abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2015 @ 15:27:13 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157600079
quote:
Parijs is gisteravond opgeschrikt door schietpartijen, gijzelingen en explosies. Daarbij vielen zeker 127 doden. Ook raakten 180 mensen gewond, van wie er 80 zeer slecht aan toe zijn. Een overzicht van de gebeurtenissen.

Wat is er gisteravond gebeurd?
Vrijwel gelijktijdig begonnen er op verschillende plekken in de Franse hoofdstad schietpartijen en waren er explosies. Dit gebeurde in het oostelijk deel van het centrum van Parijs.

De eerste schietpartij werd gemeld bij restaurant Le Petit Cambodge aan de Rue Bichat. Daarbij vielen zeker twee doden en zeven gewonden.

Ook gingen terroristen het Theater Bataclan aan de Boulevard Voltaire binnen tijdens een optreden van de Californische rockband Eagles of Death Metal en gijzelden de aanwezigen. Hierbij vielen de meeste slachtoffers, ongeveer honderd. Bij invallen van de Franse politie iets na middernacht zijn zeker drie terroristen gedood.

Ook op de Avenue de la République, de Boulevard Beaumarchais, de Rue de Charonne en op de Boulevard Voltaire, niet ver van theater Bataclan, zijn aanslagen gemeld.

Verder waren er buiten het stadion Saint-Denis explosies te horen. Daar voetbalde op dat moment Frankrijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. Die werd gewoon doorgespeeld. President François Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd door zijn beveiligers uit het stadion gehaald. In de buurt van de explosies vielen zeker drie doden. Het gaat hier waarschijnlijk om zelfmoordaanslagen.

Wat weten we over de daders?
Islamitische Staat heeft de aanslagen inmiddels opgeëist en ook de Franse president Hollande heeft de terreurgroep aangewezen als dader. De president zei dat aanvallen buiten het land door IS zijn georganiseerd en met hulp in Frankrijk zijn uitgevoerd.

Volgens de Franse justitie zijn er bij de aanslagen zeker acht terroristen omgekomen, waarvan zeven omdat ze zichzelf met explosieven hebben opgeblazen. Mogelijk lopen er ook nog terroristen vrij rond.

Getuigen, waaronder radiojournalist Julien Pearce op radiozender Europe 1, noemen de aanslagplegers 'zeer jong en zeer beheersd'. Pearce was bij het concert aanwezig. De drie terroristen die in theater Bataclan om zich heen schoten zouden geen gezichtsbedekking hebben gedragen en tijdens het schieten geen woord hebben gezegd. 'Een van hen leek een gewone jongen, die een kalasjnikov vasthield. Dat was alles', aldus Pearce.

Onder de daders van de aanslagen van Parijs was ook een vrouw, meldt wederom radiozender Europe 1 op basis van gesprekken met ooggetuigen. Bij de lichamen van twee daders zijn een Syrisch en een Frans paspoort gevonden. Een van de auto's die door de daders is gebruikt, zou een Belgisch kenteken hebben.

Wat zijn de (politieke) reacties?
'Een oorlogshandeling', noemt de Franse president Hollande de aanslagen. 'Geconfronteerd met terreur moet Frankrijk sterk zijn, groot zijn, en de overheid moet kracht uitstralen. Dat zal gebeuren. We moeten ook een beroep doen op iedereen om verantwoordelijkheid te nemen', zo zei Hollande in een toespraak.

'Dit is een aanslag op de menselijkheid', zei de Amerikaanse president Barack Obama gisteren direct na de aanslagen. Hij benadrukte dat de Verenigde Staten Frankrijk willen helpen bij het onderzoek naar de aanslagen. Ook China heeft de aanslagen in Parijs veroordeeld en is bereid om Frankrijk en de internationale gemeenschap te helpen in de strijd tegen terrorisme.

Mark Rutte reageert geschokt en noemt de aanslagen 'werkelijk afschuwelijk'. 'We hebben hier te maken met extremisten die maar één doel hebben: onze westerse samenleving destabiliseren door haat te zaaien. Ons beste antwoord aan deze barbaren is dat we ons niet uit elkaar laten spelen. We laten ons niet intimideren. Wij zijn met meer, we wijken niet voor onverdraagzaamheid. Geweld en extremisme zullen nooit winnen van vrijheid.'

Welke maatregelen zijn er nu genomen?
In Frankrijk is gisteravond de noodtoestand uitgeroepen. Daarmee kan beter ingegrepen worden bij groot dreigend gevaar of vermoeden daarvan. Zo hebben leger en politie ruime bevoegdheden om invallen te doen en mensen aan te houden. Ook worden de grenzen gesloten. Luchthavens blijven wel open en treinen blijven rijden.

Minister-president Rutte raadt reizigers naar Frankrijk aan om extra waakzaam te zijn. Maar ook in Nederland zijn extra veiligheidsmaatregelen genomen, zowel zichtbaar als ontzichtbaar. De grensbewaking opgeschaald en geïntensiveerd, met name voor alle verkeer herleidbaar tot Frankrijk. Dit geldt ook voor luchthavens en treinstations.

http://m.parool.nl/parool(...)t-nu-toe-weten.dhtml

De voortvluchtige terrorist: http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
pi_157600098
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef WhiteBeard het volgende:
Eigenlijk betrap ik mij er op dat ik steeds minder medelijden met slachtoffers van terreur in Europa krijg. Als je na Portiers en Wenen nog niet hebt begrepen wat voor Trojaanse paarden je binnen je eigen poorten hebt gehaald dan vraag je ook om problemen. Mijn vader zei vaak: "wie niet horen wil moet voelen". En zo is het maar net.
En wat hebben de slachtoffers hiermee te maken dan? Dat je geen medelijden hebt met figuren als Angela Merkel enzo kan ik nog begrijpen, maar de slachtoffers hebben niets te maken met het binnenhalen van deze 'trojaanse paarden'.
pi_157600106
quote:
Eigenlijk betrap ik mij er op dat ik steeds minder medelijden met slachtoffers van terreur in Europa krijg. Als je na Portiers en Wenen nog niet hebt begrepen wat voor Trojaanse paarden je binnen je eigen poorten hebt gehaald dan vraag je ook om problemen. Mijn vader zei vaak: "wie niet horen wil moet voelen". En zo is het maar net.
Je vader heeft je iets te vaak een klap op je kop gegeven?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 16 november 2015 @ 15:28:28 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157600107
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 15:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

elke moslims die ook maar riekt naar Salafisme of het kleinste greintje respect voor IS kan opbrengen is wat mij betreft radicaal, moet worden opgepakt en opgesloten alvorens te worden gedeporteerd naar het haatkalifaat waarna er een paar nukes op gegooid mogen worden.
Wat een onzin. Ik ben zelf ook salafist en kan de gedachtegangen van dit soort gasten in uitzonderlijke gevallen best volgen (m.b.t. meten met 2 maten door het Westen). Maar zeker niet in de gevallen dat er gebruik wordt gemaakt van terreur en geweld. En al helemaal niet tegen onschuldige burgers. :{

Salafisme is zo'n kapstokterm die ten onrechte vaak wordt gebruik door de media. Niet wetende wat het precies is. Slechte zaak.

Maakt mij dat radicaal? Neen. Ik voel me bonafide en fris.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_157600112
quote:
:') :')

Die geradicaliseerde debielen zijn in de meeste gevallen de kleinkinderen van de mensen die in de jaren '50 door partijen als de VVD zijn binnen gehaald. Wat hebben die slachtoffers daar nou weer mee te maken?
PWBF
pi_157600122
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Wat je voor de lange termijn kunt doen is stoppen met de instroom van islamieten, waarvan je zeker weet dat 0,01% radicaliseert of kinderen produceert die zullen radicaliseren. En je hebt maar acht radicalen nodig voor 130 doden.
Ben bang dat dergelijke radicalen hier al lang zijn, of er langzaam meer worden met of zonder import. Ik dacht zelf meer aan het gewoonweg sluiten van organisaties die tegen de Nederlandse/Westerse waarden in gaan. Denk bv aan sluiten van Moskeeën van Salafisten en scholen zoals de Islamitische Universiteit.
pi_157600126
,,Als dat de wil van Allah is, kunnen we niets doen.''

En daarmee moet je het maar mee doen...
pi_157600131
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je vader heeft je iets te vaak een klap op je kop gegeven?
Nee hoor, dat was niet nodig. Die kon prima met zijn ogen sturen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 16 november 2015 @ 15:31:00 #9
13462 BansheeBoy
pi_157600177
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 15:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die geradicaliseerde debielen zijn in de meeste gevallen de kleinkinderen van de mensen die in de jaren '50 door partijen als de VVD zijn binnen gehaald. Wat hebben die slachtoffers daar nou weer mee te maken?
De vraag is of je ze wat kunt verwijten als ze feitelijk geen keus hadden. Jouw (groot)ouders wilde lekker met een typemachine op kantoor aan de slag. Wie moest dan dat zware werk doen om Nederland op te bouwen? :{

Ja.

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_157600183
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ben bang dat dergelijke radicalen hier al lang zijn, of er langzaam meer worden met of zonder import. Ik dacht zelf meer aan het gewoonweg sluiten van organisaties die tegen de Nederlandse/Westerse waarden in gaan. Denk bv aan sluiten van Moskeeën van Salafisten en scholen zoals de Islamitische Universiteit.
De instroom stoppen is in ieder geval iets wat concreet nu kan worden gedaan, zielig voor de vluchtelingen, maar het is gewoon zo dat je door het Midden-Oosten naar hier te halen, je ook de conflicten importeert, en daar zit ik niet op te wachten.
pi_157600197
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben zelf ook salafist en kan de gedachtegangen van dit soort gasten in uitzonderlijke gevallen best volgen (m.b.t. meten met 2 maten door het Westen). Maar zeker niet in de gevallen dat er gebruik wordt gemaakt van terreur en geweld. En al helemaal niet tegen onschuldige burgers. :{

Salafisme is zo'n kapstokterm die ten onrechte vaak wordt gebruik door de media. Niet wetende wat het precies is. Slechte zaak.

Ik heb een boodschap aan alle mensen die gelovig zijn:

Ga eens in jezelf geloven.... Dank u..
pi_157600207
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:27 schreef Infection het volgende:

[..]

En wat hebben de slachtoffers hiermee te maken dan? Dat je geen medelijden hebt met figuren als Angela Merkel enzo kan ik nog begrijpen, maar de slachtoffers hebben niets te maken met het binnenhalen van deze 'trojaanse paarden'.
Tja, als men massaal stemt op lieden die nog meer van zulke Trojaanse paarden binnen de poorten wenst dan vraag je er zelf om. Als ik in mijn gemeente stem op partijen die niks aan misdaad doen dan moet ik niet vreemd opkijken als mijn huis een keer wordt leeggeroofd. Heel simpel
pi_157600208
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 15:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ik vind jou dan ook een gevaarlijke idioot, maar dat wist je al.
PWBF
pi_157600210
Waarom is kwartiertje leugendetector eigenlijk niet standaard voor nieuwkomers?
pi_157600227
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:32 schreef CafeRoker het volgende:
Waarom is kwartiertje leugendetector eigenlijk niet standaard voor nieuwkomers?
Omdat een leugendetector onbetrouwbaar is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157600248
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Maar dan zou je dus als Nederlander ook niet vrij zijn om tegen 'Nederlandse waarden' in te gaan. Dat is nogal vaag, en bovendien impliceert het dat Nederlandse waarden niet aan verandering onderhevig zouden moeten zijn. Zoiets lijkt me lastig afbakenen en handhaven in een vrij land.
pi_157600252
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Menselijke beoordeling is dat ook. En een leugendetector heeft in ieder geval geen last van een mening over vreemdelingen.. wat die mening dan ook mag zijn.
pi_157600275
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:33 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die een leugendetector kunnen verslaan betekent niet dat hij niet voor de >90% van de gevallen wel nuttig kan zijn.
pi_157600280
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:32 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Tja, als men massaal stemt op lieden die nog meer van zulke Trojaanse paarden binnen de poorten wenst dan vraag je er zelf om. Als ik in mijn gemeente stem op partijen die niks aan misdaad doen dan moet ik niet vreemd opkijken als mijn huis een keer wordt leeggeroofd. Heel simpel
En wie zegt dat ze met z'n allen op dat soort figuren gestemd hebben? Liepen ook vast wel wat mensen tussen die een tegengeluid stemmen, die worden ook het slachtoffer. De oorzaak ligt toch echt bij de politici, niet bij het volk.
pi_157600293
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 15:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Z'n pa heeft die spreuk bedacht he

maandag 16 november 2015 @ 15:35:13 #21
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157600294
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar dan zou je dus als Nederlander ook niet vrij zijn om tegen 'Nederlandse waarden' in te gaan. Dat is nogal vaag, en bovendien impliceert het dat Nederlandse waarden niet aan verandering onderhevig zouden moeten zijn. Zoiets lijkt me lastig afbakenen en handhaven in een vrij land.
U bent republikein. Mag dat?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157600307
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat er mensen zijn die een leugendetector kunnen verslaan betekent niet dat hij niet voor de >90% van de gevallen wel nuttig kan zijn.
Waarom een dergelijke test doen als de mensen die je daarmee buiten wilt houden juist zich gaan trainen om een leugendetector te verslaan.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157600314
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:31 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

De instroom stoppen is in ieder geval iets wat concreet nu kan worden gedaan, zielig voor de vluchtelingen, maar het is gewoon zo dat je door het Midden-Oosten naar hier te halen, je ook de conflicten importeert, en daar zit ik niet op te wachten.
Dat is ook een optie, maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De EU heeft meer arbeiders nodig (of ze gaan/kunnen/willen werken zal ik even in het midden laten) om de sociale voorzieningen betaalbaar te houden, gezien de EU burgers praktisch geen kinderen maken.

quote:
Demographic projections are complicated by unknowns like the number of immigrants, but the signs are that the population of the EU will within just 35 years be down to 450m from the present 500m. Europe’s active labour force of 240m looks set to drop to 207m people by then, assuming that immigration has run at around the present level. If there were to be a sharp reduction in immigration, or even a halt, then the result would be an EU workforce of some 169m. The effect of removing some 70m jobs, and therefore taxpayers, from the European economy can only be guessed at.

This shrinkage of the EU workforce would be disastrous for a number of reasons, and none of them has attracted attention in the often hysterical media coverage of the migration crisis. To the contrary, migrants from Arab countries and Africa have been portrayed as benefit scroungers who will impose intolerable social and economic burdens on Europe. - Bron
Daar komen dan nog andere problemen bij zoals oliepijpen die door Syrië moeten gaan (bekijk de 'Arabische Lente' landen maar op de kaart, Syrië zit gewoon in de weg. :P ). Assad weg > oliepijp door Syrië naar Turkije.

Dat die vluchtelingen dan wel economische immigranten (combi van beiden denk ik) tussen die geopolitieke spelletjes zitten kunnen hen weinig aan doen. Ik zou precies hetzelfde doen.

Politiek zuigt.
  maandag 16 november 2015 @ 15:37:20 #24
13462 BansheeBoy
pi_157600337
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 15:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ik vind jou dan ook een gevaarlijke idioot, maar dat wist je al.
Waarom dan vraag ik me af? Ik heb me altijd gedistantieerd van geweld c.q. violence. :{

pi_157600361
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom dan vraag ik me af? Ik heb me altijd gedistantieerd van geweld c.q. violence. :{

Waarom eigenlijk altijd die vervelende smiley? Je komt over alsof je 24/7 verbaasd/teleurgesteld bent...
pi_157600364
Conflicts twitterde op maandag 16-11-2015 om 15:36:37 BREAKING: Turkish official says police arrested #ISIS suspects last week in Istanbul plot linked to #ParisAttacks - AP reageer retweet
  maandag 16 november 2015 @ 15:38:53 #27
13462 BansheeBoy
pi_157600373
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef Infection het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk altijd die vervelende smiley? Je komt over alsof je 24/7 verbaasd/teleurgesteld bent...
Puur als expansie. Ik zie ze eigenlijk niet eens meer. :{

pi_157600374
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Z'n pa heeft die spreuk bedacht he

[ afbeelding ]
Toen was geluk heel gewoon en werden leraren op school niet mishandeld, conducteurs in treinen idem dito. Ik moet opeens aan Gerard Cox denken

maandag 16 november 2015 @ 15:39:10 #29
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_157600383
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef Intellectueel het volgende:
Conflicts twitterde op maandag 16-11-2015 om 15:36:37 BREAKING: Turkish official says police arrested #ISIS suspects last week in Istanbul plot linked to #ParisAttacks - AP reageer retweet
Wtf is hier breaking aan?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_157600387
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Puur als expansie. Ik zie ze eigenlijk niet eens meer. :{

En toch typ je ze na elke zin.
pi_157600398
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waarom een dergelijke test doen als de mensen die je daarmee buiten wilt houden juist zich gaan trainen om een leugendetector te verslaan.
Ik weet niet in hoeverre je dat kunt trainen. Het zijn vaak toch onbewuste lichamelijke reacties. Maar psychopaten zijn er vaak beter in en laat dat nou juist grotendeels je doelgroep zijn, me dunkt.
pi_157600415
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef Intellectueel het volgende:
Breaking news van een week oud.
pi_157600458
Over die video van daarstraks :

Sky News heeft beelden vrijgegeven waar Abdeslam Salah op te zien is op de dag van de aanslagen.

Zou hij het dan echt zijn geweest?
pi_157600460
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

maar je praat dubieuze acties van haatbaarden regelmatig goed onder het mom van: "ja maaaaaar ze hebben dan ook mijn (sprookjes)profeet beledigd :( :( :( "
PWBF
pi_157600512
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

maar je praat dubieuze acties van haatbaarden regelmatig goed onder het mom van: "ja maaaaaar ze hebben dan ook mijn (sprookjes)profeet beledigd :( :( :( "
Die Mohammed zou als hij nu zou leven in een cel in Den Haag zitten voor oorlogsmisdaden, misdaden tegen de mensheid en pedofilie. Gewoon een gestoorde gek als Hitler
pi_157600537
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre je dat kunt trainen. Het zijn vaak toch onbewuste lichamelijke reacties. Maar psychopaten zijn er vaak beter in en laat dat nou juist grotendeels je doelgroep zijn, me dunkt.
Ik denk niet dat we IS mensen hiermee kunnen filteren, maar met de huidige middelen lijkt dat ook niet te lukken.

Maar wat je er waarschijnlijk wel mee kunt doen is ali met de pet die toevallig nogal stevig conservatieve ideeen heeft er uit filteren. Ik zou graag een splitsing in semi-seculiere vluchtelingen en strengelovige moslims met 'begrip' voor IS zien. Die tweede groep hoort hier gewoon niet. Die eerste groep is het probleem niet zo. En je kunt ook gelijk een goed beeld krijgen of iemand nu echt rechtstreeks uit een oorlogsgebied komt of eerst een paar jaar in een turks stadje gewoond heeft en toen z'n kans schoon zag.
  maandag 16 november 2015 @ 15:45:33 #37
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157600549
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarde medefok!kers. Hebben jullie nog tips voor doodnormale bonafide Moslims die elke dag fatsoenlijk naar het werk gaan en met scheven ogen worden aangekeken? :{

Yep, moslims zouden hun geloof 's kritisch kunnen moeten bekijken en herzien door ongelovigen werkelijk en in volle overtuiging; accepteren als volwaardige mensen. Mja, dat betekent dat je (sommige) uitspraken van Mohammed moet afwijzen en of dat gaat lukken...

Geen enkele geloof heeft m.i. het recht te beschikken of te oordelen over een ander (on)geloof.
Verder, ook voor alle anderen, je geloof belijdt je maar achter je eigen voordeur.
Alle openbare expressie en voorzieningen t.a.v. geloof of belijdenis belijdenis zouden wettelijk verboden moeten worden.

Hiermee wordt/is de kans ook wat groter dat kinderen niet langer worden gehersenspoeld en wanneer ze volwassen zijn, zelf hun eigen keuze kunnen gaan maken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_157600609
quote:
6s.gif Op maandag 16 november 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zelfreflectie moet niet constant van een kant gevraagd worden. Zo komt er geen vooruitgang.
pi_157600681
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Zelfreflectie moet niet constant van een kant gevraagd worden. Zo komt er geen vooruitgang.
Hoe bedoel je dat? Moeten de burgers die nu vogelvrij zijn voor dit soort extremisten aan zelfreflectie doen? Dat helpt tegen aanslagen?
pi_157600893
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor een bullshit?
PWBF
pi_157600925
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Moeten de burgers die nu vogelvrij zijn voor dit soort extremisten aan zelfreflectie doen? Dat helpt tegen aanslagen?
Nee. Ik heb t over mensen die alles willen verbieden etc
je moet samen tot een compromis kunnen komen,onderdrukking helpt niet. Ik roep op tot meer zelfkritiek van moslims maar ook bij andere groepen
pi_157600946
Mindless terrorists? The truth about Isis is much worse
They deal in chaos, but they work from a script. The failure to understand that is costing us dear
pi_157600962
foutje
pi_157600964
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:02 schreef Beathoven het volgende:
Mindless terrorists? The truth about Isis is much worse
They deal in chaos, but they work from a script. The failure to understand that is costing us dear
MF wil t niet lezen die gaat alleen maar piekeren, samenvatting?
pi_157600999
Het wordt tijd dat de Moslimleiders eens gaan opstaan en zich laten horen, maar nee hoor, die zitten waarschijnlijk ook te fappen op de beelden die zij op al jazeera zien...
pi_157601018
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt tijd dat de Moslimleiders eens gaan opstaan en zich laten horen, maar nee hoor, die zitten waarschijnlijk ook te fappen op de beelden die zij op al jazeera zien...
Er zijn er zat geweest die de daders direct als barbaren hebben weggezet hoor...
pi_157601044
quote:
Werkt het als Christenen opstaan tegen de uitspraken van Trump en Carson als ze de bijbel erbij halen.

niet echt.
pi_157601067
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er zijn er zat geweest die de daders direct als barbaren hebben weggezet hoor...
Laat je dan meer zien in de Media, ik zie helaas te weinig. Dit soort leiders kunnen enigszins nog mensen tot bedaren brengen.
  maandag 16 november 2015 @ 16:07:25 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157601070
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157601111
quote:
Zij geloven immers ook dat alle ongelovigen dood moeten.
pi_157601136
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:09 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Genoeg organisaties die dit hebben veroordeeld.
pi_157601152
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:09 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Neen.
  maandag 16 november 2015 @ 16:11:00 #53
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157601153
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is taqqiya, volgens de frontpage.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157601242
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Neen.
Hoe interpreteren zij dat gedeelte dan dat zegt "dood aan alle ongelovigen"? Negeren ze dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2015 16:14:49 ]
pi_157601245
IS kondigt aanslag in VS aan in video

quote:
Strijders van Islamitische Staat hebben in een video gezegd dat er binnenkort een aanslag zal worden gepleegd in Washington. Volgens Pieter Nanninga, een jihaddeskundige van de Rijksuniversiteit Groningen, is het filmpje hoogstwaarschijnlijk onderdeel van een nieuwe mediacampagne van de terreurgroep.

IS publiceerde twee soortgelijke video's op Twitter. Nanninga denkt dat er de komende dagen meer filmpjes zullen verschijnen. "De terreurgroep heeft al eerder van dit soort mediacampagnes gehad", zegt hij. "Het ging toen onder meer over de Palestijnen. Er werden in korte tijd ongeveer tien video's gepubliceerd."

In een van de filmpjes die vandaag online werden gezet, zegt een IS-strijder dat ook andere landen die luchtaanvallen uitvoeren in Irak en Syrië een aanslag kunnen verwachten. In de video worden de terroristen die de aanslagen in Parijs pleegden, uitvoerig geprezen.

IS eiste zaterdag de verantwoordelijkheid op voor de aanslagen in Parijs. In een verklaring waarschuwde de terreurgroep dat Frankrijk en "andere landen die op hetzelfde spoor zitten" het doelwit blijven. De aanvallen op het Stade de France, een theater en een restaurant werden het "begin van de storm" genoemd.

In een video die zaterdag werd uitgebracht door de communicatieafdeling van IS werden Franse moslims opgeroepen om aanslagen in Frankrijk te plegen. "Frankrijk zal geen vrede kennen zolang de bombardementen op IS-doelen in Syrië en Irak voortduren", wordt gezegd in de ongedateerde video.
http://nos.nl/artikel/206(...)vs-aan-in-video.html
pi_157601281
IS onder de indruk van franse vlaggetjes.

http://nieuwspaal.nl/is-o(...)laggen-op-facebook/#
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157601283
quote:
Het is allemaal mooi en miljoenen moslims zouden in de praktijk op kunnen staan tegen dit geweld (ik zou het niet doen als ik hun was, ivm gevaar voor eigen leven). Daarom is het heldhaftig dat deze moslims dit rondtwitteren.

Maar veel maakt het niet uit, er wordt bevestigd wat de gewone man denkt en IS / Salafisten halen in het beste geval hun schouders op. En Salafisten zijn erg. Die veroordelen het aan de ene kant en hebben dan een ander accountje op Facebook waarin ze IS supporten. Een mooi voorbeeld gezien.

Zoals ik hierboven schreef, het maakt helemaal niets uit wat de wereld zegt. Dit kan niet bestreden worden met het woord. KKK'ers zijn ook niet gevoelig voor kritiek van Christenen en de Kerk, die leven in hun eigen bubble. Het is zoiets als een supporter van Ajax die roept dat hij Feyenoord niet support en andersom, allemaal niet effectief.

Wat er moet gebeuren is dat men de piramide van bovenaf naar beneden moet doorscannen zoals men dat bij de mafia doet. Alle banden natrekken en iedereen oppakken, beroven van rechten en volledig doorhalen.

En wat wij kunnen doen is zorgen dat jongeren op het goede pad blijven en hun monitoren ivm contacten die de mafia wil aangaan. Hou de jeugd in de lokalen, blijf actief betrokken met de families bij de opvoeding. Praten werkt niet, er moet een aanpak komen.
pi_157601293
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Hexx. het volgende:

[..]

[..]

Hoe interpreteren zij dat gedeelte dan dat zegt "dood aan alle ongelovigen"? Negeren ze dat?
Nee, dat vatten ze niet letterlijk op.
pi_157601325
quote:
4s.gif Op maandag 16 november 2015 16:15 schreef habitue het volgende:

quote:
IS-woordvoerder El Soubhi zegt dat de Franse vlaggetjes op Facebook voor een flinke discussie hebben gezorgd onder de terroristen. “Zoveel vlaggetjes hadden wij niet verwacht. Wij zien nu ook in dat het plegen van laffe aanslagen slechts leidt tot haat en verdriet. Nu we al die vlaggetjes zien, is het wellicht verstandig om af te zien van nieuwe aanslagen.”
_O- Alsof deze mensen gevoel hebben..
pi_157601329
De duimschroeven worden ook weer aangedraaid in China. Wat in Parijs is gebeurd, kan ook ergens anders gebeuren. En er zijn verschillende Oeigoeren illegaal het land uit gereisd die vervolgens trainingen hebben gekregen in Syrië.

Attacks in Paris prompt China to boost security

People in Beijing gathered at the French embassy in China on Sunday to mourn the victims of the Paris attack. The embassy lowered the tricolor flag to half-staff. [Photo by Zhu Xingxin/China Daily]

China will intensify counter terrorism security measures following the Paris attacks that so far claimed 129 innocent lives and injured hundreds of people on Friday, public security authorities said on Sunday.

"Police officers should assume their responsibilities to fight terrorism," said Guo Shengkun, China's minister of public security, during a video conference with security and counterterrorism officials on Sunday.

He said Chinese police will strengthen patrols and preventive measures in areas such as airports, railway stations, shopping malls, schools and entertainment venues.

Police will be especially vigilant in watching for guns and dangerous articles and substances, while keeping a close eye on express delivery services, he said. They also will work to resolve disputes to keep them from developing into bigger issues that can result in extreme and violent incidents, he said.

In addition, they will focus on collecting and analyzing intelligence and take effective measures in a timely manner to foil any possible terror attacks, he added.

The Islamic State group, which says it has established a caliphate in parts of Syria and Iraq, claimed responsibility on Saturday for Friday's attacks at a music hall, restaurants and a soccer stadium. Attackers used guns and suicide vests to sow carnage in the heart of Paris.

China on high alert

The high-profile attack in Paris could be a pattern that may be repeated elsewhere, "so China must be on high alert to combat terrorism", according to a ministry statement.

In recent years, a number of terror suspects from Xinjiang Uygur autonomous region have illegally crossed from China's border areas into other near by Asian countries such as Thailand and Malaysia, ministry officials said.

In these countries, the suspects usually purchase fake passports to travel to Turkey, then head to Syria and Iraq to join up with the Islamic State and receive military training before returning to China to plan and conduct terrorist attacks, they said.

"China is facing the same threats from IS as France and must prepare for similar terror attacks, which were well-planned and targeted multiple locations at the same time with different firearms and equipment, resulting in devastation in the target city," said Li Wei, anti-terrorism expert at the China Institute of Contemporary International Relations.

It's urgent to strengthen law enforcement cooperation between China and countries such as the United States and European nations in areas such as intelligence sharing, case investigation, border management, creation of contingency plans and carrying out mutual drills so that the threat of attacks can be handled more effectively, Li said.

Mei Jianming, director of the Counterterrorism Research Center at People's Public Security University of China, said: "China should draw lessons from the Paris incidents and then improve emergency mechanisms to prevent similar fatal attacks."

Mei said it is urgent that a national intelligence-sharing platform be established to help China's security authorities "grasp and analyze various terrorist-related intelligence, then effectively direct different forces, including police, armed police and soldiers, to destroy terrorists' attack plans and smash criminal groups."

Aside from tightening counterterrorism efforts in such big cities as Beijing, Shanghai and Guangzhou, it is also important that services in other cities and regions such as public security, special weapons and tactics forces, traffic management and healthcare strengthen their coordination and improve their rapid response capabilities in case of terror attacks, he added.

Bron: Peoples Daily
pi_157601331
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:14 schreef Infection het volgende:
IS kondigt aanslag in VS aan in video

[..]

http://nos.nl/artikel/206(...)vs-aan-in-video.html
Nou doe het dan maar misschien wordt er dan wel wat aan gedaan, denk t dan weer niet.
pi_157601332
quote:
Misschien ben je een klein beetje doof. Genoeg geluiden vanuit de moslimgemeenschap die dit ook scherp veroordelen.
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 16:17:53 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157601340
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:17 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[..]

_O- Alsof deze mensen gevoel hebben..
Je weet dat dit een soort speld is hé? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_157601351
Toespraak Hollande live, vanaf 16:00 uur bezig ongeveer:

http://www.npo.nl/live
pi_157601370
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 16:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

whahahaha fucking hard gelachen om dar artikel
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 16:19:16 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157601371
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:18 schreef Infection het volgende:
Toespraak Hollande live, vanaf 16:00 uur bezig ongeveer:

http://www.npo.nl/live
Kan nu niet kijken, wat is de strekking ongeveer?
4045
onlogisch
pi_157601372
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 16:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:') 2 good 2 be true... ;(
pi_157601377
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:17 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Nou doe het dan maar misschien wordt er dan wel wat aan gedaan, denk t dan weer niet.
Doe het dan maar??? Hoeveel doden had je gewenst? Echt, wtf
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 16:20:06 #69
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157601386
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:17 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Dude, seriously? :')
4045
onlogisch
pi_157601393
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:19 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

:') 2 good 2 be true... ;(
bwahha :')!!! Hahah dacht je dat het echt was..
Hahah dat is nog grappiger dan het artikel zelf.
pi_157601400
quote:
4s.gif Op maandag 16 november 2015 16:15 schreef habitue het volgende:

_O-
(she/her)
pi_157601408
quote:
7s.gif Op maandag 16 november 2015 16:19 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kan nu niet kijken, wat is de strekking ongeveer?
Een beetje hetzelfde als eerder. Hij zegt dat ze in oorlog met IS zijn en hij bedankt het Franse volk en de hulpverleners voor de steun, etc.
pi_157601410
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Doe het dan maar??? Hoeveel doden had je gewenst? Echt, wtf
Doe niet zo verbaasd, elke dag zulke reacties met dat soort shit joh. Echt vele mensen vragen erom en dan janken als het gebeurd, zelfde als die verkrampte BNW'ers die lopen te janken over een WO3 maar vluchten als de wiede weerga als de shit de fan raakt.
pi_157601411
quote:
Je moet het ook willen lezen, maar de islam mist nogal een centraal figuur, dus je moet het hebben van een paar gematigde imams en islamitische instellingen die met een verklaring komen, en misschien nog wel belangrijker, het grootste gedeelte van de europese moslims keurt dit af en walgt van IS en daar hebben ze geen imam of instelling voor nodig om dat duidelijk te maken.
pi_157601425
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 16:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dude, seriously? :')
MotherFoker is goed met een ding op FOK! trollen, vooral de BNW'ers neem mij niet zo serieus als je overal steeds mensen op de frontpage hoort te wachten en aan het smachten zijn voor een aanslag, maar zodra het gebeurd janken ze zelf.
pi_157601437
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, dat vatten ze niet letterlijk op.
Nee, dat snap ik ook wel. Ben alleen benieuwd hóe zij dat dan wel interpreteren. Hen negeren? Als paria behandelen? Minderwaardig? En dan te bedenken dat er mensen zijn die zeggen dat er niets mis is met dat geloof :')
pi_157601442
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:21 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Doe niet zo verbaasd, elke dag zulke reacties met dat soort shit joh. Echt vele mensen vragen erom en dan janken als het gebeurd, zelfde als die verkrampte BNW'ers die lopen te janken over een WO3 maar vluchten als de wiede weerga als de shit de fan raakt.
Nou, zulke idiote reacties lees ik zelden om eerlijk te zijn. Met je BNW. Je zit hier in de echte wereld.
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 16:23:32 #78
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157601451
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:21 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Je moet het ook willen lezen, maar de islam mist nogal een centraal figuur, dus je moet het hebben van een paar gematigde imams en islamitische instellingen die met een verklaring komen, en misschien nog wel belangrijker, het grootste gedeelte van de europese moslims keurt dit af en walgt van IS en daar hebben ze geen imam of instelling voor nodig om dat duidelijk te maken.
Deze man verwoordt het goed en, ook al ken ik 'm verder niet, zou imo goed het tegenwoord kunnen verkondigen.

https://www.facebook.com/(...)1824827/?pnref=story
4045
onlogisch
  maandag 16 november 2015 @ 16:24:04 #79
13462 BansheeBoy
pi_157601466
Bij elke aanslag zie ik dat Moslims zich ondubbelzinnig uitspreken tegen de aanslagen en deze voor de volle 100% afkeuren. Maar als je het niet wil zien houdt het op. :{

Random woord: ageren

pi_157601474
Als alle moslims gewoon Europa uit gaan, zijn we er vanaf
pi_157601494
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:23 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, zulke idiote reacties lees ik zelden om eerlijk te zijn. Met je BNW. Je zit hier in de echte wereld.
Mij de schuld geven dat ik teveel in BNW zit, maar wel boos worden omdat je amper reacties ziet van mensen die hetzelfde wensen op de Frontpage maar dan gaan janken wanneer het misgaat. :') Ik kan er niks aan doen dat jij niet ziet dat er gewoon een groot publiek si die al jaren met smart zit te wachten op de volgende aanslag die zou gaan gebeuren.
pi_157601507
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Bij elke aanslag zie ik dat Moslims zich ondubbelzinnig uitspreken tegen de aanslagen en deze voor de volle 100% afkeuren. Maar als je het niet wil zien houdt het op. :{

Mwah, de meeste moslims heb ik tot nu alleen maar zien zeggen dat men niet zo moet zeuren over Parijs en dat deze dingen dagelijks in het midden-oosten gebeuren. Ze hebben wel een punt, maar een schrijntje medeleven is ook ver te zoeken.
pi_157601544
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef Infection het volgende:

[..]

Mwah, de meeste moslims heb ik tot nu alleen maar zien zeggen dat men niet zo moet zeuren over Parijs en dat deze dingen dagelijks in het midden-oosten gebeuren.
Nog eentje op facebook: "Them whiteys won't share this cause only white lives matter, and African lives don't."
En tis een oud klasgenootje van me.
pi_157601548
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
Als alle moslims gewoon Europa uit gaan, zijn we er vanaf
Joh. :D
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_157601567
quote:
10s.gif Op maandag 16 november 2015 16:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Joh. :D
Kunnen ze met ze allen naar Syrië en doen wat ze willen, hoe vind je die?
pi_157601578
quote:

[..]

Mwah, de meeste moslims heb ik tot nu alleen maar zien zeggen dat men niet zo moet zeuren over Parijs en dat deze dingen dagelijks in het midden-oosten gebeuren.
Laten zij het dan bij het Midden-oosten houden. Waar het blijkbaar thuishoort.
pi_157601580
stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:27:19 Hollande wil IS vernietigen en wil daarvoor resolutie van VN Veiligheidsraad. Nucleair vliegdekschip Charles de Gaulle naar regio. reageer retweet
pi_157601583
quote:

[..]

Klopt. En ik kan het eens zijn met beide. Het is maar net aan welke kant je staat. Beide is het erg en ik zou er ook niet aan mee doen.
pi_157601593
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:27 schreef Fotolijstjes het volgende:

[..]

Kunnen ze met ze allen naar Syrië en doen wat ze willen, hoe vind je die?
Vandaar die miljoenen moslims die uit Syrië vluchten natuurlijk!
pi_157601604
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

die laat je niet binnen, hange hoe dan ook dat geloof aan en hebben een heel andere leefwijze. Wij zijn lekker vrij.
pi_157601611
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Och, zij willen hier gewoon rijker worden.
pi_157601614
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:26 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Nog eentje op facebook: "Them whiteys won't share this cause only white lives matter, and African lives don't."
En tis een oud klasgenootje van me.
Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.
pi_157601619
stefandevries twitterde op maandag 16-11-2015 om 16:29:02 .@FHollande: asks EU to invoke article 47.2 of European Union=attack on one member is attack on all members reageer retweet
pi_157601624
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 16:25 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Mij de schuld geven dat ik teveel in BNW zit, maar wel boos worden omdat je amper reacties ziet van mensen die hetzelfde wensen op de Frontpage maar dan gaan janken wanneer het misgaat. :') Ik kan er niks aan doen dat jij niet ziet dat er gewoon een groot publiek si die al jaren met smart zit te wachten op de volgende aanslag die zou gaan gebeuren.
Ik kom niet op de frontpage. Ik vind jouw reactie idioot. Jouw verklaring: ja, maar de frontpage daar wachten ook mensen met smart op een aanslag. Naja, laat eigenlijk maar. Misschien kan een huisarts je verder helpen.
pi_157601641
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dit heeft directe gevolgen voor Europa en ook Nederland. Logisch dat het ons meer aanspreekt.
dat klopt wel een beetje, we voelen ons logischerwijs meer verbonden met de blanke Fransman die wordt geëxecuteerd dan de donkere Afrikaan die hetzelfde lot ondergaat

Maar zo werkt dat.
pi_157601644
Hollande vindt het wel belangrijk dat vluchtelingen binnen mogen komen en geholpen worden, zegt hij net.
pi_157601655
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Och, zij willen hier gewoon rijker worden.
jep dat ook. -O-
pi_157601660
Het is toch eigenlijks raar dat wij anno 2015 zo verenigd zijn in het doel om IS te vernietigen dat we niet verder durven gaan dan bombardementen. de VS onder leiding van Obama, had waarschijnlijk nog steeds geen boots on the ground willen hebben nadat er zo'n aanslag in New York zou plaatsvinden.

Waarom trekken we niet gezamenlijk op om ze uit te roeien, want die terminologie gebruiken politici steeds meer.
pi_157601661
quote:
15s.gif Op maandag 16 november 2015 16:24 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik zie alleen maar de uitspraken dat we ons niet moeten laten uitspelen door deze zaken. En dat terwijl de islam constant bezig is met polarisatie. Oftewel in andere woorden, het is om kritiek op de islam te verstommen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157601662
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb er nog meer hoor, eentje met een Palestina vlag, White Lives Matter More, No one gives a shit bout Beriut etc. (Sorry als het verkeerd geschreven is) terwijl ik toch echt wel weet dat daar aanslagen zijn gepleegd.

Hier nog een linkje van een vriend in Amerika:
http://www.washingtontime(...)atter-complain-pari/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')