quote:Op zondag 15 november 2015 20:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nielson geeft een reflectie op de situatie.
Daar kijk ik al, maar in de beschrijving vind ik geen voorbeelden over hoe en wat het niveau is. Bovendien moet het toegelegd zijn op economische wiskunde (mag raakvlakken hebben met andere dingen), maar ik moet geen geen meetkunde krijgen natuurlijk.quote:
Bedankt.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik had als TT "(Weer) met beide voetjes op de grond", als verwijzing naar zowel de Fukuyama-adepten als de boots-on-the-ground discussie.
Vond die wel slim van mezelf, dus deel hem alsnog graag met jullie.
Kan nooit zoveel met die liedjes. Ja, misschien als ik niet kan poepen.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Monolith het volgende:
Kunnen we Nielson niet gewoon naar Syrië sturen?
Dat zei Jean Tod ook al.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Om het in perspectief te plaatsen.
Het afgelopen decennium zijn er een paar honderd Europeanen overleden door terrorisme. Hoe verschrikkelijk het ook is, het aantal valt in het niet bij verkeersdoden, luchtvervuiling, anders geweld door wapens, etc.
Maar goed, dat dit anders is, klopt natuurlijk wel.
Joh.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Herhaling van Irak in Irak.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
En mogelijke herhaling van Irak/Afghanistan.
Vind dat zo'n vermoeiende drogredenering.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Om het in perspectief te plaatsen.
Het afgelopen decennium zijn er een paar honderd Europeanen overleden door terrorisme. Hoe verschrikkelijk het ook is, het aantal valt in het niet bij verkeersdoden, luchtvervuiling, anders geweld door wapens, etc.
quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan nooit zoveel met die liedjes. Ja, misschien als ik niet kan poepen.
Ik geloof dat de Turken zich niet echt meer als marionet willen opstellen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:00 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Herhaling van Irak in Irak.
Nee serieus, troepen sturen is een episch domme fout. Gerichte operaties oké, invasies enkel als je binnen een maand weer weg kan zijn. Het beste scenario is als we de partijen daar laten vechten en we het op die manier kunnen sturen.
Een Turkse invasie zou overigens wel het proberen waard zijn. Vooral omdat dit Iran boos zal maken.
Singer songwriter is ook wel het meest overschatte genre van de laatste jaren.quote:Op zondag 15 november 2015 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan nooit zoveel met die liedjes. Ja, misschien als ik niet kan poepen.
Slim.quote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Turken zich niet echt meer als marionet willen opstellen.
Ze willen een safe-zone, geen invasie en zeker niet alleen.
Wat een lafaarden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Turken zich niet echt meer als marionet willen opstellen.
Ze willen een safe-zone, geen invasie en zeker niet alleen.
Hoe gaat het met het klimaat?quote:Op zondag 15 november 2015 21:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
Binnenkort is er een klimaatconferentie in Parijs trouwens.
Wiskunde B is toch geen hogere wiskunde? Dat is middelbare school.quote:Op zondag 15 november 2015 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar kijk ik al, maar in de beschrijving vind ik geen voorbeelden over hoe en wat het niveau is. Bovendien moet het toegelegd zijn op economische wiskunde (mag raakvlakken hebben met andere dingen), maar ik moet geen geen meetkunde krijgen natuurlijk.
K'vraag wel ff in ses.
Sarkozy is een baas.quote:Op zondag 15 november 2015 21:04 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het klimaat?
Best prima toch.
Wel goed. Er komt nu een nieuwe focus bij in de wereld der duurzaamheid. Grondstoffen en een circulaire economie.quote:Op zondag 15 november 2015 21:04 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Best prima toch.
Nu is het wel lekker warm. Blijkt niet volgens iedereen goed te zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 21:04 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Best prima toch.
Ligt eraan vanaf waar je kijkt.quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wiskunde B is toch geen hogere wiskunde? Dat is middelbare school.
Voor een vmbo'er is Nijntje leert rekenen nou eenmaal al hogere wiskunde.quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Circulaire economen. Dat klinkt onaangenaam.quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel goed. Er komt nu een nieuwe focus bij in de wereld der duurzaamheid. Grondstoffen en een circulaire economie.
Dat betekent dat een horrorwinter aanstaande is.quote:Op zondag 15 november 2015 21:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nu is het wel lekker warm. Blijkt niet volgens iedereen goed te zijn.
Ja voor zowel havo als vwo dacht ik. Beetje ongelukkig geformuleerd inderdaad. Ik weet dat wiskunde A voornamelijk gaat over statistiek, dus die moet ik niet hebben.quote:Op zondag 15 november 2015 21:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn schoonouders kwamen vanmiddag van een lokale intocht terug en concludeerden tevreden dat zwarte piet "gelukkig gewoon zwart was, zoals het hoort".quote:
Wel een beetje een dooddoener voor je eerder geleverde perspectief.quote:Op zondag 15 november 2015 21:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja straks ga jij weer zeuren, dus ik dacht ik zet het erbij.
Wat zei je? Gewoon een negerslaaf, zoals het hoort?!quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn schoonouders kwamen vanmiddag van een lokale intocht terug en concludeerden tevreden dat zwarte piet "gelukkig gewoon zwart was, zoals het hoort".
Nu nog hopen dat die zoon "gewoon hetero wordt, zoals het hoort".quote:Op zondag 15 november 2015 21:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn schoonouders kwamen vanmiddag van een lokale intocht terug en concludeerden tevreden dat zwarte piet "gelukkig gewoon zwart was, zoals het hoort".
Dat die zoon kiest om hetero te zijn bedoel je.quote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat die zoon "gewoon hetero wordt, zoals het hoort".
quote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb heel politiek correct erop gewezen dat als mijn schoonmoeder vindt dat volwassen die ertegen zijn niet zo moeten zeuren over een kinderfeest, dat volwassenen die ervoor zijn dan eigenlijk ook niet zo zouden moeten zeuren.quote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat zei je? Gewoon een negerslaaf, zoals het hoort?!
Dat boek waar in je topic naar verwezen wordt, is wel echt dé aanrader. Echt een standaardwerk op dit gebied.quote:Op zondag 15 november 2015 21:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja voor zowel havo als vwo dacht ik. Beetje ongelukkig geformuleerd inderdaad. Ik weet dat wiskunde A voornamelijk gaat over statistiek, dus die moet ik niet hebben.
Whehe. Het lijkt erop dat ze daar inmiddels redelijk mee om kunnen gaan, al zal de teleurstelling natuurlijk nooit helemaal verdwijnen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Getal en ruimte?quote:Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat boek waar in je topic naar verwezen wordt, is wel echt dé aanrader. Echt een standaardwerk op dit gebied.
Ach, wie weet wat jij ooit nog in een dronken bui uitvreet.quote:Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Ouwe van mij zei paar week terug nog dat hij het wel jammer vindt dat hij nu van mijn kant geen kinderen krijgt.
Bedankt pa.
Wat is het niveau dan?quote:Op zondag 15 november 2015 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat boek waar in je topic naar verwezen wordt, is wel echt dé aanrader. Echt een standaardwerk op dit gebied.
Ik zie je ook weer die en dat door elkaar halen in dat topicje php. Misschien ook maar een boek " hoger nederlands".quote:
Lekker interessant die boertjes.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Opa vroeg ooit stiekem aan m'n moeder (vertelde zij mij later) of ze het niet raar vond dat ik nu dus buiten m'n relatie met een man om af en toe naar een vrouw moest voor seks. "Huh dat doet hij niet? Maar dat moet toch wel? Anders blijft die jongen z'n leven lang maagd!".
Die held realiseert zich tot op de dag van vandaag oprecht niet dat mannen seks kunnen hebben met elkaar. Prachtig toch, zo'n vent die in de jaren '10 op het oost-Groningse platteland is opgegroeid.
Toen heeft je ma hem zeker wat educatieve filmpjes op internet laten zien.quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Opa vroeg ooit stiekem aan m'n moeder (vertelde zij mij later) of ze het niet raar vond dat ik nu dus buiten m'n relatie met een man om af en toe naar een vrouw moest voor seks. "Huh dat doet hij niet? Maar dat moet toch wel? Anders blijft die jongen z'n leven lang maagd!".
Die held realiseert zich tot op de dag van vandaag oprecht niet dat mannen seks kunnen hebben met elkaar. Prachtig toch, zo'n vent die in de jaren '10 op het oost-Groningse platteland is opgegroeid.
Na een POL-meet, waarbij Janneke en ik nog even blijven zitten in De Bijstand en beiden net iets te diep in het glaasje hebben gekeken..quote:Op zondag 15 november 2015 21:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, wie weet wat jij ooit nog in een dronken bui uitvreet.
Heeft ze hem verteld dat u nu de ontvangende partij bent?quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Het is een verzamelwerk van algebraïsche en analytische technieken, het omvat de havo- en vwo-examenstof en gaat nog wat verder dan dat. Complexe analyse zit bijvoorbeeld niet meer in de vwo-stof, maar wel in vd Craats.quote:
Onzin. Gewoon een draagmoeder inschakelen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Ouwe van mij zei paar week terug nog dat hij het wel jammer vindt dat hij nu van mijn kant geen kinderen krijgt.
Bedankt pa.
quote:Op zondag 15 november 2015 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Nog nachtmerries van:quote:Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een verzamelwerk van algebraïsche en analytische technieken, het omvat de havo- en vwo-examenstof en gaat nog wat verder dan dat. Complexe analyse zit bijvoorbeeld niet meer in de vwo-stof, maar wel in vd Craats.
Nu is het me even ontschoten wat jouw niveau ook weer was, maar als dat vmbo is, dan is Getal & Ruimte havo nog niet eens zo'n slechte optie.
Weinig kans.quote:Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na een POL-meet, waarbij Janneke en ik nog even blijven zitten in De Bijstand en beiden net iets te diep in het glaasje hebben gekeken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Ach, dat stelde toch nog niet zoveel voor?quote:Op zondag 15 november 2015 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog nachtmerries van:
[ afbeelding ]
Insinueer je nu dat Janneke mannelijke gelaatstrekken heeft?quote:Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Na een POL-meet, waarbij Janneke en ik nog even blijven zitten in De Bijstand en beiden net iets te diep in het glaasje hebben gekeken..
quote:Op zondag 15 november 2015 21:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Weinig kans.De charmes van een homofiele man resoneren wel bij u?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naturheilmittel
Zelfs ik kwam daar nog makkelijk door.quote:Op zondag 15 november 2015 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat stelde toch nog niet zoveel voor?
Dank voor de informatie, dan zal ik die even bestellenquote:Op zondag 15 november 2015 21:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een verzamelwerk van algebraïsche en analytische technieken, het omvat de havo- en vwo-examenstof en gaat nog wat verder dan dat. Complexe analyse zit bijvoorbeeld niet meer in de vwo-stof, maar wel in vd Craats.
Nu is het me even ontschoten wat jouw niveau ook weer was, maar als dat vmbo is, dan is Getal & Ruimte havo nog niet eens zo'n slechte optie.
Meteen tof gaan doen met zijn killer wiskunde-skillz op de middelbare, die Monolith,quote:Op zondag 15 november 2015 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat stelde toch nog niet zoveel voor?
Het was geen garp, ik wist het echt niet. Succes ermee in ieder geval.quote:Op zondag 15 november 2015 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dank voor de informatie, dan zal ik die even bestellen
Leuke garp hoor. Ben gewoon met 58 ec het eerste jaar doorgekomen, dus dat vmbo gehalte zal wel meevallen.
[..]
Weinig kans.Mooie kroeg johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Weinig kans.Dus dat is de enige dwarsligger. Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kroeg is prima, het is meer het volk dat er komt.quote:
Ik laat geen kans om de elitaire beta uit te hangen onbenut uiteraard.quote:Op zondag 15 november 2015 21:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Meteen tof gaan doen met zijn killer wiskunde-skillz op de middelbare, die Monolith,
Dankquote:Op zondag 15 november 2015 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het was geen garp, ik wist het echt niet. Succes ermee in ieder geval.
Van Buren. Vond je dat wat?quote:Op zondag 15 november 2015 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke was dat eigenlijk, die waar we aten?
Laatst eens het kapitalisme staan verdedigen tegenover een groepje dronken hippiestudenten. "Je hebt het fout maar dat leg ik een andere keer wel uit" was waar ze de discussie mee besloten, en toen haalden ze nog een rondje bier voor me.quote:Op zondag 15 november 2015 21:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kroeg is prima, het is meer het volk dat er komt.
Ja prima wel. Warm vreten en speciaalbier, verder niet opvallend ofzo.quote:
De Bijstand heb je niet gezien volgens mij. Zijn wel alleen even langsgelopen op de route naar Casa Pokkelmans.quote:Op zondag 15 november 2015 21:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja prima wel. Warm vreten en speciaalbier, verder niet opvallend ofzo.
Welke was dan wel de bijstand? Enige andere waar we hebben gezeten buiten dat festival om was met die picknicktafels.
Nadat de uitkeringen over zijn gemaakt zit het vol, waarna het langzaamaan weer rustiger wordt naarmate de maand vordert?quote:Op zondag 15 november 2015 21:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
In Leiden heb je een tent genaamd Dranklokaal de WW.
Stinkende mensen.
Het valt niet uit te sluiten dat dat in de Bijstand echt zo is trouwens. Met een klein piekje op de dag dat de zorgtoeslag wordt gestort.quote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nadat de uitkeringen over zijn gemaakt zit het vol, waarna het langzaamaan weer rustiger wordt naarmate de maand vordert?
Ja heb hier vast wel eens verteld dat ik, toen de barvrouw klaagde over hoe rustig het was, voor de grap vroeg "wanneer worden de uitkeringen dan overgemaakt?" en de enkele gasten die er toen waren zo ongeveer allemaal in koor wisten te antwoorden.quote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt niet uit te sluiten dat dat in de Bijstand echt zo is trouwens. Met een klein piekje op de dag dat de zorgtoeslag wordt gestort.
Hoezo? Als je vriend zussen heeft kan het allemaal wel lukken. Hoog technologisch draagmoederschap in Gent is wel een goede optie.quote:Op zondag 15 november 2015 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Bedankt pa.
Geen idee. Eenmaal geweest. Ze schenken geen gratis drank dus nooit meer.quote:Op zondag 15 november 2015 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nadat de uitkeringen over zijn gemaakt zit het vol, waarna het langzaamaan weer rustiger wordt naarmate de maand vordert?
Haha. Ja, die tent doet zijn naam wel eer aan.quote:Op zondag 15 november 2015 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja heb hier vast wel eens verteld dat ik, toen de barvrouw klaagde over hoe rustig het was, voor de grap vroeg "wanneer worden de uitkeringen dan overgemaakt?" en de enkele gasten die er toen waren zo ongeveer allemaal in koor wisten te antwoorden.
Commercieel draagmoederschap lijkt mij bij uitstek iets voor D66 om zich voor in te zetten.quote:Op zondag 15 november 2015 21:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hoezo? Als je vriend zussen heeft kan het allemaal wel lukken. Hoog technologisch draagmoederschap in Gent is wel een goede optie.
Een zus die haar eicel wilt donoren, dan krijgen jullie een andere eicel. Vervolgens kan de andere zus met behulp van jullie zaad en de eicel het kind dragen.
Of gewoon naar Amerika gaan en geld betalen voor een draagmoeder+eicel.
Baarmoeders kun je gewoon huren.quote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Commercieel draagmoederschap lijkt mij bij uitstek iets voor D66 om zich voor in te zetten.
De VVD zou gewoon voor leasekinderen gaan.quote:Op zondag 15 november 2015 21:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Commercieel draagmoederschap lijkt mij bij uitstek iets voor D66 om zich voor in te zetten.
SP'ers willen enkel eeneiige tweelingen. Gelijkheid boven alles.quote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De VVD zou gewoon voor leasekinderen gaan.
Die schijnen in Thailand anders razend populair te zijn.quote:Op zondag 15 november 2015 21:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De VVD zou gewoon voor leasekinderen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |