Leffe Blondquote:Op maandag 16 november 2015 11:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat komt er ook wel, je moet ze een stap voor zijn. En een stap voor zijn is lastig.
Oeh, wat voor speciaalbier?
Ik ben mijn minuut stilte vast aan het oefenen.quote:
Leffe soberso.quote:Op maandag 16 november 2015 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leffe Blond
Affligem dubbel
Brand IPA
Leffe Royale Mapuche
Lang gebruiken dus, Sersj!twitter:volkskrant twitterde op maandag 16-11-2015 om 11:49:12Geitenwollen sokken zijn slecht voor milieu, 'tenzij je ze heel lang gebruikt' https://t.co/LnjlnRmYo7 https://t.co/zfFrLJIzvR reageer retweet
Brand ipaquote:Op maandag 16 november 2015 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leffe Blond
Affligem dubbel
Brand IPA
Leffe Royale Mapuche
Was niet op 1 dagquote:Op maandag 16 november 2015 11:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Brand ipa
En leffe.
En toen was je dronken?
Nou inderdaad.quote:Op maandag 16 november 2015 12:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een radio! Men laat een minuut straatgeluiden horen
Gewoon lekker toeteren ookquote:Op maandag 16 november 2015 12:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
En bussen die toeteren ookquote:Op maandag 16 november 2015 12:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
http://giel.vara.nl/nieuws/play-for-parisquote:Op maandag 16 november 2015 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan Giel niet een extra muzikaal monument opstarten voor de slachtoffers in Parijs?
Godverdomme.quote:Op maandag 16 november 2015 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/nieuws/play-for-paris
En dan vragen hoe vond je het?quote:Op maandag 16 november 2015 12:06 schreef ChatGirl het volgende:
Beschrijven wat er in een minuut stilte gebeurt. Jezuschristus wat een journalistiek.
Het gaf vast een heel fijn warm gevoelquote:Op maandag 16 november 2015 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan vragen hoe vond je het?
Ja mooi. Echt
Was een scooter zeiden zequote:
Verdomme.quote:Op maandag 16 november 2015 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/nieuws/play-for-paris
Ik heb de ramen tegenover elkaar opengezet. Tocht behoorlijk!quote:Op maandag 16 november 2015 12:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zijn er al stille tochten georganiseerd?
Ik hoorde op de achtergrond er doorheen praten.quote:Op maandag 16 november 2015 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was een scooter zeiden zeBussen stonden namelijk wel stil, verkeer ging gewoon door en toeterde omdat ze er niet langs kwamen
Ja dus?quote:Op maandag 16 november 2015 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
@Sersjee & @ieniminimuis:
http://www.scientias.nl/w(...)ief-voor-het-milieu/
Dat laatste misschien wel ja.. maar dat eerste hoeft natuurlijk helemaal niet...quote:Op maandag 16 november 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Als ik de verwarming dan niet aanzet en geen vlees eet die dag, heb ik het allang gecompenseerd.
Inb4 erotisch getinte opmerkingen.quote:Op maandag 16 november 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet genoeg vrouwen aan de top.
Ja dus en? Mss willen vrouwen wel helemaal niet aan de top.
Schakelaar in de stoppenkast?quote:Op maandag 16 november 2015 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan...
radio heeft geen knop helaas
Verdomme.twitter:paul3fm twitterde op zondag 15-11-2015 om 10:06:46Werkend aan een speciaal Popduel met tracks over hoop & liefde krijg ik tranen in m'n ogen. #healtheworld #Parijs reageer retweet
Zit het hele bedrijf zonder stroomquote:Op maandag 16 november 2015 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schakelaar in de stoppenkast?
Vrijquote:Op maandag 16 november 2015 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit het hele bedrijf zonder stroomlijkt me niet wenselijk...
Gaat het wel goed met je?quote:
Fa-bu-leus!quote:Op maandag 16 november 2015 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus idd...
hoe is't met je sokken?
Dat zit wel goed. M'n oma is al 22 jaar dood, denk dat die sokken iets van 25 jaar oud zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lang gebruiken dus, Sersj!twitter:volkskrant twitterde op maandag 16-11-2015 om 11:49:12Geitenwollen sokken zijn slecht voor milieu, 'tenzij je ze heel lang gebruikt' https://t.co/LnjlnRmYo7 https://t.co/zfFrLJIzvR reageer retweet
Dat Jimmy, kom eens naast me zitten:quote:Op maandag 16 november 2015 14:10 schreef Bronson het volgende:
Verdomme.twitter:paul3fm twitterde op zondag 15-11-2015 om 10:06:46Werkend aan een speciaal Popduel met tracks over hoop & liefde krijg ik tranen in m'n ogen. #healtheworld #Parijs reageer retweet
Emily.quote:Op maandag 16 november 2015 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat Jimmy, kom eens naast me zitten:
[ afbeelding ]
Die heeft idd een streepje voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 16 november 2015 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die heeft idd een streepje voorHier is tie anders verdwenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let wel: NSFW
quote:Op maandag 16 november 2015 15:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier is tie anders verdwenen:Ik heb toch gekeken op m'n werkSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let wel: NSFWWel mooi strak
Maar goed, vrouwen wisselen wel eens
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat zondemeer.quote:Op maandag 16 november 2015 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb toch gekeken op m'n werkWel mooi strak
Maar goed, vrouwen wisselen wel eens
quote:Op maandag 16 november 2015 15:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier is tie anders verdwenen:GodverSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let wel: NSFWlekker faxen heel de dag echt genot
Terecht Sinterklaas, terecht.quote:
viespeukquote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Dus mijn iPhone 6 wilde niet erg lekker meer laden
Even voorzichtig met een tandenstoker door het aansluitingkje heen, komt me daar toch een berg stof en ellende uit
Ja soms is het 't leven zelf.quote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Even voorzichtig met een tandenstoker door het aansluitingkje heen, komt me daar toch een berg stof en ellende uit
'Kijk mij eens een iPhone6 hebben' patspostquote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Het is niet eens een 6squote:Op maandag 16 november 2015 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Kijk mij eens een iPhone6 hebben' patspost
Agossie.quote:
cool! laat ff weten of het mooi wasquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Even voorzichtig met een tandenstoker door mij puddingbuks heen, komt me daar toch een berg stof en ellende uit
Die blondequote:Op dinsdag 17 november 2015 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen
[ afbeelding ]
Koffie iemand?
[ afbeelding ]
Mooi gezichtje heeft ze hequote:
Jimmy trekt hem graag voor je uitquote:Op dinsdag 17 november 2015 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt drie maanden niet eten. Ik krijg mijn broek niet dicht.
Goede buikspieroefening die laatste.quote:
Om de pijn in je oren wat te verzachten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede buikspieroefening die laatste.
Tevens, prima fashionpost Muisik ben trots op je!
Dat was wel nodig idd, man wat een ellendequote:Op dinsdag 17 november 2015 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om de pijn in je oren wat te verzachten.
Iddquote:
quote:
D'r mag ook best een leuke man gepost worden.quote:
Daar kwam ik vandaag geen leuk gifje van tegen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r mag ook best een leuke man gepost worden.
Lag er ook een haar op de bril?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Fax 2
Vanaf een voorverwarmde wc-bril
Als je daar tijd voor hebtquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Moet ik een leuk gifje van mezelf maken om te posten?
Hai rolfbaas, alles flex?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je daar tijd voor hebt
Wie wil er nou niet naar een fabulous lama kijken?
Hej, ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
Ja man beetje chillen op kantoor vandaag
beetje FOK!ken en koffie drinken jeweets
Gelukkig nietquote:
Volgens mij heb ik dat niet gezienquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, jij hebt Galavnt toch ook gezien? Het komt terug op 3 januari
Hm, dan was het iemand anders hier.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat niet gezien
Muis jij hebt mij toch gezien? Ik raad het je aanquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat niet gezien
Lama we zouden het stil houdenquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Muis jij hebt mij toch gezien? Ik raad het je aan
Nu is Jimmy verdrietigquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lama we zouden het stil houdenNiemand mag het weten van ons.
Dan steel ik haarquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:01 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee hoor, muis kan mij gestolen worden.
FTFYquote:
Maar natuurlijk. Ik heb een groot hart.quote:
Ik een grote kloppende roedequote:Op dinsdag 17 november 2015 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik heb een groot hart.
Da's lust. Ik heb het over liefde.quote:
Dat is ook onderdeel van liefde!quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's lust. Ik heb het over liefde.
Ja maar liefde betekent niet gelijk seks.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is ook onderdeel van liefde!
Niet gelijk, wel uiteindelijkquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar liefde betekent niet gelijk seks.
Nou ik heb niet met iedereen seks waar ik liefde voor voel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet gelijk, wel uiteindelijk
Dat is dan een ander soort liefde dan waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik heb niet met iedereen seks waar ik liefde voor voel.
Ga je Lama nu ook zonder overleg met hem toevoegen aan de appgroep?quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lama we zouden het stil houdenNiemand mag het weten van ons.
Ik heb geen nummer van Lamaquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je Lama nu ook zonder overleg met hem toevoegen aan de appgroep?
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:08 schreef Lamabal het volgende:
Je weet me toch wel te bereiken schatje
Deels, er was 1 deel wegquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Heb je mijn laatste telegram nog ontvangen?
Jij hosselde mij zo voor de koffie!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hosselskills vallen mij ietwat tegen nu
Lama en ik hebben een delicate relatie die ik delicaat probeer te behandelen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hosselskills vallen mij ietwat tegen nu
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij hosselde mij zo voor de koffie!
En natuurlijk net het belangrijkste gedeelte. De telegram service is niet meer wat het geweest is.quote:
Hij is verdomme geen delicatessenzaak!!!111!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lama en ik hebben een delicate relatie die ik delicaat probeer te behandelen.
Wanna go oldskool?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En natuurlijk net het belangrijkste gedeelte. De telegram service is niet meer wat het geweest is.
Postduiven sturen.quote:
Met liefde geschrevenquote:
Je liegt, je wilt er gewoon bij horen!11!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:12 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben de draad krijgt over wie wie aan het hosselen is.
Ik heb jou toch allang gehosseld?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:12 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:14 schreef Lamabal het volgende:
Je liegt, je wilt er gewoon bij horen!11!!!!!!
Lama muis, mogelijk andersom. Ik weet het ook niet preciesquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:12 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb jou toch allang gehosseld?
Lama en minth ging niet samenquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Lama muis, mogelijk andersom. Ik weet het ook niet precies![]()
Komen vast leuke beestjes uit
Nee. Bovendien heb ik al een eend.quote:
Neuken?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij is verdomme geen delicatessenzaak!!!111!
Rolf, help ff...
Voor!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Bovendien heb ik al een eend.
Zullen we een kinderboerderij gaan beginnen?
Ik heb net gegeten!quote:
Wel op jouquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten!
Bovendien gaat het niet om mij!!
Ha die ouwe scherpschutter!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:22 schreef minthy het volgende:
Jdude is papa geworden!
Gefeliciteerd!!![]()
Ik kan je muis aanbevelen. Ze kroelt lekker in wolquote:
Hey Kapitein!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://instagram.com/p/-Lrq1JLIam/
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://instagram.com/p/-Lrq1JLIam/
quote:roosmarijn Supermooi!!
Jeuj!quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:22 schreef minthy het volgende:
Jdude is papa geworden!
Gefeliciteerd!!![]()
HIhihi oke.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
DM muis je nummer ff. Ze is zeer verzorgend
Mijn leven heeft weer zin. Ik zie alles met een warme fijne kleurquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
Lamabal ik heb je zojuist in mijn vriendenlijst gezet
ben je nu vereerd
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mijn leven heeft weer zin. Ik zie alles met een warme fijne kleur
17-11-2015 never forget
Hmmpfffquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas Sinterkiaas![]()
henkde_j dat was pas een topuser.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik snap niet waarom Rickario er niet tussen staat!quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
henkde_j dat was pas een topuser.
henkde_j was echt koning photoshopquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
henkde_j dat was pas een topuser.
FTFYquote:
Ik sta bovenaanquote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefde.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, het zou toch wat zijn als Charlie Sheen komt met het nieuws dat hij niet de HIV-patient is uit het "verdachten" lijstje
dan is hij wel een baas
#TigerBlood
Minder baas als hij het wél zegt te hebben en daarmee veel anderen geïnfecteerd heeft...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, het zou toch wat zijn als Charlie Sheen komt met het nieuws dat hij niet de HIV-patient is uit het "verdachten" lijstje
dan is hij wel een baas
#TigerBlood
SHO / [Update] Charlie Sheen hiv-positiefquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Dat was ik denk ik, wantquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hm, dan was het iemand anders hier.
Maar ik raad het je van harte aan.
Dan is het gewoon een eikelquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Minder baas als hij het wél zegt te hebben en daarmee veel anderen geïnfecteerd heeft...
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januariquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was ik denk ik, wantGalavant
![]()
Zag al dat ze weer aan het opnemen waren, maar dus per 3 januari weer te zien? Goed begin van 2016!
Druk begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januari
En dan 1 jaar wachtenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januari
Het leven is niet eerlijkquote:
Heb vorige week alles weer gekekenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk![]()
Ondertussen de andere seizoenen zo vaak gezien dat ik ze kan dromen.
Ik kan er ook niks aan veranderen helaas.quote:
Denk dat ik het binnenkort ook weer eens ga doen. Ik mis Sherlock te veel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb vorige week alles weer gekeken
Ik dacht dat je Mark Gatiss nummer wel had en dat je het even kon vragenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan veranderen helaas.
Heb ik gedaan, maar dat gaf geen resultaatquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Mark Gatiss nummer wel had en dat je het even kon vragen
Jammer. Dan ga ik mijn geduld wel op de proef stellen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat gaf geen resultaat
Volg je London Spy? Dat is ook wel tof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer. Dan ga ik mijn geduld wel op de proef stellen.
Nee. Er zijn zoveel series, zo weinig tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volg je London Spy? Dat is ook wel tof.
Tijd maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Er zijn zoveel series, zo weinig tijd.
Doet me denken aan een fokker... die had ook zoiets gedaan...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
Pastafari-vrouw krijgt rijbewijs met vergiet op haar hoofd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Paragnoste Muisquote:
Ik kreeg een NL alert melding voor stankoverlast.quote:
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplichtquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een fokker... die had ook zoiets gedaan...
Die jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
3FM stabiel dus nu, niks aan de handquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker laten zitten die Frank.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM stabiel dus nu, niks aan de hand
Nog iets meer dan een maand. Je kan wel binnenkort stemmen.quote:
Die reacties.twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 11:17:551.771.000 kijkers voor de uitzending over Parijs, een seizoensrecord. https://t.co/Tsu8MrN0xB reageer retweet
Dat je trotst bent op zulke cijfers en de reden waaromquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:58 schreef Bronson het volgende:
Die reacties.twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 11:17:551.771.000 kijkers voor de uitzending over Parijs, een seizoensrecord. https://t.co/Tsu8MrN0xB reageer retweet
![]()
PO hoort zich soberso niet met kijkcijfers bezig houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je trotst bent op zulke cijfers en de reden waaromVier het lekker achter de schermen, maar pleur het niet op twitter.
volgens mij noemt ze het alleen maar, kan ook zijn dat je het ziet als een stukje waardering van de kijker. dat je de juiste snaar hebt geraakt waar de kijker naar zocht. Bepaalde invalshoek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je trotst bent op zulke cijfers en de reden waaromVier het lekker achter de schermen, maar pleur het niet op twitter.
Dat moeten ze welquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
PO hoort zich soberso niet met kijkcijfers bezig houden.
Tevens lijkt mij Dieuwke een heel eng mens.
Home Alonequote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
FEE / Home Alone #2 Met ook in 2014 ruim 1 miljoen kijkers
Had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kutnummer van Marco & Sanne
Je blijft toch hopen hequote:
Preview Christmas Special DA gezien?quote:
Nee. Linkje?quote:Op woensdag 18 november 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Preview Christmas Special DA gezien?
Ik heb alleen maar een vage van een opname van een tv toestel.quote:
Dat eind is echt dramatisch van die plaat hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ok het is een van de minst ergere Coldplay platen. Maar wat ze dachten toen ze dat badiebadie er tussen gingen stoppen?
Ga eens weg jij.quote:
Ook. Maar ik heb liever deze 10x dan 1x Fix you.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat eind is echt dramatisch van die plaat hoor
Jawel. Mijn meisje kijkt/keek dat nog weleens.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je Downton wel eens gezien?
Dat zeker, maar doe mij maar Violet Hill als ze zo nodig Coldplay moeten draaien.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook. Maar ik heb liever deze 10x dan 1x Fix you.
Ik nietquote:
Bonoquote:Op woensdag 18 november 2015 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom zingt Bono altijd alsof hij Jezus zelf is?
Hoe dan ook als er muziek is in de hel draaien ze fix you.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeker, maar doe mij maar Violet Hill als ze zo nodig Coldplay moeten draaien.
Nee, Kodaline met All I want, dat draaien ze daar!quote:Op woensdag 18 november 2015 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe dan ook als er muziek is in de hel draaien ze fix you.
En Dotan treedt op, constant, live met zijn trommeltje.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, Kodaline met All I want, dat draaien ze daar!
En z'n zaadstem.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En Dotan treedt op, constant, live met zijn trommeltje.
Ik kwam hun cd tegen dit weekend en heb hem even gedraaid. Ik heb genoten. Het tweede album was echt horror.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:49 schreef Sersjee het volgende:
Fascination
![]()
Deze gaat me nooit vervelen. Ook niet toen de halve wereld 'em uitkotste omdat ie kapot werd gedraaid. Bubblegumpop zoals bubblegumpop hoort te zijn.
Dat was inderdaad niet best...quote:Op woensdag 18 november 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam hun cd tegen dit weekend en heb hem even gedraaid. Ik heb genoten. Het tweede album was echt horror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |