Minder baas als hij het wél zegt te hebben en daarmee veel anderen geïnfecteerd heeft...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Jongens, het zou toch wat zijn als Charlie Sheen komt met het nieuws dat hij niet de HIV-patient is uit het "verdachten" lijstje
dan is hij wel een baas
#TigerBlood
SHO / [Update] Charlie Sheen hiv-positiefquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt.
Dat was ik denk ik, wantquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hm, dan was het iemand anders hier.
Maar ik raad het je van harte aan.
Dan is het gewoon een eikelquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Minder baas als hij het wél zegt te hebben en daarmee veel anderen geïnfecteerd heeft...
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januariquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was ik denk ik, wantGalavant
![]()
Zag al dat ze weer aan het opnemen waren, maar dus per 3 januari weer te zien? Goed begin van 2016!
Druk begin van het nieuwe jaar.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januari
En dan 1 jaar wachtenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jep. Sherlock Special op 1 januari, WIDM op 2 januari en Galavant op 3 januari
Het leven is niet eerlijkquote:
Heb vorige week alles weer gekekenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk![]()
Ondertussen de andere seizoenen zo vaak gezien dat ik ze kan dromen.
Ik kan er ook niks aan veranderen helaas.quote:
Denk dat ik het binnenkort ook weer eens ga doen. Ik mis Sherlock te veel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb vorige week alles weer gekeken
Ik dacht dat je Mark Gatiss nummer wel had en dat je het even kon vragenquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan veranderen helaas.
Heb ik gedaan, maar dat gaf geen resultaatquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Mark Gatiss nummer wel had en dat je het even kon vragen
Jammer. Dan ga ik mijn geduld wel op de proef stellen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar dat gaf geen resultaat
Volg je London Spy? Dat is ook wel tof.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jammer. Dan ga ik mijn geduld wel op de proef stellen.
Nee. Er zijn zoveel series, zo weinig tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volg je London Spy? Dat is ook wel tof.
Tijd maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Er zijn zoveel series, zo weinig tijd.
Doet me denken aan een fokker... die had ook zoiets gedaan...quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
Pastafari-vrouw krijgt rijbewijs met vergiet op haar hoofd
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Paragnoste Muisquote:
Ik kreeg een NL alert melding voor stankoverlast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |