abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157601437
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat vatten ze niet letterlijk op.
Nee, dat snap ik ook wel. Ben alleen benieuwd hóe zij dat dan wel interpreteren. Hen negeren? Als paria behandelen? Minderwaardig? En dan te bedenken dat er mensen zijn die zeggen dat er niets mis is met dat geloof :')
pi_157601442
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:21 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Doe niet zo verbaasd, elke dag zulke reacties met dat soort shit joh. Echt vele mensen vragen erom en dan janken als het gebeurd, zelfde als die verkrampte BNW'ers die lopen te janken over een WO3 maar vluchten als de wiede weerga als de shit de fan raakt.
Nou, zulke idiote reacties lees ik zelden om eerlijk te zijn. Met je BNW. Je zit hier in de echte wereld.
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 16:23:32 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157601451
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:21 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Je moet het ook willen lezen, maar de islam mist nogal een centraal figuur, dus je moet het hebben van een paar gematigde imams en islamitische instellingen die met een verklaring komen, en misschien nog wel belangrijker, het grootste gedeelte van de europese moslims keurt dit af en walgt van IS en daar hebben ze geen imam of instelling voor nodig om dat duidelijk te maken.
Deze man verwoordt het goed en, ook al ken ik 'm verder niet, zou imo goed het tegenwoord kunnen verkondigen.

https://www.facebook.com/(...)1824827/?pnref=story
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 16 november 2015 @ 16:24:04 #79
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157601466
Bij elke aanslag zie ik dat Moslims zich ondubbelzinnig uitspreken tegen de aanslagen en deze voor de volle 100% afkeuren. Maar als je het niet wil zien houdt het op. :{

Random woord: ageren

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157601474
Als alle moslims gewoon Europa uit gaan, zijn we er vanaf
pi_157601494
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, zulke idiote reacties lees ik zelden om eerlijk te zijn. Met je BNW. Je zit hier in de echte wereld.
Mij de schuld geven dat ik teveel in BNW zit, maar wel boos worden omdat je amper reacties ziet van mensen die hetzelfde wensen op de Frontpage maar dan gaan janken wanneer het misgaat. :') Ik kan er niks aan doen dat jij niet ziet dat er gewoon een groot publiek si die al jaren met smart zit te wachten op de volgende aanslag die zou gaan gebeuren.
pi_157601507
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij elke aanslag zie ik dat Moslims zich ondubbelzinnig uitspreken tegen de aanslagen en deze voor de volle 100% afkeuren. Maar als je het niet wil zien houdt het op. :{

Mwah, de meeste moslims heb ik tot nu alleen maar zien zeggen dat men niet zo moet zeuren over Parijs en dat deze dingen dagelijks in het midden-oosten gebeuren. Ze hebben wel een punt, maar een schrijntje medeleven is ook ver te zoeken.
pi_157601544
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, de meeste moslims heb ik tot nu alleen maar zien zeggen dat men niet zo moet zeuren over Parijs en dat deze dingen dagelijks in het midden-oosten gebeuren.
Nog eentje op facebook: "Them whiteys won't share this cause only white lives matter, and African lives don't."
En tis een oud klasgenootje van me.
pi_157601548
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
Als alle moslims gewoon Europa uit gaan, zijn we er vanaf
Joh. :D
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_157601567
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 16:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Joh. :D
Kunnen ze met ze allen naar Syrië en doen wat ze willen, hoe vind je die?
pi_157601578
quote:

[..]

Mwah, de meeste moslims heb ik tot nu alleen maar zien zeggen dat men niet zo moet zeuren over Parijs en dat deze dingen dagelijks in het midden-oosten gebeuren.
Laten zij het dan bij het Midden-oosten houden. Waar het blijkbaar thuishoort.
pi_157601580
stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:27:19 Hollande wil IS vernietigen en wil daarvoor resolutie van VN Veiligheidsraad. Nucleair vliegdekschip Charles de Gaulle naar regio. reageer retweet
pi_157601583
quote:

[..]

Klopt. En ik kan het eens zijn met beide. Het is maar net aan welke kant je staat. Beide is het erg en ik zou er ook niet aan mee doen.
pi_157601593
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:27 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Kunnen ze met ze allen naar Syrië en doen wat ze willen, hoe vind je die?
Vandaar die miljoenen moslims die uit Syrië vluchten natuurlijk!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157601604
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

die laat je niet binnen, hange hoe dan ook dat geloof aan en hebben een heel andere leefwijze. Wij zijn lekker vrij.
pi_157601611
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Och, zij willen hier gewoon rijker worden.
pi_157601614
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Nog eentje op facebook: "Them whiteys won't share this cause only white lives matter, and African lives don't."
En tis een oud klasgenootje van me.
Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.
pi_157601619
stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:29:02 .@FHollande: asks EU to invoke article 47.2 of European Union=attack on one member is attack on all members reageer retweet
pi_157601624
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Mij de schuld geven dat ik teveel in BNW zit, maar wel boos worden omdat je amper reacties ziet van mensen die hetzelfde wensen op de Frontpage maar dan gaan janken wanneer het misgaat. :') Ik kan er niks aan doen dat jij niet ziet dat er gewoon een groot publiek si die al jaren met smart zit te wachten op de volgende aanslag die zou gaan gebeuren.
Ik kom niet op de frontpage. Ik vind jouw reactie idioot. Jouw verklaring: ja, maar de frontpage daar wachten ook mensen met smart op een aanslag. Naja, laat eigenlijk maar. Misschien kan een huisarts je verder helpen.
pi_157601641
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.
dat klopt wel een beetje, we voelen ons logischerwijs meer verbonden met de blanke Fransman die wordt geëxecuteerd dan de donkere Afrikaan die hetzelfde lot ondergaat

Maar zo werkt dat.
pi_157601644
Hollande vindt het wel belangrijk dat vluchtelingen binnen mogen komen en geholpen worden, zegt hij net.
pi_157601655
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Och, zij willen hier gewoon rijker worden.
jep dat ook. -O-
pi_157601660
Het is toch eigenlijks raar dat wij anno 2015 zo verenigd zijn in het doel om IS te vernietigen dat we niet verder durven gaan dan bombardementen. de VS onder leiding van Obama, had waarschijnlijk nog steeds geen boots on the ground willen hebben nadat er zo'n aanslag in New York zou plaatsvinden.

Waarom trekken we niet gezamenlijk op om ze uit te roeien, want die terminologie gebruiken politici steeds meer.
pi_157601661
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik zie alleen maar de uitspraken dat we ons niet moeten laten uitspelen door deze zaken. En dat terwijl de islam constant bezig is met polarisatie. Oftewel in andere woorden, het is om kritiek op de islam te verstommen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157601662
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb er nog meer hoor, eentje met een Palestina vlag, White Lives Matter More, No one gives a shit bout Beriut etc. (Sorry als het verkeerd geschreven is) terwijl ik toch echt wel weet dat daar aanslagen zijn gepleegd.

Hier nog een linkje van een vriend in Amerika:
http://www.washingtontime(...)atter-complain-pari/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')