Het is toch vreemd dat landen als oostenrijk, zwitserland, de voormalige sovjetlanden,exclusief de ruslanden, veel minder last hebben van islamitische organisaties, maar tegelijk ook geen echte wilders/le penn kennenquote:Op maandag 16 november 2015 17:09 schreef Infection het volgende:
[..]
De huidige politici nog minder.
quote:
quote:Beriut
A Drinking Game typically played on college campuses and other awesome places of the like. This game requires ping-pong balls, 10 cups in a pyramid (lips touching) two glasses of water (for cleaning ping pong balls), a large playing table (similar to a ping-pong table) and a LOT of beer.
This game is also known as "beer-pong" to the less refined.
Een zogenaamde zolderkamerprofessorquote:Op maandag 16 november 2015 17:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Leuk voor die professor. De realiteit is toch wel even iets anders dan een paar woorden van een 'hoogopgeleid' persoon die waarschijnlijk geen schrijntje realiteitszin heeft.
Tuurlijk, nog meer Trojaanse paarden. En over 5 of 10 jaar zijn die ook allemaal teleurgesteld, geen baan, geen perspectief en radicaliseren maarquote:Op maandag 16 november 2015 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Hollande vindt het wel belangrijk dat vluchtelingen binnen mogen komen en geholpen worden, zegt hij net.
waarom het westen is toch niet wat ze willen dus waarom zouden ze dan moeite doen .....quote:Op maandag 16 november 2015 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het versterkt ook de IS natuurlijk, want hoe harder westerlingen schreeuwen dat grenzen dicht moeten, moslims het land uit moeten etc hoe meer moslims zullen radicaliseren.
Onzin, In Oostenrijk en Zwitserland hebben ze ook problemen en in Oost-Europa heb je er maar weinigquote:Op maandag 16 november 2015 17:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is toch vreemd dat landen als oostenrijk, zwitserland, de voormalige sovjetlanden,exclusief de ruslanden, veel minder last hebben van islamitische organisaties, maar tegelijk ook geen echte wilders/le penn kennen
Sommige moskeeën zijn best mooie gebouwen. Ik snap jou haat niet tegenover een paar stenenquote:Op maandag 16 november 2015 17:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Weet je wat een echte daad vanuit de moslims zou zijn. Dat ze het gebouw slopen en vervolgens in gewoon een neutraal gebouw gaan bidden. Dat zou een daad zijn richting de slachtoffers.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat wilders best kan laten kiezen uit twee optiesquote:Op maandag 16 november 2015 17:09 schreef beeer het volgende:
[..]
Hoe harder jij schreeuwt dat Westerlingen hun bek moeten dichthouden hoe meer Westerlingen zullen radicaliseren. Je moet volgens je eigen mening dus monddood gemaakt worden.
Nee, dat wordt kennelijk zo opgevat. Of iets zo wordt bedoeld maken moslims zelf wel uit.quote:Op maandag 16 november 2015 17:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nogmaals, wat iemand wil denken moet die helemaal zelf weten. Maar wat is de motivatie om die islam zo uit te dragen, dat is toch alleen maar polariserend bedoeld.
Dat is een vreemde drogreden. Dus omdat vrijheden worden ingeperkt, wat je kennelijk ook niet zo'n positief verschijnsel vindt, is het ineens oké om dat nog verder door te voeren? Die snap ik niet.quote:En nog even over die fundamentele vrijheden die dan ontnomen zullen worden. Op dit moment zijn we door de gevaren van dit islam terrorisme veel meer aan privacy en vrijheid aan het inleveren dan dat een beperking van het uitdragen van islam ideologie ooit zal betekenen.
http://www.theguardian.com/uk/2008/aug/20/uksecurity.terrorism1quote:Ah kom op zeg, en zo heb ik een onderzoek waaruit blijkt dat niet religieuze kinderen veel altruïstischer zijn en minder geweld plegen.
quote:Far from being religious zealots, a large number of those involved in terrorism do not practise their faith regularly. Many lack religious literacy and could actually be regarded as religious novices. Very few have been brought up in strongly religious households, and there is a higher than average proportion of converts. Some are involved in drug-taking, drinking alcohol and visiting prostitutes. MI5 says there is evidence that a well-established religious identity actually protects against violent radicalisation.
The "mad and bad" theory to explain why people turn to terrorism does not stand up, with no more evidence of mental illness or pathological personality traits found among British terrorists than is found in the general population.
En jij bepaalt in jouw eeuwige wijsheid natuurlijk wat die toon isquote:Op maandag 16 november 2015 17:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat wilders best kan laten kiezen uit twee opties
1, bescherming van de staat en toon matigen.
2, toon niet matigen maar dan ook geen bescherming verlangen.
Laat gelijk maar weer zien dat we dus mensen als Wilders en LePenn hebben omdat de islam zo'n brave religie is.quote:Op maandag 16 november 2015 17:11 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is toch vreemd dat landen als oostenrijk, zwitserland, de voormalige sovjetlanden,exclusief de ruslanden, veel minder last hebben van islamitische organisaties, maar tegelijk ook geen echte wilders/le penn kennen
SVP, FPÖ. Lees je eerst eens in man.quote:Op maandag 16 november 2015 17:11 schreef icloud het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2015 17:14 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ien_in_Parijs__.html
Komt ie weer... zoals iemand hier vandaag al eerder opmerkte.
Op het laatst zie je dat die gast nog even een glimlach optrekt ook. Creepy motherfuckerquote:Op maandag 16 november 2015 17:14 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ien_in_Parijs__.html
Komt ie weer... zoals iemand hier vandaag al eerder opmerkte.
Dus?quote:Op maandag 16 november 2015 17:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Op het laatst zie je dat die gast nog even een glimlach optrekt ook. Creepy motherfucker
Oostenrijk en zwitserland hebben de afgelopen jaren geen enkele serieuze waarschuwing van IS ontvangen, laat staan een poging tot een aanslag.quote:Op maandag 16 november 2015 17:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
SVP, FPÖ. Lees je eerst eens in man.
Mijn punt was dat die landen wel grote rechts-populistische partijen kennen, vergelijkbaar met PVV, FN.quote:Op maandag 16 november 2015 17:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Oostenrijk en zwitserland hebben de afgelopen jaren geen enkele serieuze waarschuwing van IS ontvangen, laat staan een poging tot een aanslag.
Graag openbare bronnen als je het tegendeel beweerd.
Ze komen niet eens in de buurt, wat lullige opmerkingen maken over moslims is niet wat ik bedoel he.......quote:Op maandag 16 november 2015 17:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mijn punt was dat die landen wel grote rechts-populistische partijen kennen, vergelijkbaar met PVV, FN.
Niet alleen opgevat, het is het resultaat.quote:Op maandag 16 november 2015 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
Nee, dat wordt kennelijk zo opgevat. Of iets zo wordt bedoeld maken moslims zelf wel uit.
Niet verder doorvoeren, juist minder. Maar dat betekent dus dat we een ideologie die niet met die vrijheid om kan gaan moeten beperken. Het is niet zo ingewikkeld.quote:Dat is een vreemde drogreden. Dus omdat vrijheden worden ingeperkt, wat je kennelijk ook niet zo'n positief verschijnsel vindt, is het ineens oké om dat nog verder door te voeren? Die snap ik niet.
Really, gaan we een linkjes discussie houden. Moet ik nu een linkje opzoeken waarin daadwerkelijk wel de relatie tussen religie en terrorisme wordt aangetoond? Ook uit de Guardian ( http://www.theguardian.co(...)-according-to-report )quote:
Dit is nog het meest positieve bericht dat ik uit de moslim hoek heb gehoord. Dit geeft me veel meer hoop dan al die damage control acties. Helaas zal hij verketterd worden binnen de moslimgemeenschap.quote:Op maandag 16 november 2015 17:21 schreef Dutchguy het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)m-te-maken~a4186542/
Lijkt Mr BEan welquote:Op maandag 16 november 2015 17:23 schreef Infection het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5486/?type=2&theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |