SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Lekker toch af en toequote:Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed bezig Lonaa!
Ik ben gisteravond gezwicht voor een stukje chocolade. Ik had er zó'n trek in. En het was heerlijk
.
Ja, vreselijk he? Het smaakt ook altijd naar meer. Je kunt het naar binnen blijven proppen tot je doodziek bent. Ik mis het niet dat ik het elke avond vrat...quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Chips heeft nooit de orgastische euforie die je verwacht. Duivelsvoer is het.
Oh jawel. Chips zijn de hemel.quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
200 kcal is ongeveer 60 gramquote:Op maandag 16 november 2015 16:27 schreef MutedFaith het volgende:
Goed plan.
Hoeveel pepernoten gaan er ongeveer in een ons?
Ik vind chips ook niet boeiend.quote:Op maandag 16 november 2015 16:40 schreef Lonaa het volgende:
Nee heur. Die staan allemaal in mijn lijstje met dingen die ik komende weken nog moet eten.quote:Op maandag 16 november 2015 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb ik nou laatst die recepten voor janjoker zitten uittypen
Oh, Dat zijn er meer dan ik gedacht had. Dat ga ik ook maar eens doen danquote:Op maandag 16 november 2015 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
200 kcal is ongeveer 60 gram
en ik denk dat dat toch wel zo'n 10-15 pepernoten wareneen flink handje iig
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 november 2015 16:55 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nee heur. Die staan allemaal in mijn lijstje met dingen die ik komende weken nog moet eten.
Ohhh, sorry.quote:Op maandag 16 november 2015 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Maar ze waren natuurlijk ook voor in de OP bedoeld.. nou ja..
quote:Op maandag 16 november 2015 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ohhh, sorry.
Ik had gedacht dat een blauwe dat wel zou doen. Ik zoek ze vanaamd nog ff op en dan zet ik ze in de OP.
Maak je 'm ook precies zo? Want zowel de paarse cress als 'lange radijzen' heb ik hier in de buurt nog nooit gezien. De cress kan ik zo te lezen vervangen met gewone basilicum. Kan ik ook gewone radijs gebruiken?quote:Op maandag 16 november 2015 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet vanaaf weer deze quinoasalade, misschien ook voor in de OP als het mensen wat lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |