Kinderen moeten vooral kind kunnen zijn, zonder de last van hun ouders op hun schouders, ook (en vooral) als zij gescheiden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Het lijkt me voor de kinderen alleen zo moeilijk als ze nooit zien hoe moeilijk papa het heeft
Grappig is dat. Mijn kinderen (nu 17 en 19) geven aan dat ze het fijn vinden dat ik hen toendertijd (3 en 5) liet zien dat ik het óók naar vond dat papa niet meer bij ons woonde.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:32 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kinderen moeten vooral kind kunnen zijn, zonder de last van hun ouders op hun schouders, ook (en vooral) als zij gescheiden zijn.
Laten merken dat je de oude gezinssituatie en de fijne tijd met je ex ook zo mist is heel wat anders dan hen opzadelen met je lasten en verdriet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:41 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Grappig is dat. Mijn kinderen (nu 17 en 19) geven aan dat ze het fijn vinden dat ik hen toendertijd (3 en 5) liet zien dat ik het óók naar vond dat papa niet meer bij ons woonde.
Okay.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef Barrah het volgende:
[..]
Laten merken dat je de oude gezinssituatie en de fijne tijd met je ex ook zo mist is heel wat anders dan hen opzadelen met je lasten en verdriet.
Als je schrijft "hoe moeilijk papa het heeft" denk ik eerder aan het laatste dan het eerste.
Nee, dat heb ik ook. Ik vind het erg om haar zo te zien......quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oké.
Vind je het gek dat ik een beetje medelijden geb met je ex?
Gefeliciteerd. Hoe voelt het?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef betyar het volgende:
Afgelopen maandag de papieren getekend.
Goed, alles is geregeld zoals we wilden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:11 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe voelt het?
Wij hadden een huis samen en toen ik de akte van verdeling kreeg, was dat gevoelsmatig wel het afsluiten van een hoofdstuk.
Mooi! Lekker weer een nieuw hoofdstuk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Goed, alles is geregeld zoals we wilden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |