abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2015 @ 06:12:14 #51
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157663858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 00:35 schreef redboyke het volgende:

[..]

da's wel jammer. had ze moeten houden zodat ze herinnert word wat ze heeft laten gaan.
Dan hoeft ze maar hier voorbij te rijden. Ze stond gisteren om 23.00 nog te strijken. Ook fijn.
  donderdag 19 november 2015 @ 07:20:45 #52
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157663983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 03:54 schreef Tayu het volgende:

[..]

En je hebt jouw trouwring aan haar teruggegeven? ;)
Nee
pi_157664118
Als je iets van een trouwring wil laten maken voor je kinderen, dan doe je dat toch van je eigen trouwring?
Je hebt die ring aan haar gegeven, ooit, en ik vind dat het niet echt iets is om terug te vragen.

Ik denk dat je haar daarmee wil laten voelen dat het over is, misschien zelfs wel met de hoop dat ze zo zal instorten en toch bij je zal willen blijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 19 november 2015 @ 08:09:26 #54
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_157664205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 07:52 schreef miss_sly het volgende:
Als je iets van een trouwring wil laten maken voor je kinderen, dan doe je dat toch van je eigen trouwring?
Je hebt die ring aan haar gegeven, ooit, en ik vind dat het niet echt iets is om terug te vragen.
Dit
  donderdag 19 november 2015 @ 08:41:21 #55
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157664448
quote:

Ik denk dat je haar daarmee wil laten voelen dat het over is, misschien zelfs wel met de hoop dat ze zo zal instorten en toch bij je zal willen blijven.
Njah, terug te vragen, ik zie die ring kun je ook afdoen. Dat deed ze en ze vroeg of ik er geen gekke dingen mee ging doen. Natuurlijk niet, zei ik. Leg hem hier netjes in de kluis.
  donderdag 19 november 2015 @ 08:50:54 #56
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157664548
quote:
Nadat ze heeft geloven bij de psychiater?

Nadat ze mij een berichtje op vakantie liet lezen die ze naar hem stuurt dat ze kiest voor haar gezin maar van te voren een bericht stuurt dat hij het volgende bericht niet moest geloven? (Dit vertelde ze me eergisteren toen ik vroeg waarom ze dat berichtje stuurde naar hem).

Haar terug? Ik hoop dat ze hartstikke gelukkig worden in een relatie die zijn fundament heeft op pure leugens.
pi_157665363
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:50 schreef betyar het volgende:

[..]

Nadat ze heeft geloven bij de psychiater?

Nadat ze mij een berichtje op vakantie liet lezen die ze naar hem stuurt dat ze kiest voor haar gezin maar van te voren een bericht stuurt dat hij het volgende bericht niet moest geloven? (Dit vertelde ze me eergisteren toen ik vroeg waarom ze dat berichtje stuurde naar hem).

Haar terug? Ik hoop dat ze hartstikke gelukkig worden in een relatie die zijn fundament heeft op pure leugens.
Ik denk dat je dat rationeel wil geloven, maar ik weet niet of je al zover bent. Of dat je haar misschien heel erg wil laten zien wat ze weggegooid heeft, om haar dan, als ze spijt krijgt, keihard af te wijzen als wraak voor de pijn die ze je heeft gedaan.

Allemaal heel begrijpelijk, hoor, maar niet verstandig :)
pi_157665374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:41 schreef betyar het volgende:

[..]

Njah, terug te vragen, ik zie die ring kun je ook afdoen. Dat deed ze en ze vroeg of ik er geen gekke dingen mee ging doen. Natuurlijk niet, zei ik. Leg hem hier netjes in de kluis.
Waarom zou je er überhaupt iets over vinden, dat ze die ring al dan niet draagt?
En je liegt dus als je zegt dat je hem in de kluis gaat leggen, terwijl je er iets voor wil laten maken voor de kinderen. Doe dat dan in overleg met haar en gebruik jullie beider ringen.
pi_157665406
Ik weet wat je doormaakt. Alle leugens van weet ik het hoe lang komen nu naar boven. Alle dingen die ze heeft gezegd die je destijds misschien vreemd vond maar niks achter zocht krijgen nu betekenis. De puzzelstukjes vallen op hun plek. Misschien is het maar goed ook want het maakt wel duidelijk dat je voor je eigen toekomst en die van je kinderen moet kiezen en niet druk moet maken over haar toekomst. Je moet je geluk halen uit je eigen leven. De kans dat een relatie die voortkomt uit bedrog lang standhoudt is klein, maar daar moet je niet op gaan zitten hopen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.

Dat je nu langzaam achter alle leugens gaat komen is heel moeilijk en pijnlijk. Krop het niet op en laat het jou als persoon niet veranderen en leg een toekomstige relatie ook niet langs die meetlat.
  donderdag 19 november 2015 @ 10:34:31 #60
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157665768
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarom zou je er überhaupt iets over vinden, dat ze die ring al dan niet draagt?
En je liegt dus als je zegt dat je hem in de kluis gaat leggen, terwijl je er iets voor wil laten maken voor de kinderen. Doe dat dan in overleg met haar en gebruik jullie beider ringen.
Ben net naar de goudsmid geweest, ik laat har ring polijsten en geef die terug. Mijn eigen ring laat ik de kindjes in zetten en laat er een hanger van maken:
  donderdag 19 november 2015 @ 10:35:30 #61
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157665783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik weet wat je doormaakt. Alle leugens van weet ik het hoe lang komen nu naar boven. Alle dingen die ze heeft gezegd die je destijds misschien vreemd vond maar niks achter zocht krijgen nu betekenis. De puzzelstukjes vallen op hun plek. Misschien is het maar goed ook want het maakt wel duidelijk dat je voor je eigen toekomst en die van je kinderen moet kiezen en niet druk moet maken over haar toekomst. Je moet je geluk halen uit je eigen leven. De kans dat een relatie die voortkomt uit bedrog lang standhoudt is klein, maar daar moet je niet op gaan zitten hopen. Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.

Dat je nu langzaam achter alle leugens gaat komen is heel moeilijk en pijnlijk. Krop het niet op en laat het jou als persoon niet veranderen en leg een toekomstige relatie ook niet langs die meetlat.
Dank je.
pi_157665786
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:34 schreef betyar het volgende:

[..]

Ben net naar de goudsmid geweest, ik laat har ring polijsten en geef die terug. Mijn eigen ring laat ik de kindjes in zetten en laat er een hanger van maken:
[ afbeelding ]
Mooi idee!
  donderdag 19 november 2015 @ 10:36:48 #63
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157665796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mooi idee!
Te meer omdat ik die kopjes heb gegeven terwijl ze al met die vent lag te neuken. Maar goed, het is een afsluiting.
pi_157666026
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:36 schreef betyar het volgende:

[..]

Te meer omdat ik die kopjes heb gegeven terwijl ze al met die vent lag te neuken. Maar goed, het is een afsluiting.
Wat, die kopjes had je aan haar gegeven? Die heb je teruggevraagd voor jezelf? Gaat zij nu de kinderen die ze jou heeft gegeven terugvragen? Pas op, het kan maar zo gebeuren.

Wat ontzettend kinderachtig allemaal.
  donderdag 19 november 2015 @ 10:54:42 #65
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157666034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:53 schreef Tayu het volgende:

[..]

Wat, die kopjes had je aan haar gegeven? Die heb je teruggevraagd voor jezelf? Gaat zij nu de kinderen die ze jou heeft gegeven terugvragen? Pas op, het kan maar zo gebeuren.

Wat ontzettend kinderachtig allemaal.
Nee, die liggen hier en ze hoeft ze niet. Draagt ze toch nooit zei ze. Hoho. Ik ga niet op die toer.
  donderdag 19 november 2015 @ 11:13:46 #66
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157666295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:36 schreef betyar het volgende:

[..]

Kopjes prima, je kinderen blijven altijd je kinderen. Weet je echter zeker wel dat je dat in je trouwring wilt laten doen? Immers blijft ze als het goed is niet voor lang meer je vrouw...
Die ring is een memento aan je huwelijk, of je daar nou dagelijks mee rond wilt lopen. Geloof me, dat gaat het er niet makkelijker op maken op de lange termijn.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157666308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:54 schreef betyar het volgende:

[..]

Nee, die liggen hier en ze hoeft ze niet. Draagt ze toch nooit zei ze. Hoho. Ik ga niet op die toer.
Ik vind dat je nogal snel en vanuit de emotie van dit moment dingen onderneemt. Ik vind het meer dan vreemd dat jij besluit dat jouw naam uit haar ring gepolijst wordt. Dat zou haar eigen keuze moeten zijn, áls ze dat al zou willen doen. Ik vind het ook vreemd dat jij je trouwring wilt blijven dragen, en dan nog wel op een wijze waarop weduwnaars dat doen als gedenkteken, en met daarin die kinderkopjes verwerkt die je haar cadeau hebt gegeven. Jouw vrouw is springlevend, ze is niet dood. Het is niet normaal om na je scheiden je trouwring te blijven dragen. De meeste gescheiden ouders bewaren die ringen voor hun kinderen, voor later, met daarin de namen van beide ouders gegraveerd. Want jij kunt alles nu wel als één grote leugen ervaren, maar ooit waren die gevoelens van verbondenheid en liefde echt. Als bewijs daarvan hebben jullie samen 2 kinderen op de wereld gezet.
pi_157666372
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:15 schreef Tayu het volgende:

[..]

Ik vind dat je nogal snel en vanuit de emotie van dit moment dingen onderneemt. Ik vind het meer dan vreemd dat jij besluit dat jouw naam uit haar ring gepolijst wordt. Dat zou haar eigen keuze moeten zijn, áls ze dat al zou willen doen. Ik vind het ook vreemd dat jij je trouwring wilt blijven dragen, en dan nog wel op een wijze waarop weduwnaars dat doen als gedenkteken, en met daarin die kinderkopjes verwerkt die je haar cadeau hebt gegeven. Jouw vrouw is springlevend, ze is niet dood. Het is niet normaal om na je scheiden je trouwring te blijven dragen. De meeste gescheiden ouders bewaren die ringen voor hun kinderen, voor later, met daarin de namen van beide ouders gegraveerd. Want jij kunt alles nu wel als één grote leugen ervaren, maar ooit waren die gevoelens van verbondenheid en liefde echt. Als bewijs daarvan hebben jullie samen 2 kinderen op de wereld gezet.
Ik vind dat jij TS nogal makkelijk en snel veroordeelt....

Laat TS even lekker zelf weten of hij zich wil gedragen als weduwnaar of niet, überhaupt zijn idee al wegzetten als gedrag van iemand wiens vrouw is overleden vind ik al van de zotte.
Laat hem lekker zelf weten hoe hij daar mee om wil gaan, wie ben jij om te zeggen dat dat niet op zijn manier mag omdat het niet in jouw straatje past?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 19 november 2015 @ 11:21:30 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157666408
Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje sta te kijken van die hanger van zijn trouwring. Gaat hij die dragen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_157666420
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind dat jij TS nogal makkelijk en snel veroordeelt....

Laat TS even lekker zelf weten of hij zich wil gedragen als weduwnaar of niet, überhaupt zijn idee al wegzetten als gedrag van iemand wiens vrouw is overleden vind ik al van de zotte.
Laat hem lekker zelf weten hoe hij daar mee om wil gaan, wie ben jij om te zeggen dat dat niet op zijn manier mag omdat het niet in jouw straatje past?
IIk vind jou nogal agressief tegen mensen met een andere mening dan jijzelf hebt ;)
  donderdag 19 november 2015 @ 11:29:15 #71
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157666545
Ik zou de ketting alleen niet dragen als je weer gaat daten.
Als date zijnde zou ik me afvragen in hoeverre je emotioneel van je ex af bent en de boot afhouden. :?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  donderdag 19 november 2015 @ 11:35:20 #72
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157666652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:13 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kopjes prima, je kinderen blijven altijd je kinderen. Weet je echter zeker wel dat je dat in je trouwring wilt laten doen? Immers blijft ze als het goed is niet voor lang meer je vrouw...
Die ring is een memento aan je huwelijk, of je daar nou dagelijks mee rond wilt lopen. Geloof me, dat gaat het er niet makkelijker op maken op de lange termijn.
18 jaar lief en leed gedeeld, die herinneringen draag liever bij me, wat is daar mis mee? En die trouwring van haar? Ze vroeg of ik er op wilde letten en geen gekke dingen mee zou doen. Ze krijgt hem van mij netjes terug en dan kan ze zelf beslissen wat ze ermee wil.
  donderdag 19 november 2015 @ 11:35:51 #73
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157666665
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:15 schreef Tayu het volgende:

[..]

Die naam gaat er niet uit, polijsten de buitenkant he
  donderdag 19 november 2015 @ 11:38:13 #74
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157666701
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:29 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ik zou de ketting alleen niet dragen als je weer gaat daten.
Als date zijnde zou ik me afvragen in hoeverre je emotioneel van je ex af bent en de boot afhouden. :?
Ik denk dat die netjes opberg. Of wel ga dragen, gewoon omdat het kan, wat een ander ervan vindt boeit me niks.
  donderdag 19 november 2015 @ 11:38:59 #75
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_157666709
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje sta te kijken van die hanger van zijn trouwring. Gaat hij die dragen?
Geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')