SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Lekker toch af en toequote:Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig Lonaa!
Ik ben gisteravond gezwicht voor een stukje chocolade. Ik had er zó'n trek in. En het was heerlijk
.
Ja, vreselijk he? Het smaakt ook altijd naar meer. Je kunt het naar binnen blijven proppen tot je doodziek bent. Ik mis het niet dat ik het elke avond vrat...quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Chips heeft nooit de orgastische euforie die je verwacht. Duivelsvoer is het.
Oh jawel. Chips zijn de hemel.quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
200 kcal is ongeveer 60 gramquote:Op maandag 16 november 2015 16:27 schreef MutedFaith het volgende:
Goed plan.
Hoeveel pepernoten gaan er ongeveer in een ons?
Ik vind chips ook niet boeiend.quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Nee heur. Die staan allemaal in mijn lijstje met dingen die ik komende weken nog moet eten.quote:Op maandag 16 november 2015 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik nou laatst die recepten voor janjoker zitten uittypen
Oh, Dat zijn er meer dan ik gedacht had. Dat ga ik ook maar eens doen danquote:Op maandag 16 november 2015 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
200 kcal is ongeveer 60 gram
en ik denk dat dat toch wel zo'n 10-15 pepernoten wareneen flink handje iig
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nee heur. Die staan allemaal in mijn lijstje met dingen die ik komende weken nog moet eten.
Ohhh, sorry.quote:Op maandag 16 november 2015 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar ze waren natuurlijk ook voor in de OP bedoeld.. nou ja..
quote:Op maandag 16 november 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ohhh, sorry.
Ik had gedacht dat een blauwe dat wel zou doen. Ik zoek ze vanaamd nog ff op en dan zet ik ze in de OP.
Maak je 'm ook precies zo? Want zowel de paarse cress als 'lange radijzen' heb ik hier in de buurt nog nooit gezien. De cress kan ik zo te lezen vervangen met gewone basilicum. Kan ik ook gewone radijs gebruiken?quote:Op maandag 16 november 2015 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet vanaaf weer deze quinoasalade, misschien ook voor in de OP als het mensen wat lijkt
Het is wat mfp mij heeft toebedeeld op basis van mijn informatie, lengte, gewicht en een zittende baan. Het zal wel dan. Ik vind die 1660 op zich best prima, ik kom daar meestal wel goed mee uit. Iig vind ik het zot om 5000 stappen gezet puur door de leven, dus kinderen naar school, naar mijn werk etc. 1000 kcal op te laten leveren. Als het er nou 5000 bovenop een dagelijkse 10,000 zou zijn. Maar dan nog vind ik het veel hoor.quote:Op maandag 16 november 2015 18:57 schreef MutedFaith het volgende:
Als die 1660 op je BMR gebaseerd is gaat dat inderdaad om wat je lichaam verbruikt als je echt in totale rust bent. Volgens mij alleen te bereiken door in coma te gaan liggen.
Ik maak het idd met gewone radijsjes en een beetje standaard basilicum, nog steeds erg lekker!quote:Op maandag 16 november 2015 18:54 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Maak je 'm ook precies zo? Want zowel de paarse cress als 'lange radijzen' heb ik hier in de buurt nog nooit gezien. De cress kan ik zo te lezen vervangen met gewone basilicum. Kan ik ook gewone radijs gebruiken?
Want verders lijkt t me wel een lekkere salade.
Zelf vind ik dat MFP wat vreemde waarden geeft wat betreft BMR en TDEE. Zelf vind ik de resultaten die deze link geeft beter: http://iifym.com/tdee-calculator/quote:Op maandag 16 november 2015 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is wat mfp mij heeft toebedeeld op basis van mijn informatie, lengte, gewicht en een zittende baan. Het zal wel dan. Ik vind die 1660 op zich best prima, ik kom daar meestal wel goed mee uit. Iig vind ik het zot om 5000 stappen gezet puur door de leven, dus kinderen naar school, naar mijn werk etc. 1000 kcal op te laten leveren. Als het er nou 5000 bovenop een dagelijkse 10,000 zou zijn. Maar dan nog vind ik het veel hoor.
[aanvulling] Een andere site geeft me 1790 als bmr, dus dan zit ik met 1660 best laag.
Met die site kom ik op een bmr van 1764, ongeveer wat ik via een ander linkje ook vond. Mijn TDEE is 2157.quote:Op maandag 16 november 2015 20:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat MFP wat vreemde waarden geeft wat betreft BMR en TDEE. Zelf vind ik de resultaten die deze link geeft beter: http://iifym.com/tdee-calculator/
TDEE staat voor Total Daily Energy Expenditure, dus het totaal aan energie dat je verbruikt op een dagquote:
dan eet je tóch ver onder je onderhoud hequote:Op maandag 16 november 2015 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah, ik kom op bmr rond 1500 en tdee van ongeveer 1800.
Je bent gewoon een stronteigenwijze poepiequote:Op dinsdag 17 november 2015 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar ik geloof niet in mijn onderhoud. Ik denk dat ik m'n lijf beter ken dan een random site op internet.
een pond is ongeveer 3500 kcal. Dus 2800 is dan 400 gram vet per weekquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:37 schreef Barreltje het volgende:
hoe werkte dat ook al weer met kcal's en wat je per week afvalt?
bij een tdee van 2200 en een inname van 1800 heb ik iedere dag 400 kcal teweinig inname. das dus 2800 per week. hoeveel kilo zou ik dan dus per week (theoretisch) af moeten vallen![]()
hier overigens 3 ons erbij
zal die pepernoten dan toch wel zijn..
en verder heb ik nu al weer honger terwijl ik 1.5 uur geleden mijn ontbijt op heb
lijstje van vandaag:
O: 200 g kwark met een banaan
t: BWL
L: salade, soep en brood
t: fruit/ hapjes op een bedrijfsbijeenkomst ( eens kijken of ik het een beetje binnen de perken kan houden)
D: agv bij de papa en mama![]()
geen sport vandaag en stiekem baal ik er vaan.. OF ik ga om 22.00 uur nog even hardlopen, maar hardlopen staat moergen ook al in de planning met de hont.. dus.. nouja.. dan maar een rust dagje..
quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O: taart (yes, I am seriously hooked!)
hmm.. dan kom ik nooit aan de 3 kilo per maandquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een pond is ongeveer 3500 kcal. Dus 2800 is dan 400 gram vet per week
Ik maak 'm dit weekend weer.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het gevoel is weg! Stug blijven zitten, niet toegeven en dan zakt het weer weg.![]()
Alles wat eraf is, is mooi meegenomen. Hetzelfde hier hoor, het gaat langzaam, maar beter dan crashen en over een paar maanden weer hetzelfde wegen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:03 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig BE
Hier nog steeds stabiel onder de 90 terwijl ik het toch echt niet perfect doe.
Maar -3 in nog geen 3 maanden is toch best netjes (ik val nooit snel af).
Dat. Zonder sport in zo'n moordtempo afvallen kan alleen als je veel te weinig eet, maar ik denk niet dat het verschil maakt om dat te blijven herhalen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stronteigenwijze poepieik en iemand anders hebben je van de week nog voorgerekend hoeveel kcal je tekort hebt per dag als je zo snel afvalt als jij. Laat dat nou uitkomen op een onderhoud van 2000
Maar je eet nu stelselmatig onder je bmr, wat betekent dat je per definitie meer spieren aan het afbreken bent en daarmee je basisverbruik verlaagt/vetpercentage alsnog verhoogt. Eet nou gewoon 1500 minimaal, dan val je echt nog steeds een pond per week af
Ha! Winnaar!quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het gevoel is weg! Stug blijven zitten, niet toegeven en dan zakt het weer weg.![]()
Ben er ook meer dan tevreden meequote:Op dinsdag 17 november 2015 15:00 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Alles wat eraf is, is mooi meegenomen. Hetzelfde hier hoor, het gaat langzaam, maar beter dan crashen en over een paar maanden weer hetzelfde wegen.
Ik ook niet persé. Maar als mijn dude chips eet, krijg ik er wel altijd zin inquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik niet, want ik ben meestal niet zo'n chipsmens.
JA, als het er staat eet ik ook wel wat meequote:Op dinsdag 17 november 2015 19:06 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ik ook niet persé. Maar als mijn dude chips eet, krijg ik er wel altijd zin in
Goed zo! Spannend de kcal wijzigenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Vandaag mijn Kcal-doel in mfp opgehoogd. Afvallen mag nog wel even doorgaan maar zo snel als de afgelopen 4 maanden hoeft niet meer. Bijna 13 kilo in 4 maanden is prima, nu stabiliseren. Nog een paar, dan ben ik klaar, voorlopig. En dan zo houden; dat is de grootste uitdaging. Ik moet wel trouwens want ik heb al mijn te grote kleren al weggegeven.
Bitterballen en bier op dinsdag; die zijn extra extra lekker.
Nul sporten (behalve werken = veel lopen) plus lichaamsstats gaven 1550 voor snel afvallen. Nu staat ie op 1700.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:16 schreef eleusis het volgende:
[..]
Goed zo! Spannend de kcal wijzigenOp hoeveel kcal heb je hem nu gezet?
MFP raadde mij 1800 kcal aan voor het afvallen, maar 1500-1600 lukt vaak ook nog wel zonder honger lijen, daaronder wordt het snel matig.
Rijst is bij mij, ongeacht de rest van de Kcals op een dag, altijd garantie voor een goedgevulde maag, nooit echt trek meer erna.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijstje:
O: Mobloats
L: volkorenbrood met smeerkaas
D: rijstschotel
1500. Ik vind het ok. Geen trek meer..
Jouw man heeft een chocoladestash?!quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn rode feest is in aantocht, en ik vond de geheime chocoladestash van mijn man
Naja, ik kon het lijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |