quote:Op maandag 16 november 2015 15:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier is tie anders verdwenen:Ik heb toch gekeken op m'n werkSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let wel: NSFWWel mooi strak
Maar goed, vrouwen wisselen wel eens
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat zondemeer.quote:Op maandag 16 november 2015 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb toch gekeken op m'n werkWel mooi strak
Maar goed, vrouwen wisselen wel eens
quote:Op maandag 16 november 2015 15:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier is tie anders verdwenen:GodverSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let wel: NSFWlekker faxen heel de dag echt genot
Terecht Sinterklaas, terecht.quote:
viespeukquote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Dus mijn iPhone 6 wilde niet erg lekker meer laden
Even voorzichtig met een tandenstoker door het aansluitingkje heen, komt me daar toch een berg stof en ellende uit
Ja soms is het 't leven zelf.quote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Even voorzichtig met een tandenstoker door het aansluitingkje heen, komt me daar toch een berg stof en ellende uit
'Kijk mij eens een iPhone6 hebben' patspostquote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Het is niet eens een 6squote:Op maandag 16 november 2015 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Kijk mij eens een iPhone6 hebben' patspost
Agossie.quote:
cool! laat ff weten of het mooi wasquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 19:22 schreef wolfrolf het volgende:
Even voorzichtig met een tandenstoker door mij puddingbuks heen, komt me daar toch een berg stof en ellende uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |