toch een deurmatje aan het worden?quote:Op maandag 16 november 2015 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, zolang je maar geen deurmat wordt
Het is niet persoonlijk, maar ik krijg er een beetje de kriebels van. Waarom vraag je dat aan de vrouw die net verteld heeft dat ze een ander liever heeft? Ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:55 schreef betyar het volgende:
Ik vroeg vandaag of ze me mist, nee hoor ik zie je vaak genoeg....... Toch een deurmatje aan het worden?
Omdat ik van mening ben dat ze net iets teveel over de vloer komt hier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:54 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk, maar ik krijg er een beetje de kriebels van. Waarom vraag je dat aan de vrouw die net verteld heeft dat ze een ander liever heeft? Ik snap dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |