Minder baas als hij het wél zegt te hebben en daarmee veel anderen geïnfecteerd heeft...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, het zou toch wat zijn als Charlie Sheen komt met het nieuws dat hij niet de HIV-patient is uit het "verdachten" lijstje
dan is hij wel een baas
#TigerBlood
SHO / [Update] Charlie Sheen hiv-positiefquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Dat was ik denk ik, wantquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hm, dan was het iemand anders hier.
Maar ik raad het je van harte aan.
Dan is het gewoon een eikelquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Minder baas als hij het wél zegt te hebben en daarmee veel anderen geïnfecteerd heeft...
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januariquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was ik denk ik, wantGalavant
![]()
Zag al dat ze weer aan het opnemen waren, maar dus per 3 januari weer te zien? Goed begin van 2016!
Druk begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januari
En dan 1 jaar wachtenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januari
Het leven is niet eerlijkquote:
Heb vorige week alles weer gekekenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk![]()
Ondertussen de andere seizoenen zo vaak gezien dat ik ze kan dromen.
Ik kan er ook niks aan veranderen helaas.quote:
Denk dat ik het binnenkort ook weer eens ga doen. Ik mis Sherlock te veel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb vorige week alles weer gekeken
Ik dacht dat je Mark Gatiss nummer wel had en dat je het even kon vragenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan veranderen helaas.
Heb ik gedaan, maar dat gaf geen resultaatquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Mark Gatiss nummer wel had en dat je het even kon vragen
Jammer. Dan ga ik mijn geduld wel op de proef stellen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat gaf geen resultaat
Volg je London Spy? Dat is ook wel tof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer. Dan ga ik mijn geduld wel op de proef stellen.
Nee. Er zijn zoveel series, zo weinig tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volg je London Spy? Dat is ook wel tof.
Tijd maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Er zijn zoveel series, zo weinig tijd.
Doet me denken aan een fokker... die had ook zoiets gedaan...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
Pastafari-vrouw krijgt rijbewijs met vergiet op haar hoofd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Paragnoste Muisquote:
Ik kreeg een NL alert melding voor stankoverlast.quote:
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplichtquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me denken aan een fokker... die had ook zoiets gedaan...
Die jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
3FM stabiel dus nu, niks aan de handquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker laten zitten die Frank.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM stabiel dus nu, niks aan de hand
Nog iets meer dan een maand. Je kan wel binnenkort stemmen.quote:
Die reacties.twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 11:17:551.771.000 kijkers voor de uitzending over Parijs, een seizoensrecord. https://t.co/Tsu8MrN0xB reageer retweet
Dat je trotst bent op zulke cijfers en de reden waaromquote:Op dinsdag 17 november 2015 15:58 schreef Bronson het volgende:
Die reacties.twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 11:17:551.771.000 kijkers voor de uitzending over Parijs, een seizoensrecord. https://t.co/Tsu8MrN0xB reageer retweet
![]()
PO hoort zich soberso niet met kijkcijfers bezig houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je trotst bent op zulke cijfers en de reden waaromVier het lekker achter de schermen, maar pleur het niet op twitter.
volgens mij noemt ze het alleen maar, kan ook zijn dat je het ziet als een stukje waardering van de kijker. dat je de juiste snaar hebt geraakt waar de kijker naar zocht. Bepaalde invalshoek.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat je trotst bent op zulke cijfers en de reden waaromVier het lekker achter de schermen, maar pleur het niet op twitter.
Dat moeten ze welquote:Op dinsdag 17 november 2015 16:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
PO hoort zich soberso niet met kijkcijfers bezig houden.
Tevens lijkt mij Dieuwke een heel eng mens.
Home Alonequote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
FEE / Home Alone #2 Met ook in 2014 ruim 1 miljoen kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |