twitter:Conflicts twitterde op maandag 16-11-2015 om 15:36:37BREAKING: Turkish official says police arrested #ISIS suspects last week in Istanbul plot linked to #ParisAttacks - AP reageer retweet
Puur als expansie. Ik zie ze eigenlijk niet eens meer.quote:Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk altijd die vervelende smiley? Je komt over alsof je 24/7 verbaasd/teleurgesteld bent...
Toen was geluk heel gewoon en werden leraren op school niet mishandeld, conducteurs in treinen idem dito. Ik moet opeens aan Gerard Cox denkenquote:Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Z'n pa heeft die spreuk bedacht he
[ afbeelding ]
Wtf is hier breaking aan?quote:Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op maandag 16-11-2015 om 15:36:37BREAKING: Turkish official says police arrested #ISIS suspects last week in Istanbul plot linked to #ParisAttacks - AP reageer retweet
En toch typ je ze na elke zin.quote:Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Puur als expansie. Ik zie ze eigenlijk niet eens meer.²
Ik weet niet in hoeverre je dat kunt trainen. Het zijn vaak toch onbewuste lichamelijke reacties. Maar psychopaten zijn er vaak beter in en laat dat nou juist grotendeels je doelgroep zijn, me dunkt.quote:Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom een dergelijke test doen als de mensen die je daarmee buiten wilt houden juist zich gaan trainen om een leugendetector te verslaan.
Breaking news van een week oud.quote:Op maandag 16 november 2015 15:38 schreef Intellectueel het volgende:
maar je praat dubieuze acties van haatbaarden regelmatig goed onder het mom van: "ja maaaaaar ze hebben dan ook mijn (sprookjes)profeet beledigdquote:Op maandag 16 november 2015 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom dan vraag ik me af? Ik heb me altijd gedistantieerd van geweld c.q. violence.²
Die Mohammed zou als hij nu zou leven in een cel in Den Haag zitten voor oorlogsmisdaden, misdaden tegen de mensheid en pedofilie. Gewoon een gestoorde gek als Hitlerquote:Op maandag 16 november 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
maar je praat dubieuze acties van haatbaarden regelmatig goed onder het mom van: "ja maaaaaar ze hebben dan ook mijn (sprookjes)profeet beledigd![]()
![]()
"
Ik denk niet dat we IS mensen hiermee kunnen filteren, maar met de huidige middelen lijkt dat ook niet te lukken.quote:Op maandag 16 november 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je dat kunt trainen. Het zijn vaak toch onbewuste lichamelijke reacties. Maar psychopaten zijn er vaak beter in en laat dat nou juist grotendeels je doelgroep zijn, me dunkt.
Yep, moslims zouden hun geloof 's kritisch kunnen moeten bekijken en herzien door ongelovigen werkelijk en in volle overtuiging; accepteren als volwaardige mensen. Mja, dat betekent dat je (sommige) uitspraken van Mohammed moet afwijzen en of dat gaat lukken...quote:Op maandag 16 november 2015 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarde medefok!kers. Hebben jullie nog tips voor doodnormale bonafide Moslims die elke dag fatsoenlijk naar het werk gaan en met scheven ogen worden aangekeken?²
Zelfreflectie moet niet constant van een kant gevraagd worden. Zo komt er geen vooruitgang.quote:Op maandag 16 november 2015 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
maar je praat dubieuze acties van haatbaarden regelmatig goed onder het mom van: "ja maaaaaar ze hebben dan ook mijn (sprookjes)profeet beledigd![]()
![]()
"
Hoe bedoel je dat? Moeten de burgers die nu vogelvrij zijn voor dit soort extremisten aan zelfreflectie doen? Dat helpt tegen aanslagen?quote:Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zelfreflectie moet niet constant van een kant gevraagd worden. Zo komt er geen vooruitgang.
Wat is dit nu weer voor een bullshit?quote:Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Zelfreflectie moet niet constant van een kant gevraagd worden. Zo komt er geen vooruitgang.
Nee. Ik heb t over mensen die alles willen verbieden etcquote:Op maandag 16 november 2015 15:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Moeten de burgers die nu vogelvrij zijn voor dit soort extremisten aan zelfreflectie doen? Dat helpt tegen aanslagen?
MF wil t niet lezen die gaat alleen maar piekeren, samenvatting?quote:Op maandag 16 november 2015 16:02 schreef Beathoven het volgende:
Mindless terrorists? The truth about Isis is much worse
They deal in chaos, but they work from a script. The failure to understand that is costing us dear
Er zijn er zat geweest die de daders direct als barbaren hebben weggezet hoor...quote:Op maandag 16 november 2015 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt tijd dat de Moslimleiders eens gaan opstaan en zich laten horen, maar nee hoor, die zitten waarschijnlijk ook te fappen op de beelden die zij op al jazeera zien...
Werkt het als Christenen opstaan tegen de uitspraken van Trump en Carson als ze de bijbel erbij halen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt tijd dat de Moslimleiders eens gaan opstaan en zich laten horen, maar nee hoor, die zitten waarschijnlijk ook te fappen op de beelden die zij op al jazeera zien...
Laat je dan meer zien in de Media, ik zie helaas te weinig. Dit soort leiders kunnen enigszins nog mensen tot bedaren brengen.quote:Op maandag 16 november 2015 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn er zat geweest die de daders direct als barbaren hebben weggezet hoor...
Zij geloven immers ook dat alle ongelovigen dood moeten.quote:Op maandag 16 november 2015 16:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |