Dat begrijp ik heel goed! Juist in dit soort gevoelskwesties kun je enorm verstrikt raken tussen gevoel en verstand, en zelfs in korte tijd, en nog een keer, en nog een keer. Door te praten, kun je zelf alles op een rijtje proberen te krijgen, waar je het zelf soms ook niet meer snapt.quote:Op maandag 16 november 2015 21:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Erover praten doet goed hoor. Natuurlijk mis ik haar en is het stil.............
Dank u.quote:Op maandag 16 november 2015 21:25 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed! Juist in dit soort gevoelskwesties kun je enorm verstrikt raken tussen gevoel en verstand, en zelfs in korte tijd, en nog een keer, en nog een keer. Door te praten, kun je zelf alles op een rijtje proberen te krijgen, waar je het zelf soms ook niet meer snapt.
Keep talking!![]()
Ik hoef het niet te snappen uiteindelijk, het moet voor jou allemaal helder gaan worden. Want op dat moment kun je dingen gaan loslaten, en andere dingen weer aanpakken.
Ik wens jou iig alles wat goed is
Toch vind ik dit wel heel belangrijke info.quote:Op maandag 16 november 2015 20:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik dat gedaan, we hebben er samen een grote bende van gemaakt. Aan de boekhouding te zien begon het een paar maanden na de geboorte van ons dochtertje. Toen ging het bergafwaarts met de boekhouding. Dochterlief is nu pas 6 geworden.
De boekhouding privé. Die hield ik nooit bij. Zakelijk ging goed tot een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Toch vind ik dit wel heel belangrijke info.
zoals ik het begrijp, kom jij er nu pas achter dat het met de boekhouding niet goed ging. Terwijl dat al 6 jaar gaande is. Dat zegt toch ook wel iets over de communicatie, het samen leven en werken.
Niet dat dat een excuus is voor vreemdgaan, uiteraard.
Al die jaren? Het krijgen van een kind kan veel impact hebben, op een vrouw nog anders dan op een man.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
De boekhouding privé. Die hield ik nooit bij. Zakelijk ging goed tot een half jaar geleden.
Maar inderdaad, de communicatie werd minder. Hoewel ik van mening ben dat ik er alles aan heb gedaan.
Mag ik je adviseren iemand anders te nemen dan haar moeder, als het er op aan komt zal ze haar kant kiezen!quote:Op maandag 16 november 2015 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt. Sowieso hebben we eigenlijk ook een derde partij, namelijk mijn schoonmoeder, die wil ook onder geen beding dat ik hier wegga.
Hoho, ik wil haar moeder niet aan mijn kant. Die kijkt puur naar haar kleinkinderen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:34 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mag ik je adviseren iemand anders te nemen dan haar moeder, als het er op aan komt zal ze haar kant kiezen!
Wat verschillende mensen aangeven en jij denk ik nog niet goed ziet, is dat de relatie met de mensen die dicht bij je ex staan heel snel zal veranderen. Hoe fout ze ook is geweest, haar familie zal na verloop van tijd voor haar kiezen. Daarnaast zal zij zelf ook snel verder veranderen, van je af komen te staan en zal ze vroeg of laat de zaken in haar voordeel gaan regelen. Wees daarom niet te toegeeflijk en onderken de problemen niet. De situatie is dan wel complex maar niet onoplosbaar. Het klinkt nu alsof je tegen een berg op kijkt die niet te overzien is. Schakel daarom hulp in en ontwar die knoop, maak schoon schip en neem beslissingen die je los maken van haar.zodat je verder kunt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:10 schreef betyar het volgende:
Hoho, ik wil haar moeder niet aan mijn kant. Die kijkt puur naar haar kleinkinderen.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:42 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Wat verschillende mensen aangeven en jij denk ik nog niet goed ziet, is dat de relatie met de mensen die dicht bij je ex staan heel snel zal veranderen. Hoe fout ze ook is geweest, haar familie zal na verloop van tijd voor haar kiezen. Daarnaast zal zij zelf ook snel verder veranderen, van je af komen te staan en zal ze vroeg of laat de zaken in haar voordeel gaan regelen. Wees daarom niet te toegeeflijk en onderken de problemen niet. De situatie is dan wel complex maar niet onoplosbaar. Het klinkt nu alsof je tegen een berg op kijkt die niet te overzien is. Schakel daarom hulp in en ontwar die knoop, maak schoon schip en neem beslissingen die je los maken van haar.zodat je verder kunt.
Dit.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:25 schreef avotar het volgende:
Ik vind je houding ontzettend knap. Is het niet voor haar, dan toch in elk geval voor je kinderen.
Bedenk je wel alles op papier te zetten (maar dat zal vast in deel 1 al geroepen zijn, ik loop wat achter met lezen).
Vele vinden het vreemd dat ik niet boos ben. Aan boosheid heb je niks, brengt alleen maar ellende. Gisteren nog het e.a. doorgenomen. Zodra de boekhouding en dergelijke zaken klaar zijn gaan we om tafel zitten om het een en ander vast te leggen. Vechten willen we absoluut beide niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 10:25 schreef avotar het volgende:
Ik vind je houding ontzettend knap. Is het niet voor haar, dan toch in elk geval voor je kinderen.
Bedenk je wel alles op papier te zetten (maar dat zal vast in deel 1 al geroepen zijn, ik loop wat achter met lezen).
Wat een ongelooflijke onzin ditquote:Op maandag 16 november 2015 20:41 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is: Moeders en dochters hebben een competatieve relatie. Als meisjes klein zijn, strijden ze met hun moeder om de aandacht van papa.
Als meisjes vrouwen worden, dan kun je als partner van een vrouw best dikke mik zijn met papa, maar niet zozeer met mama. Als je dikke mik bent met mama, dan staat jouw partner alleen tegenover een front.
.
Ik leef met je mee manquote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef betyar het volgende:
Net de trouwring teruggevraagd, moest ze huilen.
Waarom zou je die terug vragen?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef betyar het volgende:
da's wel jammer. had ze moeten houden zodat ze herinnert word wat ze heeft laten gaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef betyar het volgende:
En je hebt jouw trouwring aan haar teruggegeven?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:11 schreef betyar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |